Bon diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Nenes perdoneu per no dir-vos res ahir però quan vaig arribar a casa l'Enric voltava per allà i clar no era plan...
En resum...una sensació inexplicable!!! Crec que el MEU vestit no l'he trobat però si l'estil que em queda bé, que és totalment diferent a tots els que em mirava...hehehe
A les 7 jo ja era davant de la botiga, i al cap de 5 minuts va arribar ma mare corrent (odia molt fer tard), i vam entrar. La noia de la botiga molt amable, em va preguntar quina idea tenia i sobre això m'anava ensenyant vestits, però clar ella me'ls ensenyava penjats en un penjador i no et pots fer bé la idea de com poden quedar, llavors en vam triar uns quants i vaig anar cap a provador.
El primer que em vaig provar era el temple del Raimon Bundo...super senzill però una passada!!! No em veia gens disfressada!!! aquest és un dels dos que van quedar com a finalistes del dia
Després vaig anar emprovant diferents models de diferents dissenyadors...
el Dilan d'Aire...FATAL!
el Parabola de San patrick...PASSABLE...
el Peralta de San patrick...MALAMENT!
ara no trobo els noms de tots els que hem vaig provar però la majoria eren del jesus peiro i del Raimon Bundo
després la noia me'n va portar un que quan l'havia vist al penjador tampoc era cap passada pero ella hem va dir prova'l! Buff!!! l'altre finalista!! totalment diferent a l'altre. hehe
En total crec que hem vaig provar un 9 o 10 models i realment triar el vestit serà complicat...
Va, us poso els dos finalistes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.