Autor: bixita1203 » dj. feb. 26, 2009 7:17 pm

Autor: judi » dv. feb. 27, 2009 8:38 am

Autor: carlos_i_veronica » dv. feb. 27, 2009 8:43 am
judi ha escrit:hola gupaas!!
no habia visto este post, pensaba que era la unica pero ya veo que no. he soñado varias veces con la boda, que todo sale mal, que nada esta organizado, que mi vestido es horrible y que novoy arreglada. Y el otro día soñe lo peor que mi novio me dejaba en la boda!!!uff..que mal lo pase...estamos 24 horas epnsando en la boda, supongo que es normal!!!

Autor: Castelleta » dv. feb. 27, 2009 9:06 am

Autor: suyoscar » dv. feb. 27, 2009 11:58 am
Autor: arbecub » dv. feb. 27, 2009 12:06 pm

Autor: suyoscar » dv. feb. 27, 2009 12:17 pm
arbecub ha escrit:jo e tingut dos tipus de somnis sobre la boda...
primer:
q era el dia d la boda, i n tenia el vestit, q n avia demanat ora a la pelu, q n aviem donat les inviatacions,.....q no teniem res preparat..
segon:
q entrava a l'esglesia primera i q totom nomes deia lo guapo q nava el nuvi i ami ningu em miraba!!!!!am lo bonic q es el meu vestit pensava jo....
Autor: aliaga79 » dv. feb. 27, 2009 12:23 pm
primer:
q era el dia d la boda, i n tenia el vestit, q n avia demanat ora a la pelu, q n aviem donat les inviatacions,.....q no teniem res preparat..
segon:
q entrava a l'esglesia primera i q totom nomes deia lo guapo q nava el nuvi i ami ningu em miraba!!!!!am lo bonic q es el meu vestit pensava jo....

Autor: ehidalgol » dv. feb. 27, 2009 4:51 pm
primer:
segon:

Autor: irenusky » dv. feb. 27, 2009 6:24 pm

Autor: arbecub » dv. feb. 27, 2009 6:27 pm
irenusky ha escrit:pues yo no he soñado nada sobre la boda, nada de nada... o por lo menos no me acuerdo

Autor: irenusky » dv. feb. 27, 2009 6:30 pm

Autor: arbecub » dv. feb. 27, 2009 6:32 pm
irenusky ha escrit:home imagino que els mals sons es passa fatal!
jo crec que últimament vaig tan cansada que no puc ni somiar jajajaja
o el problema també pot ser que de vegades sembla que la boda no vagui amb mi...

Autor: irenusky » dv. feb. 27, 2009 6:34 pm
arbecub ha escrit:irenusky ha escrit:home imagino que els mals sons es passa fatal!
o el problema també pot ser que de vegades sembla que la boda no vagui amb mi...
aixo tampoc.....xo segur q es aixo, q de tan cansada q estas q n somies......

Autor: arbecub » dv. feb. 27, 2009 6:35 pm
irenusky ha escrit:arbecub ha escrit:irenusky ha escrit:home imagino que els mals sons es passa fatal!
aixo tampoc.....xo segur q es aixo, q de tan cansada q estas q n somies......
jajaja quan veig el llit per les nits em tiro en planxa!

Autor: irenusky » dv. feb. 27, 2009 6:39 pm

Autor: arbecub » dv. feb. 27, 2009 6:42 pm
irenusky ha escrit:no m'extranya nena el temps passa volant i ja et va quedan poquet... quines ganes eh!

Autor: irenusky » dv. feb. 27, 2009 6:45 pm
arbecub ha escrit:irenusky ha escrit:no m'extranya nena el temps passa volant i ja et va quedan poquet... quines ganes eh!
doncs si moltes ganes!!!!
xo es q ara mateix entre el treball, la universitat i la boda.....
sort q ja casi o tenim tot.....