NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: María&Xavi » dv. feb. 27, 2009 12:26 am

Esther&Edu ha escrit:Aliaga79, he vist fotos al castell del rourell i queden precioses!!!! Jo no he vist cap boda al Mas Folch pero ens ha agradat el lloc i l'altre dia vam anar a veure com ho decoraven i queda molt bé (pel nostre gust jejej)

Mariaaaaaaa, no sabia que ja haviem mirat les termes de montbrióoo ja ens explicaras

Ei guapi!!!

Vam demanar pressupost i hem concertat la visita però de moment no tenim res decidit. També ens agrada molt el castell de Rourell (i s'ajusta més al pressupost) però com que tota la meva família ve de fora a les Termes tenim l'hotel al mateix lloc i això és molt còmode, sobretot pels avis, que si se'n cansen es poden anar a dormir. Bueno, que tenim un feix de pressupostos i portem una embolicada... Jo estic nervioseta però Xavi està supertranquil, no s'altera per res, jejejeje. Homes...
Ja t'explicaré. Vosaltres com ho porteu?

Bueno noies, jo segueixo sense tenir data encara... Espero no trigar molt, que la majoria de restaurants tenen l'exclusivitat d'una boda per dia. No sé si ho estem fent massa bé, demanant tants pressupostos, trobo que això ens embolica més.

Bona nit a totes!
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. feb. 27, 2009 12:09 pm

Bon dia nenes!!!

Estic al treball (ara tinc una horeta lliure jejje que bé que va).

María, la meva primera proposta per fer el banquet tambe va ser el castell del rourell, es molt bonic per dins i queden unes fotos precioses pero quan vaig veure que la sala està fora...em va decepcionar una mica pq em pensava que el banquet estava dins el castell, despres per la fira de tarragona que van fer al gener vaig anar a parlar amb la noia del grup encanteri (els que porten lo del castell del rourell) i no tenia masses ganes de convèncer a la gent del lloc (es l'impressio que em va donar ami).

Les termes de montbrió no les vaig anar a mirar, ell lloc sembla precios.

Bueno noies i la resta que????' Com estemmmmmm???? Com portem el tema boda???' Farem alguna quedada totes jejej
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: JUDITH REUS » dv. feb. 27, 2009 2:56 pm

aliaga79 ha escrit:judtih la misericòrdia és preciosa per casar-se...
i a la prioral?
un altre lloc que vam mirar naltres abans que montferri va ser el santuari de sta. anna, a castellvell... és xulíssim
i si no, la mare de déu de la roca a mont-roig! aquell és un lloc impresionant...

Ostres! Doncs moltes gràcies ho rumiarem, el meu xicot no té molt clar això de la misericòrdia, intentaré convence'l ja que a i m'agrada i amés em fa gràcia pq els meus pais es van caçar allí. Si el vec molt negat li comentaré lo de castellvell que havia sentit a dir alguna cosa.....

THANKS
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dv. feb. 27, 2009 4:17 pm

JUDITH REUS ha escrit:
aliaga79 ha escrit:judtih la misericòrdia és preciosa per casar-se...
i a la prioral?
un altre lloc que vam mirar naltres abans que montferri va ser el santuari de sta. anna, a castellvell... és xulíssim
i si no, la mare de déu de la roca a mont-roig! aquell és un lloc impresionant...

Ostres! Doncs moltes gràcies ho rumiarem, el meu xicot no té molt clar això de la misericòrdia, intentaré convence'l ja que a i m'agrada i amés em fa gràcia pq els meus pais es van caçar allí. Si el vec molt negat li comentaré lo de castellvell que havia sentit a dir alguna cosa.....

THANKS

Ostres judit ara pensava que l'esglesia de sant pere al port de tarragona es molt mona es petita xo es molt xuli to dic xl tema q ell al ser de tarragona potser li agradaria aqesta opcio i sino tambe podrieu mirar aqi a tarragona alli on ia sant magi esq nose ben be com es diu :-/ q tambe man dit q es molt bonica
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dv. feb. 27, 2009 6:13 pm

Judith!!! L'esglèsia de Sant Pere al serrallo es molt bonica però pel meu punt de vista, es molt bonic casar-se alli si tens relacio amb la vida de pescadors (avis o besavis que ho hagin sigut o que ti visquis alli). L'esglesia de santa Magi que esta prop de la catedral en un carreronet petit, jo la trobo molt petiteta.

Jo em caso a l'ermita del Loreto, es un lloc precios pero no esta al mig de tarragona, s'ha d'agafar cotxe pero des d'alli dalt veus tot tarragona[/url]
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: Sergi Martín » ds. feb. 28, 2009 5:58 pm

Hola chicas,
soy Sergi Martín del Náutico de Salou. Si os váis al foro general, veréis que he creado un post nuevo dando una explicación del por qué estoy por aquí pero, de todos modos, os hago un resumen. Ha venido alguna novia que se casa aquí y me ha comentado que en los foros existen algunos malos entendidos hacia el náutico en general y hacia la feria y, como para mi, es muy importante mi trabajo porque hago lo que verdaderamente me gusta, he pensado que podría ayudaros si vosotras queréis.
Espero que nadie se enfade por este gesto pero os prometo que ha sido con toda la buena intención del mundo y, si a alguien le molesta, que me lo diga por favor.
En cuanto a la feria. Se ha comentado que fue desastrosa y, en parte tenéis razón, no fue una feria a la altura de las que habíamos hecho anteriormente y os pido mis más sinceras disculpas pero algunas de las cosas que se comentan por ahí son ciertas aunque no todas, hemos tenido algún percance a nivel interno (nada que pueda afectar a las parejas os lo prometo) y hemos tenido que hacer lo que hemos podido porque pensamos que todos los novios tenéis derecho a tener vuestra propia feria.
Por lo que respecta al aperitivo, lo que nos ha pasado es que descubrimos unas fotos de los aperitivos de otro lugar (como comprenderéis no puedo decir el nombre) y comprobamos que la copia era casi exacta, es decir, mismo montaje, misma comida... TODO IGUAL CHICAS!! y, como comprenderéis, para nosotros es muy importante que os sintáis únicas por lo que no podíamos cambiar todo un sistema de aperitivo en cuatro días porque, si quieres hacer algo que sorprenda y que guste,necesitas hacer mil pruebas en cocina antes. así que tuvimos que salir del paso con previa disculpa por parte de Montse en el discurso, para que existiera un aperitivo tal y como se os dijo anteriormente pero, para todas aquellas parejas que quedásteis decepcionadas por ello, que sepáis que el año que viene podéis asistir igualmente y os recibiremos encantados.
Bueno chicas, siento mucho si a alguien le ha molestado que entrara en vuestro foro y que sepáis que podéis contar conmigo para cualquier duda que tengáis
Sergi
Sergi Martín

Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 4:35 pm
Ubicació: Salou

EntradaAutor: monxi_bp » dg. març 01, 2009 1:52 am

Bona nit nenes!!!! :-///:

Estic super contenta >.-<: ja sem nota no???

Avui hem fet un sopar amb els amics per celebrar els aniversaris d'uns quants i els hi hem dit q ens casavem el 28 dagost del 2010 clar i san emocionat un munt!!! >.-<: Ja pensavem q si savien de comprar un tarje les noies q com seria el vestit...impresionant i els amics solters ja feien contes per quants mesos tenien per trobar novia!!!!

Bueno nenes bona nit petonets >.-<:
monxi_bp

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 01, 2009 10:00 am

Monxi¡¡¡¡¡ felicitats per la noticia¡¡¡¡¡¡¡¡
Jo ara també no ser que fe....el ja tenir el restaurant i fotograf.....
Això nenes¡¡¡¡¡quan farem una altre quedada?

Un petonet¡¡¡¡

Anna
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dg. març 01, 2009 1:17 pm

Bon dia nenes!!!!!

Felcitats monxi per la notícia!!!!!! I ara preparet pq sempre que et reuneixis amb els teus amics tindreu monotema bodaaaaa jejeje. Nosaltres quan ens reunim nomes parlem de la despedida jajaj ells ja estan organitzant la seva i nosaltres la nostraaaa. I tinc una amiga que ja te totes les cançons pensades per fer un cd i posar-lo em fan una porrrr jejeej.

I parlant de la quedada, jo no vaig poder venir a l'ultima que vau fer pq era dilluns i faig repas i els divendres tambe en faig es a dir que dimarts dimecres o dijous perfecte, Us va be si proposem un dimarts???????

Un petonet guapisss, m'en vaig a dinar a casa els papas que em sembla que fan paella avui jejej

MUAK
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: monxi_bp » dg. març 01, 2009 3:28 pm

Doncs si nenes us dono tota la rao quan vaig dir: us hem de dir una cosa totom va començar a dir q seriem pares alli cridan pel poble i saltanos a sobre q jo pensava "pobre de mi si fos cert xq am els cops q em donaven..." i llavors quan vam dir q es casaven tambe van comença a cridar i uns pensan en el traje, els solterillos feien contes x sabe quan de temps tenien x trobar novia, les noies am els vestits...vull dir estaven mes emocionats ells q naltrus xq fins al cap duna estona ningu ens va fer cas i ni ens van felicitar ara aixo si el tema de la despedida ja tots els nois pensan a veure on mel enviaran....

Jo en aixo de les despedides la veritat esq no es una cosa q em fa molta gracia i espero q si alfinal en fem sigui conjunta xq sino potser despres de tot no ia boda!!! :--( xq coneixen les festes de cap de setmana dels meus amics jo no goso a deixar al ricard sol am ells encara mel drogaran, enboraxaran i me lenviaran al japo q daqests no ten pots enfiar!!!!

Bueno nenes aixo de la qedada a mi mesigual quan decidiu xq dubto q pugui venir xq jo sempre treballo de tarda... :-( :-( :-( i jo plego a les 9 nose si encara estarieu al lloc on es qedes...

Bueno nenes men vai a fer una mica de migdiada >.-<: >.-<:

Petonets
monxi_bp

EntradaAutor: caricari » dg. març 01, 2009 3:55 pm

:-///: Hola chicas!soy nueva en el foro,me caso el 5deJunio del 2010 y lo celebro en el castell de Vilafortuny.Habeia ido alguna de vosotras a alguna boda o sabeis algo acerca de el?un saludo a todas y espero estar en contacto con vosotras para intercambiar ideas y opiniones!!!!!!!!gracias!! :-///:
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 01, 2009 6:33 pm

caricari ha escrit::-///: Hola chicas!soy nueva en el foro,me caso el 5deJunio del 2010 y lo celebro en el castell de Vilafortuny.Habeia ido alguna de vosotras a alguna boda o sabeis algo acerca de el?un saludo a todas y espero estar en contacto con vosotras para intercambiar ideas y opiniones!!!!!!!!gracias!! :-///:

Felicidades y bienvenida el foro¡¡¡¡¡
Compartimos dia de boda¡¡¡¡¡ yo tambien me caso el 05-06-2010¡¡¡¡¡¡
Espero poderte ayudar en lo que necesitas¡¡¡¡¡

Muchos besos¡¡¡¡¡

Anna
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 01, 2009 6:34 pm

monxi_bp ha escrit:Doncs si nenes us dono tota la rao quan vaig dir: us hem de dir una cosa totom va començar a dir q seriem pares alli cridan pel poble i saltanos a sobre q jo pensava "pobre de mi si fos cert xq am els cops q em donaven..." i llavors quan vam dir q es casaven tambe van comença a cridar i uns pensan en el traje, els solterillos feien contes x sabe quan de temps tenien x trobar novia, les noies am els vestits...vull dir estaven mes emocionats ells q naltrus xq fins al cap duna estona ningu ens va fer cas i ni ens van felicitar ara aixo si el tema de la despedida ja tots els nois pensan a veure on mel enviaran....

Jo en aixo de les despedides la veritat esq no es una cosa q em fa molta gracia i espero q si alfinal en fem sigui conjunta xq sino potser despres de tot no ia boda!!! :--( xq coneixen les festes de cap de setmana dels meus amics jo no goso a deixar al ricard sol am ells encara mel drogaran, enboraxaran i me lenviaran al japo q daqests no ten pots enfiar!!!!

Bueno nenes aixo de la qedada a mi mesigual quan decidiu xq dubto q pugui venir xq jo sempre treballo de tarda... :-( :-( :-( i jo plego a les 9 nose si encara estarieu al lloc on es qedes...

Bueno nenes men vai a fer una mica de migdiada >.-<: >.-<:

Petonets

A mi això de les despedidas tampoc em fa molta gracia.....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. març 01, 2009 6:36 pm

Un dimarts a mi em va bé¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 01, 2009 6:47 pm

Ei nenes!! Hi ha una segona quedada? Que bé! La primera va estar molt bé! S'ha de repetir, que ara som més tarragonines!

Jo aquest més de març el tinc molt ple, i les úniques tardes que tinc lliures són les del dimecres i divendres... buf! Els altres dies tinc cursets...

Ja de cara a l'abril hauré acabat tots els cursets i tindré totes les tardes lliures!

Quina mandra em fa aquest mes de març nenes... se'm farà llarg...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dg. març 01, 2009 7:02 pm

Monxi felicitats!!!
Que guai això de ffer-ho oficial, nosaltres de moment encara no em dit res, només a la familia papes i germans. No direm res a ningú fins el dia de l'entrega de l'invitació, és a dir, uns 4 mesos abans de boda, així que es quedin tots a quadres!!!! jejejeje :star::
AH! això que comenteu de les despedides, a mi no em gaire gracia pero, bé....

Ah! i per ultim això de la quedada, jo no vaig venir a la primera, pero em faria molta il·lusió coneixe-us....a mi em va bé sempre.
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dg. març 01, 2009 7:06 pm

Ufff jo nomes tinc "lliure" els dimecres per la tarda... els altres dies o tinc classe o treballo...viag alternant, així q si no és per setmana santa...ho tinc fatal!!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 01, 2009 7:07 pm

Doncs quedar per setmana santa no es mala idea!! Que hi dieu?
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: caricari » dg. març 01, 2009 9:27 pm

>.-<: Gracias Ana!!!! entonces somos del mismo dia!!!!!!!!!! q guay!!! donde te casas?
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dg. març 01, 2009 10:45 pm

Nenes!!!! Doncs tampoc estaria mal quedar per setmana santa pero jo surto a la processo (toco el timbal) que fan i per la tarda ho tinc complicadillo pero si us va be qeudar pel mati perfecte!!!! i si fos el dilluns de setmana santa per la tarda tambeeee pq no tinc no tinc res. Aixi que quan decidiu alli estare!!!!

Ami aixo de la despedida em fa gràcia jejej, jo se que a Edu li fa gràcia anar a fer esports d'aventura per la seva despedia i no li agrada que li portin coses rares aixi que no pateixo jejej i jo se que les meves amigues me montaran una festa grossa!!!! Les amigues em van dir que el 22 de maig d'aquest any ja farem la primera despedida per celebrar que falta un any per la bodaaaaaa.

Per cert, caricari benvinguda al foro i enhorabona per la teva bodaaaaa. Pel que necessitis estem aqui!!!!!
Imatge
Esther&Edu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant