Esther&Edu ha escrit:Aliaga79, he vist fotos al castell del rourell i queden precioses!!!! Jo no he vist cap boda al Mas Folch pero ens ha agradat el lloc i l'altre dia vam anar a veure com ho decoraven i queda molt bé (pel nostre gust jejej)
Mariaaaaaaa, no sabia que ja haviem mirat les termes de montbrióoo ja ens explicaras
Ei guapi!!!
Vam demanar pressupost i hem concertat la visita però de moment no tenim res decidit. També ens agrada molt el castell de Rourell (i s'ajusta més al pressupost) però com que tota la meva família ve de fora a les Termes tenim l'hotel al mateix lloc i això és molt còmode, sobretot pels avis, que si se'n cansen es poden anar a dormir. Bueno, que tenim un feix de pressupostos i portem una embolicada... Jo estic nervioseta però Xavi està supertranquil, no s'altera per res, jejejeje. Homes...
Ja t'explicaré. Vosaltres com ho porteu?
Bueno noies, jo segueixo sense tenir data encara... Espero no trigar molt, que la majoria de restaurants tenen l'exclusivitat d'una boda per dia. No sé si ho estem fent massa bé, demanant tants pressupostos, trobo que això ens embolica més.
Bona nit a totes!

ja sem nota no???