NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 9:48 am

mimartin ha escrit:
ise ha escrit:El del Jesus Peiro la foto no l'hi fa justícia...posa't queda de fàbula!!! ::love::

A mi m'agrada molt el del Jesus Peiro, deu ser xulisim possat >.-<:

si nena!!! l'escot queda xulíssim i la roba és super fina i marca molt la figura...i això que el que em vaig provar era una talla 44, ajustat amb agulles però una 44!!! i jo fa una 36-38!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. feb. 27, 2009 10:28 am

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:
ise ha escrit:El del Jesus Peiro la foto no l'hi fa justícia...posa't queda de fàbula!!! ::love::

A mi m'agrada molt el del Jesus Peiro, deu ser xulisim possat >.-<:

si nena!!! l'escot queda xulíssim i la roba és super fina i marca molt la figura...i això que el que em vaig provar era una talla 44, ajustat amb agulles però una 44!!! i jo fa una 36-38!!!

bno nenes!!! Jo us deixo... he acabat d'estudiar i me'n vaig kp a l'insti a fer la meva jornada laboral!!! :-)ok: Bon findeeeeeeeeee a totes!! Les que ens veiem avui, ja parlarem! I les que no, vagi mooooooooolt bé!!!!!!!!! Moooolts petontets!!!!!!!!! Ise.......... ja parlarem!!!!!!!!!!!!!!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 10:33 am

No et cansis gaire!!!
ise

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 12:09 pm

Que vagi molt be el cap de setmana!! A mi hem toca treballar :star:: , pero que hi farem, la qüestio es que no falti!
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 2:21 pm

tens tota la raó!!!! de que treballes guapa???
ise

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 3:26 pm

ise ha escrit:tens tota la raó!!!! de que treballes guapa???

Treballo d'infermera, i segons quins mesos he toca treballar 21 hores setmanals, aixo vol dir, tots els caps de setmana!!!! No hem puc queixar pq tinc quasi tota la setmana de festa, pero els caps de setmana no tinc vida social :--( I a vegades hem toca treballar de nits. Faig una mica de comodin
Imatge
mimartin

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 3:29 pm

Avui he enviat un mail als del resquitx, per preguntar-li si era molt aviat per anar a mirar,jejeje ::love::
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 3:32 pm

mimartin ha escrit:

Treballo d'infermera, i segons quins mesos he toca treballar 21 hores setmanals, aixo vol dir, tots els caps de setmana!!!! No hem puc queixar pq tinc quasi tota la setmana de festa, pero els caps de setmana no tinc vida social :--( I a vegades hem toca treballar de nits. Faig una mica de comodin

Aquests horaris així són una merda...jo ho vec amb ma germana que també treballa d'infermera i normalment treballa de 8 a 3 de la nit pero molts caps de setmana li toca pringar. A part d'això ella està fent un master i clar va tot el dia adormida...

Segur que tu pots!!! Ànims!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 3:33 pm

mimartin ha escrit:Avui he enviat un mail als del resquitx, per preguntar-li si era molt aviat per anar a mirar,jejeje ::love::

A veure que et diuen :-) :-) ja ens mantindràs informades!
ise

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 3:38 pm

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:

Aquests horaris així són una merda...jo ho vec amb ma germana que també treballa d'infermera i normalment treballa de 8 a 3 de la nit pero molts caps de setmana li toca pringar. A part d'això ella està fent un master i clar va tot el dia adormida...

Segur que tu pots!!! Ànims!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

La veritat que una miqueta rollo si que es l'horari, pq vas al reves de tothom, pero bueno. Que no falti, que la vida esta molt cara, i ens volem casar!!!!
Jo he fet un master, pero hem falta el treball final, i fa un any o aixi que l'arrossego, no se per on començar, i no hi ha ganes :o-o:
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 4:02 pm

doncs ja saps que has de fer!!! hehehe Encara que no n'hi hagi ganes t'hi has de posar i acabar-ho d'una vegada... :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 4:09 pm

ise ha escrit:doncs ja saps que has de fer!!! hehehe Encara que no n'hi hagi ganes t'hi has de posar i acabar-ho d'una vegada... :-)ok: :-)ok:

Intentare possar-me la setmana que be, farem un esforç,jeje :hmm:: a vere si trobo inspiració :-.:·::
Imatge
mimartin

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 4:33 pm

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:Avui he enviat un mail als del resquitx, per preguntar-li si era molt aviat per anar a mirar,jejeje ::love::

A veure que et diuen :-) :-) ja ens mantindràs informades!

Ja m'han contestat!!!!! >.-<: :-///: >.-<: :-///:
M'ha dit que es una miqueta aviat, pero que podem anar a mirar-ho ja, perque depen quines dates les agafen molt depressa
Ara nose que farem, ho haurem de parlar
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 4:53 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Molt bé nena!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Doncs vosaltres que voleu una data en concret ja ho podeu anar a mirar i si us agrada ja tindreu una cosa feta! L'unic que si hi aneu més cap a la primavera estarà tot molt més bonic :-/ :-/ :-/
ise

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 5:01 pm

Estic molt contenta!!!!
A vere que dira el novio quan li digui. Segur que dira que encara es molt aviat, pero bueno, j vaig fent,jejeje.
Si, suposo que ens esperarem una miketa. Aquest juliol anem a una boda al resquitx. Fa la cerimonia a la finca i el banquet al de molle.
Agafare moltes idees aquest any, que he d'anar a 3 bodes!!!
Imatge
mimartin

EntradaAutor: Pacresol » dv. feb. 27, 2009 5:57 pm

HOLA NENASSSSSS!!!!
QUE BIEN QUE TENGAS PASAPORTE....
JOER NENAS SI ESCRIBIS TU.. NO ME DA TIEMPO DE PONERME AL DIA.... UFF CUANTO PA LEER
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 6:05 pm

mimartin ha escrit:Estic molt contenta!!!!
A vere que dira el novio quan li digui. Segur que dira que encara es molt aviat, pero bueno, j vaig fent,jejeje.
Si, suposo que ens esperarem una miketa. Aquest juliol anem a una boda al resquitx. Fa la cerimonia a la finca i el banquet al de molle.

Així ja veuràs com ho fan tot i sobretot fes moltíssimes fotos pq jo faré la cerimonia allà!!! hehehe

Anar de bodes sempre va bé per agafar idees! :-)ok: :-)ok: Avui m'ha dit una amiga que segurament també es casaran l'any que ve i quan l'hi he dit a l'Enric...em solta "que a mi no m'agraden les bodes, eh!" pobret l'estic saturant de bodes...aquest any en tenim 4!
ise

EntradaAutor: Pacresol » dv. feb. 27, 2009 6:10 pm

ESO ESO FOTOS FOTOS
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 6:11 pm

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:Estic molt contenta!!!!

Així ja veuràs com ho fan tot i sobretot fes moltíssimes fotos pq jo faré la cerimonia allà!!! hehehe

Anar de bodes sempre va bé per agafar idees! :-)ok: :-)ok: Avui m'ha dit una amiga que segurament també es casaran l'any que ve i quan l'hi he dit a l'Enric...em solta "que a mi no m'agraden les bodes, eh!" pobret l'estic saturant de bodes...aquest any en tenim 4!

Me guanyes per una boda!!!!jajaja.Jo que pensava que en tenia moltes...
Tinc varietat per agafar idees, el resquitx, les caves de raïmat, i l'altra es a granada,jejeje
El meu tambe s'agobia amb tantes.... pero bueno.
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dv. feb. 27, 2009 6:32 pm

es que són moltes bodes!!!! jajajaja tu ves anotant totes les cosetes i després ja ho anem posant en comú aqui al foro, aveure que en treiem!!! hehe
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants