NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 7:11 pm

Bueno guapes, marxo a donar un tomet i a vere si sopo al novio. I a vere si despres d'insistir 2 o 3 dies en que no ha trucat a lo de la Seu Vella, a vere si ho ha fet avui,jeje. Pero despres de lo que me van dir lanoelita i la lluneta, me sembla que pensare en un altre lloc i aixo que m'estalviare. Com diu la lluneta, ja farem les fotos alli,jeje.
Que vagi molt be el cap de setmana!!!Si puc me conectare un ratet pels matins, que per la tarde toca treballar
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. feb. 27, 2009 11:36 pm

ise ha escrit:no se pq s'han barrejat les fotos però bueno...

hem va fer gràcia pq la de la botiga tampoc sabia dir-me quin hem quedava millor i els meus pares tampoc. al final van acabar dient..."amb el del Bundo estas moníssima!!! estas tota dolça, bonica, romàntica...i amb el de Peiró estàs més sexi, guapa,..."

Si l'hagués d'escollir ara tindria un problema...pq de preu es porten 20€ de diferència. un valia 1630€ i l'altre 1650€ :o-o: :o-o: :o-o:

GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi magrada el sexy sexy, es super original la faldilla i lescot!!!!!!!!!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:14 pm

hola princeses que talt tot??
ho sento per no haber passat pero he tingut una setmana molt molt dolenta......he estat bastant depre... :--( sense ganes de res...en fi que no ha sigut la millor setmana.
heu escrit un munt ...vaig a posarme al dia wapes
(encara que no m'hagi conectat penseu que us porto al cor i que penso molt en vosaltres!!) ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:18 pm

ise ha escrit:El del Jesus Peiro la foto no l'hi fa justícia...posa't queda de fàbula!!! ::love::

ei wapa!!
a mi m'agrada mes el del jesus peiro que l'altre i a mes deus estar super wapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que xul.lo!!!!! m'encanta! >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:23 pm

mimartin ha escrit:Estic molt contenta!!!!
A vere que dira el novio quan li digui. Segur que dira que encara es molt aviat, pero bueno, j vaig fent,jejeje.
Si, suposo que ens esperarem una miketa. Aquest juliol anem a una boda al resquitx. Fa la cerimonia a la finca i el banquet al de molle.
Agafare moltes idees aquest any, que he d'anar a 3 bodes!!!

opino igual que la ise..millor esperat cap a la primavera que tot es mes bonic!
trankila que totes ens passa igual les que anem fent som les dones....ells diuen que encara hi ha temps.... :-/ el meu se pensa que en questio de sis mesets se pot fer tot! son un cas!

ja ens aniras contant que tal.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. feb. 28, 2009 4:40 pm

cuca lleida ha escrit:hola princeses que talt tot??
ho sento per no haber passat pero he tingut una setmana molt molt dolenta......he estat bastant depre... :--( sense ganes de res...en fi que no ha sigut la millor setmana.
(encara que no m'hagi conectat penseu que us porto al cor i que penso molt en vosaltres!!) ::love:: ::love::

Princesa, si et podem ajudar en alguna cosa no dubtis en reclamarnos, eh????
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » ds. feb. 28, 2009 4:46 pm

nuvia2010 ha escrit:

Princesa, si et podem ajudar en alguna cosa no dubtis en reclamarnos, eh????

Eii wuapa què t'ha passat què estàs depre???!! Si ens necessites per algo, aquí estem eh!!! Només cal que ho diguis!!! Ahir vam kdar i ens ho vam passar pipa!!! :-)ok: ens vam fer fotos i tot!!!Miriameta ja ens les enviaràs :-)ok: que vem kdar mooolt bé!!! Vem dir un dia de kdar amb novios pq es coneguin eh...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. feb. 28, 2009 4:47 pm

Jo només tinc dos bodes aquest any... amb lo que m'agraden!!! :--( :--( no es casa ningú dels meus voltants............ quina me... i l'any que ve ja vurem cuantes tinc... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » ds. feb. 28, 2009 5:23 pm

hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. març 01, 2009 5:17 pm

Pacresol ha escrit:hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???

Osti... pues depen del compromis que hi tinguis i de la il·lusio que et faci la boda a la que vas, no???

Nosaltres a la última que vam anar vam donar 400 euros. Pagar-nos el plat i fer una mica de regal. Es van casar al setembre del 2007. A la boda que tenim aquest setembre hem parlat amb la parella i hem quedat de no fer-nos regal. És tonteria que nosaltres li donem i despres ens ho tornin ells.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. març 01, 2009 10:12 pm

Nenes, despres de molt buscar durant tot el cap de setmana, he trobat LES SABATES ideals. Son comodes i com amb la faldilla del vestit no es veuen... de fabula.

Us adjunto unes fotos, a veure que us semblen. Dubto entre aquests tres models.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:03 am

nuvia2010 ha escrit:
ise ha escrit:no se pq s'han barrejat les fotos però bueno...

hem va fer gràcia pq la de la botiga tampoc sabia dir-me quin hem quedava millor i els meus pares tampoc. al final van acabar dient..."amb el del Bundo estas moníssima!!! estas tota dolça, bonica, romàntica...i amb el de Peiró estàs més sexi, guapa,..."

Si l'hagués d'escollir ara tindria un problema...pq de preu es porten 20€ de diferència. un valia 1630€ i l'altre 1650€ :o-o: :o-o: :o-o:

GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi magrada el sexy sexy, es super original la faldilla i lescot!!!!!!!!!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Bon dia preciosa!!! jejejeje si que és xul·lo si! el vestit no te res però amb la faldilla així i l'escot és la gràcia del vestit!!!! :-)) :-)) :-)) A veure quan hi vas tu i disfrutes com una enana!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:05 am

Ànims guapíssima!!! et dic el mateix que totes...per qualsevol cosa, aqui estem! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:09 am

lluneta29 ha escrit:Jo només tinc dos bodes aquest any... amb lo que m'agraden!!! :--( :--( no es casa ningú dels meus voltants............ quina me... i l'any que ve ja vurem cuantes tinc... :-( :-(

Ninaaaaaaaaaa!!!! Com ha anat el cap de setmana???

Per això de les bodes no et preocupis, l'any que ve no pararas hehehe...nosaltres ja saps que en tenim 4 però per molt greu que hem sapigui no crec que hi puguem anar a totes... La jugarreta és...a quines dius que si i a quines no... :-/ :-/
ise

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:11 am

Pacresol, les fotos dels vestits estan més endarrera i al meu post! :-)ok: :-)ok:

Nosaltres a les ultimes bodes hem donat 300€!
ise

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:12 am

nuvia2010 ha escrit:Nenes, despres de molt buscar durant tot el cap de setmana, he trobat LES SABATES ideals. Son comodes i com amb la faldilla del vestit no es veuen... de fabula.

Us adjunto unes fotos, a veure que us semblen. Dubto entre aquests tres models.

De les 3 em quedo amb les primeres!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:16 am

Gemmaaaaaaaaaaaaaaaaa com ha anat el super cap de setmana?????? ::love:: ::love:: ::love::

Ahir hi pensava...quin dia era el teu cumple???? :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:42 pm

ise ha escrit:Gemmaaaaaaaaaaaaaaaaa com ha anat el super cap de setmana?????? ::love:: ::love:: ::love::

Ahir hi pensava...quin dia era el teu cumple???? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Era el dia 27 em smbla jo li vaig enviar un sms per felicitar-la però no he rebut resposta...
:-( :-( així que no sé si l'he rebut.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:43 pm

ise ha escrit:

Pacresol, les fotos dels vestits estan més endarrera i al meu post! :-)ok: :-)ok:

Nosaltres a les ultimes bodes hem donat 300€!

Nosaltres depèn del compromís per son germà vam donar 400E per les d'amics, normalment uns 150 per persona... és lo just crec jo. :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:43 pm

nuvia2010 ha escrit:

Osti... pues depen del compromis que hi tinguis i de la il·lusio que et faci la boda a la que vas, no???

Nosaltres a la última que vam anar vam donar 400 euros. Pagar-nos el plat i fer una mica de regal. Es van casar al setembre del 2007. A la boda que tenim aquest setembre hem parlat amb la parella i hem quedat de no fer-nos regal. És tonteria que nosaltres li donem i despres ens ho tornin ells.

Tens raó... haurem de fer el mateix tú i jo? No et smbla? jijijiji Hem d tornar a quedar tiaaaaaaaaaaa m'ho vaig passar teta!!! :-)ok: Di-li al julio que vingui la propera vegada..............
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants