NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Arian1682 » dg. març 01, 2009 11:49 pm

Hola wapissimes!!! com va tot???
jolin he estat super desconectada nenis!!!! no tink temps de res, la setmana passada vaig tar de holidays amb ma mare que viu fora!!!jejejejej tots els dies parlant del bodorrio!!!! :-) :-)

nenis al maig comencen a sortir els avanços del 2010!!!yupiiii!!!! que arribi jaaaaaa!!!!

alguna novetat d´ algu?????????

després d´ aquest parentesi foril m´ estic posant al dia i ja tik fent la nostra web per fi!!!ja passareu wapisss!!!

petons!!!! =0-0-)
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dg. març 01, 2009 11:51 pm

caricari ha escrit::-///: Hola chicas!soy nueva en el foro,me caso el 5deJunio del 2010 y lo celebro en el castell de Vilafortuny.Habeia ido alguna de vosotras a alguna boda o sabeis algo acerca de el?un saludo a todas y espero estar en contacto con vosotras para intercambiar ideas y opiniones!!!!!!!!gracias!! :-///:

Hola wapissima i bienvenida!!!!! yo también lo hago en el castillo pero despues que tu, el 10/07/2010!!! :-)ok: ´sabes si ya tienen los menus definitivos para 2010??????

ya nos iras contando!!!! :-)) :-))
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. març 02, 2009 8:21 am

Jo per semana santa marxo del 5-10, però els dies entre semana més igual el dia que quedeu ja que a partir de les 17.00hores m'arreglo el que faci falta¡¡¡¡¡

I si quedessim el dissabte 11 d'abril?

Algu no pot?

Un petonet nenes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 12:42 pm

Tarragoninessssssssssss
wapesssssssssssssssss!!!!
ja torno a se per aki!!!! he donat una ullada rapida i he vist 2 kedada!!! ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

que béeeeeeeeeee
i ja ho heu dit als amics!!! lo meu es top secret jajajaj

un petonàs a totes!!! i Egipte superbè es per anar-hi!!!!

muuuuuuuuuuua!

::love::
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 02, 2009 2:36 pm

Esther&Edu ha escrit:Bon dia nenes!!!

Estic al treball (ara tinc una horeta lliure jejje que bé que va).

María, la meva primera proposta per fer el banquet tambe va ser el castell del rourell, es molt bonic per dins i queden unes fotos precioses pero quan vaig veure que la sala està fora...em va decepcionar una mica pq em pensava que el banquet estava dins el castell, despres per la fira de tarragona que van fer al gener vaig anar a parlar amb la noia del grup encanteri (els que porten lo del castell del rourell) i no tenia masses ganes de convèncer a la gent del lloc (es l'impressio que em va donar ami).

Les termes de montbrió no les vaig anar a mirar, ell lloc sembla precios.

Bueno noies i la resta que????' Com estemmmmmm???? Com portem el tema boda???' Farem alguna quedada totes jejej

Holaaaa!!!

La veritat és que tenim un embolic al cap grandiós. Les Termes ens agraden molt, però se'n va una mica de pressupost. A part, ens agradava perquè té l'hotel allà mateix i per la meva família és molt còmode. Però és que les habitacions són ultra-mega-super-hiper-cares :-) . De totes formes, la noia ens va dir que fan descompte per els convidats de la boda, el dissabte ens ho acabarà d'aclarir, però per molt descompte que vulguin fer, continuarà sent prohibitiu. EL Castell del Rourell és molt bonic però no té cap hotel a prop i llavors hauríem de posar un autobús des de Tarragona fins allà. I també ens agrada un lloc que es diu Mas d'En Ros però no tenim cap referència. A algú li sona aquest lloc o ha sentit parlar? És que, com que volem fer cerimònia civil, volem un lloc xulo i que, a més amés, es mengi bé. És que trobo que quants més llocs mirem, més embolic ens anem fent. No ho sé, ja us explicaré.
Com va noies? Em feu una miqueta d'envegeta sana, perquè suposo que quan tingui el restaurant i el fotògraf em relaxaré, però ara estic atacadaaaaaaaaa! I el meu nòvio és la persona més tranquil·la del món, i això encara em fica més nerviosaaaaaaaa.
Bueno, com amínim ja m'he desfogat.
Ens veiem aviat!
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 02, 2009 2:38 pm

caricari ha escrit::-///: Hola chicas!soy nueva en el foro,me caso el 5deJunio del 2010 y lo celebro en el castell de Vilafortuny.Habeia ido alguna de vosotras a alguna boda o sabeis algo acerca de el?un saludo a todas y espero estar en contacto con vosotras para intercambiar ideas y opiniones!!!!!!!!gracias!! :-///:

Benvinguda al fòrum!

Ja veuràs que aquí aprens moltes coses.

Enhorabona per la boda!!!!
María&Xavi

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. març 02, 2009 2:47 pm

María&Xavi ha escrit:
Esther&Edu ha escrit:Bon dia nenes!!!

Estic al treball (ara tinc una horeta lliure jejje que bé que va).

María, la meva primera proposta per fer el banquet tambe va ser el castell del rourell, es molt bonic per dins i queden unes fotos precioses pero quan vaig veure que la sala està fora...em va decepcionar una mica pq em pensava que el banquet estava dins el castell, despres per la fira de tarragona que van fer al gener vaig anar a parlar amb la noia del grup encanteri (els que porten lo del castell del rourell) i no tenia masses ganes de convèncer a la gent del lloc (es l'impressio que em va donar ami).

Les termes de montbrió no les vaig anar a mirar, ell lloc sembla precios.

Bueno noies i la resta que????' Com estemmmmmm???? Com portem el tema boda???' Farem alguna quedada totes jejej

Holaaaa!!!

La veritat és que tenim un embolic al cap grandiós. Les Termes ens agraden molt, però se'n va una mica de pressupost. A part, ens agradava perquè té l'hotel allà mateix i per la meva família és molt còmode. Però és que les habitacions són ultra-mega-super-hiper-cares :-) . De totes formes, la noia ens va dir que fan descompte per els convidats de la boda, el dissabte ens ho acabarà d'aclarir, però per molt descompte que vulguin fer, continuarà sent prohibitiu. EL Castell del Rourell és molt bonic però no té cap hotel a prop i llavors hauríem de posar un autobús des de Tarragona fins allà. I també ens agrada un lloc que es diu Mas d'En Ros però no tenim cap referència. A algú li sona aquest lloc o ha sentit parlar? És que, com que volem fer cerimònia civil, volem un lloc xulo i que, a més amés, es mengi bé. És que trobo que quants més llocs mirem, més embolic ens anem fent. No ho sé, ja us explicaré.
Com va noies? Em feu una miqueta d'envegeta sana, perquè suposo que quan tingui el restaurant i el fotògraf em relaxaré, però ara estic atacadaaaaaaaaa! I el meu nòvio és la persona més tranquil·la del món, i això encara em fica més nerviosaaaaaaaa.
Bueno, com amínim ja m'he desfogat.
Ens veiem aviat!

Hola!
A veure si et puc ajudar...nosaltres hem estat dues vegades al Mas d'en Ros i la veritat és que està força bé, és bonic i a més tens jardins i una discoteca allí mateix que també és d'ells (hi ha un menjador amb una paret vermella una mica estranya, xo això es qéstió de gustos), ara bé, un hotel,no! Hauries d'agafar un autobus per acostar els teus convidats a Reus o Cambrils que són les localitats més proximes.
Si et serveix d'anims, nosaltres ens casem a l'Abril i encara estem amb embolics tipus els vostres....
Ah! També he estar a Termes i molt bé!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 2:53 pm

eii he vist que hi ha molts nicks nous!!!

caricari
Esther&Edu
María&Xavi
Monxi_bp!!! (et cases el dia del meu aniversari i compartim restaurant!!!! ;P )

benvingudes núvies!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 2:57 pm

JUDITH REUS ha escrit:hOLA NOIES!!!
Doncs, malgrat tot el tema del nàutic, ahir vam anar a fer la pre-reserva del banquet, jo aquest any no hi vaig anar, pero a l'any passat em va agradar força, bé, aquesta tarda anirem a confirmar la data a la catedral. Ja us explicaré, perquè aquell mosèn és una mica raret.
Ei! ja em podeu apuntar a la llista de tarragonines: 10/04/2010 (si tot va bé).

Judith wapi!!! el nautic és una passada i és menja superbé.. es un classic a la comarca, a la meva famili n'han fet unes quantes i sempre superbé ja voras que la teva serà impresionant!!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 2:59 pm

JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus......... :star::
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????

uola maca!!!
jo también vaig mirar la catedral, pero amics que viuen per alli em van comentar lo de les obres i que segurament s'allargarien... aixi que descartat!!!!

ja has vist alguna més????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 3:08 pm

_eLi_ ha escrit:10/04/10
JUDITH REUS---> Catedral de Tarragona + Nàutic de Salou

22/05/10
Esther&Edu---> 17h. Ermita del Loreto + Mas Folch

5/6/10
Torsaeann---> 13h. Hotel Regina Salou
NIKITA8---> Nàutic de Salou

26/6/10
Espluguina---> Església Espluga de Francolí + Encanteri

3/7/10
_eLi_---> 13h. Santuari Montserrat Montferri + Encanteri

10/7/10
Papallona---> 18h. Castell Sant Miquel Escornalbou + L'orangerie
Arian1682--->18h. Castell Vilafortuny

24/7/10
ELENA_I_OSCAR---> Castell del Rourell

30/7/10
Natàlia---> 18,30h. Esglèsia Mare Ràfols + Dolce Sitges

28/08/10
Monxi_bp---> 18h. Esglèsia St. Feliu + L'orangerie

eiiiiiiiii ja estem fixades!! kna passada el boda tour.. nenis.. haurè d'adelantar una mica la cerimònia pq l'arian i jo coincidim !!!!!.. bueno ja ho miraré.....

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 3:14 pm

monxi_bp ha escrit:Bona nit

A veure en primer lloc, jo no he sigut mai d'aquestes persones de tenir aquestes manies, vaig estudiar a tarragona durant molts anys i a més el xicot es de tgn....
Això si, a viure a Reus i per això vam pensar que ho podríem repartir viure a reus i casar-nos a tgn. Encara que ara serà tot a reus sgurement.

Ara ja i trobo significat!!!jejejej!! ::-)

Ei nenes ara q em de fer...quant ja tens esglesia, restaurant i qeda tant de temps es tot com a molt aborrit no???xq ja no ia res urgent a fer!!!
i ara q ens qeda??esperar....???ja tinc ganes q aribi loctubre-novembre x anar a mirar vestits >.-<: >.-<:

em se tots els catalegs de memoria jijijijijijiji!!!!

la veritat es que quan ja tens aixo... si que es una miqueta avorrit pero bueno... jo vaig mirant detalls per internet.. pensant en els regals dels pares... a qui li faré sorpreseta jejejej.... mmmmmm

i tinc ganes que surti la nova col.lecciooooooooooooo oeeeeeeeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 02, 2009 3:19 pm

monxi_bp ha escrit:Bona nit nenes!!!! :-///:

Estic super contenta >.-<: ja sem nota no???

Avui hem fet un sopar amb els amics per celebrar els aniversaris d'uns quants i els hi hem dit q ens casavem el 28 dagost del 2010 clar i san emocionat un munt!!! >.-<: Ja pensavem q si savien de comprar un tarje les noies q com seria el vestit...impresionant i els amics solters ja feien contes per quants mesos tenien per trobar novia!!!!

Bueno nenes bona nit petonets >.-<:

jo tmb. li vull dir als de la colla però crec que m'esperaré a l'estiu.. aix nu se... pero tinc unes ganetes!!! ara n+ ho saben els pares. jejeje
Papallona*

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 02, 2009 7:19 pm

Hola!
A veure si et puc ajudar...nosaltres hem estat dues vegades al Mas d'en Ros i la veritat és que està força bé, és bonic i a més tens jardins i una discoteca allí mateix que també és d'ells (hi ha un menjador amb una paret vermella una mica estranya, xo això es qéstió de gustos), ara bé, un hotel,no! Hauries d'agafar un autobus per acostar els teus convidats a Reus o Cambrils que són les localitats més proximes.
Si et serveix d'anims, nosaltres ens casem a l'Abril i encara estem amb embolics tipus els vostres....
Ah! També he estar a Termes i molt bé![/quote]

Hola Judith!

Moltíssimes gràcies per la teva ajuda, realment ha sigut molt útil. La veritat és que és un lloc que ens agrada, però clar, com que no havíem sentit res de res...sempre et queda la coseta. Al pressupost que em van enviar, em van dir que ells tenen servei d'autobús, que és algo que em va agradar pel tema del trasllat i que tant Reus com Cambrils estan relativament a prop i fins i tot Tarragona.
(Lo del menjador amb la paret vermella...no sé jo, jejeje, trobo que hi ha més sales...).
Dissabte anem de visita a les Termes, ja t'explicaré

Moltes gràcies per tot i ànim!!!
María&Xavi

EntradaAutor: Esther&Edu » dl. març 02, 2009 9:16 pm

Hola nenesssss!!!!!

Tinc a l'Edu penjant un marbre a la cuina i jo per no posar-me nerviosa he vingut a conectarme una estoneta jejeje.

María, ami m'han dit Mas d'en Ros la sala que tenen (crec que es la vermella i única) no esta gaire ben organitzada pero ja saps que amb aixo tot es questio de gustos, ami m'ho va dir una amiga del cole que ella ha anat a dos i no li va agradar l'organitzacio pero si la vas a veure i t'agrda endevant...

Ja ens explicaras que tal a les Termes i m'han dit que els menus son assequibles que us informin be.

Un petoooo
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am

EntradaAutor: caricari » dl. març 02, 2009 11:10 pm

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Hola chicaaaaaaas!!!!Arian q guay!!!celebramos la boda las dos en el castelll!!!!yupiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Los menus del 2010 ns dijo Trini q pasaramos este año a finales...para ver los nuevos precios.Aunque dijo q no variarian mucho del precio de ahora.Eso espero yoooo!!!Porque con la crisis q tenemos todos....!!!q te casa una semana despues qyo?al mediodia o tarde??un beso wapa!!!!!Yotro para las demas novias 2010!!! =0-0-)
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 03, 2009 5:18 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!!

Aaaaaaaaarrriiiiiiiiiiibbbbbaaaaaaaaaaa este post!!!!!!!!!!!!!

Papallona ya estas de vuelta de Egipto! y de vuelta al foro!!!!!!! que tal ha ido el viaje? como te lo has pasado?
Alguna novedad sobre la boda??

Sobre la kedada, si kereis dejarlo para abril cap problem por mi parte, lo único que en semana santa seguro que nos escaparemos unos dias por ahí y no podría kedar. Los demás dias ok!!

Vaya dia hace hoy!!!! xof....xof....ta lloviendo......

Xicas mirad mi marcador!! me encanta ver los numeros tan redonditos, 1 año y 4 meses......yyyyyuuuuhhhhuuuuuu!!!!!!!!!

Eliiiiiiiiiiiiiiii

qué mono de leeros tenía ajajja... tengo que pasar por las cuentas atras a ver qué explicáis!!!!!!!!!!

neni Egipto una pasada.... el mundo clásico muy bonito.. el moderno me gusto menos ajajajajaj... pero la verdad que muy bien.... si vais ir pa estas fechas pq ya hace calor calor!!!!.. os quería poner fotillos pero no me cargan,, jooooooooooo....

no vedades de la boda pocas.. ya casi que tengo claro los detalles.. pero tengo que mirar alguna página m ás!!!!!

y tu??????????????

ay neni 1 año y 4 meses!!!!!!!!!!!!!! esto se acercaaaaaaaaaaaaaa

cuando bajemos del año estaremos como locas!!!!!!!!!!!!!!!

ieeeeeeeeee que subidón!!!!!!!!!!!!!!!!

besitossssssssss
Papallona*

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 7:30 pm

Eli enhorabona pel teu 1 con 4 jejejje.

Nenes aquesta setmana estic una mica parada amb el tema boda, com que ja tinc el mes gros fet ja no se que fer i com mes miro detallets i cosetes per fer més embolic em faig i ja no se ni que vull jejjeje aixi que he parat de mirar cosetes i m'he dedicat a mirar fotos meves de petita per fer-li algun video a mons pares.

Un petonetttt
Imatge
Esther&Edu

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 03, 2009 8:01 pm

bona tarda tarragonines!!

com baixen els marcadors eh!!

quin marcador més rodó Eli!!! 1 any i 4 mesos... i baixant!!! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 03, 2009 8:08 pm

Esther&Edu ha escrit:Eli enhorabona pel teu 1 con 4 jejejje.

Nenes aquesta setmana estic una mica parada amb el tema boda, com que ja tinc el mes gros fet ja no se que fer i com mes miro detallets i cosetes per fer més embolic em faig i ja no se ni que vull jejjeje aixi que he parat de mirar cosetes i m'he dedicat a mirar fotos meves de petita per fer-li algun video a mons pares.

Un petonetttt

jja.. a mi em va passar lo mateix!! quan ja vaig tenir lloc i fotograf... va ser.. com .. i ara que faig pq keda moolt de temps!!!!

i com es el video que has pensat???
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant