Esther&Edu ha escrit:Bon dia nenes!!!
Estic al treball (ara tinc una horeta lliure jejje que bé que va).
María, la meva primera proposta per fer el banquet tambe va ser el castell del rourell, es molt bonic per dins i queden unes fotos precioses pero quan vaig veure que la sala està fora...em va decepcionar una mica pq em pensava que el banquet estava dins el castell, despres per la fira de tarragona que van fer al gener vaig anar a parlar amb la noia del grup encanteri (els que porten lo del castell del rourell) i no tenia masses ganes de convèncer a la gent del lloc (es l'impressio que em va donar ami).
Les termes de montbrió no les vaig anar a mirar, ell lloc sembla precios.
Bueno noies i la resta que????' Com estemmmmmm???? Com portem el tema boda???' Farem alguna quedada totes jejej
Holaaaa!!!
La veritat és que tenim un embolic al cap grandiós. Les Termes ens agraden molt, però se'n va una mica de pressupost. A part, ens agradava perquè té l'hotel allà mateix i per la meva família és molt còmode. Però és que les habitacions són ultra-mega-super-hiper-cares

. De totes formes, la noia ens va dir que fan descompte per els convidats de la boda, el dissabte ens ho acabarà d'aclarir, però per molt descompte que vulguin fer, continuarà sent prohibitiu. EL Castell del Rourell és molt bonic però no té cap hotel a prop i llavors hauríem de posar un autobús des de Tarragona fins allà. I també ens agrada un lloc que es diu Mas d'En Ros però no tenim cap referència.
A algú li sona aquest lloc o ha sentit parlar? És que, com que volem fer cerimònia civil, volem un lloc xulo i que, a més amés, es mengi bé. És que trobo que quants més llocs mirem, més embolic ens anem fent. No ho sé, ja us explicaré.
Com va noies? Em feu una miqueta d'envegeta sana, perquè suposo que quan tingui el restaurant i el fotògraf em relaxaré, però ara estic atacadaaaaaaaaa! I el meu nòvio és la persona més tranquil·la del món, i això encara em fica més nerviosaaaaaaaa.
Bueno, com amínim ja m'he desfogat.
Ens veiem aviat!