Autor: mimartin » dv. feb. 27, 2009 7:11 pm

Autor: nuvia2010 » dv. feb. 27, 2009 11:36 pm
ise ha escrit:no se pq s'han barrejat les fotos però bueno...
hem va fer gràcia pq la de la botiga tampoc sabia dir-me quin hem quedava millor i els meus pares tampoc. al final van acabar dient..."amb el del Bundo estas moníssima!!! estas tota dolça, bonica, romàntica...i amb el de Peiró estàs més sexi, guapa,..."
Si l'hagués d'escollir ara tindria un problema...pq de preu es porten 20€ de diferència. un valia 1630€ i l'altre 1650€![]()
![]()

Autor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:14 pm

Autor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:18 pm
ise ha escrit:El del Jesus Peiro la foto no l'hi fa justícia...posa't queda de fàbula!!!

Autor: cuca lleida » ds. feb. 28, 2009 3:23 pm
mimartin ha escrit:Estic molt contenta!!!!
A vere que dira el novio quan li digui. Segur que dira que encara es molt aviat, pero bueno, j vaig fent,jejeje.
Si, suposo que ens esperarem una miketa. Aquest juliol anem a una boda al resquitx. Fa la cerimonia a la finca i el banquet al de molle.
Agafare moltes idees aquest any, que he d'anar a 3 bodes!!!

Autor: nuvia2010 » ds. feb. 28, 2009 4:40 pm
cuca lleida ha escrit:hola princeses que talt tot??
ho sento per no haber passat pero he tingut una setmana molt molt dolenta......he estat bastant depre...sense ganes de res...en fi que no ha sigut la millor setmana.
heu escrit un munt ...vaig a posarme al dia wapes
(encara que no m'hagi conectat penseu que us porto al cor i que penso molt en vosaltres!!)![]()

Autor: lluneta29 » ds. feb. 28, 2009 4:46 pm
nuvia2010 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princeses que talt tot??
ho sento per no haber passat pero he tingut una setmana molt molt dolenta......he estat bastant depre...sense ganes de res...en fi que no ha sigut la millor setmana.
(encara que no m'hagi conectat penseu que us porto al cor i que penso molt en vosaltres!!)![]()
Princesa, si et podem ajudar en alguna cosa no dubtis en reclamarnos, eh????

Autor: lluneta29 » ds. feb. 28, 2009 4:47 pm

Autor: Pacresol » ds. feb. 28, 2009 5:23 pm

Autor: nuvia2010 » dg. març 01, 2009 5:17 pm
Pacresol ha escrit:hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???

Autor: nuvia2010 » dg. març 01, 2009 10:12 pm

Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:03 am
nuvia2010 ha escrit:ise ha escrit:no se pq s'han barrejat les fotos però bueno...
hem va fer gràcia pq la de la botiga tampoc sabia dir-me quin hem quedava millor i els meus pares tampoc. al final van acabar dient..."amb el del Bundo estas moníssima!!! estas tota dolça, bonica, romàntica...i amb el de Peiró estàs més sexi, guapa,..."
Si l'hagués d'escollir ara tindria un problema...pq de preu es porten 20€ de diferència. un valia 1630€ i l'altre 1650€![]()
![]()
GUAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! a mi magrada el sexy sexy, es super original la faldilla i lescot!!!!!!!!!!! Quina envejaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
A veure quan hi vas tu i disfrutes com una enana!!!! 
Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:05 am
cuca lleida ha escrit:hola princeses que talt tot??

Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:09 am
lluneta29 ha escrit:Jo només tinc dos bodes aquest any... amb lo que m'agraden!!!![]()
no es casa ningú dels meus voltants............ quina me... i l'any que ve ja vurem cuantes tinc...
![]()

Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:11 am
Pacresol ha escrit:hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???

Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:12 am
nuvia2010 ha escrit:Nenes, despres de molt buscar durant tot el cap de setmana, he trobat LES SABATES ideals. Son comodes i com amb la faldilla del vestit no es veuen... de fabula.
Us adjunto unes fotos, a veure que us semblen. Dubto entre aquests tres models.

Autor: ise » dl. març 02, 2009 8:16 am

Autor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:42 pm
ise ha escrit:Gemmaaaaaaaaaaaaaaaaa com ha anat el super cap de setmana?????? ::love::![]()
![]()
Ahir hi pensava...quin dia era el teu cumple????![]()
![]()
així que no sé si l'he rebut.
Autor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:43 pm
ise ha escrit:Pacresol ha escrit:hola noies!!!
Pacresol, les fotos dels vestits estan més endarrera i al meu post!![]()
![]()
Nosaltres a les ultimes bodes hem donat 300€!

Autor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:43 pm
nuvia2010 ha escrit:Pacresol ha escrit:hola noies!!!
Osti... pues depen del compromis que hi tinguis i de la il·lusio que et faci la boda a la que vas, no???
Nosaltres a la última que vam anar vam donar 400 euros. Pagar-nos el plat i fer una mica de regal. Es van casar al setembre del 2007. A la boda que tenim aquest setembre hem parlat amb la parella i hem quedat de no fer-nos regal. És tonteria que nosaltres li donem i despres ens ho tornin ells.