NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:45 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes, despres de molt buscar durant tot el cap de setmana, he trobat LES SABATES ideals. Son comodes i com amb la faldilla del vestit no es veuen... de fabula.

Us adjunto unes fotos, a veure que us semblen. Dubto entre aquests tres models.

A mi m'agraden les segones... no sóc de portar talons... jo me les posaria a l'hora del ball però alhora de la cerimònia portaré unes de talons si aconsegueixo no esllomar-me jejeje que amb lo patosa que sóc... :-()-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:51 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Jo només tinc dos bodes aquest any... amb lo que m'agraden!!! :--( :--( no es casa ningú dels meus voltants............ quina me... i l'any que ve ja vurem cuantes tinc... :-( :-(

Ninaaaaaaaaaa!!!! Com ha anat el cap de setmana???

Per això de les bodes no et preocupis, l'any que ve no pararas hehehe...nosaltres ja saps que en tenim 4 però per molt greu que hem sapigui no crec que hi puguem anar a totes... La jugarreta és...a quines dius que si i a quines no... :-/ :-/

Eissssssssss!!! Quan les tens les bodes?? Aquest any no? Pq si no vens a la meva em sabrà moooooooooooooolt greuuuuuuuuuuu!!!! Que lo sepas!!!!! El finde ha nat bé.. massa bé... divendres no vem nar al cine al final vam anar a sopar, pq vam intentar treure diners d'un caixer però hi vam anar a dos i estaven amb gent dormint a dins i ho vam deixar còrrer! Un desastre! Dissabte cumple i sortir fins a les 7h del matí... No tenim remei!!! Ens ho vam passar mooolt bé la veritat... i ahir descans i fútbol... al jordi encara li dura l'emprenyament així que imagina't!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 2:52 pm

Cuca........... ja es poden comprar les entrades pel canto del loco ok?? Em vas dir que t'ho recordés i jo t'ho recordo!!!!!!!!!! :-)ok:
Tinc ganes que arribi el sopar............. per veure'ns totes!! Ens ho passarem super bé!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 3:01 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Jo només tinc dos bodes aquest any... amb lo que m'agraden!!! :--( :--( no es casa ningú dels meus voltants............ quina me... i l'any que ve ja vurem cuantes tinc... :-( :-(

Per això de les bodes no et preocupis, l'any que ve no pararas hehehe...nosaltres ja saps que en tenim 4 però per molt greu que hem sapigui no crec que hi puguem anar a totes... La jugarreta és...a quines dius que si i a quines no... :-/ :-/

Eissssssssss!!! Quan les tens les bodes?? Aquest any no? Pq si no vens a la meva em sabrà moooooooooooooolt greuuuuuuuuuuu!!!! Que lo sepas!!!!! El finde ha nat bé.. massa bé... divendres no vem nar al cine al final vam anar a sopar, pq vam intentar treure diners d'un caixer però hi vam anar a dos i estaven amb gent dormint a dins i ho vam deixar còrrer! Un desastre! Dissabte cumple i sortir fins a les 7h del matí... No tenim remei!!! Ens ho vam passar mooolt bé la veritat... i ahir descans i fútbol... al jordi encara li dura l'emprenyament així que imagina't!!!

Ei hola!!!

NO me'n parlis que vaya merda!!!! :--( :--( :--(

Les bodes les tinc aquest any...ahir van venir uns amics a donar-nos la invitació...pero conta...si dones 300€ per boda són 1200€!!!!!!!!!!!!
i l'any que vé, segures tinc...la teva i la d'una amiga que la setmana passada hem va dir que segurament es casarien el 2010!

El divendres no et vaig dir res pq entre que no hem trobava massa bé i que quan vaig arribar hi havia la sogra a casa que volia que l'acompanyes a mirar-se les vacances...quan vaig poder seure al sofà em vaig quedar adormida al moment... :o-o: :o-o:
el dissabte vam fer bar i ahir vam planxar i fregar fins que va començar la tortura del futbol...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 3:11 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

Ei hola!!!

NO me'n parlis que vaya merda!!!! :--( :--( :--(

Les bodes les tinc aquest any...ahir van venir uns amics a donar-nos la invitació...pero conta...si dones 300€ per boda són 1200€!!!!!!!!!!!!
i l'any que vé, segures tinc...la teva i la d'una amiga que la setmana passada hem va dir que segurament es casarien el 2010!

El divendres no et vaig dir res pq entre que no hem trobava massa bé i que quan vaig arribar hi havia la sogra a casa que volia que l'acompanyes a mirar-se les vacances...quan vaig poder seure al sofà em vaig quedar adormida al moment... :o-o: :o-o:
el dissabte vam fer bar i ahir vam planxar i fregar fins que va començar la tortura del futbol...

Heu de sortir més tia... hem de fer coses!! Jo és que sóc un cul inquiet i llavors no puc parar quieta....!! El jordi té festa tota aquesta setmana, segurament pujaràn dimecres amb ma germana i estarem aquí fins divendres... Heu de venir un dissabte amb nosaltres... canviaràs d'opinió sobre els caps de setmana... jajaja
Ja vaig veure que no em vas dir res, ja vaig deduïr que no veníeu...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 3:29 pm

No si a mi m'encantava sortir de nit però a l'Enric no l'hi agrada gaire...i llavors veiem a la gent el dissabte a la tarda pel bar i a la nit ens quedem a caseta... ademés que si surts et gastes una pastaaaaaaaaaa :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Aquest dissabte tenim calçotada amb els pares i cosins de l'Enric i no crec que fem gaire més... jo que volia anar a la platja...
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 3:31 pm

ise ha escrit:No si a mi m'encantava sortir de nit però a l'Enric no l'hi agrada gaire...i llavors veiem a la gent el dissabte a la tarda pel bar i a la nit ens quedem a caseta... ademés que si surts et gastes una pastaaaaaaaaaa :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:

Aquest dissabte tenim calçotada amb els pares i cosins de l'Enric i no crec que fem gaire més... jo que volia anar a la platja...

Jo tinc un sopar dissabte i jasta... :-)ok: al jordi tmpoc li agrada massa sortir de nit però ho fa per mi així que tots contents!! Jo alguna nit si que m'agrada quedar-me a casa però totes no, i com que les meves amigues encara per sort surten de marxa doncs això jo también surto!!! Per la pasta... naltres acostumem a anar a pubs així que no pagues entrada només la consumició i són 3 euros...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 3:43 pm

jejeje nosaltres si surtim també anem de pubs però la consumició no es queda en 3€... és això el dolent... jejeje

Doncs no se quan ens veurem pq si teniu sopar el dissabte... :hmm:: :hmm:: el divendres????? o diumenge dinar????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 3:51 pm

ise ha escrit:jejeje nosaltres si surtim també anem de pubs però la consumició no es queda en 3€... és això el dolent... jejeje

Doncs no se quan ens veurem pq si teniu sopar el dissabte... :hmm:: :hmm:: el divendres????? o diumenge dinar????

Mmmmmmmm deixa'm pensar............ divendres no tenim res. Diumenge potser toca dinar a casa sons pares pq fa dies que no hi anem. Divendres ok! Pq dsps de dinar marxarem kp a lleida......... si no passa res, divendres ok! Si vosaltres també us va bé... mmmmmmmm... aq dimecres m'he animat a anar a un dinar de cole... jejeje m'han apuntat sense jo dir res... pro bno... ja està bé també total avui parlava amb la cap de departament i ja mha dit que és díficil aprovar aquest any però que no tiri la tovallola per l'any que ve o l'altre. Que ningú aprova i té plaça a la primera així que és un consol. Si supenc no em sentiré tan malament! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 4:31 pm

Vaig a intentar estudiar i fer el curset virtual. Petonets!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 4:48 pm

Ei perdona que ha vingut un client pesat i fins ara no ha marxat...

Per mi cap problema per divendres :-)ok: :-)ok: :-)ok: ara a veure que diu el mister...

Segur que t'ho passaràs bé el dimecres!!! :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 7:39 pm

Siii espero que si... ja és segur, ve ma germana dimecres!!! Quina il.lu!!!!!!!!!! Anirem de compres i aquestes coses!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnn!!!! Poca feina que faré jejeje... així si tot va bé, ja kdem divendres i mirem què podem fer ok? Apa he fet un incís i me'n hi torno!!! Fins ara!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:02 pm

ei guapi!! ara he arribat de comprar... no s'hi pot anar!!!!

si, si anem a sopar divendres!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: ise » dl. març 02, 2009 8:03 pm

quina sort que vingui ta germana el dimecres!!!! quina enveja!!!! us ho passareu de conya!!! :-) :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. març 02, 2009 8:41 pm

lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???

Osti... pues depen del compromis que hi tinguis i de la il·lusio que et faci la boda a la que vas, no???

Nosaltres a la última que vam anar vam donar 400 euros. Pagar-nos el plat i fer una mica de regal. Es van casar al setembre del 2007. A la boda que tenim aquest setembre hem parlat amb la parella i hem quedat de no fer-nos regal. És tonteria que nosaltres li donem i despres ens ho tornin ells.

Tens raó... haurem de fer el mateix tú i jo? No et smbla? jijijiji Hem d tornar a quedar tiaaaaaaaaaaa m'ho vaig passar teta!!! :-)ok: Di-li al julio que vingui la propera vegada..............

Mho vaig passar taaaaaaaaan be!!!! Vaig arribar afonica de tant riure, jejejejejejejeje. I tant que vindra el julito si pot :)

Nenes....

Nenes....

Nenes...

Nenes...

Segurament ja tenim fotograf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 9:20 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola noies!!!
haberen haberen esas fotos de esos dos vestits que estas dubtant.... i aixi opinen jejejejje
ays lluneta naltres tamben tenim dues bodes una de part meua i altra de la seua part jejejejej... pero de la meua part es un cosi germa i uff tinc que mirar algun vestidet normalet pero maco... i a la vegada aprofitarlo pel la boda del seu amic jejeje que es portan 15 dies... uff quina po tu nose ni cuant es dona ¿que lo sabeu?empodeu orientar aproximadament cuant es dona en una boda.....???

Osti... pues depen del compromis que hi tinguis i de la il·lusio que et faci la boda a la que vas, no???

Nosaltres a la última que vam anar vam donar 400 euros. Pagar-nos el plat i fer una mica de regal. Es van casar al setembre del 2007. A la boda que tenim aquest setembre hem parlat amb la parella i hem quedat de no fer-nos regal. És tonteria que nosaltres li donem i despres ens ho tornin ells.

Tens raó... haurem de fer el mateix tú i jo? No et smbla? jijijiji Hem d tornar a quedar tiaaaaaaaaaaa m'ho vaig passar teta!!! :-)ok: Di-li al julio que vingui la propera vegada..............

Mho vaig passar taaaaaaaaan be!!!! Vaig arribar afonica de tant riure, jejejejejejejeje. I tant que vindra el julito si pot :)

Nenes....

Nenes....

Nenes...

Nenes...

Segurament ja tenim fotograf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenaaaaaaaaaaaaaa!! Explica!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Explicaaaaaaaaaaaaa!!!! Jo ho vull saber...
Jo també vaig riure mooolt i m'ho vaig passar de conya!!! Genial!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 9:22 pm

ise ha escrit:ei guapi!! ara he arribat de comprar... no s'hi pot anar!!!!

Ja vuràs jo dijous per Andorra... bufff!!! és que ja m'ho prohibeixo anar-hi però alguna cosa caurà segur!! jijiji i més am ma germana... som iguals!!! I segur que li compro algo també. Dissabte anem al if i mira... 100 euros amb maquillatge i li vaig acabar comprant un pintaungles pq dsps es queixi... jijiji i bno... biennnnnnnnnnn!! Sopem divendres!!!!!!!! Tinc ganes de veure't ja... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: aviat no sabré com és la teva cara!!! ;)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 9:36 pm

X cert nenes... el jordi ja té les vacances donades així que ja començo a mirar on podem anar... aq any volíem anar a londres però hem llegit que l'any que ve es podrà anar des d'Alguaire així que ens esperem! Hem decidit que com que l'any que ve ens pegarem el gran viatge... aq any toca platja... ara miraré com estan els preus i tal... jejejeje mira... si m'ho trec més barat millor! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. març 02, 2009 10:32 pm

Hola guapa!!!!

Doncs mira... segurament el fotograf sera el mateix que el de la gemma84 :) un tio molt majo i a mes el Julio i ell es coneixien de Vielha, jajajajajajaja.

Aquest any a nosaltres no ens toquen vacances :) farem piscina a tope i escapades a la platja!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. març 02, 2009 10:34 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:ei guapi!! ara he arribat de comprar... no s'hi pot anar!!!!

Ja vuràs jo dijous per Andorra... bufff!!! és que ja m'ho prohibeixo anar-hi però alguna cosa caurà segur!! jijiji i més am ma germana... som iguals!!! I segur que li compro algo també. Dissabte anem al if i mira... 100 euros amb maquillatge i li vaig acabar comprant un pintaungles pq dsps es queixi... jijiji i bno... biennnnnnnnnnn!! Sopem divendres!!!!!!!! Tinc ganes de veure't ja... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: aviat no sabré com és la teva cara!!! ;)

Neneta... si vas al punt de trobada podries fer-nos un favor??? jejejejeje sempre demanant xD si thi passes i pots anar a la zona de licors, magradaria saber els preus de les mini ampolletes de whisky!!!! es el detall que volem donar als homes i no se si la diferencia que hi ha amb els preus dinternet i si val la pena :)
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants