lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Ninaaaaaaaaaa!!!! Com ha anat el cap de setmana???
Per això de les bodes no et preocupis, l'any que ve no pararas hehehe...nosaltres ja saps que en tenim 4 però per molt greu que hem sapigui no crec que hi puguem anar a totes... La jugarreta és...a quines dius que si i a quines no...

Eissssssssss!!! Quan les tens les bodes?? Aquest any no? Pq si no vens a la meva em sabrà moooooooooooooolt greuuuuuuuuuuu!!!! Que lo sepas!!!!! El finde ha nat bé.. massa bé... divendres no vem nar al cine al final vam anar a sopar, pq vam intentar treure diners d'un caixer però hi vam anar a dos i estaven amb gent dormint a dins i ho vam deixar còrrer! Un desastre! Dissabte cumple i sortir fins a les 7h del matí... No tenim remei!!! Ens ho vam passar mooolt bé la veritat... i ahir descans i fútbol... al jordi encara li dura l'emprenyament així que imagina't!!!
Ei hola!!!
NO me'n parlis que vaya merda!!!!
Les bodes les tinc aquest any...ahir van venir uns amics a donar-nos la invitació...pero conta...si dones 300€ per boda són 1200€!!!!!!!!!!!!
i l'any que vé, segures tinc...la teva i la d'una amiga que la setmana passada hem va dir que segurament es casarien el 2010!
El divendres no et vaig dir res pq entre que no hem trobava massa bé i que quan vaig arribar hi havia la sogra a casa que volia que l'acompanyes a mirar-se les vacances...quan vaig poder seure al sofà em vaig quedar adormida al moment...
el dissabte vam fer bar i ahir vam planxar i fregar fins que va començar la tortura del futbol...