NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 10:42 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:ei guapi!! ara he arribat de comprar... no s'hi pot anar!!!!

si, si anem a sopar divendres!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

Ja vuràs jo dijous per Andorra... bufff!!! és que ja m'ho prohibeixo anar-hi però alguna cosa caurà segur!! jijiji i més am ma germana... som iguals!!! I segur que li compro algo també. Dissabte anem al if i mira... 100 euros amb maquillatge i li vaig acabar comprant un pintaungles pq dsps es queixi... jijiji i bno... biennnnnnnnnnn!! Sopem divendres!!!!!!!! Tinc ganes de veure't ja... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: aviat no sabré com és la teva cara!!! ;)

Neneta... si vas al punt de trobada podries fer-nos un favor??? jejejejeje sempre demanant xD si thi passes i pots anar a la zona de licors, magradaria saber els preus de les mini ampolletes de whisky!!!! es el detall que volem donar als homes i no se si la diferencia que hi ha amb els preus dinternet i si val la pena :)

Valeeeeeeeeeee!!! si que hi aniré pq tinc més encàrregs i tu demana dona... que si està a les meves mans ho faré!!!! Mini-botelles de whisky ok! :-)ok: fet!!! Ja te conto... :-)ok: Aquest mes comença la teva veritable compta enrera!!!!!!!!!!! Quina emoció!!!!!!!!!!! :o-o:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 10:44 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola guapa!!!!

Doncs mira... segurament el fotograf sera el mateix que el de la gemma84 :) un tio molt majo i a mes el Julio i ell es coneixien de Vielha, jajajajajajaja.

Aquest any a nosaltres no ens toquen vacances :) farem piscina a tope i escapades a la platja!!!!

Bno vistos els preus... potser ens kdem a caseta :( Ja els hi dic a mons pares que es comprin un apartament però no em fan cas :-( :-( suposo que acabarem fent el mateix, algun cap d setmana i para de contar... :-)
Molt bé lo del fotògraf no?? Què tal els preus?? Què cotilla soc!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. març 02, 2009 10:54 pm

lluneta29 ha escrit:

Doncs mira... segurament el fotograf sera el mateix que el de la gemma84 :) un tio molt majo i a mes el Julio i ell es coneixien de Vielha, jajajajajajaja.

Aquest any a nosaltres no ens toquen vacances :) farem piscina a tope i escapades a la platja!!!!

Bno vistos els preus... potser ens kdem a caseta :( Ja els hi dic a mons pares que es comprin un apartament però no em fan cas :-( :-( suposo que acabarem fent el mateix, algun cap d setmana i para de contar... :-)

Quan no tinguis res a fer vine cap a cappont que perrejarem i farem panxing a la piscina :)

El preu no ens ha semblat desorvitat tot i que ens sembla excessiu el que demanen jejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. març 02, 2009 11:04 pm

nuvia2010 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Quan no tinguis res a fer vine cap a cappont que perrejarem i farem panxing a la piscina :)

El preu no ens ha semblat desorvitat tot i que ens sembla excessiu el que demanen jejejejejeje

Valeeeeeee ja vindré pq amb 2 mesos de vacances conto que al final m'avurriré i tot!!! jajajaja :-)ok: bno noieta jo marxo que tinc son, estic cansada i me vull dutxar!!! Demà parlem, solete!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. març 02, 2009 11:07 pm

Bona nit i que descansis guapa!!!!! Dolços somnis!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 03, 2009 9:47 am

Bon dia a totes... avui vaig més aviat a l'insti... tenim que preparar un examen amb una altra profe. :-)ok: quin rotllo... amés vaig caminant... :-( :-( bé, passeu un bon dia...
X cert, on s'han ficat la miriameta i la gemma??? Sembla que hagin desaparegut del mapa!!!!!!!!!!!!! Aparegueu!!!!!!!!!!!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 03, 2009 4:16 pm

hola noies,
pues nosotros haremos las vacancioes de siempre a la casita de pont de suert en veranito y luego a acer montañismo por ahi cerquita economico baratito y relajante jejejeje super bien y luego para octubre que tenemos tambien vacaciones pues... entonces nose que haremos este año... posiblemente nos iremos otra vez a pont de suert a relajarnos jejejeje y a buscar rovellones jejejejjeje me encanta ir alli nos lo pasamos genial...
Yo habia pensado tambien, hablandolo con mi madre, que como es una cena la boda que tenemos que es por la tarde pues unos 150 por cabeza, nose y bueno esta es de mi parte y el ya pagara con los amigos lo que vea conveniente... en fin... ahora mirare si encuentro tu post ise y mirare los vestiditos que dices....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 6:45 pm

Hola wapes!!

ahir no me vaig conectar perque me va entrar una migranya.. de campeonat..

el finde va estar be, treballant, Disabte a la tarde vaig estar a Alcoletge que feien el carnaval, i diumenge a la tarde la vaig pasar amb els meus 2 nenes!! El meu futuro i el meu Marquitos (aix que wapo i espavilat esta!!)

Que voleu que pengi la superfoto de divendres??? que per cert mu vaig passar molt be. Gràcies wapes!!!

muacsssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 03, 2009 7:03 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!

el finde va estar be, treballant, Disabte a la tarde vaig estar a Alcoletge que feien el carnaval, i diumenge a la tarde la vaig pasar amb els meus 2 nenes!! El meu futuro i el meu Marquitos (aix que wapo i espavilat esta!!)

Que voleu que pengi la superfoto de divendres??? que per cert mu vaig passar molt be. Gràcies wapes!!!

O la penjes o ens l'envies per correu wuapi!!! Que la vull tenir.... em va encantar!!!!
EStàs millor? Te vaig anyorar ahir... em vaig preguntar on deu estar per no entrar a veure'ns??!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 03, 2009 7:04 pm

X cert ja tinc les entrades del canto del loco!!!!!!!!!!!!!

quina emoció!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 7:18 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola wapes!!

O la penjes o ens l'envies per correu wuapi!!! Que la vull tenir.... em va encantar!!!!
EStàs millor? Te vaig anyorar ahir... em vaig preguntar on deu estar per no entrar a veure'ns??!! :-)) :-))

De la migranya si, lo unic que estic rebentada... arribo a la nit i nomes tinc ganes d´agafar el llit..

Jo tambe us vaig enyorar :-()-) .. no puc estar sense entrar, encara que sigui un momentet jeje i aquesta setmana tinc molta feina.. i lo fotut es que no se quan ferla... un treball, 2 practiques, exercicis...

Com va tot?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 7:21 pm

Isetaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! estic molt contenta per tu!!!! que guay!!!! ja t´has probat els teus primers vestidets!!! m´agrade mes el segon, pero s´ha de veure posat!! la propera vegada no et podras lliurar de nosaltres!!
Et sents mes important ara que tels has probat a que si? amb ganes de mes!! de seguir disfrutant!!

:-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 9:01 pm

aqui estan les fotos!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 03, 2009 9:15 pm

Miri moltes gràcies!!! Què wuapes!!!!!!!!!!! Què bé!!!! Gràcies i mil gràcies. Ja me les he descarregat a l'ordi!!! :-)ok:
On s'ha ficat la resta de la gent??? :-( :-( cuca... ise... gemma... nuvia... jo mi no entender!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 9:18 pm

nuvia2010 ha escrit:
Mho vaig passar taaaaaaaaan be!!!! Vaig arribar afonica de tant riure, jejejejejejejeje. I tant que vindra el julito si pot :)

Nenes....

Nenes....

Nenes...

Nenes...

Segurament ja tenim fotograf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei que me n´alegro molt molt moltisssim per tu wapetona!!!!

una preocupacio menos :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 9:19 pm

lluneta29 ha escrit:Miri moltes gràcies!!! Què wuapes!!!!!!!!!!! Què bé!!!! Gràcies i mil gràcies. Ja me les he descarregat a l'ordi!!! :-)ok:
On s'ha ficat la resta de la gent??? :-( :-( cuca... ise... gemma... nuvia... jo mi no entender!!!!

de res wapa!!

deuen estar enfeinadetes...

:-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dt. març 03, 2009 9:22 pm

I ara sereu les primeres en saber que aquest divendres..... tindre els anellets!!!!! ahir al mati vam anar l´Euge i jo a veurels que ja han arribat que ens van trucar i vam dir el que hi havien de grabar!!!

Divendres els vaig a buscar!!!!!!!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnnnn >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: els fare fotos amb la reflex i aixi els veureu!!!!!!!!! oooooooooo!! quina alegria!!!

Muacs!!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes amb aquest notición us deixo, que men vaig a dormir que estic feta un nyap...

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 03, 2009 9:24 pm

jope nena como se nota que te queda poquito jejeje ya tienens las alianzas y to ...
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 03, 2009 9:46 pm

miriameta ha escrit:I ara sereu les primeres en saber que aquest divendres..... tindre els anellets!!!!! ahir al mati vam anar l´Euge i jo a veurels que ja han arribat que ens van trucar i vam dir el que hi havien de grabar!!!

Divendres els vaig a buscar!!!!!!!!!!!!!!!! Biennnnnnnnnnnnnn >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: els fare fotos amb la reflex i aixi els veureu!!!!!!!!! oooooooooo!! quina alegria!!!

Muacs!!!!!!!!!!!!!!

Bueno nenes amb aquest notición us deixo, que men vaig a dormir que estic feta un nyap...

M'alegro mooolt per tú wuapa!!!! Felicitats... i que poquet que et queda!!!! Biennnnnnnnnn!!!! Dorm i descansa!!!! Fins aviat!!!! ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 03, 2009 10:05 pm

miriameta ha escrit:I ara sereu les primeres en saber que aquest divendres..... tindre els anellets!!!!! ahir al mati vam anar l´Euge i jo a veurels que ja han arribat que ens van trucar i vam dir el que hi havien de grabar!!!

Muacs!!!!!!!!!!!!!!

Oleeeeeeeeeee!!!!! Que bé!!!! d'aqui no res ja estaras married!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Que ways les fotos!!!!! jejejejejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat