· TERRA ENDINS ·

bodes 10!

EntradaAutor: anit@ » dv. feb. 27, 2009 9:15 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:
yolanda i jordi ha escrit:Moltes gràcies.
La veritat que aquest preu està molt i molt bé. No sé que passa que per Osona els fotògraf són caríssims.
L'hi he enviat un correu per veure si podem quedar aquest dissabte.
Ja t'explicaré.

Hola Yolanda !
Una pregunta, saps si la cerimonia que es fa a La Masia Vilasendra es real? I saps si dintre del 380 euros que demanen inclou el qui ho fa o es apart?
Una altre cosa, em podries passar preus de Terra Endins?

NORMALMENT VA APRAT EL SEÑOR QUE ET CASA!!! AQUEST PREU QUE T'HAN DONAT SEGURAMENT SON PER PREPARAR-HO Y POTESER INCLOU FLORS!!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@
:: núvia d'or

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: yolanda i jordi » dl. març 02, 2009 4:16 pm

Perdona Txell, no havia vist fins ara la pregunta.
A veure el que et casa a Vilasendra és l'alcalde d'Oristà però hem sembla que no té del tot validesa però et fan firmar i tot allà. Però hem va dir la Judith que haviem d'anar el dia abans a l'ajuntament d'Oristà. Es que de moment vull mirar a veure si l'alcaldesa del meu poble hem pot fer el favor de casar-me ella, i per aixó no hem vaig asavantar gaire.
Amb els 380€ sí que t'hi entra tot menys el lloguer de micros que són 100 euros.
Respecte els menús de Terra Endins tels adjunto, suposo que els podràs veure bé. Els preus van desde els 80 i pico d'euros fins els 100 i poc.
La veritat que com a preu està molt i molt bé.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
yolanda i jordi
:: núvia rookie

Entrades: 110
Membre des de: dg. feb. 15, 2009 5:12 pm

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. març 02, 2009 4:44 pm

yolanda i jordi ha escrit:Perdona Txell, no havia vist fins ara la pregunta.
A veure el que et casa a Vilasendra és l'alcalde d'Oristà però hem sembla que no té del tot validesa però et fan firmar i tot allà. Però hem va dir la Judith que haviem d'anar el dia abans a l'ajuntament d'Oristà. Es que de moment vull mirar a veure si l'alcaldesa del meu poble hem pot fer el favor de casar-me ella, i per aixó no hem vaig asavantar gaire.
Amb els 380€ sí que t'hi entra tot menys el lloguer de micros que són 100 euros.
Respecte els menús de Terra Endins tels adjunto, suposo que els podràs veure bé. Els preus van desde els 80 i pico d'euros fins els 100 i poc.

No passa res, gracies per contestar ! Encara estis indecisa de agafar la Masia o no, tinc fins dilluns dia 9 per decidir-me... Estic intentant de comparar preus amb altres llocs, però clar, el lloc es idilic, el trobo molt acollidor.I no hi ha manera de trobar un lloc que s'assembli !
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: yolanda i jordi » dl. març 02, 2009 5:24 pm

Home està clar que algu més barat sempre et sortirà si agafes un restaurant. Ara però és el que tu dius, és un lloc idílic i tot per a tu i els convidats suposo que pagues l'exclusivitat.
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. març 03, 2009 8:18 am

yolanda i jordi ha escrit:Home està clar que algu més barat sempre et sortirà si agafes un restaurant. Ara però és el que tu dius, és un lloc idílic i tot per a tu i els convidats suposo que pagues l'exclusivitat.

Bon dia !

Una altre pregunta... En la barra lliure també n'hi ha un minim de 120 persones? Es que en el excel que em va enviar Judith n'ha ficat 120 !
I l'import que surt que son totes les hores del ball o nomes 2 hores ?
Perdona per preguntar-te tantes coses..
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ShuRa » dt. març 03, 2009 9:30 am

yolanda i jordi ha escrit:Perdona Txell, no havia vist fins ara la pregunta.

No passa res, gracies per contestar ! Encara estis indecisa de agafar la Masia o no, tinc fins dilluns dia 9 per decidir-me... Estic intentant de comparar preus amb altres llocs, però clar, el lloc es idilic, el trobo molt acollidor.I no hi ha manera de trobar un lloc que s'assembli !

Buffff ¿cómo andáis? ¿algo más claro?

Yo he encontrado caterings muuuy bien de precio, y todo muy rico, si quieres me avisas y te paso...empiezan (con todo sumado), desde 60 euros, y si coges unos fotógrafos recomendados, te regalan las flores (lo chachi es que uno de esos es doble imatge, así que de coña!)...
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: yolanda i jordi » dt. març 03, 2009 10:44 am

Hola Txell.
És depen del restaurant que agafis.
Per exemple les Magnòlies eren 9.5€ per convidat i tota la barra lliure , sense límit d'hores.
Després el Montserrat hem sembla que era 9.5€ les 2 primeres hores i després 3.5 cada hora.
Terra endins que entra la barra lliure amb el preu del menú. Sense límit de temps.
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dt. març 03, 2009 10:59 am

yolanda i jordi ha escrit:Hola Txell.
Per exemple les Magnòlies eren 9.5€ per convidat i tota la barra lliure , sense límit d'hores.
Després el Montserrat hem sembla que era 9.5€ les 2 primeres hores i després 3.5 cada hora.
Terra endins que entra la barra lliure amb el preu del menú. Sense límit de temps.

No ho entenc... A mi em va dir la Judith que la barra lliures ha de ser amb ells i no ho podies fer amb els caterings.

I el mobiliari del banquet qui el fica? El catering? S'ha de pagar a part?
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: ShuRa » dt. març 03, 2009 12:13 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola Txell.

No ho entenc... A mi em va dir la Judith que la barra lliures ha de ser amb ells i no ho podies fer amb els caterings.

I el mobiliari del banquet qui el fica? El catering? S'ha de pagar a part?

Sí, yo también me estoy perdiendo con eso de la barra libre.....
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: Ruth_2006 » dt. març 03, 2009 7:11 pm

Hola noies!!!

JO em vaig casar al 2006 amb Terra Endins a la Salada... i no els dono un 10... sino un 11!!!! A l'abril farà 3 anys i els convidats encara s'enrecorden... no de que van menjar bé... sino que van menjar exactament!! neu:-D

Jo vaig preguntar en el seu dia i ningú els coneixia, així que me la vaig jugar, vaig anar-hi a Taradell i vaig sortir super convençuda. Tot perfecte!!

Si teniu dubtes, podeu passar per la meva crònica, o si voleu pregunteu!!

Per cert, s'em va ficar al cap que les taules estiguessin en color granate, que llavors a la salado ho feien en blau marí... i vaja!! si ho vaig tenir!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: yolanda i jordi » dc. març 04, 2009 10:28 am

Hola, a veure ja ho tinc tot aclarit. Li he demanat a la Judith.
Quan jo vaig contractar la Masia Vilasendra el tema de la barra lliure s'en carregaven els catèrings.
Ara m'ha dit la Judith que ho han posat com una norma que la barra lliure s'en carrega la Masia Vilasendra. Que són 9.5€ per convidat( només paguen els convidats que siguin, no hi ha mínim de 120 persones). I dura tot el que duri la barra lliure. Que en cas de la Masia Vilasendra és fins les 4 de la matinada.
Peró bé. Diu que en el meu cas farà una excepció i ho trobo just ja que quan vàrem parlar de les condicions la barra lliure no s'encarragaven ells i a mi m'interessa fer-ho per terra endins ja que està inclòs en el preu del menú.
Però sàpigues que si ho contractes ara són aquestes condicions:
Barra lliure Masia Vilasendra a 9.5 € per convidat sense límit.

Espero que ara hagi quedat tot més clar.
Es que la veritat com que van canviant les coses cada dos per tres és un lio.
yolanda i jordi

EntradaAutor: ShuRa » dc. març 04, 2009 10:33 am

yolanda i jordi ha escrit:Hola, a veure ja ho tinc tot aclarit. Li he demanat a la Judith.
Quan jo vaig contractar la Masia Vilasendra el tema de la barra lliure s'en carregaven els catèrings.
Ara m'ha dit la Judith que ho han posat com una norma que la barra lliure s'en carrega la Masia Vilasendra. Que són 9.5€ per convidat( només paguen els convidats que siguin, no hi ha mínim de 120 persones). I dura tot el que duri la barra lliure. Que en cas de la Masia Vilasendra és fins les 4 de la matinada.
Peró bé. Diu que en el meu cas farà una excepció i ho trobo just ja que quan vàrem parlar de les condicions la barra lliure no s'encarragaven ells i a mi m'interessa fer-ho per terra endins ja que està inclòs en el preu del menú.

Pero...¿9,5 por invitado y hora? ¿o por invitado y las horas que sean?....
Imatge
Imatge
ShuRa

EntradaAutor: yolanda i jordi » dc. març 04, 2009 10:35 am

Moltes gràcies Ruth.
Jo ja m'he dicidit i ja he guardat el dia per Terra Endins.
Suposo que anirà tot bé.
Es que la veritat que el menjar és molt important.
yolanda i jordi

EntradaAutor: yolanda i jordi » dc. març 04, 2009 10:47 am

A veure Shura.
9.5€ per convidat i sense límit d'hores, o sigui 9.5 euros fins al final de la barra lliure no cada hora.
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dc. març 04, 2009 12:42 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola, a veure ja ho tinc tot aclarit. Li he demanat a la Judith.

Com que no ho tenia clar, li vaig preguntar directament a la Judith i es el que dius tu.Jo les condicions que tinc son que la barra lliure ha de ser amb Masia Vilasendra...

A veure que em diuen el caterings quant ho pregunti, no crec que hi hagi cap problema, oi?

Una altre cosa... Que penseu de La Masia Torre del Gall ? Coneixeu algú que s'hagi casat allá?
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: cpab » dt. març 10, 2009 10:56 am

Hola,

JO em caso el juliol de 2010 i vaig a Vilasendra amb el càtering terra endins.
cpab

Entrades: 8
Membre des de: dt. març 10, 2009 10:50 am

EntradaAutor: cpab » dt. març 10, 2009 11:00 am

Hola,

cpab

Entrades: 8
Membre des de: dt. març 10, 2009 10:50 am

EntradaAutor: anit@ » dt. març 10, 2009 2:32 pm

cpab ha escrit:Hola,

J aveurás que quedarás molt contenta amb aquest cátering!!! MOLTES FELICITATS PER EL TEU CASAMENT!!! JO TAMBÉ SOC DE JULIOL!!!
Imatge
CRÓNICA Anit@.................. viewtopic.php?f=50&t=22175
anit@

Entrades: 3253
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 8:31 pm

EntradaAutor: yolanda i jordi » dl. març 16, 2009 4:56 pm

Hola cqap, jo també hem caso a Vilansendra i ho faig am Terra endins. Que bé una que ha triat com nosaltres, es que casi tothom de vilasendra ho fa per les Magnòlies i segur que ho deuen fer bé però ho trobo el preu força car.
Bueno com que jo hem caso primer que tu (26/06/10) ja t'explicaré com va jejej.
Ah per cert vas anar a les Porte Obertes aquest diumenge?
Que bonic que estava tot eh???
yolanda i jordi

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dl. març 16, 2009 5:01 pm

yolanda i jordi ha escrit:Hola cqap, jo també hem caso a Vilansendra i ho faig am Terra endins. Que bé una que ha triat com nosaltres, es que casi tothom de vilasendra ho fa per les Magnòlies i segur que ho deuen fer bé però ho trobo el preu força car.
Bueno com que jo hem caso primer que tu (26/06/10) ja t'explicaré com va jejej.
Ah per cert vas anar a les Porte Obertes aquest diumenge?
Que bonic que estava tot eh???

Hola !!!!

Ja tinc reservada La Masia !! Em caso el 25 de juny del 2010 !!!! Un dia abans que tu !! Quina coincidencia !

Nosaltres vam anar a les jornades amb els pares, encara no ho havien vist, només pel fullet que ens van donar el dia de la primera visita.Estava tot xulissim !! Cada dia m'agrada més el lloc !!!
Imatge
Txell-Jose Luis

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants