A l'esglèsia, si no tens músics ni organistes ni rés, que hi ha de musica? la marxa nupcial i alguna cosa més o ja està?
Esk a totes les bodes que he anat havien violinistes o organistes o algu, pero nosaltres no en possarem.

Autor: nimi » dl. març 02, 2009 4:37 pm

Autor: esthervilasendra » dt. març 03, 2009 10:28 am

Autor: *Alba* » dt. març 03, 2009 11:28 pm
esthervilasendra ha escrit:Nosaltres ens casem el 19 de setembre a Masia Vilasendra
Esther i Robert

Autor: nimi » dc. març 04, 2009 9:31 pm
*Alba* ha escrit:esthervilasendra ha escrit:Nosaltres ens casem el 19 de setembre a Masia Vilasendra
Esther i Robert
Quina passada m'encanta aquest lloc!!!![]()
D'on sou? ja tens vestit??

Autor: *Alba* » dj. març 05, 2009 10:17 am
nimi ha escrit:*Alba* ha escrit:esthervilasendra ha escrit:Nosaltres ens casem el 19 de setembre a Masia Vilasendra
Esther i Robert
Quina passada m'encanta aquest lloc!!!![]()
D'on sou? ja tens vestit??
Chicas! que nos faltan 6 meses y poquito!!! cuando pensais dar las invitaciones?? Para junio o así?

Autor: *Alba* » dj. març 05, 2009 11:57 am

Autor: irenusky » dj. març 05, 2009 3:58 pm

Autor: *Alba* » dj. març 05, 2009 3:59 pm
irenusky ha escrit:wapis!!!! que estava despistada del post!!!![]()
dons jo la donré després de setmana santa... que som un munt de gent i les donem amb mà!

Autor: irenusky » dj. març 05, 2009 4:05 pm
*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:wapis!!!! que estava despistada del post!!!![]()
dons jo la donré després de setmana santa... que som un munt de gent i les donem amb mà!
Nosaltres també l'hem de donar en mà.. no anirà dins un sobre jeje.. ja ho veureu!! Som uns 120 com a molt... són molta gent això?? he comptat que són 55 invitacions aprox.... uff quina feinada!!! JAJAJA

Autor: *Alba* » dj. març 05, 2009 4:29 pm
irenusky ha escrit:*Alba* ha escrit:irenusky ha escrit:wapis!!!! que estava despistada del post!!!![]()
Nosaltres també l'hem de donar en mà.. no anirà dins un sobre jeje.. ja ho veureu!! Som uns 120 com a molt... són molta gent això?? he comptat que són 55 invitacions aprox.... uff quina feinada!!! JAJAJA
nosaltres si posarem sobre, a mi em surten més convidats però calculo que després serem uns 120 mé so menys... he calculat bebé si tot, i sé que alguns no vindràn!
jo compraré per fer unes 100 però no he de donar tantes

Autor: irenusky » dj. març 05, 2009 4:32 pm
(les invis)

Autor: irenusky » dj. març 05, 2009 4:37 pm
*Alba* ha escrit:JO LES VULL VEUREEEEEEEEEEEE!!!
siiii tranqui he de fer fotos, però la veritat crec que no s'apreciarà bé! han quedat molt finetes!

Autor: ofcourse » dj. març 05, 2009 5:42 pm

Autor: *Alba* » dj. març 05, 2009 5:47 pm
ofcourse ha escrit:Hola setembreres!!! Aixsss, que jo ja tinc el 5......
Jo les invitacions al Maig.... Les encarregaré a ppis d'abril, i en 15 o 20 díes ja les tindré.. i després, apa, a fer ruta per entregar-les totes!