NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 03, 2009 8:09 pm

espluguina ha escrit:bona tarda tarragonines!!

com baixen els marcadors eh!!

quin marcador més rodó Eli!!! 1 any i 4 mesos... i baixant!!! jejeje

uoola wapiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
ja t'has emprovat algun vestidet????

un petonet!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 03, 2009 8:14 pm

Papallona* ha escrit:
uoola wapiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
ja t'has emprovat algun vestidet????

un petonet!

bona tarda papallona!! que tal??

encara no me provat cap vestit, el que m'agradava l'he trobat en una botiga del Vendrell que ma passat la Natalia, però no trobo el dia per anar-hi! a veure si la setmana que ve, que ma mare te festa, hi podem anar!!
ja us explicaré! en tinc moltes ganes!
i tu que tal? com et va tot? me'n vaig al teu post a veure que explikes, jejeje!

ptonets!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 8:26 pm

Papallona* ha escrit:
Esther&Edu ha escrit:Eli enhorabona pel teu 1 con 4 jejejje.

Nenes aquesta setmana estic una mica parada amb el tema boda, com que ja tinc el mes gros fet ja no se que fer i com mes miro detallets i cosetes per fer més embolic em faig i ja no se ni que vull jejjeje aixi que he parat de mirar cosetes i m'he dedicat a mirar fotos meves de petita per fer-li algun video a mons pares.

Un petonetttt

jja.. a mi em va passar lo mateix!! quan ja vaig tenir lloc i fotograf... va ser.. com .. i ara que faig pq keda moolt de temps!!!!

i com es el video que has pensat???

L'he pensat amb el programa memories on tv, van passant fotos amb efectes i musica. Pensava fer un video desde que vaig neixer fins l'actualitat, tot amb fotos que surti amb la meva familia. A ma mare li encanten els reportatges de fotos, els videos i tot aquest tema. He fet algun video d'aquests per les meves amigues quan ha sigut el seu cumple (recordant tots els festivals que hem tingut) i m'ha mare no pare de mirar-se els videos encara que no surti ella jajaj li encantaaaaa.

Aquest programa es l'unic que se utilitzar de moment jejejej
Imatge
Esther&Edu
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 03, 2009 8:34 pm

Esther, jo per fer aquests muntatges musicals utilitzo el Ulead VideoStudio 9 i és molt senzill també!
El memories on tv no el coneixo!
Bé, tots tenen la mateixa finalitat, jejej!
I si... els pares hi baden molt amb aquests videos, jejeje! :-) jo els en vaig fer un per les seves noces de plata i l'han vist infinitat de vegades!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 8:57 pm

espluguina ha escrit:Esther, jo per fer aquests muntatges musicals utilitzo el Ulead VideoStudio 9 i és molt senzill també!
El memories on tv no el coneixo!
Bé, tots tenen la mateixa finalitat, jejej!
I si... els pares hi baden molt amb aquests videos, jejeje! :-) jo els en vaig fer un per les seves noces de plata i l'han vist infinitat de vegades!!!

Nenaaa ja m'estic baixant el programa ara em falta escanejar les fotos i fer proves jejejej.
Ma mare te un album amb fotos enganxades des del dia que vaig neixer, em tocara agafar l'album d'amagat i començar a escanejar jejejej.
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 03, 2009 9:01 pm

Fes-ho bé! Que no et pillin!! No com a nosaltres que vam agafar dos albums de casa del Jordi i la seva mare ho va notar, i ens va preguntar perquè voliem les fotos!! jajajajaj!! Quina pillada!!! Li vam dir que per veure com era el Jordi de petit... que a mi em feia gracia... jajajaj!! No sé si va colar... :-) !!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 9:17 pm

Jjajaja si es que les mames son mes llestessss i sembla que no estiguin de vegades pero..... ho enganxen tot!!!!! Bufff jo ja penso que li dire si em digues algo..
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: Arian1682 » dc. març 04, 2009 12:05 am

Hola wapissss!!!!!!! :-)) :-))

eixxx ja m´ he posat a baixar el programet aquest!!!!!!es super bona idea!!!espero que sigui facilet de fer!!!!jjejejejje

Benvinguda Maria que crec que no t´havia dit res!!!!!! :-)ok:

nenis teniu rao...en pic tens el restaurant i fotograf...es fa més llarg!!!!!!! :star::

Papi he vist que deies que tenies clars els detallets????plika plika!!! a mi això em porta de cap pk no se que fer!!!!!! :-(

besis a totes les nuvies tarragonines!!!!smuak smuak!!! ::love:: ::love::
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. març 04, 2009 12:07 am

caricari ha escrit::-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Hola chicaaaaaaas!!!!Arian q guay!!!celebramos la boda las dos en el castelll!!!!yupiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Los menus del 2010 ns dijo Trini q pasaramos este año a finales...para ver los nuevos precios.Aunque dijo q no variarian mucho del precio de ahora.Eso espero yoooo!!!Porque con la crisis q tenemos todos....!!!q te casa una semana despues qyo?al mediodia o tarde??un beso wapa!!!!!Yotro para las demas novias 2010!!! =0-0-)

wapiii!!!jolin que ilu compartir sitio ueeeeeeeeee!!!!!!!! :-///: :-///:

tia espero que no varien...eso eso...que no están las cosas para pagar más :-(

si neni me caso el 10, por la tarde, hacemos la ceremonia alli y tu donde la haces???????????

besis!!! ::love::
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 11:27 am

NENES!!!!!!

JA ESTÀ!!!!! Ja tenim esglèsia, serà a la misericòrdia (algu m'ho podrà canviar al llistat, es que tinc la catedral....).
Però......a les 12h del migdia, aniré de cul!!!! Que penseu que es molt aviat???? Vosaltres a quina hora us caseu??

I el nàutic també.....ja està!!! Uf, quin descans ja estava neguitosa per no trobar el dia...
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: caricari » dc. març 04, 2009 2:04 pm

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Arian!!!dime como puedo hacer para responderte en el mismo recuadro q cuando tu me has respondido q no se como hacerlooo!!!esk aun no menterooo!!!! :o-o: :o-o: Yo me caso el dia 5Junio y de dia..a las 12:30 en el ayuntamiento de tarragona,no nos gusto eso de la iglesia..solo espero al igual q tu q no suban los precioooos!!!y como te decidiste a casarte y celebrarlo alli??has estado en alguna boda???nosotros fuimos en noviembre a dar la paga y señal y me dijeron q el mes de Julio ya estba cogido,aunke queriamos desde un principio el mes de Junio.Te lo digo pq entonces tu fuiste antes q yo al castell..un beso wapa :: orrr:: :: orrr:: y cuentame mas cositas!!!!!
caricari

Entrades: 14
Membre des de: dg. març 01, 2009 3:10 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 2:49 pm

_eLi_ ha escrit:Moltes Felicitats Judith!!!!!!!!!!

Ja tens Misericordia!!!!!!! Que bé!!!!!!!! Ara ja segur i confirmat quina tranquil.litat no?? sapiguer que ja es teu!!! jejejeje....

Diguem quin dia era i l'hora, que no m'enrecordo i t'ho canvio al Bodatour!

Eli, gràcies, la veritat és que estic contentíssima i tranquila. Que és molt important.
Serà el 10.04.10 a les 12h a misericòrdia.
THANKS
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 2:56 pm

NIKITA8 ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus......... :star::
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????

Hola Judith!! la sala corva es diu sala principal em sembla, jo he agafat l'altre que es diu saló almirant p.q la veia més gran i com totes dues estaven lliures... i com diuen cavallo grande ande o no ande jejeje!! Lo que ja tinc ganes que pasi el temps p.q harà ja estic aburrida una vegada tens el fotograf i el restaurant ja no pots fer res més dins més endavant. L'altre dia vaig anar a una botiga de detalls del carrer sevilla i la tia no em va volguer ensenyar res p.q falta molt, jo només anava per chafardejar pero res de res la tia dale q dale q és molt aviat i q lo del 2010 encara no ho te. Però bueno el temps passa rapit i a mi ja m'ha vist l'espavilada. deuuu.

Ei nikita!!!
Jo m'he agafat la sala principal, perque nosaltres serem uns 160 i la gran la vec molt gran i em fa por....l'altre la vec més familiar i acollidora. Tot depèn de la gent que sereu.
Això que escrius del carrer sevilla, on és a Reus????
I quin fotograf t'has agafat? Ale, ara només queda esperar.....
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: NIKITA8 » dc. març 04, 2009 8:39 pm

JUDITH REUS ha escrit:
NIKITA8 ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus......... :star::
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????

Hola Judith!! la sala corva es diu sala principal em sembla, jo he agafat l'altre que es diu saló almirant p.q la veia més gran i com totes dues estaven lliures... i com diuen cavallo grande ande o no ande jejeje!! Lo que ja tinc ganes que pasi el temps p.q harà ja estic aburrida una vegada tens el fotograf i el restaurant ja no pots fer res més dins més endavant. L'altre dia vaig anar a una botiga de detalls del carrer sevilla i la tia no em va volguer ensenyar res p.q falta molt, jo només anava per chafardejar pero res de res la tia dale q dale q és molt aviat i q lo del 2010 encara no ho te. Però bueno el temps passa rapit i a mi ja m'ha vist l'espavilada. deuuu.

Ei nikita!!!
Jo m'he agafat la sala principal, perque nosaltres serem uns 160 i la gran la vec molt gran i em fa por....l'altre la vec més familiar i acollidora. Tot depèn de la gent que sereu.
Això que escrius del carrer sevilla, on és a Reus????
I quin fotograf t'has agafat? Ale, ara només queda esperar.....

La botiga de detalls esta a Tarragona, a Reus m'han dit d'una que esta prou bé que es diu Trencanous, a sentit parlar tu d'aquesta? igualmet ho he estat mirant per internet i he trobat uns bolis la marde monos i que estan molt bé de preu (0,96€) ara et posaré l'enllaç habera que et semblan. De fotograf hem agafa't el Comosite de Creixell que m'agrada molt el tipus de fotos que fant.
http://www.kondiferencia.es/Detalles-Pa ... ---56.html
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: Esther&Edu » dc. març 04, 2009 8:57 pm

Nikita8 jo tambe tinc el composite del creixell!!! M'han agrdat molt!!!!!!!! i tambe em pensat de fer les invitacions alli, vosaltres que fareu????
Imatge
Esther&Edu

EntradaAutor: NIKITA8 » dc. març 04, 2009 10:00 pm

Esther&Edu ha escrit:Nikita8 jo tambe tinc el composite del creixell!!! M'han agrdat molt!!!!!!!! i tambe em pensat de fer les invitacions alli, vosaltres que fareu????

Doncs ens van agradar molt les diferent invitacions que ens van ensenyar però encara no ho se per què tenim un amic que te una imprenta i a lo millor les fem alli, hem de comparar preus. Però las del composite ens encantan amb les fotos de pre boda...
Imatge
NIKITA8

EntradaAutor: caricari » dc. març 04, 2009 11:36 pm

:: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Nikita!!!te casas tambien el dia 5de Junio??yo tambien tengo de fotografo al composite de creixell!!!!!!!!!!!!!!1 :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-)
caricari

EntradaAutor: María&Xavi » dc. març 04, 2009 11:50 pm

Arian1682 ha escrit:Hola wapissss!!!!!!! :-)) :-))

eixxx ja m´ he posat a baixar el programet aquest!!!!!!es super bona idea!!!espero que sigui facilet de fer!!!!jjejejejje

Benvinguda Maria que crec que no t´havia dit res!!!!!! :-)ok:

nenis teniu rao...en pic tens el restaurant i fotograf...es fa més llarg!!!!!!! :star::

Papi he vist que deies que tenies clars els detallets????plika plika!!! a mi això em porta de cap pk no se que fer!!!!!! :-(

besis a totes les nuvies tarragonines!!!!smuak smuak!!! ::love:: ::love::

Hola Arian, moltes gràcies!!!!

Jo tinc moltes ganes d'acabar d'aclarir lo del restaurant. Ens passem el dia enganxats a l'ordinador buscant llocs, demanant pressupostos, etc. Aquest cap de setmana visitem els tres llocs que més ens agraden i espero que ens puguem decidir. De moment, els 3 tenen lliure el dia 24 d'abril que és el que nosaltres volem, o sigui que espero que la setmana vinent us pugui confirmar la data i el lloc i així podré sortir a la llista, que ja tinc ganes!!!! I després ens tocarà triar fotògraf. Alguna de vosaltres em podria aconsellar sobre aquest tema? Hem mirat alguns però anem una mica perduts.

Bueno, noies, continuo navegant.

Bona nit!!!!
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: caricari » dc. març 04, 2009 11:52 pm

:-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: Hola chicas!!no se quien de vosotras preguntaba por el Mas den Ros.Yo tengo una amiga q fue a una boda y me dijo q muy mal,por eso yo lo descarte desde un principio y no quise ni ir a mirarlo.La novia acabo llorando!!!!se q hace ya unos cuantos años de esto y no si habran cambiado de dueños..A mi,mi amiga meaconsejo esto pero no se pq como no he estado nunca...me dijo q en su momento habia cattering y q le sirvieron todo frio,etc...pero ya os digo q no se como funcionara ahora pq hace mucho tiempo y si han cambiado de dueños me sabria mal q pagaran lo q no es!!!un saludo a todas wapas!!!!!!!!!!!!
caricari

EntradaAutor: NIKITA8 » dj. març 05, 2009 12:10 pm

caricari ha escrit::: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Nikita!!!te casas tambien el dia 5de Junio??yo tambien tengo de fotografo al composite de creixell!!!!!!!!!!!!!!1 :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-)

Compartimos día i fotografo!! tu q te casas por la mañana? yo me caso por la tarde y lo hacemos todo en el nautico de salou, la ceremonia civil i la fiesta, haber si tenemos suerte y nos hace un buen día. :-):-):-):
Imatge
NIKITA8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants