espluguina ha escrit:bona tarda tarragonines!!
com baixen els marcadors eh!!
quin marcador més rodó Eli!!! 1 any i 4 mesos... i baixant!!! jejeje
uoola wapiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
ja t'has emprovat algun vestidet????
un petonet!
Autor: Papallona* » dt. març 03, 2009 8:09 pm
espluguina ha escrit:bona tarda tarragonines!!
com baixen els marcadors eh!!
quin marcador més rodó Eli!!! 1 any i 4 mesos... i baixant!!! jejeje

Autor: nur_jor » dt. març 03, 2009 8:14 pm
Papallona* ha escrit:
uoola wapiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
ja t'has emprovat algun vestidet????
un petonet!

Autor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 8:26 pm
Papallona* ha escrit:Esther&Edu ha escrit:Eli enhorabona pel teu 1 con 4 jejejje.
Nenes aquesta setmana estic una mica parada amb el tema boda, com que ja tinc el mes gros fet ja no se que fer i com mes miro detallets i cosetes per fer més embolic em faig i ja no se ni que vull jejjeje aixi que he parat de mirar cosetes i m'he dedicat a mirar fotos meves de petita per fer-li algun video a mons pares.
Un petonetttt
jja.. a mi em va passar lo mateix!! quan ja vaig tenir lloc i fotograf... va ser.. com .. i ara que faig pq keda moolt de temps!!!!
i com es el video que has pensat???

Autor: nur_jor » dt. març 03, 2009 8:34 pm

Autor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 8:57 pm
espluguina ha escrit:Esther, jo per fer aquests muntatges musicals utilitzo el Ulead VideoStudio 9 i és molt senzill també!
El memories on tv no el coneixo!
Bé, tots tenen la mateixa finalitat, jejej!
I si... els pares hi baden molt amb aquests videos, jejeje!jo els en vaig fer un per les seves noces de plata i l'han vist infinitat de vegades!!!

Autor: nur_jor » dt. març 03, 2009 9:01 pm

Autor: Esther&Edu » dt. març 03, 2009 9:17 pm

Autor: Arian1682 » dc. març 04, 2009 12:05 am

Autor: Arian1682 » dc. març 04, 2009 12:07 am
caricari ha escrit::-///:![]()
![]()
![]()
![]()
Hola chicaaaaaaas!!!!Arian q guay!!!celebramos la boda las dos en el castelll!!!!yupiiiiiiiiiiiii!!!!!!! Los menus del 2010 ns dijo Trini q pasaramos este año a finales...para ver los nuevos precios.Aunque dijo q no variarian mucho del precio de ahora.Eso espero yoooo!!!Porque con la crisis q tenemos todos....!!!q te casa una semana despues qyo?al mediodia o tarde??un beso wapa!!!!!Yotro para las demas novias 2010!!!

Autor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 11:27 am

Autor: caricari » dc. març 04, 2009 2:04 pm
Arian!!!dime como puedo hacer para responderte en el mismo recuadro q cuando tu me has respondido q no se como hacerlooo!!!esk aun no menterooo!!!!
y cuentame mas cositas!!!!!
Autor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 2:49 pm
_eLi_ ha escrit:Moltes Felicitats Judith!!!!!!!!!!
Ja tens Misericordia!!!!!!! Que bé!!!!!!!! Ara ja segur i confirmat quina tranquil.litat no?? sapiguer que ja es teu!!! jejejeje....
Diguem quin dia era i l'hora, que no m'enrecordo i t'ho canvio al Bodatour!

Autor: JUDITH REUS » dc. març 04, 2009 2:56 pm
NIKITA8 ha escrit:JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus.........![]()
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????
Hola Judith!! la sala corva es diu sala principal em sembla, jo he agafat l'altre que es diu saló almirant p.q la veia més gran i com totes dues estaven lliures... i com diuen cavallo grande ande o no ande jejeje!! Lo que ja tinc ganes que pasi el temps p.q harà ja estic aburrida una vegada tens el fotograf i el restaurant ja no pots fer res més dins més endavant. L'altre dia vaig anar a una botiga de detalls del carrer sevilla i la tia no em va volguer ensenyar res p.q falta molt, jo només anava per chafardejar pero res de res la tia dale q dale q és molt aviat i q lo del 2010 encara no ho te. Però bueno el temps passa rapit i a mi ja m'ha vist l'espavilada. deuuu.

Autor: NIKITA8 » dc. març 04, 2009 8:39 pm
JUDITH REUS ha escrit:NIKITA8 ha escrit:JUDITH REUS ha escrit::--( Nenes que fort!!!!!
Ahir vam anar a la catedral com ja us vam dir, i no ens vam apuntar. Resulta que hi ha un permís d'obres pel mig i s'han de fer, ja. Però no han començat i es clar, és molt arriegat (imagineu-vos que al nostre dia hi ha una embastida allà al mig!!!!) no pot ser. Així que despr´s que quedar-nos amb un pam de nas, em decidit que potser anirem un dia d'aquests a la misericòrdia de reus.........![]()
Ei! Gràcies per apuntar-me (potser ho hauré de canviar....).
Ah! Eli ja et diré alguna cosa del nàutic, tinc la pre reserva i quan tingui clar lo de lesglèsia donaré la paga i senyal, però tinc 10 dies de reserva.... a mi m'agrada el nàutic. Ho farem a la sala que fa corva com es diu????
Hola Judith!! la sala corva es diu sala principal em sembla, jo he agafat l'altre que es diu saló almirant p.q la veia més gran i com totes dues estaven lliures... i com diuen cavallo grande ande o no ande jejeje!! Lo que ja tinc ganes que pasi el temps p.q harà ja estic aburrida una vegada tens el fotograf i el restaurant ja no pots fer res més dins més endavant. L'altre dia vaig anar a una botiga de detalls del carrer sevilla i la tia no em va volguer ensenyar res p.q falta molt, jo només anava per chafardejar pero res de res la tia dale q dale q és molt aviat i q lo del 2010 encara no ho te. Però bueno el temps passa rapit i a mi ja m'ha vist l'espavilada. deuuu.
Ei nikita!!!
Jo m'he agafat la sala principal, perque nosaltres serem uns 160 i la gran la vec molt gran i em fa por....l'altre la vec més familiar i acollidora. Tot depèn de la gent que sereu.
Això que escrius del carrer sevilla, on és a Reus????
I quin fotograf t'has agafat? Ale, ara només queda esperar.....
Autor: Esther&Edu » dc. març 04, 2009 8:57 pm

Autor: NIKITA8 » dc. març 04, 2009 10:00 pm
Esther&Edu ha escrit:Nikita8 jo tambe tinc el composite del creixell!!! M'han agrdat molt!!!!!!!! i tambe em pensat de fer les invitacions alli, vosaltres que fareu????
Autor: caricari » dc. març 04, 2009 11:36 pm
Nikita!!!te casas tambien el dia 5de Junio??yo tambien tengo de fotografo al composite de creixell!!!!!!!!!!!!!!1

Autor: María&Xavi » dc. març 04, 2009 11:50 pm
Arian1682 ha escrit:Hola wapissss!!!!!!!![]()
![]()
eixxx ja m´ he posat a baixar el programet aquest!!!!!!es super bona idea!!!espero que sigui facilet de fer!!!!jjejejejje
Benvinguda Maria que crec que no t´havia dit res!!!!!!![]()
nenis teniu rao...en pic tens el restaurant i fotograf...es fa més llarg!!!!!!!![]()
Papi he vist que deies que tenies clars els detallets????plika plika!!! a mi això em porta de cap pk no se que fer!!!!!!![]()
besis a totes les nuvies tarragonines!!!!smuak smuak!!!![]()

Autor: caricari » dc. març 04, 2009 11:52 pm
Hola chicas!!no se quien de vosotras preguntaba por el Mas den Ros.Yo tengo una amiga q fue a una boda y me dijo q muy mal,por eso yo lo descarte desde un principio y no quise ni ir a mirarlo.La novia acabo llorando!!!!se q hace ya unos cuantos años de esto y no si habran cambiado de dueños..A mi,mi amiga meaconsejo esto pero no se pq como no he estado nunca...me dijo q en su momento habia cattering y q le sirvieron todo frio,etc...pero ya os digo q no se como funcionara ahora pq hace mucho tiempo y si han cambiado de dueños me sabria mal q pagaran lo q no es!!!un saludo a todas wapas!!!!!!!!!!!!
Autor: NIKITA8 » dj. març 05, 2009 12:10 pm
caricari ha escrit::: orrr::![]()
Nikita!!!te casas tambien el dia 5de Junio??yo tambien tengo de fotografo al composite de creixell!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()