ise ha escrit:Bon dia junieres!!!!![]()
![]()
![]()
Espluguina que va ser el teu aniversari....MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!! encara que sigui amb retard... hehehehe
Montse, com va anar per pronovias????
Gracies guapa!
Autor: nur_jor » dc. març 04, 2009 6:15 pm
ise ha escrit:Bon dia junieres!!!!![]()
![]()
![]()
Espluguina que va ser el teu aniversari....MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!! encara que sigui amb retard... hehehehe
Montse, com va anar per pronovias????

Autor: nur_jor » dc. març 04, 2009 9:14 pm

Autor: ise » dj. març 05, 2009 8:00 am

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 5:09 pm

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:24 pm
ise ha escrit:Espluguina molt bé!!!!!!!! ai quin cap de setmana de nervis que passaràs!!!! hehehehe I a quina casa vas a emprovar-te vestits???? Ja saps quins et vols emprovar???![]()
![]()

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 6:25 pm

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:27 pm
montseijordi ha escrit:ei nenes!!!
Ja soc aqui, jeje, uns dies desconectada, ja he llegit tots els posts enrere i ja m'he renovat al igual q he renovat el meu i ja he vist q ho heu llegit.
Espluguina, la propera tu nena! Quins et vols emprovar? Ai q guiayyyyyyy!

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:30 pm
montseijordi ha escrit:doncs jo no et puc donar massa consells, mira com vaig acabar jo, jajaja, q si et queda be te'l quedis nena, q si sents q es el teu ni ho dubtis!

Autor: ise » dj. març 05, 2009 7:15 pm

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:24 pm
espluguina ha escrit:montseijordi ha escrit:ei nenes!!!
Ja soc aqui, jeje, uns dies desconectada, ja he llegit tots els posts enrere i ja m'he renovat al igual q he renovat el meu i ja he vist q ho heu llegit.
Espluguina, la propera tu nena! Quins et vols emprovar? Ai q guiayyyyyyy!
si!! jo la siguiente!!!
em vull provar el vestit que et vaig comentar en privat... no vull posar res per aquí!!! no fos cas...![]()
tinc moltes ganes!!!

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:28 pm
espluguina ha escrit:montseijordi ha escrit:doncs jo no et puc donar massa consells, mira com vaig acabar jo, jajaja, q si et queda be te'l quedis nena, q si sents q es el teu ni ho dubtis!
i si despres al setembre en veig un q m'encanta??? em fa molta por això!!
sempre em passa aixo!! sempre!! soc gafe nenes!!![]()
si no me'l quedo a la proxima colecció no hi haurà res que m'agradarà, però si l'agafo... segur que si!!! soc així jo!!

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:29 pm
ise ha escrit:Ei Espluguina, ara he mirat la pàgina i hi ha vestits mooooooooooooooolt xulos!!!!![]()
![]()
![]()
Consells...mira't diferents estils i si pots emprova't molts vestits!!!! hehehe
Però nena, diga'm quin vestit és...que jo no ho sé![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:39 pm
montseijordi ha escrit:ostres nena, q rebuscada, jajaja. Doncs jo d tu no patiria tant pq si et te enamorada i veus q et queda be i sents q es el teu vestit, els altres no t'importaran, ja veuras. El meu va ser el segon q em vaig provar i la resta ja els vaig descartar tots, pq no eren com el meu ( no poso noms q ara el Jordi corre x aqui ). D fet a mi també em va entrar la por, i vaig parlar amb la Raquel q si me n'agradava algun del 2010 que? Em va dir q me'l podien canviar, d fet em va fer una excepcio pq a la botiga on vaig anar no ho fan ( tot i q a on se l'han comprat l'Amy i la Seaweed si els hi van dir ), q me l'anes a provar i tal, i q si m'agradava me'l canviaven, pero ella ja em va dir q tal i com m'havia vist dubtava q el canvies ( d fet jo també ho penso, el meu vestit em te enamorada i crec q x molt q me n'emprovi 1000 seguire amb el meu ).
No se si t'he servit d'ajuda nena, pero ja ho veuras, la sensacio q tindras sera una cosa especial, nomes tu sabras si aquell sera el teu o no.

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:50 pm

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:53 pm
montseijordi ha escrit:bueno nena, jo crec q els dubtes sempre et sorgiran, d fet tamb
é em sorgien a mi quan em veia amb el vestit i sabia clarament q era el meu, pero ja et dic, la meva mare va començar a assentir amb el cap i a dir-me: no miris mes, es aquest! queda-te'l ja!!!
Ja us vaig dir q jo soc una mica impulsiva i q potser ma mare em frenaria, pero coi, ella em va llançar d cop, jajja

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 8:21 pm

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 8:31 pm
montseijordi ha escrit:jo crec q si, quan el va veure al cataleg i va dir q li agradava a mi em va fer un bot el cor... i quna em va veure i no deia res, ella tota pensativa, vaig pensar: no li agrada! i era tot el contrari, aixi q ja veus...
tot i q no deia res, al final estavem entre els dos i ella no em volia desvelar quin li agradava mes, fins q quan em va tornar a veure amb el Hawai va dir: aquest, es aquest!

Autor: montseijordi » dj. març 05, 2009 8:56 pm

Autor: nur_jor » dj. març 05, 2009 9:55 pm