NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 04, 2009 6:15 pm

ise ha escrit:Bon dia junieres!!!! :-) :-) :-)

Espluguina que va ser el teu aniversari....MOLTES FELICITATS GUAPÍSSIMA!!!! encara que sigui amb retard... hehehehe

Montse, com va anar per pronovias????

Gracies guapa! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 04, 2009 9:14 pm

Eiiiiiiiiiiiii!! sóc la següent en anar a provar-me vestits!!!

El dia? El dilluns per la tarda!!!! Quines ganes!!! I quins nervis!!!! Ara tornaré a tenir somnis... jejejej!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 8:00 am

Espluguina molt bé!!!!!!!! ai quin cap de setmana de nervis que passaràs!!!! hehehehe I a quina casa vas a emprovar-te vestits???? Ja saps quins et vols emprovar??? :-)) :-)) :-))
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 5:09 pm

ei nenes!!!

Ja soc aqui, jeje, uns dies desconectada, ja he llegit tots els posts enrere i ja m'he renovat al igual q he renovat el meu i ja he vist q ho heu llegit.

Espluguina, la propera tu nena! Quins et vols emprovar? Ai q guiayyyyyyy!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:24 pm

ise ha escrit:Espluguina molt bé!!!!!!!! ai quin cap de setmana de nervis que passaràs!!!! hehehehe I a quina casa vas a emprovar-te vestits???? Ja saps quins et vols emprovar??? :-)) :-)) :-))

ja ja! se'm farà molt llarg aquest finde!! em sembla que poques vegades he desitjat que arribi un dilluns... jajajja!!

Vaig al Vendrell, a Aura Boutique ( http://www.auraboutique.com/ ), perquè és l'unic lloc on he pogut trobar el vestit que m'agrada. Simplement vaig a emprovar-me'l, ja que m'agradaria esperar a la nova colecció. Però en el cas que no m'agradi cap de la nova colecció, aniria a una modista i em faria fer el que m'agrada, i que m'emprovaré dilluns... si es que em queda be!! que això ja és una altra historia...
nervis, nenes! nervis!!

vosaltres com a expertes en el tema de provar vestits... quins consells em doneu? :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 6:25 pm

doncs jo no et puc donar massa consells, mira com vaig acabar jo, jajaja, q si et queda be te'l quedis nena, q si sents q es el teu ni ho dubtis!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:27 pm

montseijordi ha escrit:ei nenes!!!

Ja soc aqui, jeje, uns dies desconectada, ja he llegit tots els posts enrere i ja m'he renovat al igual q he renovat el meu i ja he vist q ho heu llegit.

si!! jo la siguiente!!!

em vull provar el vestit que et vaig comentar en privat... no vull posar res per aquí!!! no fos cas... :-)ok:

tinc moltes ganes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 6:30 pm

montseijordi ha escrit:doncs jo no et puc donar massa consells, mira com vaig acabar jo, jajaja, q si et queda be te'l quedis nena, q si sents q es el teu ni ho dubtis!

i si despres al setembre en veig un q m'encanta??? em fa molta por això!!

sempre em passa aixo!! sempre!! soc gafe nenes!! :-)

si no me'l quedo a la proxima colecció no hi haurà res que m'agradarà, però si l'agafo... segur que si!!! soc així jo!! :-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:15 pm

Ei Espluguina, ara he mirat la pàgina i hi ha vestits mooooooooooooooolt xulos!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Consells...mira't diferents estils i si pots emprova't molts vestits!!!! hehehe

Però nena, diga'm quin vestit és...que jo no ho sé :-( :-( :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:24 pm

espluguina ha escrit:
montseijordi ha escrit:ei nenes!!!

si!! jo la siguiente!!!

em vull provar el vestit que et vaig comentar en privat... no vull posar res per aquí!!! no fos cas... :-)ok:

tinc moltes ganes!!!

que be guapa, quina sort q l'hagis trobat, ja veuras q l'experiencia es genial!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:28 pm

espluguina ha escrit:
montseijordi ha escrit:doncs jo no et puc donar massa consells, mira com vaig acabar jo, jajaja, q si et queda be te'l quedis nena, q si sents q es el teu ni ho dubtis!

i si despres al setembre en veig un q m'encanta??? em fa molta por això!!

sempre em passa aixo!! sempre!! soc gafe nenes!! :-)

si no me'l quedo a la proxima colecció no hi haurà res que m'agradarà, però si l'agafo... segur que si!!! soc així jo!! :-)

ostres nena, q rebuscada, jajaja. Doncs jo d tu no patiria tant pq si et te enamorada i veus q et queda be i sents q es el teu vestit, els altres no t'importaran, ja veuras. El meu va ser el segon q em vaig provar i la resta ja els vaig descartar tots, pq no eren com el meu ( no poso noms q ara el Jordi corre x aqui ). D fet a mi també em va entrar la por, i vaig parlar amb la Raquel q si me n'agradava algun del 2010 que? Em va dir q me'l podien canviar, d fet em va fer una excepcio pq a la botiga on vaig anar no ho fan ( tot i q a on se l'han comprat l'Amy i la Seaweed si els hi van dir ), q me l'anes a provar i tal, i q si m'agradava me'l canviaven, pero ella ja em va dir q tal i com m'havia vist dubtava q el canvies ( d fet jo també ho penso, el meu vestit em te enamorada i crec q x molt q me n'emprovi 1000 seguire amb el meu ).

No se si t'he servit d'ajuda nena, pero ja ho veuras, la sensacio q tindras sera una cosa especial, nomes tu sabras si aquell sera el teu o no.
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:29 pm

ise ha escrit:Ei Espluguina, ara he mirat la pàgina i hi ha vestits mooooooooooooooolt xulos!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Consells...mira't diferents estils i si pots emprova't molts vestits!!!! hehehe

Però nena, diga'm quin vestit és...que jo no ho sé :-( :-( :-( :-( :-(

T'he passat el vestit per privi guapa!!

Gracies pels consells! Probaré diferents estils :-)ok: a veure quants em deixen emprobar! jejeje :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:32 pm

Gràcies guapa!!! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:39 pm

montseijordi ha escrit:ostres nena, q rebuscada, jajaja. Doncs jo d tu no patiria tant pq si et te enamorada i veus q et queda be i sents q es el teu vestit, els altres no t'importaran, ja veuras. El meu va ser el segon q em vaig provar i la resta ja els vaig descartar tots, pq no eren com el meu ( no poso noms q ara el Jordi corre x aqui ). D fet a mi també em va entrar la por, i vaig parlar amb la Raquel q si me n'agradava algun del 2010 que? Em va dir q me'l podien canviar, d fet em va fer una excepcio pq a la botiga on vaig anar no ho fan ( tot i q a on se l'han comprat l'Amy i la Seaweed si els hi van dir ), q me l'anes a provar i tal, i q si m'agradava me'l canviaven, pero ella ja em va dir q tal i com m'havia vist dubtava q el canvies ( d fet jo també ho penso, el meu vestit em te enamorada i crec q x molt q me n'emprovi 1000 seguire amb el meu ).

No se si t'he servit d'ajuda nena, pero ja ho veuras, la sensacio q tindras sera una cosa especial, nomes tu sabras si aquell sera el teu o no.

a veure... esperem a dilluns, si és el meu vestit jo també em sembla que ho notaré, és més, sempre m'imagino amb aquest vestit quan penso amb la meva boda... i si em queda bé... ja serà increible!!

però el problema q tinc jo es que soc una cagadubtes!! :-) si si!! i no ho puc evitar!!

ja preguntaré si es podria canviar o que... a veure com va la cosa en aquella botiga...

nenes, perque queda tan lluny el dilluns encara?? ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 7:50 pm

bueno nena, jo crec q els dubtes sempre et sorgiran, d fet tamb
é em sorgien a mi quan em veia amb el vestit i sabia clarament q era el meu, pero ja et dic, la meva mare va començar a assentir amb el cap i a dir-me: no miris mes, es aquest! queda-te'l ja!!!

Ja us vaig dir q jo soc una mica impulsiva i q potser ma mare em frenaria, pero coi, ella em va llançar d cop, jajja
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 7:53 pm

montseijordi ha escrit:bueno nena, jo crec q els dubtes sempre et sorgiran, d fet tamb
é em sorgien a mi quan em veia amb el vestit i sabia clarament q era el meu, pero ja et dic, la meva mare va començar a assentir amb el cap i a dir-me: no miris mes, es aquest! queda-te'l ja!!!

Ja us vaig dir q jo soc una mica impulsiva i q potser ma mare em frenaria, pero coi, ella em va llançar d cop, jajja

jejejej! això és que ella també va sentir que aquell era el teu vestit! ho tenieu clarissim les dues!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 8:21 pm

jo crec q si, quan el va veure al cataleg i va dir q li agradava a mi em va fer un bot el cor... i quna em va veure i no deia res, ella tota pensativa, vaig pensar: no li agrada! i era tot el contrari, aixi q ja veus...

tot i q no deia res, al final estavem entre els dos i ella no em volia desvelar quin li agradava mes, fins q quan em va tornar a veure amb el Hawai va dir: aquest, es aquest! ::love::
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 8:31 pm

montseijordi ha escrit:jo crec q si, quan el va veure al cataleg i va dir q li agradava a mi em va fer un bot el cor... i quna em va veure i no deia res, ella tota pensativa, vaig pensar: no li agrada! i era tot el contrari, aixi q ja veus...

tot i q no deia res, al final estavem entre els dos i ella no em volia desvelar quin li agradava mes, fins q quan em va tornar a veure amb el Hawai va dir: aquest, es aquest! ::love::

debia estar pensativa perque li devia impresionar veure a la seva filla vestida de nuvia! això no passa cada dia! per ella també va ser un dia mol especial... la seva nena vestida de nuvia... això deu deixar sense paraules a qualsevol mare, no? vamos, m'imagino...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 05, 2009 8:56 pm

doncs suposo q tens rao, es va quedar tota ella pensativa si... clar q li debia fer emocio! Despres em va dir q no digues a ningu quin m'havia comprat, imagina't!!! q ningu em veies vestida amb el vestit fins el dia del casament
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 05, 2009 9:55 pm

ui... quin munt de temps per guardar el secret!! jejeje!

a la botiga que vas anar et van regalar algo? es q he sentit a dir q a vegades et regalen la lliga, o el cancan, o algo... no se!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants