NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:58 am

cuca lleida ha escrit:ise moltes gracies per tot!!!

gemma felicitatssssssssssss encara que sigui am retras!!! com va anar tot??

lluneta tambe tinc les entrades i ja li he donat al ninooooooo li ha fet ilu que be!!!!!!!!!!! asies per avisar ets un amoret

miriameta com te van los preparatius i les migrañes???

nuvia vecinaaa moltes gracies per tot!! he vist unes sabatetes...jejejeje a mi de les tres me agraden les segones ...i les fotos com va anar??

mimartin hola wapa

nenes ja se que vaig una mica perduda....he fet un cop d'ull per sobre pq escriviu un munt . :-.:·:: conteume novetats .....

De res amor!!!!! l'important és que estiguis bé!!!! ::love:: ::love:: ::love::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 05, 2009 11:26 am

Nenes!!! Estic molt ocupada al tenir hospes a casa així que res... només em connecto un moment i jasta. Ara he de fer l'inscripció a les opos també... quina por! Avui han sortit això va en serio.... m'agafen cagarrines només de pensar-hi!!!
Res, ise com quedem x divendres?? On anem?? jijiji
Nenes, setmana que ve res d'agobios... sopar!!!!!! totes juntetes!!!!! I xarrarem i xarrarem fins més no parar!!!!
Res vaig a esbarallar-me amb l'ordinador!!! A vere si m'apunto a les opos!!!
::love:: ::love:: M'alegro que estiguis bé cuca, jo también tinc les entrades!!!! Nem una colla al concert jijiji ens ho passarem de conya :-)ok: ja en tinc ganes!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: mimartin » dj. març 05, 2009 2:05 pm

ise ha escrit:Bon dia!!! :-)) :-))

Mimartin, com pot ser que a aquella hora encara estessis a la borsa de treball????????????? :-/ :-/ :-/ :-/ això és que has fet mooooooooooolts cursos!!!!! Ànims guapa!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Hola guapes!!!
Per la tarde no vaig estar fent lo de la borsa,jejeje. Vaig marxar a donar un tomet.
Pero encara no he acabat de fer-la. Tinc alguns cursos, pero el que passa es que el programa es molt lent

Com va el dia?
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: mimartin » dj. març 05, 2009 3:45 pm

M'ha arribat el got de xupito que vaig demanar de mostra al chupitum!!M'ha fet molta il.lusió!!!! Es molt xulo,jeje
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:21 pm

mimartin ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia!!! :-)) :-))

Mimartin, com pot ser que a aquella hora encara estessis a la borsa de treball????????????? :-/ :-/ :-/ :-/ això és que has fet mooooooooooolts cursos!!!!! Ànims guapa!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Hola guapes!!!
Per la tarde no vaig estar fent lo de la borsa,jejeje. Vaig marxar a donar un tomet.
Pero encara no he acabat de fer-la. Tinc alguns cursos, pero el que passa es que el programa es molt lent

Com va el dia?

hehehe nena es que al·lucinava si t'havies passat fins aquella hora amb la borsa... pero vas fer ben fet d'anar a donar un tomet!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

El meu dia bastant bé i més pq la jefa m'ha donat festa demà!!! hehehe ja he quedat amb ma germana per anar a berenar i a donar un tomet!!! Fa molts dies que no ens veiem i mira...així demà aprofitem. :-) :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:22 pm

mimartin ha escrit:M'ha arribat el got de xupito que vaig demanar de mostra al chupitum!!M'ha fet molta il.lusió!!!! Es molt xulo,jeje

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: molt bé guapa!!!! fes-li una foto i ens l'ensenyes!!! :-) :-)

Però a quan surten???
ise

EntradaAutor: ise » dj. març 05, 2009 7:25 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes!!! Estic molt ocupada al tenir hospes a casa així que res... només em connecto un moment i jasta. Ara he de fer l'inscripció a les opos també... quina por! Avui han sortit això va en serio.... m'agafen cagarrines només de pensar-hi!!!
Res, ise com quedem x divendres?? On anem?? jijiji
Nenes, setmana que ve res d'agobios... sopar!!!!!! totes juntetes!!!!! I xarrarem i xarrarem fins més no parar!!!!
Res vaig a esbarallar-me amb l'ordinador!!! A vere si m'apunto a les opos!!!
::love:: ::love:: M'alegro que estiguis bé cuca, jo también tinc les entrades!!!! Nem una colla al concert jijiji ens ho passarem de conya :-)ok: ja en tinc ganes!!!

Anem on vulgueu! si voleu podem anar a aquell que l'altre dia estava tancat però nosaltres no tenim cap preferència. :-) :-)

Com va amb ta germana i el Jordi per aquí??? Heu gastat una barbaritat o t'has contingut???? hehehe
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. març 05, 2009 8:45 pm

Hola wapes!!

Iseta dema ja us contare i si no dilluns. Que tinc un finde apretat... vui vacançes :( com estas? cansadeta de la feina?? tu rai que tens festa el dia de sant josep no? aqui lleida no es festa.

mi martin, si que me quede poquet si.. dema mig any...

lluneta menalegro que tu estiguis pasant molt be, disfruta!! apuntat a les opos i no te preocupis!! unes opos no tan d´amargar la vida, un examen.. si fos aixo la vida.. tu fes el puguis perque qui fa el que pot no esta obligat a mes!!

cuca!! et veien poquet el pel, pero sabem que no pots entrar, lo unic es que has de tenir els anims a tope!!! :)

gemmeta!!! ja falte una setmaneta per veurens i celebrar el teu cumple i pasar una nit de juerga totes juntetes!!! per fi!!

nuvia!! que et quede molt poquet ja!!! ets la primera en casarse del 2010!!!!! ejeje no estas nerviosa????

Bueno nenes, he entrat per saludarvos, men torno a fer feina... estic aburrida ja de clase.. de treballs, practiques de clase, examens... i cada dia en manen mes... SOS!!!

Tinc son, tic cansada com un burro, vaig amb la llengua fora... i a sobre no arribo a fi de mes...

Menos mal que us tinc a vosaltres i al meu nene que si no.....

Lluneta.. desde que me vas dir allò aquell dilluns li he estat donant voltes i soc masoca.. pero me semble k seguire estudiant.. a vere si faig una carrera... estic boja??

Besitos wapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. març 05, 2009 8:46 pm

quina parrafada.... pobretes meves jejeje
:star::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: mimartin » dj. març 05, 2009 8:53 pm

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:M'ha arribat el got de xupito que vaig demanar de mostra al chupitum!!M'ha fet molta il.lusió!!!! Es molt xulo,jeje

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: molt bé guapa!!!! fes-li una foto i ens l'ensenyes!!! :-) :-)

Però a quan surten???

Ara no estic a casa, quan arribi a casa fare la foto.
Avui si que m'he passat tota la tarde passant titols,i encara no he acabat :star::
A la nit o dema seguire amb la punyetera borsa :-.:·:: :-.:·::
Imatge
mimartin

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 05, 2009 11:19 pm

miriameta ha escrit:Hola wapes!!

Iseta dema ja us contare i si no dilluns. Que tinc un finde apretat... vui vacançes :( com estas? cansadeta de la feina?? tu rai que tens festa el dia de sant josep no? aqui lleida no es festa.

mi martin, si que me quede poquet si.. dema mig any...

lluneta menalegro que tu estiguis pasant molt be, disfruta!! apuntat a les opos i no te preocupis!! unes opos no tan d´amargar la vida, un examen.. si fos aixo la vida.. tu fes el puguis perque qui fa el que pot no esta obligat a mes!!

cuca!! et veien poquet el pel, pero sabem que no pots entrar, lo unic es que has de tenir els anims a tope!!! :)

gemmeta!!! ja falte una setmaneta per veurens i celebrar el teu cumple i pasar una nit de juerga totes juntetes!!! per fi!!

nuvia!! que et quede molt poquet ja!!! ets la primera en casarse del 2010!!!!! ejeje no estas nerviosa????

Bueno nenes, he entrat per saludarvos, men torno a fer feina... estic aburrida ja de clase.. de treballs, practiques de clase, examens... i cada dia en manen mes... SOS!!!

Tinc son, tic cansada com un burro, vaig amb la llengua fora... i a sobre no arribo a fi de mes...

Menos mal que us tinc a vosaltres i al meu nene que si no.....

Lluneta.. desde que me vas dir allò aquell dilluns li he estat donant voltes i soc masoca.. pero me semble k seguire estudiant.. a vere si faig una carrera... estic boja??

Besitos wapes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Siiiiiiiii estudia wuapa!!!!!!! Que sempre va bé!!! Si te puc ajudar en algo millor. Wuapa!!! M'alegro que hagis pres la desició!!!! :-)ok: Descansa i recupera't!!! Passeu bon finde... i tu recupera't!!!!
quan vagi kp a lleida te truco ise ok? Apa que stik molt ocupada corregint exàmens i suspenent a la gent... jijiji :-)ok: bona nit i bon finde a totes!! A vere si anem entrant totes i donem senyals de vida que això està més mort... apa deuuuuuuuuuuuu!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: mimartin » dv. març 06, 2009 11:49 am

Bon dia guapes!!!!
Us volia possar la foto del xupito, pero nose perque no hem deixa. Potser es que no ho faig be :-/
Imatge
mimartin

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. març 06, 2009 1:52 pm

Hola guapissisisisisisisisisisisisimes!!!!!

PEr fi es divendres!!!!! Ja queda menys per tot!!!! Per setmana santa, per la festa del treballador, per la festa major, per laplec del caragol, per les vacances destiu, PER LA BODA DE LA MIRIAMETA, pel 2010 per tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot!!!!!!!

Per cert, miri.... ja deus estar una mica nerviosa, no???? que fuerte me pareceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Que fuerteeeeeeeeeeee!!!! Que se nos casa la miriametaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Bueno reinetes, veig que totes esteu be. Algunes disfrutant com a xines suspenen als seus alumnes, han apres a ser dolentes, jejejejejejejeje.... jo men vaig a fer el dinar i a esperar al meu amore :)

Estic contenta avui, hi ha un super : sol :
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. març 06, 2009 1:53 pm

mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!!
Us volia possar la foto del xupito, pero nose perque no hem deixa. Potser es que no ho faig be :-/

Jo en vull demanar un per tenir-lo de record :) et fan gaires preguntes??? o es rapid de demanar?
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: mimartin » dv. març 06, 2009 2:03 pm

nuvia2010 ha escrit:

Jo en vull demanar un per tenir-lo de record :) et fan gaires preguntes??? o es rapid de demanar?

Hola nuvia!
No fiquen cap problema. Tu els hi envies un correu amb els vostres noms, la data i quin dibuix voleu. I també la direcció de casa, i en 8 dies el tindreu.
Es xulisim! A vere si puc possar-lo
Imatge
mimartin

EntradaAutor: mimartin » dv. març 06, 2009 2:12 pm

Com fiqueu les fotos? No hem deixa adjuntar l'arxiu, hem surt error
Imatge
mimartin

EntradaAutor: mimartin » dv. març 06, 2009 5:07 pm

Miriameta!!!
Moltes felicitats per aquests 6 MESETS!!!!!!!!!!!!!! :-):-):-):
Imatge
mimartin

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. març 07, 2009 8:29 pm

mimartin ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Hola nuvia!
No fiquen cap problema. Tu els hi envies un correu amb els vostres noms, la data i quin dibuix voleu. I també la direcció de casa, i en 8 dies el tindreu.
Es xulisim! A vere si puc possar-lo

Gracies wpissima!!!!! ara ho mirare!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. març 07, 2009 8:30 pm

Miriameta... 5 mesos!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. març 07, 2009 8:30 pm

Llunetaaaaaaaaaa!!!! Avui he passat per davant de la BOSCANA, que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants