Hola wapes!!
Iseta dema ja us contare i si no dilluns. Que tinc un finde apretat... vui vacançes :( com estas? cansadeta de la feina?? tu rai que tens festa el dia de sant josep no? aqui lleida no es festa.
mi martin, si que me quede poquet si.. dema mig any...
lluneta menalegro que tu estiguis pasant molt be, disfruta!! apuntat a les opos i no te preocupis!! unes opos no tan d´amargar la vida, un examen.. si fos aixo la vida.. tu fes el puguis perque qui fa el que pot no esta obligat a mes!!
cuca!! et veien poquet el pel, pero sabem que no pots entrar, lo unic es que has de tenir els anims a tope!!! :)
gemmeta!!! ja falte una setmaneta per veurens i celebrar el teu cumple i pasar una nit de juerga totes juntetes!!! per fi!!
nuvia!! que et quede molt poquet ja!!! ets la primera en casarse del 2010!!!!! ejeje no estas nerviosa????
Bueno nenes, he entrat per saludarvos, men torno a fer feina... estic aburrida ja de clase.. de treballs, practiques de clase, examens... i cada dia en manen mes... SOS!!!
Tinc son, tic cansada com un burro, vaig amb la llengua fora... i a sobre no arribo a fi de mes...
Menos mal que us tinc a vosaltres i al meu nene que si no.....
Lluneta.. desde que me vas dir allò aquell dilluns li he estat donant voltes i soc masoca.. pero me semble k seguire estudiant.. a vere si faig una carrera... estic boja??
Besitos wapes!!!