CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: NUMA » dj. març 05, 2009 4:05 pm

bona tarda a totes!!!! :-))
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: mferrer » dj. març 05, 2009 4:17 pm

Aixó, Bona Tarda!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: Majestic » dj. març 05, 2009 5:58 pm

Hola a todas!!!

Dido..., estabas preciosa!!!! y el entorno ayudaba bastante.

Por cierto..., qué tal el Marc? lo hizo bien? jejeje

Labanda..., como dice dido, a mi también me gusta la invi con la foto de dentro igual (el "te cazé") y las de fuera haciéndoos los despistados o los pensativos.
Nuse..., eso ya es cosa de gustos.

mferrer..., hay noticias???
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mferrer » dj. març 05, 2009 6:14 pm

Majestic, Res de res!!! il·lusa de mi per pensar que avui em dirien els preus!!!

El que si que ens estem pensar és a fer un segon tast de primers; la veritat és que el chop suey ens va agradar molt, però va ser una mica per descarte, pq 2 altres plats no ens van convèncer gens; clar que tampoc ens queda massa per tastar; potser provarem alguna crema: la de taronja, carvassa amb vieiras;.... nuse!!! Clar, l'altre opció és anar als peixos, però aleshores si que se'ns escaparà de PRESSUPOST
mferrer

EntradaAutor: dido » dv. març 06, 2009 9:44 am

Bon dia!!!

Majestic, Marc y Samuel (su ayudante) lo hicieron muy bien, la gente no paró de bailar en ningún momento. De todas formas también le íbamos pidiendo canciones que queríamos que pusiera, o canciones dedicadas. La verdad es que respetaron bastante lo que habíamos dicho de estilos musicales.

mferrer, a nosaltres el pop va triomfar. Pensa que la gent arriba molt tipa de l'aperitiu i si els plats son molt pesats no els ve de gust menjar...
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. març 06, 2009 12:19 pm

Bon dia!!!

BÉEEEE avui ja és divendres!!! els dies passen volant!!! fa escassament dos mesos que vam decidir casar-nos i sense saber com ja ha passat!!!! això vola

MAJESTIC, alguna novetat??? jo segueixo igual; a més penso com vosaltres, com els pot costar tant fer un pressupost??? necessiten un economista d'ESADE pq els quadri tot? costa d'entendre pq en principi ells tenen els preus de cada plat, i nomes han de sumar i mirar si hi ha algun canvi significatiu!!
bé, no queda més remei que esperar. :: orrr::
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 06, 2009 12:49 pm

eis bon dia!!!

Dido el teu menú que era?

m'ho pots passar per privat amb el preu i quin aperitiu vau triar??

aps! la gent va quedar tipa de l'aperitiu?????????? en serio??

vas posar pernil?
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. març 06, 2009 1:08 pm

Hola hola!!! m'acaba d'arribar el preu del menú.
LABANDA t'envio en privat pq l'adjuntis a l'excell.

M'han enviat 2 preus, un amb braó i l'altre amb fricandó;

Només us dic que hi ha una diferència de 15€ entre triar de 2n el braó o el fricandó + car); ara, no ho entenc, pq el 1er segueix sent el xop-suey i em surt igual de car que els que trien peix de 1r i llosa de 2on!!! ÉS QUE EL FRICANDÓ ÉS EL PLAT MÉS CAR DE TOTS!!! Ai!!!!
mferrer

EntradaAutor: MOT » dv. març 06, 2009 2:14 pm

Labanda, la invitació, tal i com la deixareu, està perfecta! M'imagino a un amb la ma amb la barbeta mirant amunt, com pensant, i a l'altre mirant cap a un costat i xiulant... jeje... quedaria moooolt bé.

D'altra banda, a la nostra boda, com a la de la Ru i suposo, com a les demés, els convidats es queden tips a l'aperitiu. Per això no patiu. I nosaltres no vam posar pernil.

mferrer, podem saber el preu??? per curiositat... :P

Numa, sí, ara sí que ja entres més... jejeje. Ben fet!! et trobàvem a faltar!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dv. març 06, 2009 4:08 pm

Ho confirmo i reconfirmo, la gent va quedar tipa a l'aperitiu. I després de donar-hi moltes voltes, no vam posar pernil.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 06, 2009 5:16 pm

Espero que sigui així perquè jo temo molt a l'aperitiu.... a veure, realment et diuen la veritat?? que han de dir....

INVIS: doncs crec q per no allargar-ho més i no fer-nos fotos noves.... posarem a la portada una de cada un normal i a dins ja es queda així....

Dido, em podràs passar el menu i el preu?? gràcieS!
LABANDA l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 13, 2009 1:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.
LABANDA

EntradaAutor: dido » dv. març 06, 2009 5:25 pm

Home, tens raó, la gent no et dirà que el lloc que has triat no els agrada o que el menjar és dolent... però hi ha maneres de dir-ho, no? Jo vaig veure a tothom molt emocionat amb el menjar, i molts dels comentaris eren realment afalagadors, no sé, si no t'agrada dius que molt bé, però tampoc exageres ni cantes les mil alabances, no?

Has rebut el meu mp?
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: ARARE » dv. març 06, 2009 7:23 pm

Ei! Hola!

Primer de tot, dir-li a la Bea q ànims i a intentar-ho en quan es pugui!! A passar-s'ho bé fins que torni a quedar-se!!!

Altres coses:

MOT tu el ram també li vas agafar al Jordi Dalmau? L'altre dia, parlant amb una cosina del meu xicot, em va dir que el seu ram li va comprar a ell. Son flors sense oxigen o algo així.. (no me'n recordo) però vamos, que després no les va tenir que portar per assecar-les.. Diu que els rams son una passada! (200 eurazos!!).

Jo JA TINC EL VIATGE!! Els sogres han fet la paga i senyal. Definitivament farem una ruta que es diu Aventura Transcanadiense + safari ballenas!. Es un viatge de 20 dies, primer anem a la cosa oest i després a la est! Algu hi ha estat al Canada???

Mferrer, lo de la diferencia de preus entre el xai i el filet es normal. El filet de vedella és la carn més cara que hi ha i el fricandó està fet amb la salsa de fricandó de tota la vida però amb el filet de vedella (jo ho vaig provar al tastet i el metre m'ho va explicar). Per altra banda, el xai és més assequible.. Pregunteu a qui pregunteu el solomillo de ternera és caríssim!

S&X ande andas???

Labanda: las invis molt maques. M'agraden més que la de la prova d'abans, del cotxe i la pissarra (tot i que també estàven bé). Jo vaig a intentar fer una foto a una invitació d'uns amics meus, super originals i la penjo!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. març 06, 2009 8:14 pm

Labanda a mi la que més m'agrada és la primera que has posat amb els dos cercles. La veritat noia que t'ho has currat molt, amb estudi fotogràfic a casa i tot. Però sigui quina sigui la foto, trobo molt modern el disseny i els colors, ja ens ensenyaràs la definitiva.
Dido noia que wapa a aquesta foto que has posat, aquí sí que se't veu de prop i es veuen tots els detalls. El vestit i el bolero els trobo molt elegants, la cinta del cabell i el ram molt macos també.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: mferrer » dv. març 06, 2009 9:10 pm

MOT ha escrit:Labanda, la invitació, tal i com la deixareu, està perfecta! M'imagino a un amb la ma amb la barbeta mirant amunt, com pensant, i a l'altre mirant cap a un costat i xiulant... jeje... quedaria moooolt bé.

D'altra banda, a la nostra boda, com a la de la Ru i suposo, com a les demés, els convidats es queden tips a l'aperitiu. Per això no patiu. I nosaltres no vam posar pernil.

mferrer, podem saber el preu??? per curiositat... :P

Numa, sí, ara sí que ja entres més... jejeje. Ben fet!! et trobàvem a faltar!!!

Tema preus, jo preferia fer-ho en privat, però vaja, vist que vosaltres ja esteu acostumades a això dels preus, doncs ja no ve d'aqui.
Doncs amb el braó són 109€ i amb el fricandó 125€!!!!! si, si!!!! 15 euracos més!!! de fet, més car que qualsevol dels seus menús!!! l'Ariana m'ha dit que el preus dels menús que ells tenen fets, són a aquell preu pq són ofertes.
No sé què farem, jo també estic força "rallada"!!!
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dv. març 06, 2009 10:30 pm

dido ha escrit:Home, tens raó, la gent no et dirà que el lloc que has triat no els agrada o que el menjar és dolent... però hi ha maneres de dir-ho, no? Jo vaig veure a tothom molt emocionat amb el menjar, i molts dels comentaris eren realment afalagadors, no sé, si no t'agrada dius que molt bé, però tampoc exageres ni cantes les mil alabances, no?

Has rebut el meu mp?

eis!! no m'ha arribat!

Sí, la veritat Dido, tens raó! si els comentaris van ser amb emoció , vol dir que :-)ok:

Arare, passa les teves propostes per privi i els preus! gràcieS!
i FELICITATS PEL VIATGE!!! quina passada!!! fins i tot safari balenes!!! increible!!!
LABANDA

EntradaAutor: S&X » ds. març 07, 2009 2:58 pm

Hello!!

ARARE tic aqui! ::-)
el viatge genial!! amb safari de balenes :) deu ser genial, és el tipic documental de la 2 que sempre penso, que guay estar alli :-)ok: :-)ok: :-)ok:

mferrer que faràs al final? És normal la diferencia de preu.
Com has demanat dos preus tens el dubte, quin t'agrada més?? Suposo que el car jijiji
Si no t.haguessin dit el preu del altre igual no li donaries tantes voltes no?
:-/
Clar que si se.n va molt del presupost, doncs agafeu l'altre, us van agradar els dos plats no? doncs ja està :-)ok:

LABANDA ja has decidit quines invis? estan molt be :-))
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » ds. març 07, 2009 2:59 pm

Dido estaves MOOOOOOOOOOLT GUAPA!!

me'n alegro q tot hagi anat be!! :-)ok:

i em tranquilitza que tothom digués que tot estava be!
S&X

EntradaAutor: LABANDA » ds. març 07, 2009 3:12 pm

S&X ha escrit:Hello!!

ARARE tic aqui! ::-)
el viatge genial!! amb safari de balenes :) deu ser genial, és el tipic documental de la 2 que sempre penso, que guay estar alli :-)ok: :-)ok: :-)ok:

mferrer que faràs al final? És normal la diferencia de preu.
Com has demanat dos preus tens el dubte, quin t'agrada més?? Suposo que el car jijiji
Si no t.haguessin dit el preu del altre igual no li donaries tantes voltes no?
:-/
Clar que si se.n va molt del presupost, doncs agafeu l'altre, us van agradar els dos plats no? doncs ja està :-)ok:

LABANDA ja has decidit quines invis? estan molt be :-))

Que trobeu normal la diferència de preu??? penso que es escandalosament exagerat!!! si, el xai és més barat totalment d'acord... pero estem parlant de 16euros per persona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! comparem en qualsevol carta de restaurant.... maiiiiiii hi ha una diferència així. Em sembla increible.

Sabina , m'ho vols passar o prefereixes que no.... i tu Arare?
LABANDA

EntradaAutor: S&X » ds. març 07, 2009 5:24 pm

molta diferència?
a veure us recordo que amb la tonteria que es la boda ens claven per tot arreu!!

Partint d.aquesta base no ho trobo exagerat.

Labanda encara no tinc el preu definitiu!
S&X

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants