POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: monipeny » ds. març 07, 2009 10:09 pm

Mònica estas guapíssima..........felicitats...
Imatge
Imatge
Imatge
monipeny
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4900
Membre des de: dg. oct. 26, 2008 8:00 am

EntradaAutor: susanaporrero » ds. març 07, 2009 10:21 pm

Hola chicas!!!Monica estas estupenda!!!!Felicidades por todo tu esfuerzo!!!Yo pesaba antes 112 kg y ahora rondo entre 78 y 80 y mido 1,73 cm...mi proposito es quedarme en 75 mas o menos, una talla 46 es la ideal mia ya que como soy muy alta y muy ancha de huesos con una talla menos estoy fatal, solo se me ven huesos....ahora gasto la 48, un pelin justa desde navidades jejejejejejeje
Imatge
susanaporrero
:: núvia de bronze

Entrades: 1658
Membre des de: dt. set. 09, 2008 5:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. març 08, 2009 10:06 am

Susana! Enhorabuena a ti también!. Te has hecho reducción?? Tant si como no, bajar tanto peso tiene mucho mérito!!! Felicidades!

Y a todas, ¿que dietas seguis?

Yo esta mañana ya me he pesado!! (me peso cada día!!!) y muy bien.. voy perdiendo.. supongo que mañana perderé mas pq hoy voy a jugar 2 horas a padel y además haré bici (me he comprado una elíptica, que es una bici pero que no tiene sillín, sabeis? es como hacer esqui de fondo.. buscaré una foto y os la cuelgo)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. març 08, 2009 10:48 am

Hola Nyinyi!! Me n'alegro de trobar-te de nou!! (la veritat és que he sigut jo que he estat un temps penjada... moltaaaaaaa feina!!).. Vas arribar a trobar el nostre estimat vestit????
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dg. març 08, 2009 1:09 pm

Hola again!!! Acabo de fer 36 minuts de eliptica.. Diuen que les bicis, pq facin efecte has de fer minim 30 minuts però jo penso que quan portes anys que no fas res, qualsevol cosa que fas ja és bo! No creieu?

La meva cunyada fa 20 minuts diaris a un bon ritme i està super mega prima (potser ha perdut més de 10 kgs només amb bici i dieta equilibrada!!!). Medeix més de 1,70 m i pesa 62 kgs. Està super bé!! És mi idolo!! jejejej

Aquesta tarda dues horetes de padel! Alguna en juga? Jo fa uns mesos que vaig començar i és un esport molt divertit! Us el recomano!

Apa, vaig amb el xicot a fer el vermut (evidentment jo no prendré res!)..
Imatge
ARARE

hla

EntradaAutor: carlina » dg. març 08, 2009 3:00 pm

hola noies aquesta setmana he perdut 600Grams més. Estic contentíssima d'anar perdent cada setmana 600grams!Fer bici funciona!A veure si aquesta setmana que ve puc perdre 800-900grams.Anims a totes!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: susanaporrero » dg. març 08, 2009 6:50 pm

Que tal chicas!!!Pues yo no me he operado ni nada...poco a poco y a fuerza de voluntad...mañana retomare otra vez mi antigua dieta que me fue tan bien y con la que perdi tanto peso...a ver que tal se me da.Lo que me hace falta es trabajar (ahora estoy de baja laboral) y moverme, eso de estar en casa me apalanca jajajajaja y no me dan ganas de hacer nada.....y de comer mas!!!!!!!!Mañana me peso y os pongo lo que me da y el viernes me volvere a pesar a ver que tal...espero que no me cueste mucho....
Imatge
susanaporrero

EntradaAutor: susanaporrero » dg. març 08, 2009 6:52 pm

Carlina que bien!!!!El ejercicio siempre va muy bien y ayuda un monton!!!!!
Imatge
susanaporrero

EntradaAutor: ARARE » dg. març 08, 2009 9:25 pm

Susana ya nos dirás en que consiste esta dieta!! Mañana a empezar la semana con ganas!!!

Carlina 600 gr. por semana esta super bien porque así te aseguras que no los recuperas enseguida!!! Animo que lo importante es ir bajando!!!
Imatge
ARARE

hla

EntradaAutor: carlina » dl. març 09, 2009 12:00 am

gracies susana i arare!
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: flit » dl. març 09, 2009 6:23 pm

MYM nena t'has quedat molt prima deus estar molt orgullosa de tu mateixa. demà tinc visita al diatista suposo que no m'haurè aprimat, el diumenge calçotada ummm que bona però la dieta de tota la setmana per terra ja hos explicarè.
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: susanaporrero » dl. març 09, 2009 7:34 pm

Bueno chicas, empiezo hoy dieta...me he pesado y peso UY!!!!por dios!!!!!!80,200!!!!!!Me he engordado con tanto festejo!!!!!Ahora a hacer bondad....el viernes me volvere a pesar a ver que tal.....
Imatge
susanaporrero

EntradaAutor: ARARE » dl. març 09, 2009 8:20 pm

Animo Susana!! Seguro que el viernes ya nos puedes dar novedades positivas!!!

Yo hoy me he pesado y he perdido 1'7 Kg en una semana (haciendo el biomanán por la noche).. A ver si esta semana lo vuelvo a repetir y bajo un poco más..

Aunque hoy he pasado un hambre... hay dias que son insoportables eh??? Supongo que son cosas hormonales....
Imatge
ARARE

EntradaAutor: flit » dt. març 10, 2009 8:27 pm

hola avui he anat al dietista he perdut un kilo mes estic mes contenta >.-<: ja he perdut 4'5 k amb 3 setmanes.
Imatge
flit

EntradaAutor: *Alba* » dt. març 10, 2009 8:39 pm

Molts ànims noies.. jo he de dir que vaig perdre 9 kilos en 6 mesos i vaig estar molt orgullosa!!! Si jo puc.. vosaltres també!!!! :-)ok:
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. març 10, 2009 8:43 pm

Nenis!!! Tothom diu el que perd però no com??? Jo necessito saber com?? Estic de biomanan fins a dalt... Vaaaa.. expliqueu!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: *Alba* » dc. març 11, 2009 8:57 am

Arare jo vaig anar a una dietista i com diu la NyiNyi bàsicament és això que diu.

ESMORAR, suc o tallat o cafè amb llet i actimel.

MIG MATÍ: Entrepanet d'embotit no greixós, 1 cop setmana de llangonissa o algo que et vingui més de gust.

DINAR: Verdures vapor, peix i car planxa. les postres (sempre si han de ser làctics light de menys de 60calories, sinó una fruita, combinar-ho.)

BERENAR: Un iogurt o 1 fruita o fruits secs (pocs), o actimel

SOPAR: Ous i sopes verdures o caldo, o cosa lleugera, les postres (sempre si han de ser làctics light de menys de 60calories, sinó una fruita, combinar-ho.)

Jo és el que faig i ara em vaig mantenint!!!

El cap de setmana sense passar-se i menjar una mica més de tot. Sobretot no perde cap àpat, per poc que sigui!!!

Sembla mentida que amb 5 àpats baixis de pes.. però és així!!!! Us ho asseguro!!! AH I BEURE MOLTA AIGUAAAAA!!! ANIMSS!!! :-)
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. març 11, 2009 7:08 pm

Si, segueixo amb les barretes... Vam fer la prova d'una setmana (dilluns-diumenge) i va anar bé.

Aquest dilluns passat ja no hagués tingut que seguir però a la feina teniem previst dos dinars (el d'ahir i el d'avui) i per compensar-ho vaig continuar amb les barretes!!! Jo crec que el divendres paro!!!!!!!!! I ja començaré una dieta NORMAL com les vostres a veure que tal!!

Us he de dir que des de que faig el biomanán estic obsessionada... Em sap greu menjar de més per no engreixar-me el que m'he aprimat (suposo que és pq soc conscient que aquestes dietes en quant les deixes... tornes a agafar-ho tot!!!)
Imatge
ARARE

EntradaAutor: flit » dc. març 11, 2009 8:03 pm

poso la meva dieta:
desdejuni
1 got de llet amb caf`, te o un yogurt o 170 dr de fruita o un suc de fruita natural

mig matí
50gr de pa amb 30 gr de pernil, embotit o formatge o 170 gr de fruita a mes un café o un tallat

dinar i sopar
escollir un primer plat un segor i unes postres.
primer plat
verdures amb 100 gr de patata
caldo amb 30 gr de pasta o arròs
75 gr de pasta italiana o arròs pesat en cru amb salsa de tomaquet natural
180 gr de llegum cuita
200 gr d'esparrecs
gaspatxu
consomé
segon plat
140 gr de carn menys porc
170g de peix
2 ous durs o amb truita
a més una amanida o escalivada
postres
170gr de fruita un iogurt natural o amb fruites o una cuallada o actimel o un got petit de suc de fruites
berenar
170 gr de fruita o un iogurt o 50gr de formatge
sopar
el mateix que el dinar
begudes aconsellables
aigua, sifó, gasosa, pepsi max, coca cola light o zero begudes embotellades sense sucre cafè, té.

com podeu comprovar de gana no s'en passa.
Imatge
flit

EntradaAutor: sandra5 » dc. març 11, 2009 8:48 pm

KAORU, quina dieta fas???, aixo es el que magradaria perdre a mi de 6 a 8 kilets¡¡¡.

Dons jo no puc anar al gim perque quan surto lo primer que faig es anar a la maquina i comprarme un paquet de galetes del principe¡¡¡¡.
sandra5

Entrades: 1740
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants