NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 08, 2009 7:32 pm

Hola a totes!!!

Sóc nova a forum, ja que acabem de decidir que ens casem el 18 de setembre del 2010!!

La veritat és que encara no tenim res mirat i no se ni per on començar.. son tantes coses.. l'únic que tenim clar és que volem una boda civil i, a poder ser, al mateix lloc del convit.

Ara em posaré a llegir el post de pe a pa a veure si trobo idees.. i a començar a mirar cosetes!!! quina ilusió...

Un petonet a totes!!!

neu:-D
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 08, 2009 8:59 pm

blackmamba ha escrit:Hola a totes!!!

Sóc nova a forum, ja que acabem de decidir que ens casem el 18 de setembre del 2010!!

La veritat és que encara no tenim res mirat i no se ni per on començar.. son tantes coses.. l'únic que tenim clar és que volem una boda civil i, a poder ser, al mateix lloc del convit.

Ara em posaré a llegir el post de pe a pa a veure si trobo idees.. i a començar a mirar cosetes!!! quina ilusió...

Un petonet a totes!!!

neu:-D

Benvinguda wapiiiiiiiiiiiiii!!! Felicitats per la boda!!!

ei doncs si podem ajudar-te ja saps!!!
jo tmbe faig boda civil!!!!!
i kins restaurants has pensat!!!!????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 08, 2009 9:26 pm

Hola Papallona*!! gracies per la benvinguda!!

Doncs encara no he mirat gaire, però així que m'hagin agradat a primera vista l'Encanteri i Mas Folch.. no se quines opcions hi ha més per Tarragona!!

No se si començar a mirar ja el lloc o esperar una mica... algún consell?? alguna suggerència en quant a restaurants on es pugui fer la boda civil???

Moltes gràcies!!!

Un petonet!!!!

:: orrr::
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 09, 2009 2:47 pm

hola wapi!!!

doncs la veritat es que si ja tens data triada.. busca ja el restaurant pq estan agafadets!!!
a vore penso en llista de restaurants:

l'Orangerie ( es el meu)
Castell de Tamarit
La boella
Castell Tallat
Masia Boronat
Mas sedó
Mas Folch
Nautic de Salou
Trip Port Cambrils
L'Encanteri
Castell de Vilafortuny
Villa Urrutia
Parc Samà

..jejej jo els he vist tots!!!

aquests serien els que me'n recordo.... segur que hi ha algun més.. després hi ha un mmm que es menja de meravella pero per bodes de poquets convidats :La Goleta!

crec que en tots es pot fer boda civil...
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 09, 2009 9:52 pm

Moltes gràcies per la info!!

Ja he contactat amb el Mas Folch i hi he d'anar aquesta setmana.. a veure que tal!! la veritat és que el que estic buscant és un lloc amb uns bons jardins i on la qualitat preu estigui bé, ja que no serem molts convidats, intentarem que uns 60-70 com a molt... però bé, encara no ho hem dit als pares, així que coneixent al meu sogre voldrà convidar a mitja comarca.. però bé, en principi nosaltres volem algo senzillet i passar el nostre dia en companyia dels que ens estimem!!!

Per cert, he estat parlant amb ma cosina i m'ha dit que he de demanar hora al jutjat per casarnos i que segurament será abans de la celebració.. vosaltres sabeu com funciona això? millor reservar primer el restaurant i per fer la boda civil allà i després el jutjat o com?? aix quin lioooooo

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!

Muakaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 09, 2009 10:44 pm

Neniiiiiiiiii a vore...

jo se que has de demanar hora al jutjat.. a no ser que trobis un jutge de Pau que et pugui casar el teu dia.

Si vas al jutjat.. lo normal es casar-se uns dies abans... suposo que et diran una data i tu li pots dir que prefereixes retrasar.la fins... el dia que et vaigi bé.. pero es clar hauràs d'anar amb temps.. però bueno jo penso que fins al 2010... no????

nenes algú ho sap això¿¿¿¿????
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 09, 2009 11:13 pm

He llegit per aquí que también et pot casar un alcalde o un regidor, és així?? ja que llavors és possible que tinguessim el problema mig solucionat!! jejeje.

Moltes gràcies de nou per l'ajuda!!

Ja he demanat cita amolt dels llocs que m'has recomanat, ara toca esperar la resposta.. per cert, de l'orangerie no sóc capaç de trobar la web.. trobo la de Clos Barenys, però no se si és la bona...

Un petó!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 10, 2009 8:09 am

Bon dia xiqueta!!
que et podria casar un regidor?? que guay no??????????

si si la web és la de clos barenys, on fica celebracions... no tenen web separada.. pero no hi ha casi fotos...
en algun post de per aki n'hi han....

bueno seguim parlanttttttttttt
dewwwwwww
Papallona*

EntradaAutor: montmar » dt. març 10, 2009 12:11 pm

hola noies et passo el telèfon de l'Orangerie:
977353099, jo em vaig casar allà, recomanació total, tot perfecte, a més el lloc és una passada!!! si necessiteu consell m'ho dieu, el que passa és que no em conecto molt
montmar

Entrades: 35
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:52 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 2:10 pm

Moltes gràcies Papallona* i montmar!!

Potser si que ens pot casar un regidor, o un alcalde.. no se, quan ho diguem als pares, que son els que ténen els contactes, ja anirem tirant dels fils... i a veure q surt!! jejeje.

A veure si truquem a l'Orangerie per anar a fer la visita. Ens han contestat ja del grup Encanteri (hi ha molts menus per triar i no excessivament cars, ara cal veure el lloc), del Mas Folch i de la Boella (a la qual potser anem a xafardejar, ja que no se on he llegit que el menú ronda els 140€!).

Alguna opinió sobre l'encanteri???

Així Montmar recomanes l'Orangerie??

un petonet!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 10, 2009 2:52 pm

montmar ha escrit:hola noies et passo el telèfon de l'Orangerie:
977353099, jo em vaig casar allà, recomanació total, tot perfecte, a més el lloc és una passada!!! si necessiteu consell m'ho dieu, el que passa és que no em conecto molt

hola montmar.. neniiii que n+ et veig quan parlem de l'orangerieeeee eh!!!!!!! tens un radar wapiiiiiiii!!!!
encara estem esperant les teves fotitos!!!!

espero que et vaigi tot be!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 10, 2009 3:00 pm

blackmamba ha escrit:Moltes gràcies Papallona* i montmar!!

Potser si que ens pot casar un regidor, o un alcalde.. no se, quan ho diguem als pares, que son els que ténen els contactes, ja anirem tirant dels fils... i a veure q surt!! jejeje.

A veure si truquem a l'Orangerie per anar a fer la visita. Ens han contestat ja del grup Encanteri (hi ha molts menus per triar i no excessivament cars, ara cal veure el lloc), del Mas Folch i de la Boella (a la qual potser anem a xafardejar, ja que no se on he llegit que el menú ronda els 140€!).

Alguna opinió sobre l'encanteri???

Així Montmar recomanes l'Orangerie??

un petonet!!!!

wapiiiiiiiiiiiiii

mmm
que t'haig de dir jo jejej.. ::love:: ::love:: ::love::
a vore.. els dos son molt xulos..
l'encanteri es més barato... i té més jardí....
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 3:31 pm

Ja he solicitat una visita per l'Orangerie, a veure si em contesten aviat! també hi fan bodes civils, no?

Ja tinc els menús de l'Encanteri i de Mas Sedó, els de l'Encanteri com dius són més econòmics, tot i que la diferència tampoc és abismal, jeje.

Així ja m'han contestat, tot i que encara no tinc dia concret per anar, ja que encara estic pendent de que em diguin dia i hora, al Mas Folch, la Boella, l'Encanteri i Mas Sedó.. aixxxxx, ara a veure que tinguin la data que volem :S

ja aniré explicant les meves impressions quan vagi visitant els restaurants!!!

un petonet!!! i expliqueu coses vosaltres també!!! jo estic molt nerviosa... no se com s'ho pendran els pares quan ho diguem.... i no se, estic nerviosa en general, encara se'm fa una mica raro i fa una mica de respecte también, però molt ilusionada i amb moltes ganes!!! aixxx, que acabaré amb la llagrimeta... snif

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. març 10, 2009 4:32 pm

ei neniiiiiii...

es preciós lo que estàs vivinttttttttttt !!! kins nervis ehh!!!!!
buah... j n+ li he dit als papes i no veas!!!!
kin subidon quan penso en els amics jajajajaj

aix i tant... ja ens aniràs explicant cosetesssssssssss
i les demés.. es que estem liadetes!!!!
bueno vaig a estudiar que dema tinc un exam

dewwwwwwwwww
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 4:34 pm

i com es van pendre la notícia els pares?? suposo que molt be, no???

sort demà a l'examen!!!

muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 8:56 pm

Avui he estat al Mas Sedó, no està malament.. en el preu del menú va tot inclòs menys la barra lliure.. un punt a favor als tiemps que corren.. i tot i que la boda es amb actor i això no m'acaba de fer el pes, de moment no queda descartat, a ver els altres llocs als que vull anar.. sobretot a l'encanteri, que m'han dit que es molt bonic.. i et casa l'alcalde de vilallonga del camp... a veure.... algú que s'hagi casat al Mas Sedó o a l'Encanteri que pugui opinar?? graciessss i besetssss
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Esther&Edu » dt. març 10, 2009 9:08 pm

blackmamba ha escrit:Moltes gràcies per la info!!

Ja he contactat amb el Mas Folch i hi he d'anar aquesta setmana.. a veure que tal!! la veritat és que el que estic buscant és un lloc amb uns bons jardins i on la qualitat preu estigui bé, ja que no serem molts convidats, intentarem que uns 60-70 com a molt... però bé, encara no ho hem dit als pares, així que coneixent al meu sogre voldrà convidar a mitja comarca.. però bé, en principi nosaltres volem algo senzillet i passar el nostre dia en companyia dels que ens estimem!!!

Per cert, he estat parlant amb ma cosina i m'ha dit que he de demanar hora al jutjat per casarnos i que segurament será abans de la celebració.. vosaltres sabeu com funciona això? millor reservar primer el restaurant i per fer la boda civil allà i després el jutjat o com?? aix quin lioooooo

Moltes gràcies per la vostra ajuda!!

Muakaaa

Hola guapissima!!!!!

ENHORABONA per la boda!!!! Jo em caso el 22 de maig del 2010 al Mas Folch.

m'havien parlat molt be del restuarant i vam anar un dia a dinar i el menjar estava molt molt bo i cuidaven tots els detalls. Despres, el David (el que porta tot aixo) ens va explicar com funciona tot i ho vam trobar genial. Nosaltres fem la boda a l'esglesia pero ens va explcar com funciona aixo de les bodes civils, has d'anar abans al jutjat i despres al restaurant et fan una cerimonia postisa pero molt bonica (sembla de pelicula ja ho veuras jejej).

Al febrer ens van trucar per si voliem anar a veure com decoraven la carpa del banquet pq feien una boda. Aquella boda era de 80 persones i posaven un biombo al mig de la carpa pq aixi quedava la carpa mes recollida i els invitats no estaven tan separats.

Bueno guapii per qualsevol cosa ja saps, aqui estem totes jejeje

MUAK
Imatge
Esther&Edu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 12:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 9:45 pm

Hola Esther!!!

Enhorabona a tu també per la bodaaaaa, jejeje.

Moltes gràcies per la info de Mas Folch, jo segurament hi aniré aquest cap de setmana a fer-hi un cop d'ull, a veure que tal!! pel que expliques deu estar molt bé!! i els preus dels menús que tal??? així que tu et cases per l'esglesia, que guai!! nosaltres és que preferim no tenim que moure als convidats, ja que vindrá (espero, jeje) bastanta gent de fora de Catalunya i prefereixo fer-ho tot al mateix lloc! tot i que no se, a veure que passa quan ho diguem als pares, que encara no saben res, jijiji.

Doncs res, moltes gràcies de nou!!!

un petoooooo

Imatge
blackmamba

EntradaAutor: NIKITA8 » dt. març 10, 2009 10:23 pm

blackmamba ha escrit:Hola Esther!!!

Enhorabona a tu també per la bodaaaaa, jejeje.

Moltes gràcies per la info de Mas Folch, jo segurament hi aniré aquest cap de setmana a fer-hi un cop d'ull, a veure que tal!! pel que expliques deu estar molt bé!! i els preus dels menús que tal??? així que tu et cases per l'esglesia, que guai!! nosaltres és que preferim no tenim que moure als convidats, ja que vindrá (espero, jeje) bastanta gent de fora de Catalunya i prefereixo fer-ho tot al mateix lloc! tot i que no se, a veure que passa quan ho diguem als pares, que encara no saben res, jijiji.

Doncs res, moltes gràcies de nou!!!

un petoooooo

Hola guapi!! felicitats per la teva boda, ja sóm una més! Jo hem caso el 5 de juny del 2010 al nautic fem la boda civil alli también. Si necesites el menus del mas folc te'ls puc passa per privi. Un pto i enorabona. :-):-):-):
Imatge
NIKITA8

Entrades: 29
Membre des de: dt. des. 30, 2008 4:35 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 10:51 pm

Hola NIKITA8!!

Moltes gràcies i enhorabona a tu también!!!! també vaig xafardejar la web del nautic, es xulu también!!! potser ho anem a mirar el meu xicot i jo!!!

doncs si em poguessis passar els menús de mas folch em faries un gran favor, així ja vaig una mica més preparada!!!!

Moltes gracies!!!!!!!!!!!!!!!!

un petonas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat