Miri, són molt boniques!!!
Autor: ise » dt. març 10, 2009 7:46 am

Autor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:25 am

Autor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:26 am

Autor: mimartin » dt. març 10, 2009 1:05 pm
nuvia2010 ha escrit:mimartin... vaig mirar per fer lo del xupito pero demanen una adreça on hi hagi algu pels matins i va a ser que nosaltres pels matins no hi som :(

Autor: Pacresol » dt. març 10, 2009 1:19 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:02 pm
nuvia2010 ha escrit:Nenes!!!! Que tindrem menjador!!!! Els meus pares ens lhan regalat!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!
Ara hem de començar a mirar de quin color pintem!!!! A veure si ens podeu ajudar: el moble es color cendra amb els vidres negres, les taules i cadires doncs cendra también. Ens faria gracia pintar la paret del moble dun color diferent a la resta de parets.
HELP!!!!!

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:03 pm
miriameta ha escrit:Nenesssssssssssss!!! siiiiiiiiiii ja me queden nomes 6 mesets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx que fort... que ja tinc un 5 davant....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jijij

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:05 pm
miriameta ha escrit:nenes!!!! com ha anat el finde????
el meu pues avui he estat a tarragona amb el meu nene i ens hem fet un munt de fotos a la platjuki!!! jejej quin soletás!!!!
i divendres vaig anar a buscar els meus anillitos!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxx quina ilu i que bonics!!!!! preciosos!!!!! aix!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tinc fotos de tot!!! i amb la reflex!! jeje
per part del metge.. pues, ma dit que probarem unes pastilletes a veure si me van be i redueixen les migranyes que si no me van be les deixi i torni que llavors me faran un tac....

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:06 pm
ise ha escrit:Lluneta que et vas apuntar a les opos????
Sobretot tranquil·la que tot va bé!![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:11 pm
Vinga va... digueu algo pq no sé ni si hi ha sopar aquest dissabte!!! Tampoc sabem com li va anar el cap de setmana a la Gemma a BCN ni res de res i els ànims de la cuca... vaaaaaaaaaaa connecteu-vos que us anyorem!!!! 
Autor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 7:52 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 8:56 pm
que fort!!!!
Autor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 8:56 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 8:59 pm
cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssss
que tal tot???????
ja torno a voltar per aki....jejejejej
com va tot? Conta conta???????!!!!!!!!!!!!
Autor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:02 pm
pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:06 pm
cuca lleida ha escrit:NUVIA molt way lo del menjador i els colors me encanten!!!! jo crec que us quedara super be!! ei neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que la lluneta te rao d'aki no res ja te faltara menos d'un anyetttt![]()
![]()
LLUNETA xivat de la pagina que estan super be de preu les invitacions!!!! tens un privi.....ah!1 que tal am la tata??
ISEEEEEE bonica com va?? tinc moltes ganes de veuret a veure si podem ....
MIRIAMETAAAAAAA son precioses les aliancesssss........quins nervis no???![]()
![]()
pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee
espero que les pastis de les migrañes te funcionin.... NUVIA tambe espero que te vagin be a tu![]()
MIMARTIN com estas de l'esquena??? reposa ... que tal tot??
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on estassssssssssssssssss??????????????????????????????????????????????????

Autor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:07 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssss
que tal tot???????
Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Te trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:10 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssss
que tal tot???????
Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Te trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
molt be
he tingut un cap de setmanaa mogudet i ahir havia de rentar roba...i acabar de planxar.....
vem anar a murcia els dos.....(tinc un nene que no mel mereixo es massa bo...pq en principi anava ell sol) vem anar a una convencio de bonsais! va estar xulo....al menos vem canviar la rutinaaaaaaaaa
tinc moltes ganes de veureussssssssssssssssssssss
neneeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss som un desastre!!!!
encara no he anat a veure al cura de st llorenç....ultimament el nino treballa bastant i be molt cansat a casa....hem enganxat setmana que matins i de nits i encara no he anat!!!!![]()
que malamnet no??
espero que encara tingui data........