NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. març 10, 2009 7:46 am

Bon dia!!! :-)) :-))

Miri, són molt boniques!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i la veritat si que sembla de gegant! hehehehe si que fa els dits grossos l'Euge??
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimartin » dt. març 10, 2009 10:39 am

Bon dia guapes!!!! :-)) :-))
Com va el dimarts??
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:25 am

Miriametaaaaaaaaaaa!!!!! Que xuliiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! En 5 mesos ja les portareu posades!!!! Que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Com es diuen les pastis que tha donat el metge??? A mi em va dir lo mateix: et poden anar molt be o be no ferte res :( Amo no se que
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:26 am

mimartin... vaig mirar per fer lo del xupito pero demanen una adreça on hi hagi algu pels matins i va a ser que nosaltres pels matins no hi som :(
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: mimartin » dt. març 10, 2009 1:05 pm

nuvia2010 ha escrit:mimartin... vaig mirar per fer lo del xupito pero demanen una adreça on hi hagi algu pels matins i va a ser que nosaltres pels matins no hi som :(

I no pots possar una altra adreça que t'ho poguin agafar? I a la feina?
Imatge
mimartin

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: Pacresol » dt. març 10, 2009 1:19 pm

hola nenas!!!
pinta en un color clarito siempre queda bien osino en un verde pistacho... nose o en un melocoton....
que monas las alianzas nena que bien que ya tengas las alianzas es que solo 6 meses que nervis nena!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:02 pm

nuvia2010 ha escrit:Nenes!!!! Que tindrem menjador!!!! Els meus pares ens lhan regalat!!!! YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Ara hem de començar a mirar de quin color pintem!!!! A veure si ens podeu ajudar: el moble es color cendra amb els vidres negres, les taules i cadires doncs cendra también. Ens faria gracia pintar la paret del moble dun color diferent a la resta de parets.

HELP!!!!!

Jo el pintaria com el meu... color granate una pared i les altres grises!!! Què bé que t'hagin regalat el menjador!! ÉS mooolt smblant al meu!!!! Què guai!!!!! X cert, què tal la boscana?? QUÈ HI FEIES PER ALLÍ? a QUÈ ES XUL.LO????????? :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:03 pm

miriameta ha escrit:Nenesssssssssssss!!! siiiiiiiiiii ja me queden nomes 6 mesets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx que fort... que ja tinc un 5 davant.... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: jijij

tiaaaaaaaaaaaaaaaa menys de 6 mesos per anar de boda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Què fuerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Com van els nervis?? Dissabte tenim soparet!!!!!!!!!!!!!!! Bno si la gemma apareix clar... pq porta dues setmanes desconnectada del món!!!! Cuca........ com va???? Jo una mika atabalada... dsps us explico!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:05 pm

miriameta ha escrit:nenes!!!! com ha anat el finde????

el meu pues avui he estat a tarragona amb el meu nene i ens hem fet un munt de fotos a la platjuki!!! jejej quin soletás!!!!

i divendres vaig anar a buscar els meus anillitos!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxxxxxxxxx quina ilu i que bonics!!!!! preciosos!!!!! aix!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

tinc fotos de tot!!! i amb la reflex!! jeje

per part del metge.. pues, ma dit que probarem unes pastilletes a veure si me van be i redueixen les migranyes que si no me van be les deixi i torni que llavors me faran un tac....

Segur que et funcionen!!! :-)ok: Ja vuràs com la cosa millora t'ho dic jo!!! :-)ok: Volem fotikos de la playuki i dels anells!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:06 pm

ise ha escrit:Lluneta que et vas apuntar a les opos????

Sobretot tranquil·la que tot va bé! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Nena!!! Que no m'he apuntat pq l'amiga que m'havia d'ajuda es va oblidar i no ho he fet encara... tinc un petit problema amb lo de català i castellà i no sé què ficar-hi a vere si algú demà m'ajuda i ho puc acabar de fer!! Quins nervis!!!! Buff... i quin suspens més gran............ :-( :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 7:11 pm

Bno nenes!!! Ara després de contestar a tothom que he pogut us explico... primer, miriameta mooooolt xul.los els anells!!!!!!!!!!!!! M'encanten!!!!!!!!!!!!! Quina diferència de mida eh!!! D'aquí menys de 6 mesos ja els portaras!!! què fort!!!!
Res, ahir vaig baixar a lleida pq li feien un dinar sorpresa a la meva tieta, 2a mare, i vaig baixar i dsps ma mare em va enredar... ara us envio un privi i us conto............ res molt i molt bé!!! I aquest matí he tornat a pujar... i ara ja sóc a la Seu prò fins ara no m'he pogut connectar pq he tingut que corregir exàmens, ficar notes, estudiar una mika i estar amb la family i el jordi i fins ara... i ara me'n hi torno!!! Així que fins dsps!!!!!
X cert... cuca i gemma on us heu ficat?? Us trobem a faltar!!!!!!!!!! :-)) :-)) Vinga va... digueu algo pq no sé ni si hi ha sopar aquest dissabte!!! Tampoc sabem com li va anar el cap de setmana a la Gemma a BCN ni res de res i els ànims de la cuca... vaaaaaaaaaaa connecteu-vos que us anyorem!!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 7:52 pm

Ahr vam anar a comprar la pinturaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Els propietaris del pis tenien el menjador en diferents tonalitats de gris. Hem comprat un granate per la paret del moble i la resta sera claret :) a veure si al Bender (el gos) li agrada i shi restrega força :) jejejejeje

No tinc cap privi llunetaaaaa!!! Em tens intrigada!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 8:21 pm

Jasta noies... a vere què... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 8:56 pm

X cert acabo de demanar un catàleg de invitacions per internet... surten a 1 euro més o menys cadascuna a vere què tal... surt fins i tot més barat que fent-les jo... i ja van amb el sobre i tot... a vere... también es poden demanar mostres cosa que també faré... 2 per persona... voy a por ello... ens hem de començar a moure que d'aquí poc menys d'un any!!!!!!!!!! Això és molt fort!!!!!!!!!
Nuviaaaaaaaaaaaaa a tu ja et queda menys per deixar de tenir un 1 al marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: que fort!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 8:56 pm

hola princesesssssssssssssssss
que tal tot???????
ja torno a voltar per aki....jejejejej
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 8:59 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssss
que tal tot???????

Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Te trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com va tot? Conta conta???????!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:02 pm

NUVIA molt way lo del menjador i els colors me encanten!!!! jo crec que us quedara super be!! ei neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que la lluneta te rao d'aki no res ja te faltara menos d'un anyetttt :-)) :-))
LLUNETA xivat de la pagina que estan super be de preu les invitacions!!!! tens un privi.....ah!1 que tal am la tata??
ISEEEEEE bonica com va?? tinc moltes ganes de veuret a veure si podem ....
MIRIAMETAAAAAAA son precioses les aliancesssss........quins nervis no??? ::-) :star:: :star:: pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee
espero que les pastis de les migrañes te funcionin.... NUVIA tambe espero que te vagin be a tu ::love::
MIMARTIN com estas de l'esquena??? reposa ... que tal tot??
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on estassssssssssssssssss??????????????????????????????????????????????????
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:06 pm

cuca lleida ha escrit:NUVIA molt way lo del menjador i els colors me encanten!!!! jo crec que us quedara super be!! ei neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que la lluneta te rao d'aki no res ja te faltara menos d'un anyetttt :-)) :-))
LLUNETA xivat de la pagina que estan super be de preu les invitacions!!!! tens un privi.....ah!1 que tal am la tata??
ISEEEEEE bonica com va?? tinc moltes ganes de veuret a veure si podem ....
MIRIAMETAAAAAAA son precioses les aliancesssss........quins nervis no??? ::-) :star:: :star:: pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee
espero que les pastis de les migrañes te funcionin.... NUVIA tambe espero que te vagin be a tu ::love::
MIMARTIN com estas de l'esquena??? reposa ... que tal tot??
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on estassssssssssssssssss??????????????????????????????????????????????????

Mira et dóno la pàgina... hi pots demanar el catàleg que he fet jo i dsps dues mostres de les que més t'agradin... estàn suuuper bé...
http://www.mi-invitacion.com/participac ... -lista.asp

ja me diràs què tal... jo no sé quines escollir per que m'enviin la mostra així que imagina't!!!
Amb la tata suuuuuuuuuuper bé, ens ho vam passar genial. Vam anar a Andorra i vam vere nevar però fort eh!! ens van kdar els cabells blancs... super bonic... i también vam riure molt!!! jajajaja >.-<: >.-<: >.-<:
Ja he llegit el privi guapa... jo t'he respós!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:07 pm

lluneta29 ha escrit:
que tal tot???????

Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!! Te trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com va tot? Conta conta???????!!!!!!!!!!!!

molt be
he tingut un cap de setmanaa mogudet i ahir havia de rentar roba...i acabar de planxar.....
vem anar a murcia els dos.....(tinc un nene que no mel mereixo es massa bo...pq en principi anava ell sol) vem anar a una convencio de bonsais! va estar xulo....al menos vem canviar la rutinaaaaaaaaa
tinc moltes ganes de veureussssssssssssssssssssss

neneeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss som un desastre!!!!
encara no he anat a veure al cura de st llorenç....ultimament el nino treballa bastant i be molt cansat a casa....hem enganxat setmana que matins i de nits i encara no he anat!!!! :--( :--( que malamnet no??
espero que encara tingui data........
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:10 pm

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
que tal tot???????

molt be
he tingut un cap de setmanaa mogudet i ahir havia de rentar roba...i acabar de planxar.....
vem anar a murcia els dos.....(tinc un nene que no mel mereixo es massa bo...pq en principi anava ell sol) vem anar a una convencio de bonsais! va estar xulo....al menos vem canviar la rutinaaaaaaaaa
tinc moltes ganes de veureussssssssssssssssssssss

neneeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssss som un desastre!!!!
encara no he anat a veure al cura de st llorenç....ultimament el nino treballa bastant i be molt cansat a casa....hem enganxat setmana que matins i de nits i encara no he anat!!!! :--( :--( que malamnet no??
espero que encara tingui data........

si tiaaaaaaaa................ clar que si que la tindrà... i jo? Que no sé ni si la va apuntar pq ho va fer el secretari i em va dir apa fins l'any que ve... i clar.. no sé pas si la va apuntar o què... i l'altre dia va trucar el jordi i el cura no hi era i ara ja no sé fins quan!!!
Jo también tinc moltesssssss ganes de veureussssssssssssssssss
Un altre cop bonsais???? jajaja què bo!!! Molt bé no???
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants