NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:13 pm

Madrid pràcticament fora de la champions.............. jejeje :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:13 pm

siiiiiiiiiiiii bonsais
es el seu hobbie.... me feia mal de pensar que havia d'anar sol fins a murcia i tornar sol tambe.....i el divendres a la nit va i me diu que si vull anar....i jo li vaig dir que siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
aixi que a les 2 de la matinada cap alli!!!

segur que la va apuntar
!!!!!!! clar que siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)) :-))
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 10:09 pm

Nenes me'n vaig a sopar i estudiar!!!!!!!!!!! M'he passat avui davant l'ordi!!! Demà parlem!!! Fins ara!!!!!!!!!!! :-)ok: i bona nit!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 10:10 pm

jo tambe vaig a sopar que tinc una gana....mmmmmm i a momir!!
bona nit a totes i fins dema
motls besitos a totessssssssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:43 pm

Cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aleluiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

El cura de st llorenç us tenia apuntat en un paperet amb la data!!!! Aixi que amantes de los bonsais, jejejejejejeje

Ara mes et val no tornar a marxar tants dies, eh????
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:44 pm

Llunetaaaaaaaaaa!!!! Entre totes podem triar unes quantes invitacions!!!! a veure que tal estan, dsp mho mirare :)

descanseu petardetes meves!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: ise » dc. març 11, 2009 8:13 am

Bon dia guapis!!! :-)) :-))

Cuca guapíssima!!! així que vau marxar de cap de setmana...molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo també en tinc un de bonsai!! :-) :-) ens el van regalar mons germans per nadal. hehehe Jo i les meves plantetes!! ::love:: ::love::

Lluneta, amor!!!! ara miraré la pàgina aquesta però només per xafardejar... :-) :-)

Nuvia, segur que et quedarà xul·lo el menjador!! :-)ok: :-)ok:

Miri bonica!!!! com portes els preparatius???? tema detalls, ja teniu idea del que fer??? :hmm:: :hmm::

Mimartin guapi!! com estas???

Gemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma!!!! on ets???
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. març 11, 2009 8:14 am

lluneta29 ha escrit:Madrid pràcticament fora de la champions.............. jejeje :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Chorreo total!!!!! hehehe :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
ise

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 10:31 am

Bon dia guapes!!!

Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig... :star:: a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...

La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!! ::love:: Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!! :-///:

Lluneta, quants dies sense veure't! A estudiar força guapa!
Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors :-)ok:

Que tingueu un bon dia :-))
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 12:34 pm

nuvia2010 ha escrit:Llunetaaaaaaaaaa!!!! Entre totes podem triar unes quantes invitacions!!!! a veure que tal estan, dsp mho mirare :)

descanseu petardetes meves!!!!

Vale si ja ho vam fer ahir amb la cuca i en vam demanar 2 cadascuna però no em facis dir quines. la 005 i no sé quina més. Dsprés ens juntarem totes i mirarem què tal són, et smbla bé? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 12:36 pm

mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!

Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig... :star:: a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...

La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!! ::love:: Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!! :-///:

Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors :-)ok:

Siii he estat ocupada però ja torno a estar en actiu!!!! :-)ok: Recupera't del tot que has d'estar super bé! Jo también pateixo de l'esquena i no és gens agradable. Estudiar no ho faig massa però bno, ja ho tinc assumit que tiro la tovallola aquest any! :-)ok: :-)ok: :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 1:23 pm

lluneta29 ha escrit:

Siii he estat ocupada però ja torno a estar en actiu!!!! :-)ok: Recupera't del tot que has d'estar super bé! Jo también pateixo de l'esquena i no és gens agradable. Estudiar no ho faig massa però bno, ja ho tinc assumit que tiro la tovallola aquest any! :-)ok: :-)ok: :-( :-(

Bueno, no passa res per les opos, un altra vegada sera. Per ara a nosaltres no surten les de Lleida.
La veritat que de agradable res, i a la feina no pots estar al 100%, pero s'aguanta com es pot.
Me n'alegro que ja estiguis per aqui!
Imatge
mimartin

EntradaAutor: ise » dc. març 11, 2009 2:28 pm

De res dona!!! ets una més de nosaltres i ens preocupem per tu!!! ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 2:38 pm

Moltes gràcies guapes!!!!! :-)) :-))
Imatge
mimartin

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 6:47 pm

nenes m'acaben de donar una bona notícia per a mi: EM QUEDO TOT L'ANY A L'INSTITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stik suuuuuuuuuper contenta... per fi algo em surt bé, ja em convenia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wuapes!!!!!!!!! Ara a estudiar............. petonets!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:11 pm

mimartin ha escrit:Enhorabona per les aliances miriameta!!!
Son molt xulos :-))

Gràcies wapa!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:13 pm

ise ha escrit:Bon dia!!! :-)) :-))

Miri, són molt boniques!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i la veritat si que sembla de gegant! hehehehe si que fa els dits grossos l'Euge??

Home, jeje tampoc tan grossos, com tothom mes o menys, el que pase que jo els tinc molt prims i llargs. Com el jack skeleton de pesadilla antes de navidad.. ejje

Gràcies wapa, malegro que t´agradin :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:34 pm

nuvia2010 ha escrit:Miriametaaaaaaaaaaa!!!!! Que xuliiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! En 5 mesos ja les portareu posades!!!! Que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Com es diuen les pastis que tha donat el metge??? A mi em va dir lo mateix: et poden anar molt be o be no ferte res :( Amo no se que

6 mesets i estara al meu ditet... buff ja en tinc moltes ganes!!

les pastilles son propanolol, son betabloquejants. A veure que tal...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:36 pm

lluneta29 ha escrit:Bno nenes!!! Ara després de contestar a tothom que he pogut us explico... primer, miriameta mooooolt xul.los els anells!!!!!!!!!!!!! M'encanten!!!!!!!!!!!!! Quina diferència de mida eh!!! D'aquí menys de 6 mesos ja els portaras!!! què fort!!!!

En tinc moltes moltes ganes!!! jeje gracies wapa!! :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:37 pm

cuca lleida ha escrit:NUVIA molt way lo del menjador i els colors me encanten!!!! jo crec que us quedara super be!! ei neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que la lluneta te rao d'aki no res ja te faltara menos d'un anyetttt :-)) :-))
LLUNETA xivat de la pagina que estan super be de preu les invitacions!!!! tens un privi.....ah!1 que tal am la tata??
ISEEEEEE bonica com va?? tinc moltes ganes de veuret a veure si podem ....
MIRIAMETAAAAAAA son precioses les aliancesssss........quins nervis no??? ::-) :star:: :star:: pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee
espero que les pastis de les migrañes te funcionin.... NUVIA tambe espero que te vagin be a tu ::love::
MIMARTIN com estas de l'esquena??? reposa ... que tal tot??
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on estassssssssssssssssss??????????????????????????????????????????????????

Gracies wapetona!! quan temps sense veuret!! te trovabem a faltar!!

:-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta