blackmamba ha escrit:Moltes gràcies per la info!!
Ja he contactat amb el Mas Folch i hi he d'anar aquesta setmana.. a veure que tal!! la veritat és que el que estic buscant és un lloc amb uns bons jardins i on la qualitat preu estigui bé, ja que no serem molts convidats, intentarem que uns 60-70 com a molt... però bé, encara no ho hem dit als pares, així que coneixent al meu sogre voldrà convidar a mitja comarca.. però bé, en principi nosaltres volem algo senzillet i passar el nostre dia en companyia dels que ens estimem!!!
Per cert, he estat parlant amb ma cosina i m'ha dit que he de demanar hora al jutjat per casarnos i que segurament será abans de la celebració.. vosaltres sabeu com funciona això? millor reservar primer el restaurant i per fer la boda civil allà i després el jutjat o com?? aix quin lioooooo
Moltes gràcies per la vostra ajuda!!
Muakaaa
Hola guapissima!!!!!
ENHORABONA per la boda!!!! Jo em caso el 22 de maig del 2010 al Mas Folch.
m'havien parlat molt be del restuarant i vam anar un dia a dinar i el menjar estava molt molt bo i cuidaven tots els detalls. Despres, el David (el que porta tot aixo) ens va explicar com funciona tot i ho vam trobar genial. Nosaltres fem la boda a l'esglesia pero ens va explcar com funciona aixo de les bodes civils, has d'anar abans al jutjat i despres al restaurant et fan una cerimonia postisa pero molt bonica (sembla de pelicula ja ho veuras jejej).
Al febrer ens van trucar per si voliem anar a veure com decoraven la carpa del banquet pq feien una boda. Aquella boda era de 80 persones i posaven un biombo al mig de la carpa pq aixi quedava la carpa mes recollida i els invitats no estaven tan separats.
Bueno guapii per qualsevol cosa ja saps, aqui estem totes jejeje
MUAK