Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 9:13 pm

Autor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 9:13 pm

Autor: lluneta29 » dt. març 10, 2009 10:09 pm

Autor: cuca lleida » dt. març 10, 2009 10:10 pm

Autor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:43 pm

Autor: nuvia2010 » dt. març 10, 2009 11:44 pm

Autor: ise » dc. març 11, 2009 8:13 am
jo també en tinc un de bonsai!!

Autor: ise » dc. març 11, 2009 8:14 am
lluneta29 ha escrit:Madrid pràcticament fora de la champions.............. jejeje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: mimartin » dc. març 11, 2009 10:31 am
a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...
Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!!

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 12:34 pm
nuvia2010 ha escrit:Llunetaaaaaaaaaa!!!! Entre totes podem triar unes quantes invitacions!!!! a veure que tal estan, dsp mho mirare :)
descanseu petardetes meves!!!!

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 12:36 pm
mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!
Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig...a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...
La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!!Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!!
![]()
Lluneta, quants dies sense veure't! A estudiar força guapa!
Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors![]()
Que tingueu un bon dia

Autor: mimartin » dc. març 11, 2009 1:23 pm
lluneta29 ha escrit:mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!
Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig...a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...
La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!!Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!!
![]()
Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors![]()
Que tingueu un bon dia
Siii he estat ocupada però ja torno a estar en actiu!!!!Recupera't del tot que has d'estar super bé! Jo también pateixo de l'esquena i no és gens agradable. Estudiar no ho faig massa però bno, ja ho tinc assumit que tiro la tovallola aquest any!
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dc. març 11, 2009 2:28 pm
mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!
![]()
Que tingueu un bon dia

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 6:47 pm

Autor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:11 pm
mimartin ha escrit:Enhorabona per les aliances miriameta!!!
Son molt xulos

Autor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:13 pm
ise ha escrit:Bon dia!!!![]()
![]()
Miri, són molt boniques!!!![]()
![]()
![]()
i la veritat si que sembla de gegant! hehehehe si que fa els dits grossos l'Euge??

Autor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:34 pm
nuvia2010 ha escrit:Miriametaaaaaaaaaaa!!!!! Que xuliiiiiiiiiiiiiiiiis!!!! En 5 mesos ja les portareu posades!!!! Que fuerteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Com es diuen les pastis que tha donat el metge??? A mi em va dir lo mateix: et poden anar molt be o be no ferte res :( Amo no se que

Autor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:36 pm
lluneta29 ha escrit:Bno nenes!!! Ara després de contestar a tothom que he pogut us explico... primer, miriameta mooooolt xul.los els anells!!!!!!!!!!!!! M'encanten!!!!!!!!!!!!! Quina diferència de mida eh!!! D'aquí menys de 6 mesos ja els portaras!!! què fort!!!!

Autor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:37 pm
cuca lleida ha escrit:NUVIA molt way lo del menjador i els colors me encanten!!!! jo crec que us quedara super be!! ei neniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que la lluneta te rao d'aki no res ja te faltara menos d'un anyetttt![]()
![]()
LLUNETA xivat de la pagina que estan super be de preu les invitacions!!!! tens un privi.....ah!1 que tal am la tata??
ISEEEEEE bonica com va?? tinc moltes ganes de veuret a veure si podem ....
MIRIAMETAAAAAAA son precioses les aliancesssss........quins nervis no???![]()
![]()
pensar que en menos de mig any ja seras una dona casada i portars un peaso de anell al dit......que fuerteeeeeeeee
espero que les pastis de les migrañes te funcionin.... NUVIA tambe espero que te vagin be a tu![]()
MIMARTIN com estas de l'esquena??? reposa ... que tal tot??
GEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA on estassssssssssssssssss??????????????????????????????????????????????????