NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dt. març 10, 2009 11:38 pm

blackmamba ha escrit:Avui he estat al Mas Sedó, no està malament.. en el preu del menú va tot inclòs menys la barra lliure.. un punt a favor als tiemps que corren.. i tot i que la boda es amb actor i això no m'acaba de fer el pes, de moment no queda descartat, a ver els altres llocs als que vull anar.. sobretot a l'encanteri, que m'han dit que es molt bonic.. i et casa l'alcalde de vilallonga del camp... a veure.... algú que s'hagi casat al Mas Sedó o a l'Encanteri que pugui opinar?? graciessss i besetssss

Hola blackmamba!!
Felicitats per la teva boda!!
Jo em caso el 26.06.2010 i fem el banquet a l'Encanteri. Vaig fer el mateix recorregut que ara estas fent tu pels restaurants (Mas Sedó, la Boella, ... etc) i aquest és el que ens va convencer més a nosaltres. Tan pels menús, com per les condicions, els horaris, els jardins i la carpa... etc, i el menjar era bonissim, jejeje!
En fi, això va a gust de les parelles i del que estiguis buscant. És qüestió d'anar mirant... comparar... què te de dir, no? jejeje!
Sort en la teva búsqueda! Ja ens explicaràs que tal!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 10, 2009 11:55 pm

Hola espluguina!!!

Moltes gràcies!!! felicitats a tu també!!! així que tu també vas fer la ruta turística pels restaurants de la zona de Tarragona, jejejeje. Aquest cap de setmana vaig a veure el Mas Folch i segurament també l'Encanteri!!! a veure si al final coincidirem en el restaurant!! una de les coses que més m'agraden de l'Encanteri és que la boda es real i no amb actors i els preus dels menus estan força bé i hi ha varietat!! per cert, la Dj, la tal Blanca, quant cobra??? es que això no m'ho han dit i, a part de la barra lliure, es lo únic que no entra al preu (a part del preu de la boda civil).

quina iluuuuuuuuuuuuuuu

petonsssssssssssssssssss
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. març 11, 2009 11:30 am

blackmamba ha escrit:Hola espluguina!!!

Moltes gràcies!!! felicitats a tu també!!! així que tu també vas fer la ruta turística pels restaurants de la zona de Tarragona, jejejeje. Aquest cap de setmana vaig a veure el Mas Folch i segurament també l'Encanteri!!! a veure si al final coincidirem en el restaurant!! una de les coses que més m'agraden de l'Encanteri és que la boda es real i no amb actors i els preus dels menus estan força bé i hi ha varietat!! per cert, la Dj, la tal Blanca, quant cobra??? es que això no m'ho han dit i, a part de la barra lliure, es lo únic que no entra al preu (a part del preu de la boda civil).

quina iluuuuuuuuuuuuuuu

petonsssssssssssssssssss

bon dia blackmamba!

no sé massa com funcionen les bodes civils a l'Encanteri, perque jo em caso per l'església. Si volguessis informació hi ha una forera del 2008, la BUBU, que es va casar a l'Encanteri i va fer als jardins una cerimonia civil molt bonica. Al seu post de les croniques del 2008 ha penjat fotos de la boda civil.

el tema del la DJ tu pots portar al DJ q vulguis a l'Encanteri si tens algun amic o conegut... però sinó ells et recomanen la DJ Blanca, però tu si vols pots buscar altres opcions. No t'obliguen a agafar el "seu" dj. Jo aquest divendres he quedat amb la Blanca per parlar de les seves tarifes i horaris. A l'Encanteri em van dir que solia cobrar al voltant d'uns 450 euros... Però aquest divendres per la tarda en sortiré de dubtes, i si t'interessés ja et passaria els pressuposots.

De totes maneres jo m'he mogut una mica i he contactat amb dos dj's més per tal de poder comparar una mica, i triar el que més em convenci. Encara que la dj Blanca ja es coneix el restaurant, i em van donar molt bones referències, i això ja és un punt a favor seu.

ja us explicaré que tal amb la dj, i tu ja ens explicaràs que tal va el teu tour de restaurants, jejeje!

petons tarragonines!! :-))
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dc. març 11, 2009 12:22 pm

Ohhhh, que guay!! tu también fas el convit a l'Encanteri!!! jejeje

Doncs ja explicaras, jo vaig dissabte al mati a l'encanteri i a la tarda al Mas Folch, a veure que tal!!!! estic obsessionada amb l'encateri.... a veure si al final no m'agradara, no tindran el meu dia o algooooo aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii quins nervis, per l'amor de Déu.. xDD

Doncs res noia, moltes gràcies per la info i ja ens aniràs explicant tu también!!! jo depenent de la diferencia de preu entre la Blanca i la resta de Djs q pugui contactar (que ni idea, no coneixo a ningu!!!) si al final l'encanteri m'encanta (jaja) doncs segurament em quedaria la blanca, pel q tu dius q ja es coneix el lloc i tot...

doncs apa noies, estem in touch!!

un petooooooooo
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dc. març 11, 2009 1:10 pm

M'he traumatitzat!!!! m'acaben d'eniar els menus i preus del Castell de Tamarit.. i casi em dona algo!!!! que caaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!! aquí m'assembla q no hi aniré ni a mirar.... no vull pagar tant!!!! mare meva xDDD
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 11, 2009 4:39 pm

blackmamba ha escrit:M'he traumatitzat!!!! m'acaben d'eniar els menus i preus del Castell de Tamarit.. i casi em dona algo!!!! que caaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!! aquí m'assembla q no hi aniré ni a mirar.... no vull pagar tant!!!! mare meva xDDD

bones q tal???ja vei que una mica atrafegada i totes tentenem xq em pasat pelmateix!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres ens casem el 28 d'agost i alfinal despres de mirar tots els mateixos restaurants que tu ens hem decantat per l'orangerie, es una mica carillo pero el menjar es com el del nautic i a la boda de la meva germana la gent va qedar encantada i nosaltres fam fer una reflexio i vam dir mira volem q la gent i estigui agust, contenta i si cal ens apretem uns quants forats el cinturo i quedem tots contents xq el restaurant es precios!!! :-///: :-///: jo me enamorat del lloc!!

Naltrus tambe vam mirar l'encanteri x l¡aprosimitat a casa xo si va casar el meu cosi i no ens va agradar masa xq l'aperitiu el fan al jardi i no es recte fa com ones i la meva havia va caure, i a sobre i havia una plaga de mosques verdes tomban pel menjar...i ells van triar un menu molt asequible i no ens va agradar gaire...no vull dir q estigui malament eee!!

I alfinal vam fer contes i tampoc sortia tan barato xq avies de pagar uns 450+iva de la dj i 200+iva si llogaves mes ores la sala, la barra lliure, i el lloguer de la sala si allargaves el ball total tambe sortia cara i al fer la prova del menu nomes eren gratuits els nuvis i els acompanyants a mitad de preu del menu final que triaveu i a l'orangerie son 6 menus gratis el dia de la prova...

Nose tu mateixa es molt dificil......to dic jo q vaig aver de canviar la data despres de confirmarla am el mossen!!!
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 11, 2009 4:47 pm

Ei xiques q tal tot???
Ara feia dies q no em conectava :-.:·::

Ara estic una mica enfeinada xq estic descaregantme un munt de musica i e creat carpetes per a cada moment i vaig posan les cançons q trobo q millor quedaran
i vosaltres ja eu pensat en cançons???
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Toni » dc. març 11, 2009 6:53 pm

Hola Tarragonines,
tenim trobada de GuiaNupcial a Tarragona el 28 de març !!

més info en aquest post:
viewtopic.php?t=18979

ens veiem !!

:-)) :-)) :-)) :-))
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: María&Xavi » dc. març 11, 2009 8:33 pm

JUDITH REUS ha escrit:
María&Xavi ha escrit:
caricari ha escrit::-.:·:: :-.:·:: :-.:·:: Hola chicas!!no se quien de vosotras preguntaba por el Mas den Ros.Yo tengo una amiga q fue a una boda y me dijo q muy mal,por eso yo lo descarte desde un principio y no quise ni ir a mirarlo.La novia acabo llorando!!!!se q hace ya unos cuantos años de esto y no si habran cambiado de dueños..A mi,mi amiga meaconsejo esto pero no se pq como no he estado nunca...me dijo q en su momento habia cattering y q le sirvieron todo frio,etc...pero ya os digo q no se como funcionara ahora pq hace mucho tiempo y si han cambiado de dueños me sabria mal q pagaran lo q no es!!!un saludo a todas wapas!!!!!!!!!!!!

Hola! Fui yo la que pregunté por Mas d'en Ros. Una compañera del cole donde trabajo se casó allí hace bastantes años y me dijo que fue un desastre. Pero que cambiaron de dueños, lo han reformado todo (ya no está la sala rojo chillón,jejeje) y que ahora funciona la mar de bien. Sólo tengo un testimonio directo y que me ha dicho que muy bien, el resto son de terceras personas. ¡Ya os contaré! MUCHAS GRACIAS por la información.

Maria i Xavi, acabo de llegir per aqui i he vist que treballes aun cole. Si no es molt preguntar, ets mestra???? A on?[/quote

Hola Judith!

Sí, sóc mestra i treballo a les Carmelites, a Tarragona des de fa 4 anys.
Bueno noies, per fi tenim dia i lloc! Ens casem el 24 d'abril a les Termes de Montbrió!!!! Ja podem sortir a la llista!!! Ara ens falta el peregrinatge dels fotògrafs, que també és pesat.

Ja vaig mirar el foro dels fotògrafs n'hi ha un munt! No sé per on començar.

Per cert, tema vestits. Ja sé que és molt aviat però és que he vist un que m'encanta, que no té res a veure amb la idea que jo tenia, però que quan el vaig veure, vaig pensar: jo vull aquest.Trobeu que és molt aviat per anar a emprovar-m'ho?
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dc. març 11, 2009 9:46 pm

blackmamba ha escrit:M'he traumatitzat!!!! m'acaben d'eniar els menus i preus del Castell de Tamarit.. i casi em dona algo!!!! que caaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!! aquí m'assembla q no hi aniré ni a mirar.... no vull pagar tant!!!! mare meva xDDD

Hola Blackmamba!!!! Felicitats per la teva boda!!!!!! Jo em caso el 24 d'abril de 2010 a les Termes de Montbrió. Jo porto com un mes fent el que tu estàs fent ara, demanant menús i anant a veure llocs i al final ens hem decidit per les Termes perquè la majoria dels convidats venen de fora de Catalunya i voliem fer-ho en un lloc amb hotel sobretot per la comoditat de la gent que ve, que ho té tot a mà. També fem una cerimònia civil ie tarda i el lloc on la fan està molt bé, i el lloc de l'aperitiu és molt bonic (al costat d'una font enorme il·luminada amb antorxes). El que ens va sorprendre una mica van ser els salons on fan les bodes grans (és que hem fet la llista amb els nostres pares i ens surtem uns 200 convidats), són una mica antigues, però les vam veure sense res. Ara hem d'anar a veure una boda a veure que tal.

Per a qualsevol cosa, aquí estem! Ànims!!!!!!
María&Xavi

EntradaAutor: JUDITH REUS » dj. març 12, 2009 11:13 am

Hola Maria!!!
Jo també sóc mestra i treballo a Torreforta als Angels, quina gràcia!!!
Doncs, noia, si aquest vestit t'agrada tant, vés a emprovarte'l !!!!!!
Ja diràs...
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. març 12, 2009 11:52 am

monxi_bp, gracies per la teva opinio, totes compten!!! a l'orangerie también he de demanar cita, però ja ho deixo per la setmana q vé, que aquesta ja la tenim ocupadeta, jejeje.

María&Xavi, felicitats a tu también per la teva boda!!! jo a les Termes de Montbrió no m'ho havia plantehat!! que tal son els menus i els preus?? en ho podries comentar una miqueta?? així, si veig que van per la línia que busquem concertem cita!!! moltes gràcies guapaaaaaa

_eLi_!!!!! vaya currada te has pegado mirando todo el post pa hacer el bodatour!!! jejeje, muchas gracias!!! en cuanto sepa el restaurante ya lo podremos añadir!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiii, jajajajaja. estoy un poco tonta y emocionada, como podeis comprobar... juju

Res noies, parleu de les vostres bodes, que vull saber cosetes!!!!

muaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 12, 2009 10:12 pm

blackmamba ha escrit:monxi_bp, gracies per la teva opinio, totes compten!!! a l'orangerie también he de demanar cita, però ja ho deixo per la setmana q vé, que aquesta ja la tenim ocupadeta, jejeje.

María&Xavi, felicitats a tu también per la teva boda!!! jo a les Termes de Montbrió no m'ho havia plantehat!! que tal son els menus i els preus?? en ho podries comentar una miqueta?? així, si veig que van per la línia que busquem concertem cita!!! moltes gràcies guapaaaaaa

_eLi_!!!!! vaya currada te has pegado mirando todo el post pa hacer el bodatour!!! jejeje, muchas gracias!!! en cuanto sepa el restaurante ya lo podremos añadir!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiii, jajajajaja. estoy un poco tonta y emocionada, como podeis comprobar... juju

muaaaaaaaaaaa

Hola!!!!

A veure t'explico més o menys com va a les Termes: no és dels llocs més cars però tampoc dels més barats, està al mig més o menys. Els menús te'ls fas tu, és a dir, ells et donen uns primers, uns peixos i unes carns (amb els seus corresponents preus) i tu tries els que més t'agraden i sumes. L'aperitiu va amb el forfait que li diuen (que inclou aperitiu, decoració de les taules, minutes, decoració de la sala, prepostres i pastís nupcial, etc). Llavors el preu final del menú el treus sumant forfait + 1r plat + 2n plat. La barra lliure va a banda: pots pagar un preu tancat per persona o pots pagar les consumicions. La música i la cerimònia civil també van a banda. Si vols, et puc passar la informació que jo tinc i te la mires, pero val la pena anar a donar un cop d'ull, el lloc és preciós.
Espero que et serveixi d'ajuda!
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 12, 2009 10:16 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola Maria!!!
Ja diràs...

Hola Judith!!!

Sí que fa gràcia trobar mestres per aquí. A quin curs dones classe? Jo ara estic a 2n de primària. La veritat és que són molt monos!
Trobo que sí que aniré a emprovar-me'l, ja u explicaré...
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: María&Xavi » dj. març 12, 2009 10:17 pm

_eLi_ ha escrit:Hola niñas!!!!!

Aqui tenemos el Bodatour 2010 calentito...calentito....!!!!
Esto se llena!!!!!!! madre mia que caxo lista!!!!...jejeje...(si hay algún fallo, o me he dejado algo avisadme!) es que he tenido que recopilar información del post para hacerlo de nuevo!..jejeje... que ilu!

¡Gracias por incluirnos en el Bodatour! ¡Cada vez somos más!
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:20 pm

Ja diràs...

Ostres nenes!! Quanta mestra per aquí!!
Jo també ho sóc! Treballo a l'Espluga.
::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:26 pm

_eLi_ ha escrit:Hola niñas!!!!!

Aqui tenemos el Bodatour 2010 calentito...calentito....!!!!
Esto se llena!!!!!!! madre mia que caxo lista!!!!...jejeje...(si hay algún fallo, o me he dejado algo avisadme!) es que he tenido que recopilar información del post para hacerlo de nuevo!..jejeje... que ilu!

Ei eli! Estàs en tot, eh!! :-)ok:
Quina llista més llarga!! 15 nuvies!!! cada cop som més!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dv. març 13, 2009 2:06 pm

María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:monxi_bp, gracies per la teva opinio, totes compten!!! a l'orangerie también he de demanar cita, però ja ho deixo per la setmana q vé, que aquesta ja la tenim ocupadeta, jejeje.

muaaaaaaaaaaa

Hola!!!!

A veure t'explico més o menys com va a les Termes: no és dels llocs més cars però tampoc dels més barats, està al mig més o menys. Els menús te'ls fas tu, és a dir, ells et donen uns primers, uns peixos i unes carns (amb els seus corresponents preus) i tu tries els que més t'agraden i sumes. L'aperitiu va amb el forfait que li diuen (que inclou aperitiu, decoració de les taules, minutes, decoració de la sala, prepostres i pastís nupcial, etc). Llavors el preu final del menú el treus sumant forfait + 1r plat + 2n plat. La barra lliure va a banda: pots pagar un preu tancat per persona o pots pagar les consumicions. La música i la cerimònia civil també van a banda. Si vols, et puc passar la informació que jo tinc i te la mires, pero val la pena anar a donar un cop d'ull, el lloc és preciós.
Espero que et serveixi d'ajuda!

Holaaaaa!!! ahir em van enviar un e-mail els de les Termes explicant-me més o menys el mateix, también em van enviar un pdf amb els preus del 2009! he vist que hi ha de "regal" la nit de noces i varies cosetes mes!! aixo también es una cosa a tenir en compte, jejejejeje.

Moltes gràcies per la info guapa, ja he demanat cita per fer la visita, a veure quan hi podem anar.. también es una boníssima opció.

muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. març 13, 2009 7:48 pm

per cert, algu sap si han de fer jornades de portes obertes a alguns dels vostres restaurants????
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: María&Xavi » dv. març 13, 2009 8:42 pm

espluguina ha escrit:
Ja diràs...

Ostres nenes!! Quanta mestra per aquí!!
Jo també ho sóc! Treballo a l'Espluga.
::love::

Jejeje, aquest és l'any de les mestres!
Imatge
María&Xavi

AnteriorSegüent