NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:44 pm

ise ha escrit:Bon dia guapis!!! :-)) :-))

Cuca guapíssima!!! així que vau marxar de cap de setmana...molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo també en tinc un de bonsai!! :-) :-) ens el van regalar mons germans per nadal. hehehe Jo i les meves plantetes!! ::love:: ::love::

Lluneta, amor!!!! ara miraré la pàgina aquesta però només per xafardejar... :-) :-)

Nuvia, segur que et quedarà xul·lo el menjador!! :-)ok: :-)ok:

Miri bonica!!!! com portes els preparatius???? tema detalls, ja teniu idea del que fer??? :hmm:: :hmm::

Mimartin guapi!! com estas???

Gemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma!!!! on ets???

Wapetona com estas? que ens contes??

Aquesta setmana m´agobio sola.. no puc pensar en res de preparatius.. perque llavors...bufff..encara m´agobio mes..

Se m´han acumulat 2 treballs, dema tinc examen i me fico a plorar perque no entenc res.. he d´entregar 4 practiques, he de fer el llibret de les practiques del mati....

en fi... necessito l´estiu, llavors tornare a ser jo mateixa!!! ..
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:46 pm

mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!

Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig... :star:: a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...

La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!! ::love:: Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!! :-///:

Lluneta, quants dies sense veure't! A estudiar força guapa!
Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors :-)ok:

Que tingueu un bon dia :-))

Hola wapa cuidat aquesta esquena, que despres no hi ha marxa enrere.

Jo la meva alianceta la portare amb un orgull!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: jeje

enfeinada.. agobiada... cansada... estresada... digali com vulguis... aix :-/
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 7:48 pm

lluneta29 ha escrit:nenes m'acaben de donar una bona notícia per a mi: EM QUEDO TOT L'ANY A L'INSTITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stik suuuuuuuuuper contenta... per fi algo em surt bé, ja em convenia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wuapes!!!!!!!!! Ara a estudiar............. petonets!!!! :-)) :-))

Enhorabona wapetona!!!! necessitaves una noticia aixi!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ara ja saps a no preocuparte mes d´això!!

estudia molt !!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dc. març 11, 2009 8:37 pm

wapessssssssssssssssssss ja tinc internet de nou!!!!!!! vam tenir un problemilla i ens vam quedar sense!!!! entre això i la feinada del cole ( em queden 3 setmanes i ja torna la noia a qui substitueixo) buaaaaaaaaaa!!!! nomes queden dos dies i el soparet eh????? ja tinc la peli preparada i......L'ANELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va ser un cap de setmana molt bonic, la veritat es que su va currar moltiiiiissssssim!!!!! ja us ensenyare les fotos!!!!

QUE TAL TOTES CUQUES???????

PETONEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dc. març 11, 2009 8:44 pm

gemma84 ha escrit:wapessssssssssssssssssss ja tinc internet de nou!!!!!!! vam tenir un problemilla i ens vam quedar sense!!!! entre això i la feinada del cole ( em queden 3 setmanes i ja torna la noia a qui substitueixo) buaaaaaaaaaa!!!! nomes queden dos dies i el soparet eh????? ja tinc la peli preparada i......L'ANELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va ser un cap de setmana molt bonic, la veritat es que su va currar moltiiiiissssssim!!!!! ja us ensenyare les fotos!!!!

Hola wapisima!!

te trovabem a faltar!!

ja tenim ganes de veuret!! i de que arribi disabte!!

es un pal aixo de que ja torni... amb lo be que estaves tu... pobrets nenes.. que estaven contents amb la senyoreta gemma!! quina peneta no?

L´anell.... ja tenim ganes de veurel!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que be que tu pasesis tan guay, ens hu contaras tot amb pels i senyals eh!!

Pues per aqui nem fent!! a mitja semana encara...

Muacssssssssss :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 8:59 pm

nuvia2010 ha escrit:Cucaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aleluiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

El cura de st llorenç us tenia apuntat en un paperet amb la data!!!! Aixi que amantes de los bonsais, jejejejejejeje

Ara mes et val no tornar a marxar tants dies, eh????

holaaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
intentare no marxar tants dies...teniu tota la rao... :-( ho sento wapes....
si lo del paperet ja m'ho vas dir, imagino que per aixo ho hem anat deixant....pero ara ja no podem deixar-ho mes!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:04 pm

ise ha escrit:Bon dia guapis!!! :-)) :-))

Cuca guapíssima!!! així que vau marxar de cap de setmana...molt bé!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo també en tinc un de bonsai!! :-) :-) ens el van regalar mons germans per nadal. hehehe Jo i les meves plantetes!! ::love:: ::love::

Lluneta, amor!!!! ara miraré la pàgina aquesta però només per xafardejar... :-) :-)

Nuvia, segur que et quedarà xul·lo el menjador!! :-)ok: :-)ok:

Miri bonica!!!! com portes els preparatius???? tema detalls, ja teniu idea del que fer??? :hmm:: :hmm::

Mimartin guapi!! com estas???

Gemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmma!!!! on ets???

hola princesa!!
weno de cap de setmana no gaire perque nomes vem veure bonsais... :-( me vaig quedar am les ganes de veure la ciutat...pero ja sabia al que anava, aixi que no puc queixarme,no? :-/
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 9:05 pm

lluneta29 ha escrit:nenes m'acaben de donar una bona notícia per a mi: EM QUEDO TOT L'ANY A L'INSTITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stik suuuuuuuuuper contenta... per fi algo em surt bé, ja em convenia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wuapes!!!!!!!!! Ara a estudiar............. petonets!!!! :-)) :-))

Moltes felicitats guapisima!!!!! Aixo si que es una bona noticia :-))
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 9:06 pm

Ui!
He llegit algo d'un anell????
Imatge
mimartin

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:07 pm

ise ha escrit:
mimartin ha escrit:Bon dia guapes!!!

Ise y cuca, moltes gràcies per preguntar, sou fantàstiques!!! Estic una miqueta millor, pero segons quin moviment faig... :star:: a vere si pel cap de setmana estic be per treballar. Si vaig poder amb l'altre...

La miriameta deu estar enfeinada amb tantes coses. I molt il.lusionada amb les seve aliances!!! ::love:: Tranquila que en les meves també hi haura molta diferecia,pq jo tinc les mans molt petitetes, i ell... la qüestió es portar-les!!! :-///:

Lluneta, quants dies sense veure't! A estudiar força guapa!
Nuvia, el menjador es molt xulo, es de l'estil que m'agraden a mi, et quedara genial amb aquests colors :-)ok:

Que tingueu un bon dia :-))

De res dona!!! ets una més de nosaltres i ens preocupem per tu!!! ::love:: ::love::

dic el mateix que la ise, de res dona! ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:09 pm

biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn[size=24]
[/size]:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:11 pm

biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn[size=24]
[/size]:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:13 pm

gemma84 ha escrit:wapessssssssssssssssssss ja tinc internet de nou!!!!!!! vam tenir un problemilla i ens vam quedar sense!!!! entre això i la feinada del cole ( em queden 3 setmanes i ja torna la noia a qui substitueixo) buaaaaaaaaaa!!!! nomes queden dos dies i el soparet eh????? ja tinc la peli preparada i......L'ANELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va ser un cap de setmana molt bonic, la veritat es que su va currar moltiiiiissssssim!!!!! ja us ensenyare les fotos!!!!

eiiiiiiiiiiiii.......... stem totes............ què guai........... gemma ens has de dir carrer, hora i tot això... com estàs? Dissabte ens contes... volem detalls!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:14 pm

mimartin ha escrit:Ui!

meu no és... no el tinc pas... i falta un any i poc per la boda... depriment... :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:17 pm

gemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa com estas??
que way lo del anellet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: visca!!!

per lo del cole, quina peneta pero ja veuras com de seguida un altre grup de nens super majos!! :-)ok: animatª!

tinc moltes ganes del soparetttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 9:17 pm

lluneta29 ha escrit:

meu no és... no el tinc pas... i falta un any i poc per la boda... depriment... :-( :-( :-(

Tranquila lluneta, que a mi hem passara el mateix. Es capaç de donar-me'l el dia abans!!!
Imatge
mimartin

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:18 pm

GEMMA NENA que as vist el teu marcador......si ja tens un anyet i mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: bien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:23 pm

mimartin ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Tranquila lluneta, que a mi hem passara el mateix. Es capaç de donar-me'l el dia abans!!!

trankkiles qeu tot arriba!!! segur que us caura un super anellet!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: gemma84 » dc. març 11, 2009 9:27 pm

wapessssssssssss! l'hora a la que vulgueu i us vagi be a vosaltres! ja tinc ganes de veure-us a tottttttttttttteeeeeeeeeeeesssssssssssssssss! dissabte us ho explicare tot tot tot amb detall!!!!!! vas ser mooooolt bonic!!!! i per lo de cole, la veritat que ara ja si que m'ho veig a sobre......en serio que fatal!!! amb un no res ja estarem a final de mes i apa! un altre cop a nomenaments i ala!!! a veure que toca! almenys trobar alguna coseta......
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:31 pm

princeses men vaig a fer sopar i a momir!! estic molt cansadeta.... :e:-)e ::snpy::
espero que tingueu totes un feliç dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bona nit i a sommiar amb els angelets!!!
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants