cuca lleida ha escrit:princeses men vaig a fer sopar i a momir!! estic molt cansadeta....![]()
![]()
espero que tingueu totes un feliç dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bona nit i a sommiar amb els angelets!!!
Bon profit i bona nit cuca!
Autor: mimartin » dc. març 11, 2009 9:34 pm
cuca lleida ha escrit:princeses men vaig a fer sopar i a momir!! estic molt cansadeta....![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:35 pm
gemma84 ha escrit:wapessssssssssss! l'hora a la que vulgueu i us vagi be a vosaltres! ja tinc ganes de veure-us a tottttttttttttteeeeeeeeeeeesssssssssssssssss! dissabte us ho explicare tot tot tot amb detall!!!!!! vas ser mooooolt bonic!!!! i per lo de cole, la veritat que ara ja si que m'ho veig a sobre......en serio que fatal!!! amb un no res ja estarem a final de mes i apa! un altre cop a nomenaments i ala!!! a veure que toca! almenys trobar alguna coseta......

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:41 pm
cuca lleida ha escrit:gemma84 ha escrit:wapessssssssssss! l'hora a la que vulgueu i us vagi be a vosaltres! ja tinc ganes de veure-us a tottttttttttttteeeeeeeeeeeesssssssssssssssss! dissabte us ho explicare tot tot tot amb detall!!!!!! vas ser mooooolt bonic!!!! i per lo de cole, la veritat que ara ja si que m'ho veig a sobre......en serio que fatal!!! amb un no res ja estarem a final de mes i apa! un altre cop a nomenaments i ala!!! a veure que toca! almenys trobar alguna coseta......
a la hora que tu vulguis!! ara no has de pensar en el cole! has de pensar en qeu el dissabte ens veurem!!!! i que tens un anell super xulo!!! i que el teu carinyet t'estima molt i que d'aki a poket us caseu!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:42 pm
![]()

Autor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:47 pm

Autor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 11:45 am
mimartin ha escrit:Bon dia guapis!!!!!
Com va el dijous?
quin descans!!!
Autor: ise » dj. març 12, 2009 2:25 pm

Autor: ise » dj. març 12, 2009 2:28 pm

Autor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 3:44 pm
ise ha escrit:wole guapis!!!!![]()
![]()
![]()
Lluneta així que estan de vaga??? però vosaltres us heu d'estar igualment al centre, no?
Jo he tingut un mati distret...ens han instal·lat un programa nou i ara he d'investigar com funciona tot!![]()
tinc ganes que acabi l'avaluació perquè aquesta setmana estic cansada.

Autor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 3:54 pm
ise ha escrit:wole guapis!!!!![]()
![]()
![]()
Lluneta així que estan de vaga??? però vosaltres us heu d'estar igualment al centre, no?
Jo he tingut un mati distret...ens han instal·lat un programa nou i ara he d'investigar com funciona tot!![]()

Autor: ise » dj. març 12, 2009 4:30 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:wole guapis!!!!![]()
![]()
![]()
Ha sigut més entretingut que el meu segur! Jajajaj me l'he tirat al bar...

Autor: ise » dj. març 12, 2009 4:33 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:wole guapis!!!!![]()
![]()
![]()
ei wuapa... hem d'estar desgraciadament igual al centre, he perdut més hores avui però he estat tranquil.leta!!! jejeje... em falta una classe i reunions fins les 20h...tinc ganes que acabi l'avaluació perquè aquesta setmana estic cansada.
Jo també tinc ganes que arribi dissabte. Jo prometo que quan tingui l'anell també faré un sopar especial jajajjaaja com que això no passarà, no el faré... jejeje
![]()
![]()
![]()
X cert, el jordi em va tornar a preguntar què em faria il.lusió per la boda i li vaig dir "Els pets" o "Lax'n busto" però suposo que és impossible! Però per demanar que no quedi... amb els contactes que té ja em podria fer aquesta sorpreseta..... jooooooooooooooo![]()

Autor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 6:53 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:wole guapis!!!!![]()
![]()
![]()
ei wuapa... hem d'estar desgraciadament igual al centre, he perdut més hores avui però he estat tranquil.leta!!! jejeje... em falta una classe i reunions fins les 20h...tinc ganes que acabi l'avaluació perquè aquesta setmana estic cansada.
Jo també tinc ganes que arribi dissabte. Jo prometo que quan tingui l'anell també faré un sopar especial jajajjaaja com que això no passarà, no el faré... jejeje
![]()
![]()
![]()
X cert, el jordi em va tornar a preguntar què em faria il.lusió per la boda i li vaig dir "Els pets" o "Lax'n busto" però suposo que és impossible! Però per demanar que no quedi... amb els contactes que té ja em podria fer aquesta sorpreseta..... jooooooooooooooo![]()
nena si puc donar la meva opinió... 10.000 vegades més Lax'n busto!!!! No puc amb els pets!![]()
![]()
mira si canviessin el cantant, encara! hehehe

Autor: ise » dj. març 12, 2009 7:03 pm

Autor: miriameta » dj. març 12, 2009 8:58 pm
Bona nit!!

Autor: lluneta29 » dv. març 13, 2009 8:48 am
ise ha escrit:Bon dia reines!!!![]()
![]()
![]()
Ja sóm divendres!!!!!

Autor: mimartin » dv. març 13, 2009 9:09 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia reines!!!![]()
![]()
![]()
Ja sóm divendres!!!!!
Bon dia wuapes!!! Bon dia ise!!!! Si, ja som divendres i demà ens veurem totes!!!!!!!!!!!! X cert diem hora i lloc per kdar no?? Ja direu!!!

Autor: Pacresol » dv. març 13, 2009 1:39 pm