NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: mimartin » dc. març 11, 2009 9:34 pm

cuca lleida ha escrit:princeses men vaig a fer sopar i a momir!! estic molt cansadeta.... :e:-)e ::snpy::
espero que tingueu totes un feliç dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bona nit i a sommiar amb els angelets!!!

Bon profit i bona nit cuca!
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. març 11, 2009 9:35 pm

gemma84 ha escrit:wapessssssssssss! l'hora a la que vulgueu i us vagi be a vosaltres! ja tinc ganes de veure-us a tottttttttttttteeeeeeeeeeeesssssssssssssssss! dissabte us ho explicare tot tot tot amb detall!!!!!! vas ser mooooolt bonic!!!! i per lo de cole, la veritat que ara ja si que m'ho veig a sobre......en serio que fatal!!! amb un no res ja estarem a final de mes i apa! un altre cop a nomenaments i ala!!! a veure que toca! almenys trobar alguna coseta......

a la hora que tu vulguis!! ara no has de pensar en el cole! has de pensar en qeu el dissabte ens veurem!!!! i que tens un anell super xulo!!! i que el teu carinyet t'estima molt i que d'aki a poket us caseu!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:41 pm

cuca lleida ha escrit:
gemma84 ha escrit:wapessssssssssss! l'hora a la que vulgueu i us vagi be a vosaltres! ja tinc ganes de veure-us a tottttttttttttteeeeeeeeeeeesssssssssssssssss! dissabte us ho explicare tot tot tot amb detall!!!!!! vas ser mooooolt bonic!!!! i per lo de cole, la veritat que ara ja si que m'ho veig a sobre......en serio que fatal!!! amb un no res ja estarem a final de mes i apa! un altre cop a nomenaments i ala!!! a veure que toca! almenys trobar alguna coseta......

a la hora que tu vulguis!! ara no has de pensar en el cole! has de pensar en qeu el dissabte ens veurem!!!! i que tens un anell super xulo!!! i que el teu carinyet t'estima molt i que d'aki a poket us caseu!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) :-()-) :-()-) :-()-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

tranquil.la q segur q tens feina assegurada!!!! i dissabte ens veurem!!!!!!!!!!!! quines ganes que tinc... noies per cert, ja m'he apuntat a les opos. Cuca sento no haver-te fet cas pel facebook demà t'explico... ok? un petonet.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:42 pm

cuca lleida ha escrit:princeses men vaig a fer sopar i a momir!! estic molt cansadeta.... :e:-)e ::snpy::
espero que tingueu totes un feliç dijous!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bona nit i a sommiar amb els angelets!!!

Descansa moooolt!!!! demà parlem............. perdona'm!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 11, 2009 9:47 pm

nenes i una q se'n va a estudiar....... :-)ok: bona nit wuapes........ petonets................. :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dj. març 12, 2009 10:03 am

Bon dia guapis!!!!!
Com va el dijous? :-))
Imatge
mimartin

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 11:45 am

mimartin ha escrit:Bon dia guapis!!!!!
Com va el dijous? :-))

Hola wuapis!! Jo molt bé, no tinc alumnes que estàn de vaga... així que temps lliure per fer cosetes!!! Ueeeeeee...
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quin descans!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 2:25 pm

wole guapis!!!! :-)) :-)) :-))

Lluneta així que estan de vaga??? però vosaltres us heu d'estar igualment al centre, no?

Jo he tingut un mati distret...ens han instal·lat un programa nou i ara he d'investigar com funciona tot! :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 2:28 pm

Gemma ens has d'explicar moltes coses, eh!!!! Tinc moltes ganes que sigui dissabte!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 3:44 pm

ise ha escrit:wole guapis!!!! :-)) :-)) :-))

Lluneta així que estan de vaga??? però vosaltres us heu d'estar igualment al centre, no?

Jo he tingut un mati distret...ens han instal·lat un programa nou i ara he d'investigar com funciona tot! :o-o: :o-o:

ei wuapa... hem d'estar desgraciadament igual al centre, he perdut més hores avui però he estat tranquil.leta!!! jejeje... em falta una classe i reunions fins les 20h... :-( tinc ganes que acabi l'avaluació perquè aquesta setmana estic cansada. :--( Jo també tinc ganes que arribi dissabte. Jo prometo que quan tingui l'anell també faré un sopar especial jajajjaaja com que això no passarà, no el faré... jejeje :-( :-( :-(
X cert, el jordi em va tornar a preguntar què em faria il.lusió per la boda i li vaig dir "Els pets" o "Lax'n busto" però suposo que és impossible! Però per demanar que no quedi... amb els contactes que té ja em podria fer aquesta sorpreseta..... jooooooooooooooo :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 3:54 pm

Ha sigut més entretingut que el meu segur! Jajajaj me l'he tirat al bar... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 4:30 pm

lluneta29 ha escrit:

Ha sigut més entretingut que el meu segur! Jajajaj me l'he tirat al bar... :-(

nena doncs t'ho canvio pq ja porto un cap :star:: :star:: :star:: :star::
ise

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 4:33 pm

lluneta29 ha escrit:

ei wuapa... hem d'estar desgraciadament igual al centre, he perdut més hores avui però he estat tranquil.leta!!! jejeje... em falta una classe i reunions fins les 20h... :-( tinc ganes que acabi l'avaluació perquè aquesta setmana estic cansada. :--( Jo també tinc ganes que arribi dissabte. Jo prometo que quan tingui l'anell també faré un sopar especial jajajjaaja com que això no passarà, no el faré... jejeje :-( :-( :-(
X cert, el jordi em va tornar a preguntar què em faria il.lusió per la boda i li vaig dir "Els pets" o "Lax'n busto" però suposo que és impossible! Però per demanar que no quedi... amb els contactes que té ja em podria fer aquesta sorpreseta..... jooooooooooooooo :-( :-(

nena si puc donar la meva opinió... 10.000 vegades més Lax'n busto!!!! No puc amb els pets! :--( :--( :--( mira si canviessin el cantant, encara! hehehe
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 12, 2009 6:53 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

nena si puc donar la meva opinió... 10.000 vegades més Lax'n busto!!!! No puc amb els pets! :--( :--( :--( mira si canviessin el cantant, encara! hehehe

Jejeje... no si tampoc passarà però per provar que no quedi... ; ) jo demano... però bno jo entenc que és impossible ja sigui per quadrad dates, pq jo no sóc ningú etc... però per somiar no fan pagar... diuen. Encara sóc a l'institut... i avui no sé pq em fa mal el cap tot el dia... tinc ganes de marxar kp a casaaaaa!!! :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 7:03 pm

Doncs jo ja soc a caseta :-) :-) :-) i ara suposo que hem ficaré una estona a la bici fins que arribi el companyero. :-))

que no t'has pres res pel mal de cap???

Tu somia que per això no fan pagar!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. març 12, 2009 8:58 pm

Besitos per totes les meves nenetes!! :-()-) Bona nit!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. març 13, 2009 8:04 am

Bon dia reines!!! :-)) :-)) :-))

Ja sóm divendres!!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. març 13, 2009 8:48 am

ise ha escrit:Bon dia reines!!! :-)) :-)) :-))

Ja sóm divendres!!!!!

Bon dia wuapes!!! Bon dia ise!!!! Si, ja som divendres i demà ens veurem totes!!!!!!!!!!!! X cert diem hora i lloc per kdar no?? Ja direu!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dv. març 13, 2009 9:09 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia reines!!! :-)) :-)) :-))

Ja sóm divendres!!!!!

Bon dia wuapes!!! Bon dia ise!!!! Si, ja som divendres i demà ens veurem totes!!!!!!!!!!!! X cert diem hora i lloc per kdar no?? Ja direu!!! :-)ok:

Bon dia guapes!!!!! Que passeu un bon divendres!!! ::love::
Imatge
mimartin

EntradaAutor: Pacresol » dv. març 13, 2009 1:39 pm

hola neas!!!!
que ya es viernes!!!!
bueno y a final de mes la fira de decorhabitat!!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants