Esplugina esperem la teva crònica i novetats impacients!!!
Montse que va demanar a vistaprint????
Jo de novetats, cap ni una!
li fa tan poca gràcia!!!!
Autor: ise » dc. març 11, 2009 2:26 pm
li fa tan poca gràcia!!!!
Autor: montseijordi » dc. març 11, 2009 2:56 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dj. març 12, 2009 11:27 am

Autor: ise » dj. març 12, 2009 2:42 pm
montseijordi ha escrit:ai nena, x q dius aixo d ta mare? es va dir alguna cosa? si es q son la llet, les podriem juntar eh?
Doncs a vistaprint vaig demanar varies coses, pero d fet nomes x provar i veure la qualitat, d moment encara res pel casament, vaig demanar unes targetes d visita, enganxines d remite, un clauer i una samarreta pel Jordi, una alfombreta d ratoli, un targeter, un boligraf i uns imans amb una foto nostra

Autor: ise » dj. març 12, 2009 2:43 pm
Txell-Jose Luis ha escrit:Hola noies de juny !!!!
Ja em podeu apuntar a la llista !! Som del 25 de juny del 2010 a Masia Vilasendra !!!!! Oooooooeeeeeeeeee !!! Quina il.lusió !!!!
Et cases un dia abans que jo!!!! hehehe
Autor: Txell-Jose Luis » dj. març 12, 2009 3:40 pm
ise ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Hola noies de juny !!!!
Ja em podeu apuntar a la llista !! Som del 25 de juny del 2010 a Masia Vilasendra !!!!! Oooooooeeeeeeeeee !!! Quina il.lusió !!!!
Moltes felicitats nena!!!!![]()
![]()
![]()
Et cases un dia abans que jo!!!! hehehe

Autor: montseijordi » dj. març 12, 2009 4:17 pm

Autor: montseijordi » dj. març 12, 2009 4:18 pm
ise ha escrit:montseijordi ha escrit:ai nena, x q dius aixo d ta mare? es va dir alguna cosa? si es q son la llet, les podriem juntar eh?
Doncs a vistaprint vaig demanar varies coses, pero d fet nomes x provar i veure la qualitat, d moment encara res pel casament, vaig demanar unes targetes d visita, enganxines d remite, un clauer i una samarreta pel Jordi, una alfombreta d ratoli, un targeter, un boligraf i uns imans amb una foto nostra
Ui! ma mare és l'hostia!!! es posa amb tot!! Mireu:
nosaltres fa més de dos anys que vivim junts però el dia de la boda prefereixo sortir de casa dels meus pares...doncs ella diu a sant de què he de sortir d'allà si ja fa temps que vivim junts...
Ara al juny tenim una boda i l'altre dia es posava amb que la germana i la mare del nuvi a quatre mesos de la boda ja tenien el vestit a punt... que vol que hi vagin una setmana abans???
Amb el vestit de novia...otra!!! Pq coi s'hi ha d'anar amb tanta antel·lació...amb un parell de mesos ja n'hi hauria prou!!! Us he de dir que ella se'l va anar a comprar 15 dies abans de la boda amb mon pare!!!
i així...les que vulgueu!!! per ella fariem un berenar al jardi de casa i a poder ser tothom amb xandal! I tota la familia li segueix el rollo...

Autor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:07 pm

Autor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:11 pm

Autor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:17 pm

Autor: montseijordi » dj. març 12, 2009 10:38 pm

Autor: aramat4 » dj. març 12, 2009 11:38 pm

Autor: ise » dv. març 13, 2009 7:58 am
si es que és el millor mes!!! hehehehe 
Autor: Txell-Jose Luis » dv. març 13, 2009 8:20 am
espluguina ha escrit:Txell-Jose Luis ha escrit:Hola noies de juny !!!!
Ei!! Enhorabona Txell! Al final t'has decidit pel 25!! Jo em caso un dia despres que tu, el 26 de juny!!

Autor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:37 pm
aramat4 ha escrit:Hola wapis, jo m'anava a casar al maig, el 22, però com quel'hora que ens donava el jutge per venir a casar-nos era molt tard ho hem canviat pel 5 de juny. Ho fem tot al Mas de Can Riera.

Autor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:39 pm
ise ha escrit:Ai nenes, que en fotrem d'aquestes mares???....santa paciència!!! hehehe
Aramat, benvinguda a les junieres!!!!![]()
![]()
![]()
si es que és el millor mes!!! hehehehe
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:40 pm

Autor: nur_jor » ds. març 14, 2009 2:14 pm

Autor: montseijordi » ds. març 14, 2009 6:03 pm