NUVIES JUNY 2010!!!

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. març 11, 2009 2:26 pm

Hola guapes!!! :-)) :-))

Esplugina esperem la teva crònica i novetats impacients!!! :-) :-) :-)

Montse que va demanar a vistaprint????

Jo de novetats, cap ni una! :--( :--( :--( Aquest cap de setmana ma mare es va tornar a posar amb el tema boda :-( :-( li fa tan poca gràcia!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montseijordi » dc. març 11, 2009 2:56 pm

ai nena, x q dius aixo d ta mare? es va dir alguna cosa? si es q son la llet, les podriem juntar eh?

Doncs a vistaprint vaig demanar varies coses, pero d fet nomes x provar i veure la qualitat, d moment encara res pel casament, vaig demanar unes targetes d visita, enganxines d remite, un clauer i una samarreta pel Jordi, una alfombreta d ratoli, un targeter, un boligraf i uns imans amb una foto nostra
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. març 12, 2009 11:27 am

Hola noies de juny !!!!

Ja em podeu apuntar a la llista !! Som del 25 de juny del 2010 a Masia Vilasendra !!!!! Oooooooeeeeeeeeee !!! Quina il.lusió !!!!
Txell-Jose Luis
:: supernúvia

Entrades: 6424
Membre des de: dt. des. 30, 2008 9:31 am
Ubicació: Santa Perpetua de Moguda

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 2:42 pm

montseijordi ha escrit:ai nena, x q dius aixo d ta mare? es va dir alguna cosa? si es q son la llet, les podriem juntar eh?

Doncs a vistaprint vaig demanar varies coses, pero d fet nomes x provar i veure la qualitat, d moment encara res pel casament, vaig demanar unes targetes d visita, enganxines d remite, un clauer i una samarreta pel Jordi, una alfombreta d ratoli, un targeter, un boligraf i uns imans amb una foto nostra

Ui! ma mare és l'hostia!!! es posa amb tot!! Mireu:

nosaltres fa més de dos anys que vivim junts però el dia de la boda prefereixo sortir de casa dels meus pares...doncs ella diu a sant de què he de sortir d'allà si ja fa temps que vivim junts...

Ara al juny tenim una boda i l'altre dia es posava amb que la germana i la mare del nuvi a quatre mesos de la boda ja tenien el vestit a punt... que vol que hi vagin una setmana abans???

Amb el vestit de novia...otra!!! Pq coi s'hi ha d'anar amb tanta antel·lació...amb un parell de mesos ja n'hi hauria prou!!! Us he de dir que ella se'l va anar a comprar 15 dies abans de la boda amb mon pare!!!

i així...les que vulgueu!!! per ella fariem un berenar al jardi de casa i a poder ser tothom amb xandal! I tota la familia li segueix el rollo...

Montse, nena, si que has demanat coses!!! Ara em miraré aquesta pàgina!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dj. març 12, 2009 2:43 pm

Txell-Jose Luis ha escrit:Hola noies de juny !!!!

Ja em podeu apuntar a la llista !! Som del 25 de juny del 2010 a Masia Vilasendra !!!!! Oooooooeeeeeeeeee !!! Quina il.lusió !!!!

Moltes felicitats nena!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Et cases un dia abans que jo!!!! hehehe
ise

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dj. març 12, 2009 3:40 pm

ise ha escrit:

Moltes felicitats nena!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Et cases un dia abans que jo!!!! hehehe

Jajaja... doncs si !!

A veure si torna per aqui la yolanda i jordi, que es casen al mateix lloc que jo pero el dia seguent !!!!!!!!!! Ja veurás quant ho llegeixi... jeje
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 12, 2009 4:17 pm

ja estas a la llista guapi!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 12, 2009 4:18 pm

ise ha escrit:
montseijordi ha escrit:ai nena, x q dius aixo d ta mare? es va dir alguna cosa? si es q son la llet, les podriem juntar eh?

Ui! ma mare és l'hostia!!! es posa amb tot!! Mireu:

nosaltres fa més de dos anys que vivim junts però el dia de la boda prefereixo sortir de casa dels meus pares...doncs ella diu a sant de què he de sortir d'allà si ja fa temps que vivim junts...

Ara al juny tenim una boda i l'altre dia es posava amb que la germana i la mare del nuvi a quatre mesos de la boda ja tenien el vestit a punt... que vol que hi vagin una setmana abans???

Amb el vestit de novia...otra!!! Pq coi s'hi ha d'anar amb tanta antel·lació...amb un parell de mesos ja n'hi hauria prou!!! Us he de dir que ella se'l va anar a comprar 15 dies abans de la boda amb mon pare!!!

i així...les que vulgueu!!! per ella fariem un berenar al jardi de casa i a poder ser tothom amb xandal! I tota la familia li segueix el rollo...

Montse, nena, si que has demanat coses!!! Ara em miraré aquesta pàgina!!
:-)ok: :-)ok: :-)ok:

ais nena, si es q aquestes mares son la llet! Potser la teva es una mica mes exagerada q la meva, tot i q a la meva tambe li donen uns prontos q no vegis!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:07 pm

hola junieres!!!

Com anem???

Esta animadet això eh!! Amb foreres noves...!!!

Les junieres ens hem de fer notar!! jejejej!

Amunt :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:11 pm

Ei!! Enhorabona Txell! Al final t'has decidit pel 25!! Jo em caso un dia despres que tu, el 26 de juny!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. març 12, 2009 10:17 pm

Montse, ise, animeu-vos!!
Les vostres mares no ho fan amb mala intenció, el que passa, crec jo, és que s'atavalen!!! Les coses han canviat bastant en el tema bodes des del temps que es van casar elles. Elles veuen que naltres en fem una muntanya del preparatius de la boda perque abans tot era més senzill... i en moltes coses no ens entenen... i jo també m'incloc en aquest sac.
Ma mare veu exagerat anar amb tant temps d'antelacio per reservar les coses... però és el que hi ha!! Abans potser no... però ara qui no corre vola!
Hem de tenir paciencia nenes, jejejje!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » dj. març 12, 2009 10:38 pm

doncs si nena, crec q tens tota la rao, haurem d tenir una paciencia d sant crec, mare meva ( i mai millor dit, jajaja ).

Doncs ara venim d casa dels meus pares q hem sopat amb ells i he tret la idea d llogar una catifa vermella per l'entrada d l'esglesia i m'han posat d tarada, q per q tanta parafernalia, entre ella i el Jordi m'han matat! Q el Jordi también pensi aixo, juer, no li he volgut treure el tema despres pq potser s'ha atabalat en aquell moment, pero aissssssssss, els hauria matat a tots dos, amb lo il·lusionada q estava jo, pffffffffff
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aramat4 » dj. març 12, 2009 11:38 pm

Hola wapis, jo m'anava a casar al maig, el 22, però com quel'hora que ens donava el jutge per venir a casar-nos era molt tard ho hem canviat pel 5 de juny. Ho fem tot al Mas de Can Riera.
Imatge
aramat4
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 364
Membre des de: dj. oct. 25, 2007 6:23 pm

EntradaAutor: ise » dv. març 13, 2009 7:58 am

Ai nenes, que en fotrem d'aquestes mares???....santa paciència!!! hehehe

Aramat, benvinguda a les junieres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: si es que és el millor mes!!! hehehehe :-) :-) :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: Txell-Jose Luis » dv. març 13, 2009 8:20 am

espluguina ha escrit:

Ei!! Enhorabona Txell! Al final t'has decidit pel 25!! Jo em caso un dia despres que tu, el 26 de juny!!

ESPLUGUINA Gracies !! Doncs si, al final m'he quedat amb aquest dia, perque per agafar un divendres normal m'agafo aquest que la gent tindrá festa, i no em posaran problemes, crec jo...
Imatge
Txell-Jose Luis

EntradaAutor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:37 pm

aramat4 ha escrit:Hola wapis, jo m'anava a casar al maig, el 22, però com quel'hora que ens donava el jutge per venir a casar-nos era molt tard ho hem canviat pel 5 de juny. Ho fem tot al Mas de Can Riera.

ei guapa, enhorabona! una juniera mes, ole oleeeeeeeeee, aixi anem pujant e post, q beeeeeeeee

area mateix t'apunto a la llista eh?
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:39 pm

ise ha escrit:Ai nenes, que en fotrem d'aquestes mares???....santa paciència!!! hehehe

Aramat, benvinguda a les junieres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: si es que és el millor mes!!! hehehehe :-) :-) :-) :-) :-)

jajaja nena, encara rebrem un premi a les nuvies mes santes, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dv. març 13, 2009 8:40 pm

passeu un bon cap d setmana guapes, jo el diumenge treballo pero almenys dema festa, a mitges, q em tocara fer d marujona... avui ja m'he tirat tota la tarda planxant, buffffffffffffff

petonets
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nur_jor » ds. març 14, 2009 2:14 pm

Hola guapes!
Nenes, que m'ha sorgit un dubte! A veure si em podeu ajudar! És sobre el tema dels cigarrets i els puros... Això encara es fa? O només es feia abans...? Vosaltres ho fareu? Com funciona això? Es reparteix per les taules? Estic molt perduda... :-/ :-/ :-/
Gracies!!!

Bon cap de setmana!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: montseijordi » ds. març 14, 2009 6:03 pm

Hola guapa!

Doncs ara suposo q es segueix fent, d fet jo ho fare, pero pq el restaurant ens dona l'opcio d decidir si es pot fumar o no, i bueno, si no sempre hi ha el jardi. No se si al vostre restaurant es pot fumar o no.

Nosaltres ho repartirem nosaltres a la gent i tinc pensat donar puros als homes i cigarrets a les dones, q d fet no se si es fa aixi o no pero es el q sempre he visto jo, jeje

No se si t'he servit d'ajuda guapi.

Petonets a totes
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants