carlina ha escrit:Noticies fresques per les que us caseu a la Boscana!
L'altre dia em va trucar el Rubén per anar a fer la prova del mejar i vam quedar pel dia 26 d'abril a dinar a les 14.00H. Llavors jo li vaig dir si el dia 26 després de dinar podríem anar a veure-ho per ensenyar-li als meus pares i sogres i també per veure-ho nosaltres es clar i em va dir que cap problema perquè el dia 3 de maig tenen una boda i ja ho tindran acabat el 26 de sobres. Quina il·lusió per fi ho veurem!A més hem contractat a la floristeria La Poncella i la floristera ja ho ha vist i ens ho ha confirmat o tenen molt avançat els falta molt poquet per acabar-ho i també ens ha confirmat que és cert que tenen una boda el primer cap de setmana de maig, el dia 3.O sigui que tranquil·les noies, no cal que patiu més.
Nosaltres ja estem repartint les invitacions. Avui hem anat a triar els anells i ja els hem encomanat, són xulíssims els hem comprat a la joieria on anem sempre, a la joieria Peralta. Són d'or groc però no és el típic aro groc de tota la vida fa com unes senefes molt boniques.
Fins aviat!
Ei wpissima!!!!!
malegro molt de totes les bones noticies q tens!!!!
nosaltres también estem repartin les invitacions.....
a vere si ens les ensenyes.......i les anells también!!!!!
jo tinc fotos de les invitacions al meu compte enrere!!!!!!