S'acosta la primavera... i amb ella un munt de bodes!!!

un any fantàstic.

S'acosta la primavera... i amb ella un munt de bodes!!!

EntradaAutor: aurora84 » dg. març 15, 2009 12:18 pm

Noietes... heu vist el sol que fa?? Heu notat la caloreta? Ja no fa falta l'abric, ni la bufanda, ni els guants... Comencen a sobrar les botes i els jerseis... I què vol dir???? Doncs que això ja està aquí!!!!!!!!! *:-)**

Els nostres grans dies s'acosten guapes... D'aquí res, el post de cròniques 2009 estarà ple d'històries emocionants, de tots els moments del dia més esperat de les nostres vides. Semblava que no havia d'arribar mai, però ja ho tenim aquí.

Ha passat el temps d'una manera inexplicable. Recordo l'abril de l'any passat, quan vaig entrar per primer cop al foro. No ho havíem fet oficial, però l'alejandro i jo somiàvem en casar-nos. No sabíem quan, no sabíem què dirien els pares,... i no ens en hem adonat i quasi tenim un peu a l'altar.

Guapes, els nostres grans dies estan a la cantonada. Que el sol que brilla avui brilli en tots els nostres dies!!!
Imatge
aurora84
:: núvia de bronze

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: jordi_goretti » dg. març 15, 2009 1:48 pm

Doncs sí, Aurora ja ho pots ben dir que fa uns dies increibles. Jo ara mateix vinc de prendre el sol del solarium del meu gimnàs.

Ja estic agafant una mica de color per el gran dia!!!!

Jo espero que el dia de la boda el 27 de Juny ens faci un dia molt bo perquè ens casem i fem el banquet a l'aire lliure.... Jo portaré les dotzenes d'ous a les Clarisses que diuen que dóna molta sort.

Ànim que ja ens queda poc!!!!!
jordi_goretti
:: núvia rookie

Entrades: 118
Membre des de: dl. març 02, 2009 10:32 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dg. març 15, 2009 1:54 pm

Si noies ja ens queda poc, nosaltres ens casem el 28 de juny, tenim moltes ganes de que arribi!
carlina
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: xurdit » dg. març 15, 2009 2:13 pm

Més cert impossible!
S'acosta el bon temps... brilla un sol maravellós i el temps passa i passa volant...
Aquest ja és el nostre any... el nostre solet... Ens casem d'aquí res noies!! ::love:: ::love::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aglaya79 » dg. març 15, 2009 6:08 pm

SIIII

nosaltres ahir vam anar a veure el restaurant q feien la primera boda de la temporada... i tan bonic la gespa amb el mar a tocar... i avui ja hem anat a la platja

tant de bo tinguem tan bon temps

ArA ja començo a estar histèrica...
Imatge
aglaya79
:: meganúvia

Entrades: 8883
Membre des de: dg. març 30, 2008 11:40 am

EntradaAutor: jordi_goretti » dg. març 15, 2009 6:14 pm

On et cases Aglaya?
jordi_goretti

Entrades: 118
Membre des de: dl. març 02, 2009 10:32 pm

EntradaAutor: Papita » dg. març 15, 2009 7:44 pm

Doncs si!!!!!!!!!! aquest és el nostre any!! estic segura qeu serà un dia meravellos per a totes!!!

ja està aqui!!!!!!!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

Re: S'acosta la primavera... i amb ella un munt de bodes!!!

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 16, 2009 12:56 am

aurora84 ha escrit:Noietes... heu vist el sol que fa?? Heu notat la caloreta? Ja no fa falta l'abric, ni la bufanda, ni els guants... Comencen a sobrar les botes i els jerseis... I què vol dir???? Doncs que això ja està aquí!!!!!!!!! *:-)**

Els nostres grans dies s'acosten guapes... D'aquí res, el post de cròniques 2009 estarà ple d'històries emocionants, de tots els moments del dia més esperat de les nostres vides. Semblava que no havia d'arribar mai, però ja ho tenim aquí.

Ha passat el temps d'una manera inexplicable. Recordo l'abril de l'any passat, quan vaig entrar per primer cop al foro. No ho havíem fet oficial, però l'alejandro i jo somiàvem en casar-nos. No sabíem quan, no sabíem què dirien els pares,... i no ens en hem adonat i quasi tenim un peu a l'altar.

Guapes, els nostres grans dies estan a la cantonada. Que el sol que brilla avui brilli en tots els nostres dies!!!

AQUESTA ÉS L'AUROA Q VULL CONÈIXER!!!

NENA, més clar que l'aigua !!! :-)ok:
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: morenita28 » dl. març 16, 2009 11:51 am

Doncs si nenes!!!!! aixó ja està aquiiii..........!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love::

Mica en mica es van apropant les dates de totes.... i ojalá tinguem un solet com el que tenim aquests dies.......!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
morenita28
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2980
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:03 pm
Ubicació: Entre Igualada...Vilanova i la Geltrú... y mi adorado SITGES!!!

EntradaAutor: aurora84 » dl. març 16, 2009 9:24 pm

Només cal que mirem els comptadors de totes nosaltres....

El somriure no se'ns esborrarà de la cara!!! Ja no queda res!!! ::love:: ::love:: ::love::

:-):-):-):
Imatge
aurora84

Entrades: 1551
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 6:50 pm

EntradaAutor: carlesiainara2009 » dt. març 17, 2009 4:24 pm

Jo també espero que el dia 27 de juny faci un dia ben maco. Només de pensar en l'emoció del gran dia se'm posa la pell de gallina i el cor s'accelera.
Imatge
Imatge
carlesiainara2009
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 531
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 4:57 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants