CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: NUMA » dl. març 16, 2009 10:04 am

i els centres nous.... tampoc m´agraden massa.....
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: mferrer » dl. març 16, 2009 10:20 am

Bon dia! a totes!!

Doncs si, com diu la Labanda m'agrada xerrar!!! a més, és molt divertit trobar-te amb algú a qui no has vist mai, no coneixes de res, però estàs compartint moltes coses d'un dia tan especial com el casament via fòrum!!! ÉS COM SI JA ET CONEGUESSIS UNA MICA!!!

Ostres NUMA,.... la veritat és que a mi, del tema decoració tampoc em van agradar massa coses (bé, nosaltres no les faríem així, tot i que contre gustos no hi ha res escrit!!!

- les pomes: està bé al lloc de l'aperitiu, però tampoc cal omplir la casa de POMES!!! ahir n'hi havia per tots els RACONS!!! només en faltaven als banys!!!

- LES COSES QUE PENGEN DEL SOSTRE: HORRORÓS!! ja li vaig dir a la LABANDA que no em fèia gens el pes.

- ELS CENTRES DE TAULA: un parell no estaven malament, però segur que a FLOR D'ALBA en tenen de molt més MACOS (i més cars).
L'ARIADNA em va comentar que n'hi havien més per triar, también ens va dir que TINDRAN NOVES ESTOVALLES!!! que li estan a punt d'arribar!!!

De la resta, doncs molt bé: l'aperitiu, la decoració de la cerimònia civil, etc...
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: mferrer » dl. març 16, 2009 10:40 am

AnNy-JoSe ha escrit:Os daban de comer, no??????

Es para ver las fotitos de la comida!! jijijijij :o-o: :o-o:

Ostres!!! nosaltres tampoc vam fer fotos del menjar!!! però estava tot molt bó!!!
mferrer

EntradaAutor: mferrer » dl. març 16, 2009 10:43 am

Ah!!!! AHIR PERÒ,..... NO HI HAVIA PERNIL!!! serà que van pensar que era massa CAR????? je, je, je
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 16, 2009 1:07 pm

eis!!

doncs sí, la decoració de la sala... pffffff, sobra la rodona de dalt... les roses encara...

Els centres, els vaig trobar iguals que sempre... molt millors que a molts altres llocs... i evidentment no penso canviar res de la decoració....

Les pomes, quan pujaven?? ahir, la veritat que es van passar de pomes...

per la resta tot IMPRESSIONANT!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 16, 2009 1:07 pm

QUANTS gerros d'aigua entren a la cerimonia civil??

i que valien??
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dl. març 16, 2009 1:27 pm

LABANDA WAPI!!!!

JA DEIA JO QUE AHIR ET VEIA ALGUNES "PATAS DE GALLO MÉS", ÉS QUE JA ES COMENÇAVA A NOTAR [color=green]QUE AVUI FAS ANYS[/color]!!!ja, ja, ÉS BROMA WAPA!!!

MOLTES FELICITATS!!! QUE PASSIS MOLT BON DIA!!

Ostres 26 anys!!! quin pogués!!! ÉS MOLT BONA EDAT PER CASAR-VOS!!!

26 PETONASSOS ENORMES[/b]
mferrer

EntradaAutor: mferrer » dl. març 16, 2009 1:30 pm

AHhhhhhhhhhh!!!!
JA SÉ PERQUÈ ESTEM D'ACORD EN TANTES COSES I TENIM GUSTOS SEMBLANTS PEL QUE FA A LLOCS PER CASAR-NOS, PQ TU TAMBÉ ETS PEIXOS, COM JO!!!!!
mferrer

EntradaAutor: ARARE » dl. març 16, 2009 2:12 pm

Ei! Moltes felicitats Labanda!! Que tinguis un molt bon dia.. Com a mínim el solet t'acompanya! Ja ens diràs que tal van els regalets!!!
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » dl. març 16, 2009 3:04 pm

Hola noies!!! Ostres, que bé, que us vau trobar a Ca n'Alzina... quin dia que us va fer!!!! em recorda al meu... jejeje i la cerimònia... està igual! bé, nosaltres teníem una catifa de coco, i crec que les cadires estaven a l'altra banda.

He vist, de fons, una limusina??? i com passa per la corva, això no puja a Ca n'Alzina!!!!

Ah, no us penseu que el cotxe de la núvia va allà, eh?! sinó que va just a sota, on comença l'herba, al costat de la casa.

Moltes pomes, trobo, sí, però suposo que ho han volgut posar per tot arreu per tal que sapigueu que es poden posar a mil llocs.

Ah! he vist que havien posat la barra lliure a fora!!!!!! quan jo em vaig casar, ni la van moure... a fora hi queda molt bé.

A les tauletes rodones de fora, he vist que hi posaven alguna flor... queda molt maco...

Labanda, l'any passat, per gerro d'aigua: 50€.
I crec que la decoració de les pomes pujava a 150€.

Què més... jajaja, patas de gallo diu... FELICITATS, guapa, bé, ja t'ho he dit per mail aquest matí, però em repeteixo, que això s'ha de celebrar!!! Jo también em vaig casar amb 26 anyets i sort! pq el meu cos està canviant a una velocitat... com m'ho he notat!!! però suposo que això hauria passat quan haguessim anat a viure junts, als 26, als 30 o als 35... uffff!!! Nena, però tu estàs estupenda, ja ho saps! :-)ok:
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: dido » dl. març 16, 2009 3:25 pm

Moltes felicitats, Labanda!!!![size=18][color=green][/size][/color]

26 anyets... com diu la mferrer, qui els pugués pillar!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. març 16, 2009 4:12 pm

Labanda!! Felicidades!!!

Jolínes, que yogurín que eres!!! jejejeje, aprovéchalos, que los 30 se echan rápido encima!!

Por cierto..., has pasado los excell?????

Qué bonito parecía ayer la masía!!
LAS flores del techo tampoco me gustan.

Yo al final no pude subir, tube un funeral repentino.
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 16, 2009 4:14 pm

Hola noies,
Labanda MOLTES FELICITATS!! 26 anyets, ets la més joveneta. Ja ens explicaràs que tan regalat.
Quines fotos més xules, no n'hi ha més. mferrer que fotos més maques de l'esglèsia, quins records... és preciosa aquesta esglèsia. Això que penja del sostre és un centre de taula del Flor d'Alba que a més pujava bastant de preu..
Jeje Mot això de canviar de pes quan et vas a viure amb el teu home jo crec que a totes ens ha passat, almenys a mi, suposo que menjas lo que vols i quan vols i estàs més relaxada, i això es nota, és la felicitat, jeje.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: JB » dl. març 16, 2009 7:02 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!

Primero de todo LIDIA guapa FELICIDADES!!!!!!!!

Segundo, el sabado estuvimos en Ca N'Alzina para hablar con el alcalde y os comunico que la decoracion de las manzanas y las lamparas de la sala con las flores son de la boda del dia anterior!!!jajaja

Tercero ...me hubiera encantado ir!!!

Cuarto...

Quinto... es coña!!

Tengo que ponerme las pilas que se me acumula la faena y no doy para todo, mas bien no tengo ganas de hacer nada de nada, la verda.

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: S&X » dl. març 16, 2009 8:12 pm

Bona tarda!

LABANDA felicitats!!!!!!!!!! espero que vagi bé el dia, últim aniversari de soltera :-)ok:

JB un poco xof ? :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Majestic veo que el domingo un mal dia no? animos guapi

mferrer, jo opino com tu, no m.agrada la cosa aquesta q penja q sembla dels xinos.

Les gerres de les taules dels aperitius si que m.agraden, no se quan costará, 50 per taula no crec oi???
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. març 16, 2009 9:49 pm

Majestic Anims!!

Noies, heu començat a donar invitacions? Quants mesos abans es solen donar??
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 16, 2009 10:17 pm

eis wapes!!

PRIMER DE TOT : GRÀCIES A TOTES WAPÍSSIMES!!!! doncs sí, 26 anys i que siguin molts més!!!!

Bea, nena... no entendia nada!!!! pero la verdad si que las manzanas deben ser de la boda del dia anterior... como estás?? xof?? tranqui wapa, que te ponemos las pilas en cuanto nos veamos!! :-)ok: :-))

a la resta de la troup,

MOT, LA BARRA LLIURE FORA UN CACA... si si, molt xulo i queda bé... però imagina't tots els gots com estaven... super calents... i clar , és una cosa impensable el dia del casament...a dins a les arcades estava ple pels expositors de joieria Trias, over viatges i Vía nuvia... la veritat és que estava bé!

LES INVITACIONS nosaltres les comencem a repartir aquest cap de setmana vinent.. i ens hem proposat que a finals d'abril esitguin totes... és un dir...jejejeje a mi la veritat, la gent ho ha de saber amb temps perquè al ser a l'agost... les vacances....

be wapes! vai a sopar!
jo tinc alguna foto més pero no les he descarregat!

aps, al meu post de compte enrera vaig penjar els anells... els que ens hem quedat al final i también aquella foto que buscava de l'anell que em va encantar... pero al final no ha sido.... jejejee

aviso..es veuen malamanet...
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dt. març 17, 2009 10:04 am

Bon dia!!!

Bea, amunt els ànims!!! tu ves fent, poc a poc i bona lletra.

Arare, jo estic com tu, no tinc massa clar amb quina antelació s'han de donar les invitacions; potser un parell o tres de mesos abans??

Aquest divendres anem a fer el segon tast a cal Ble; a veure si hi ha sort!!

I atenció, perquè sabeu que hem demanat?,.....

Menú 3 2008 sense canvis (a l'aperitiu ja veurem), fins aquí res d'estrany i,...
Papillote de Marisc!!! que ja no el fan i Entrecot de bou amb tanten de poma i salsa civet, que tampoc el fan així, el fan amb filet en comptes d'entrecot!!! ES QUE NOSALTRES LI POSEM MORRO A L'ASSUMPTE. En Jordi va parlar amb l'Ariana i li va dir si podrien fer aquests plats i sembla ser que si!!! De totes maneres esperem que a l'arribar allà no ens trobem cap sorpresa.
El millor va ser quan en Jordi (el meu xicot) li va dir que volíem papillote i l'Ariana li va dir: i tu d'on ho has tret???? Devia fer una cara de sorpresa!!! PERÒ VAJA, QUE NO VA POSAR-HI MASSA PROBLEMA.
mferrer

EntradaAutor: dido » dt. març 17, 2009 10:30 am

Bon dia a tothom!!!

Labanda, ja he vist les aliances! Tenen bona pinta i son molt originals. Ja ens posaras més fotos quan les tingueu!

Mferrer, feu ben fet, en aquesta vida s'hi ha de posar morro... o com a mínim intentar-ho.

Bea, ánimo guapa!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Com m'hagués agradat tornar a Ca n'Alzina, han passat dues setmanes del casament i sembla que hagin passat 2 anys!!! Sort que encara tenim el viatge pendent...quines ganetes!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: NUMA » dt. març 17, 2009 12:11 pm

Bon dia!!!!! :-))
Imatge
NUMA