blackmamba ha escrit:María&Xavi ha escrit:blackmamba ha escrit:monxi_bp, gracies per la teva opinio, totes compten!!! a l'orangerie también he de demanar cita, però ja ho deixo per la setmana q vé, que aquesta ja la tenim ocupadeta, jejeje.
María&Xavi, felicitats a tu también per la teva boda!!! jo a les Termes de Montbrió no m'ho havia plantehat!! que tal son els menus i els preus?? en ho podries comentar una miqueta?? així, si veig que van per la línia que busquem concertem cita!!! moltes gràcies guapaaaaaa
_eLi_!!!!! vaya currada te has pegado mirando todo el post pa hacer el bodatour!!! jejeje, muchas gracias!!! en cuanto sepa el restaurante ya lo podremos añadir!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiii, jajajajaja. estoy un poco tonta y emocionada, como podeis comprobar... juju
Res noies, parleu de les vostres bodes, que vull saber cosetes!!!!
muaaaaaaaaaaa
Hola!!!!
A veure t'explico més o menys com va a les Termes: no és dels llocs més cars però tampoc dels més barats, està al mig més o menys. Els menús te'ls fas tu, és a dir, ells et donen uns primers, uns peixos i unes carns (amb els seus corresponents preus) i tu tries els que més t'agraden i sumes. L'aperitiu va amb el forfait que li diuen (que inclou aperitiu, decoració de les taules, minutes, decoració de la sala, prepostres i pastís nupcial, etc). Llavors el preu final del menú el treus sumant forfait + 1r plat + 2n plat. La barra lliure va a banda: pots pagar un preu tancat per persona o pots pagar les consumicions. La música i la cerimònia civil també van a banda. Si vols, et puc passar la informació que jo tinc i te la mires, pero val la pena anar a donar un cop d'ull, el lloc és preciós.
Espero que et serveixi d'ajuda!
Holaaaaa!!! ahir em van enviar un e-mail els de les Termes explicant-me més o menys el mateix, también em van enviar un pdf amb els preus del 2009! he vist que hi ha de "regal" la nit de noces i varies cosetes mes!! aixo también es una cosa a tenir en compte, jejejejeje.
Moltes gràcies per la info guapa, ja he demanat cita per fer la visita, a veure quan hi podem anar.. también es una boníssima opció.
muaaa
Hola!!!!
La veritat és que els regalets fan goig, com a mínim tens la nit de noces sol·lucionada i l'endemà també, de relax al balneari!!!! Ja m'explicaràs i si necessites qualsevol cosa més, aquí estic!
Besets!!

!!!!!!!
i aniria a per ell