Autor: yolanda i jordi » dl. març 16, 2009 5:41 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dl. març 16, 2009 5:58 pm
yolanda i jordi ha escrit:Ja ja que guai, quina casualitat...
Llàstima que no hem podràs explicar que tal a anat jeje.
La veritat es que tot estava preciós aquest diumenge, quan vem sortir d'allà vàrem sortir super convensut que ho haviem ensertat escollint el lloc....

Autor: yolanda i jordi » dt. març 17, 2009 8:25 am

Autor: ShuRa » dt. març 17, 2009 9:48 am
Txell-Jose Luis ha escrit:yolanda i jordi ha escrit:Ja ja que guai, quina casualitat...
Llàstima que no hem podràs explicar que tal a anat jeje.
La veritat es que tot estava preciós aquest diumenge, quan vem sortir d'allà vàrem sortir super convensut que ho haviem ensertat escollint el lloc....
Doncs si que ho és de maco si !! Quant pugui penjaré fotos del diumenge al post de Masia Vilasendra 2010.Vas veure l'habitació de dalt de tot? Es chulisima, no sé si dir-te que m'agrada més que la de la 2º planta.
Jo volia un dissabte de Juny o Juliol però ja estava tot ple... I em vaig agafar aquest divendres per ser pont.

Autor: yolanda i jordi » dt. març 17, 2009 10:09 am

Autor: ShuRa » dt. març 17, 2009 10:15 am
yolanda i jordi ha escrit:Hola Shura,
D'utilitzar només pots utilitzar una. Es veu que han fet una altre per quan hi ha un casament dissabte a la nit i l'altre diumenge al matí, es veu que era molt just per netejar i així no hi haurà problemes.
Pero de poder ensenyar-la i fer-te fotos suposo que sí que podràs entrar-hi.
També et cases a Vilasendra?

Autor: Txell-Jose Luis » dt. març 17, 2009 10:20 am
yolanda i jordi ha escrit:Ai sí, és preciosa!!!! però hem quedo amb la del primer pis. La veritat que han tingut tant bon gust en decorar-ho tot...
El meu sogre també va fer fotografies quan me les passi també les penjaré jeje.
Quin càtering agafes? i fotògraf ja el tens? es que a mi hem fa ballar el cap lo del fotógraf.

Autor: yolanda i jordi » dt. març 17, 2009 10:35 am

Autor: anit@ » dt. març 17, 2009 8:52 pm
yolanda i jordi ha escrit:Jo he mirat els que hem va recomanar la Judith però la veritat que són caríssims no baixen del 3000€ album + video.
I esclar com que no en coneixo cap hem fa por d'anar amb algun que sigui barat i després quedi tot malament.
No sé estic feta un embolic.

Autor: Txell-Jose Luis » dt. març 17, 2009 10:35 pm
anit@ ha escrit:yolanda i jordi ha escrit:Jo he mirat els que hem va recomanar la Judith però la veritat que són caríssims no baixen del 3000€ album + video.
I esclar com que no en coneixo cap hem fa por d'anar amb algun que sigui barat i després quedi tot malament.
Nenes no ho dupteu mès!!! Minguillón ( 1850 € albúm + video+invitacions digitals+supercontactes+4 mini aálbums) el treballl es una passada!! yo de moment no he vist rès millor!!!

Autor: anit@ » dc. març 18, 2009 1:14 pm
Txell-Jose Luis ha escrit:anit@ ha escrit:yolanda i jordi ha escrit:Jo he mirat els que hem va recomanar la Judith però la veritat que són caríssims no baixen del 3000€ album + video.
Nenes no ho dupteu mès!!! Minguillón ( 1850 € albúm + video+invitacions digitals+supercontactes+4 mini aálbums) el treballl es una passada!! yo de moment no he vist rès millor!!!
Aquest dissabte anem a veure'l a Terrassa !! A veure quines fotos o albums ens ensenya... Ja t'ho explicaré !

Autor: cpab » dc. març 18, 2009 8:42 pm
Autor: anit@ » dc. març 18, 2009 9:11 pm
cpab ha escrit:Ei si, estava tot molt maco el dia de portes obertes, la Judith ho té tot sempre perfecte. Ja m'explicareu les que us caseu abans com us ha anat! je je je
Jo ja estic nerviosa i encara em falta.......ufff, massa temps
Felicitats a totes les que es casen!!!
N'HI HA ALGUNA D'OSONA!!!

Autor: anit@ » dj. març 19, 2009 1:16 pm

Autor: yolanda i jordi » dj. març 19, 2009 3:30 pm

Autor: Txell-Jose Luis » dj. març 19, 2009 8:10 pm
cpab ha escrit:Ei si, estava tot molt maco el dia de portes obertes, la Judith ho té tot sempre perfecte. Ja m'explicareu les que us caseu abans com us ha anat! je je je
Jo ja estic nerviosa i encara em falta.......ufff, massa temps
Felicitats a totes les que es casen!!!
N'HI HA ALGUNA D'OSONA!!!

Autor: Lila06 » dj. març 19, 2009 11:06 pm
Autor: cpab » dj. març 19, 2009 11:06 pm
Autor: yolanda i jordi » dv. març 20, 2009 3:51 pm