Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: flit » dt. març 17, 2009 10:16 pm

hola, alguna sap on puc trobar pinsetes petites com les d'estendre roba però en petitet?
bona nit a totes.
Imatge
flit
:: núvia experimentada

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. març 17, 2009 10:47 pm

flit ha escrit:hola, alguna sap on puc trobar pinsetes petites com les d'estendre roba però en petitet?
bona nit a totes.

En aqueta web ni han moltes i bé de preu!!!
http://www.galacticblum.com/catalog/ind ... g8sjoe2bj0
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: S&M2009 » dc. març 18, 2009 9:48 am

Hola noies!! Bon dia!!

Veig que la crisi no ens afecta només a nosaltres ... jo de veritat que si ens sortim d´aquesta i ho podem pagar tot nosaltres solets sense haver de tirar de la familia ... ens podrein posar un carrer ... jajajajaj
Aixx es que est demanen calers per tot!!!
Y la setmana abans tot pagat, les flors, els detalls i MOLTES coses més... però bé serem positius i intentarem sortir endavant :-)ok:

Sonia jo també tinc al maig la revisió de sou, però l´altre dia el jefe ja em va dir que aquest any ho veia difícil :--( , però jo li apretaré!! a mi no em fa la pujada de principi d´any!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: Aley » dc. març 18, 2009 10:00 am

Jo encara tinc molta sort, al principi ens vam envalentonar nosaltres dos solets!! Però jeje ::love:: els meus pares es varen negar en rotund!! Diuen que ells hi colaboren amb la meitat dels gastos aproximadament!! ::love:: ::love:: Que bé!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. març 18, 2009 10:12 am

Que bé Aley!!
La veritat que això és un respir, ja podeu anar més tranquilets i sense agobi pels calers :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dc. març 18, 2009 10:34 am

La veritat es que si, al final amb la tonteria ta bé, uns paguen alguna cosa altres una altra... i així sense adonar-nos crec que ens sortirà la mar de bé encara!!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: jomi » dc. març 18, 2009 10:40 am

Que bé Aley! A nosaltres ens donaran un cop de mà, però no poden gaire.
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dc. març 18, 2009 11:59 am

Aley guapa i el viatge com el portes???

Si no teniu gaire problema amb el tema econòmic us heu de donar un viatge de mare i senyor meu ... jajajaj
Quines idees porteu?
Jomi i tu on anaves???
La Sonia a NY, Ehildalgol a Costa Rica i Nyinyi a Thailandia, heu canviat alguna de destí????
Quines ganes que tinc de marxar!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: soniah86 » dc. març 18, 2009 12:26 pm

bon dia wapes!!!!!!!!!!!!!

doncs jo segueixo igual a no ser que treiem una millonada en principi NY :-) y el pre lluna de mel ja esta fet a suiza jajajajjaajajjajaj

noies avui tinc molta feina pero paso m'he agobiat tant ja que paso haig de desconectar :star::
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: jomi » dc. març 18, 2009 12:53 pm

Jo un creuer, però encara no hem pagat re de re neujor:-)
Imatge
jomi

EntradaAutor: xocolatina » dc. març 18, 2009 1:36 pm

flit ha escrit:hola, alguna sap on puc trobar pinsetes petites com les d'estendre roba però en petitet?
bona nit a totes.

A les botigues Casa ni han i estan super bé de preu.
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: xocolatina » dc. març 18, 2009 1:53 pm

Ostres jo no vaig de lluna de mel :-( encara no toca jejeje. Això si cada any intentem fer un viatge de desconexió, a mi sempre m'agrada tirar cap a Àmerica del sud.. aquell clima i la manera de viure d'aquells paisos si que és vida!!
A veure aquest any com va tot i espero aviat poder-vos explicar el nou destí. L'any pasat va ser Jamaica i nenes, molt i molt macu, molt vegetal i natural... Uff quina pasada jo vull anar sota el coco!! :-)

Jomi el tema de creur també em crida molt l'atenció!! per on el feu??
xocolatina

EntradaAutor: jomi » dc. març 18, 2009 1:59 pm

xocolatina ha escrit:Ostres jo no vaig de lluna de mel :-( encara no toca jejeje. Això si cada any intentem fer un viatge de desconexió, a mi sempre m'agrada tirar cap a Àmerica del sud.. aquell clima i la manera de viure d'aquells paisos si que és vida!!
A veure aquest any com va tot i espero aviat poder-vos explicar el nou destí. L'any pasat va ser Jamaica i nenes, molt i molt macu, molt vegetal i natural... Uff quina pasada jo vull anar sota el coco!! :-)

Jomi el tema de creur també em crida molt l'atenció!! per on el feu??

Jamaicaaaaaaaaaa!!! Oh! Es els lloc que aniria si no em fes por l'avió! Jamaica o costa rica! No tens fotos xocolatina?
Sóc una cagada, hi vaig anar 2 cops amb l'avió i l'ultim, m'el vaig passar plorant tant per anar com per tornar i amb sobredosi de tranquimazin! Vaig dir que mai més . I no sé què fer per superar-ho :-( perquè m'encantaria!

En principi pel mediterrani, però també hem mirat per les illes gregues, però clar, ja hi ha avió... Si no fos per això, ja t'ho dic, o Jamaica o costa rica, i m'agrada perquè no età tant explotat turisticament
Imatge
jomi

EntradaAutor: soniah86 » dc. març 18, 2009 2:06 pm

ondia Jomi i algun psicoleg no deu tenir algun tractament per superar-ho?? que vas tenir alguna mala experiencia??

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. març 18, 2009 2:13 pm

Ostres Jomi, doncs si com diu la sònia intenta esbrinar si hi ha algún tractament que et pugui oferir el psicolèg contra la fòbia perquè Jamaica és una pasada, un paradís natural amb cascades impresionats.

Tink moltíssimes fotos, tantes que es fa pesat veureles jajajaja, vàrem estar 15 dies la meitat en una zona Negril i l'altre meitat a Ocho Rios, quins records!! Crec que vàren ser 9 hores d'àvio. El mateix que a Mèxic, uff també tinc uns records fantàstics!!

Quan fa aquests dies de sol, m'entra una nostàlgia només vull tornar al paradis molt aviat!! així que res toca treballar molt.

Les illes gregues!! uff ha de ser una pasada anar per allà en creuer, tot i que la meva famili l'any pasat va anar el del mediterrani i nena, una pasada, van venir molt contents així que disfrutareu molt.

Esther et tinc enveja!!! jo també vull anar a Costa Rica, de fet m'encanta viatjar així que tinc enveja de totes les que aneu arreu que no he visitat!!
xocolatina

EntradaAutor: jomi » dc. març 18, 2009 2:15 pm

Ja vaig al psicòleg i al psiquiatre (deveu pensar que estic ben xiflada) m'ha anat bé per algunes coses però n'hi ha d'altres que :star:: Estic pensant en canviar, perquè el que n pot ser és que no acabi d'enllestir-ho del tot. Fa 2 anys ja que estic amb la medicació i amb la xerrameca dels nassos amb el psicòleg.

Es que l'ultim cop que hi vaig pujar, anavem a Lanzarote i feiem canvi a Madrid, doncs quant vaig pujar a Bcn i vaig veure aquell avió petit i estret ja em van començar a venir tots els mals i pel colmo, vam tenir un vol ple de turbolencies i al'aterrr a Madrid, vam fotre un santissima òstia a terra.... no se què va passar, però t'assegro que no era l'unica que estava acollonida. Imagineu-vos les vacances que vaig passar.... només pensar que al cap de 10 dies havia de tornar a pujar :-(
Imatge
jomi

EntradaAutor: xocolatina » dc. març 18, 2009 2:19 pm

deunidó Jomi! supsoso que a mi també em pasaria, però és com tot m'entalitzar-te suposo, també sabem que cada dia hi han milers d'accidents en cotxe i anem.. entenc que és més complicat, perquè les fòbies no es poden controlar.

Jo tinc fòbia a tot el relacionat amb tema mèdic. M'entra de tot, penso que no sé que hauré de fer el dia que volguem tenir un bebé. La por em supera.

Buff quina porqueria això de les fòbies!!!
xocolatina

EntradaAutor: soniah86 » dc. març 18, 2009 2:20 pm

ondia que dius!!!!!!!!!!!!!!! a veure lo que no seria logic es que si tens un problema no l'arreglis tu estas fent ja el tractament i a veure si el pots superar una altra solucio seria agafar i anar en plan excursio en cotxe pasar 2 nits algun hotel i feu una ruta per arribar al port de sortida a les illes gregues jo m'ho vaig pasar be :-)

ayyyyyy xocolatina en aixo ens asemblem a mi m'encanta viatjaa ri mexic que dirne de mexic en principi anavem a repetir pero al final vam decidir que preferim anar coneixent llocs nous :-)

Imatge
soniah86

EntradaAutor: soniah86 » dc. març 18, 2009 2:23 pm

xocolatina ha escrit:deunidó Jomi! supsoso que a mi també em pasaria, però és com tot m'entalitzar-te suposo, també sabem que cada dia hi han milers d'accidents en cotxe i anem.. entenc que és més complicat, perquè les fòbies no es poden controlar.

Jo tinc fòbia a tot el relacionat amb tema mèdic. M'entra de tot, penso que no sé que hauré de fer el dia que volguem tenir un bebé. La por em supera.

Buff quina porqueria això de les fòbies!!!

uffffffffff xocolatina jo ho tinc decidit ja part programat que em dormin no vull ni contraccions ni osties dir que tal dia me ingresen entrar i tenir el meu nen sense patiment jo soc molt poruca ho sento molt ja se que en pensareu que es anti natural i tot el que volgueu pro realment li tinc fobia

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dc. març 18, 2009 2:23 pm

Ja jo sempre penso en repetir els destins.. però és que hi han llocs tant macus i tant per veure... que després sempre intento triar un nou!!

Vas estar a Rivera maya?? que macu era tia, em vn faltar dies!! vàrem anar a una platja prop de Tulum, Playa Paraiso... uff el nom li estava com anell al dit!! ahhhhhhhhhhhh tinc monu de cocu, sol i platja :-)
xocolatina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants