CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 17, 2009 1:10 pm

bon dimarts, post aniversari!!! jjiijijijji

PAPILLOTE DE MARISC té molt bona pinta!! jo recordo que tu Numa vas dir que tot un èxit no?

tens fotoooooooooooo?
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dt. març 17, 2009 1:31 pm

Això, això fotillos que el papillote te molt bona pinta!!!

Mferrer jo crec que les invis les donaré a l'abril. La gent em diu que l'agost no el compti, i que millor saber-ho amb temps.. més ara que amb les comunions, els casaments comença la roba de festa.. després, si trigues molt per la roba entren rebaixes al juny-juliol.. i no trobes res..
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: MOT » dt. març 17, 2009 3:56 pm

Bona tarda, noies!!!

Labanda, passaré pel teu post després, a la tarda, quan tingui temps.
Ara només passava a saludar.

Tens raó amb el tema de la barra lliure fora... i no em pensava pas que la Joieria de la Cèlia tingués tant d'enxufe... jeje

Bé, després continuo!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dt. març 17, 2009 4:05 pm

Hola noies,
JB arriba esos ánimos!! ya sabes que aquí estamos pa lo bueno y pa lo malo así que cuenta con nosotras.
Labanda vaig a mirar el teu post que tinc curiositat per veure les aliances.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: S&X » dt. març 17, 2009 8:52 pm

Hola!

Labanda jo también aniré a mirar els teus anells!
Justament avui he anat amb el xavi a mirar, i la veritat que el que m.agradava a mi a ell no,.. i al revés. Hem anat a dues, m.han dit que amb un mes te les fan. Però no vull apurar tant.. a vuere si trobem una que ens agradi als dos :-/

Les invis jo les vaig començar a donar la setmana passada. Em queden moltes encara, les vull donar totes al març-abril.

Això de la barra lliure, per defecte on va?? O pots escollir??
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. març 17, 2009 9:25 pm

Bon vespre!!

Arare: no és molt aviat a l'Abril??? clar, si s'han d'enviar invitacions fora potser si que començar aviat, però per la resta,... no creus que amb 3 o 4 mesos d'antelació ja està bé???? aiiiiiiiiii és que nosaltres a l'abril encara no les tindrem!!!

S&X, em penso que la barra va a dins; en certa manera és lògic pq amb la calor,....

LABANDA: he intentat seguir la teva explicació de les aliances al teu post al peu de la lletra pero costa un xic d'imaginar-m'ho; la veritat és que a la foto no es veuen massa bé, però pel que dius segur que són molt originals i fugen de "lo corrent"!!!

Nosaltres amb el tema anells anem molt atrassats; a la Joieria TRIAS que hi havia a Ca n'Alzina en vam veure d'alguns que ens agradaven força.
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. març 17, 2009 10:03 pm

eis wapes!!

sobre lo de la barra lliure... el que ha dit la mferrer! Sempre està a dins. Nosaltres provablement farem el ball a la sala de les arcades, així la barra lliure queda més a la vora..jjejejejee

INVITACIONS!!! Sabina volem veure les teves!!!!! aquí no s'escapa ningú! ben fet d'haver-les començat a repartir ja! nosaltres moltes les enviem per correu... sap greu, però es lo que hi ha!

Entenc que no us hagi quedat clar l'explicació de les aliances... d'aquí poquet les tindrem! ja les posaré!

m'haurieu de passar els mails privats per enviar l'excell... per aqui crec q no em deixa penjar un word
LABANDA

EntradaAutor: Majestic » dt. març 17, 2009 10:44 pm

Labanda.., las alianzas cuadradas se las vi el otro dia a una chica..., y también me dijo que eran supercómodas, aunque parezca lo contrario.
Son muy originales.
Nosotros aún nada de nada...,con la calma!!

Mferrer, al final vas a tener el único menú diferente del año!! ahi, ahi, un dia especial hasta en eso!!
:-)
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUMA » dc. març 18, 2009 9:33 am

Bon dia floretes!!!!!

crec que tinc una foto del papillote!!!
Va ser un exit estava molt bó i es un plat que omple, encara que no ho sembli!!!! :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dc. març 18, 2009 9:57 am

que veig mes...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA

EntradaAutor: NUMA » dc. març 18, 2009 10:03 am

MES COSETES
Imatge
NUMA

EntradaAutor: mferrer » dc. març 18, 2009 11:43 am

Ostres!! quin dia més xulo que feia!!!
Jo també vull que faci un dia així!!!

Gràcies Numa
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dc. març 18, 2009 12:29 pm

tÉ UNA PINTA EXQUISITA!!!!

mmmm, encara aniré a fer un segon tast de papillote también!!!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. març 18, 2009 1:47 pm

Mferrer: jo les daré a l'abril (cap a finals suposo que les tindré) així que si contes, ja son els 4 mesos que tothom comenta!! (pq l'agost no el comptem)...

Labanda, el ball a les arcades? I com és això? Pq sou molta gent? És que jo vaig pensar que amb totes les taules que he de posar em quedarà super petit l'espai del ball (serem uns 150-160..).. Per cert, ara t'envio un privat amb el mail per lo de l'excel..

Jo quan tingui les invis també us les posaré.. son algo "diferents".. ja veure-ho..

Per cert, us enrecordeu dels ninos que vaig fer? Doncs ja els ha rebut la meva amiga a França i diu que el dia del seu casament seràn els ninos del pastís!! M'ha fet una ilu!!.. No us ho he dit que es casa a una pista d'esqui no??..Crec que serà un casament molt i molt especial.. A les 9 del matí, telesilla, casament a la pista, baixada nupcial.. És que tots dos es dediquen professionalment a l'esqui....
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » dc. març 18, 2009 4:51 pm

ARARE, que original, no???? ja m'ho imagino, tot blanc, la neu, la núvia (o potser no!!); segur que serà molt especial!!
M'has mig convençut amb això de les invitacions; si les enllestim, començarem a repartir-les a finals d'Abril-principis MAig. A nosaltres ens agradaria, en la mesura del possible, anar a donar-les personalment a tothom. Ara, del FET A L'ACCIÓ HI HA UN,... (no sé com deu ser aquesta frase feta en català).

LABANDA!!!!!!!!!!!!!!! ja he vist el meu compte enrera!!! gràcies wapi, però no t'asseguro que s'ompli molt; aniré escrivint cosetes mica en mica. GRÀCIES WAPA.
mferrer

EntradaAutor: JB » dc. març 18, 2009 5:15 pm

BUENOS DIAS POR LA TARDE!!!!!

NUMA que fotos mas chulas de onde son?!!!AJAJA

Oye alguna sabe de algun sitio o algo apra que nos den cosas para la fiesta del cole como aportación??
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: S&X » dc. març 18, 2009 11:07 pm

Bona nit!

ARARE que ilu que faci servir els teus ninots :-)) :-)) :-))

mferrer jo es que pensava que la barra lliure era dintre i punto, que és el que trobo normal, però com deiau que estava fora..

avui he tornat a mirar aliances, a la TOUS i hi ha una que m.agrada, la més cara, que estrany eh!! Com he anat amb ma germana tornaré amb el Xavi a veure que li semblen.

Os fico una foto de les invis!!!!!!

Vaig agafar com a esquema les invis de la dido (amb el seu permís clar) i la idea que teniem dels simpoms, i el germà d.una amiga a fet la resta.

De moment a la gent li han agradat, més als meus cosins que no als sogres però bueno..

NUMA feia un dia preciós i tu estaves guapisima!! :-)ok:
espero que les del 2009 també tinguem dies amb solet!!

BEA perdona no entiendo lo que preguntas, buscan a gente que de algo? que deje algo? :-/

Voy a roncar!
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: NUMA » dj. març 19, 2009 9:17 am

ARARE ha escrit:Mferrer: jo les daré a l'abril (cap a finals suposo que les tindré) així que si contes, ja son els 4 mesos que tothom comenta!! (pq l'agost no el comptem)...

Labanda, el ball a les arcades? I com és això? Pq sou molta gent? És que jo vaig pensar que amb totes les taules que he de posar em quedarà super petit l'espai del ball (serem uns 150-160..).. Per cert, ara t'envio un privat amb el mail per lo de l'excel..

Jo quan tingui les invis també us les posaré.. son algo "diferents".. ja veure-ho..

Per cert, us enrecordeu dels ninos que vaig fer? Doncs ja els ha rebut la meva amiga a França i diu que el dia del seu casament seràn els ninos del pastís!! M'ha fet una ilu!!.. No us ho he dit que es casa a una pista d'esqui no??..Crec que serà un casament molt i molt especial.. A les 9 del matí, telesilla, casament a la pista, baixada nupcial.. És que tots dos es dediquen professionalment a l'esqui....

nOSALTRES EREM 230 INVITATS, I PER FER EL BALL ESTAVA OBLIGADA A FER-HO A LA SALA DE LES ARCADES....

I VA SER MOLT MES MACO QUE DE CAP ALTRE MANERA!!! SI TENIU L´ OPCIÓ.... FEU EL BALL I BARRA LLIURE TOT A LA SALA DE LES ARCADES!!! PER MI UN 10!!!! :-)ok:
Imatge
NUMA

EntradaAutor: mferrer » dj. març 19, 2009 9:19 am

S&X, Ep!!! quines invitacions més guays!!! la veritat és que les "foreres" de Ca n'Alzina sou totes unes artistes!!!

Aiiiiiiii, demà 2on tast!!! espero que ens acabem de decidir.

Bon dijous a totes
mferrer

EntradaAutor: dido » dj. març 19, 2009 9:34 am

Bon dia!!!!!!!!!!

Molt bé les invis S&X!! Pensa que des que surts una mica de lo normal, a la gent més gran li costa, perquè sempre han vist les típiques invitacions... però les coses han d'anar evolucionant, no? A mi m'agraden molt!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants