miriameta ha escrit:Hola nenes!!
Com us va tot?
vec que començe la temporada 2010 al pronovias.. quan tingui un moment mu mirare.
A veure si van be les excursions i no us fa mal temps.
Jo tinc poques novetats, pero almenos me fan ilusió!
Dema per la tarde tindre moble de menjador, la meva àvia es cambie el menjador.. en vol un de senzillet.. i el que te mel done a mi, es super bonic i lacat en blanc, la taula enorme, amb 6 cadires, un buffet amb mirall super gran, i una vitrina. Es antic pero es molt chulo, per començar ja en tenim prou.
La segona novetat es que el dissabte 28 ve la meva sogreta a Lleida, parlaran els meus papis i ella sobre la boda, banquet, diners, etc.. jeje
I a la tarde (jo treballo aquell mati...) anirem tots junts a mirar vestits de festa per tots ells, i els vestits de les dames d´honor perque tinguin la tonalitat pareguda (magermana i la de l´Euge).
Un dia en familia!!
Després algun dia d´aquests que tingui lliure anire amb mamare a una botiga del barri, que la dona que hu porte la coneixem. Es modista, i em fara els complements del meu vestidet!!! a que es guay??? quina emoció!! Així que he de saber que vui i com hu vui per a que mu faci... aqui m´haureu d´ajudar :p a veure si me trobeu fotos per internet de guants de novia, vels wapos i toreres o boleros.
Potser tenim cançó per obrir el vall jejeje però aquesta será per ara sorpresa!!! :p
I lo ultim es que he trobat per internet la partitura de la canço "hasta mi final" i li fare tocar a la meva tieta al piano per quan jo entri a l´altar!!!
(De pas me l´estic aprenent jo al piano, me fa ilusió apendremela. Ja me se la primera part!!! jejej)
Bueno nenes avui us he fotut un sermonet però tenia ganes de contarvos-ho tot!!!
I us preguntareu que faig avui tan aviat aqui, pues es que me ne anat de l´insti, les altres setmanes anava pasant, però fa 2 dies que les coses estan...
Un besito per totes!!!