NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: María&Xavi » dv. març 13, 2009 8:46 pm

blackmamba ha escrit:
María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:monxi_bp, gracies per la teva opinio, totes compten!!! a l'orangerie también he de demanar cita, però ja ho deixo per la setmana q vé, que aquesta ja la tenim ocupadeta, jejeje.

María&Xavi, felicitats a tu también per la teva boda!!! jo a les Termes de Montbrió no m'ho havia plantehat!! que tal son els menus i els preus?? en ho podries comentar una miqueta?? així, si veig que van per la línia que busquem concertem cita!!! moltes gràcies guapaaaaaa

_eLi_!!!!! vaya currada te has pegado mirando todo el post pa hacer el bodatour!!! jejeje, muchas gracias!!! en cuanto sepa el restaurante ya lo podremos añadir!!!! que guaiiiiiiiiiiiiiiiiii, jajajajaja. estoy un poco tonta y emocionada, como podeis comprobar... juju

Res noies, parleu de les vostres bodes, que vull saber cosetes!!!!

muaaaaaaaaaaa

Hola!!!!

A veure t'explico més o menys com va a les Termes: no és dels llocs més cars però tampoc dels més barats, està al mig més o menys. Els menús te'ls fas tu, és a dir, ells et donen uns primers, uns peixos i unes carns (amb els seus corresponents preus) i tu tries els que més t'agraden i sumes. L'aperitiu va amb el forfait que li diuen (que inclou aperitiu, decoració de les taules, minutes, decoració de la sala, prepostres i pastís nupcial, etc). Llavors el preu final del menú el treus sumant forfait + 1r plat + 2n plat. La barra lliure va a banda: pots pagar un preu tancat per persona o pots pagar les consumicions. La música i la cerimònia civil també van a banda. Si vols, et puc passar la informació que jo tinc i te la mires, pero val la pena anar a donar un cop d'ull, el lloc és preciós.
Espero que et serveixi d'ajuda!

Holaaaaa!!! ahir em van enviar un e-mail els de les Termes explicant-me més o menys el mateix, también em van enviar un pdf amb els preus del 2009! he vist que hi ha de "regal" la nit de noces i varies cosetes mes!! aixo también es una cosa a tenir en compte, jejejejeje.

Moltes gràcies per la info guapa, ja he demanat cita per fer la visita, a veure quan hi podem anar.. también es una boníssima opció.

muaaa

Hola!!!!

La veritat és que els regalets fan goig, com a mínim tens la nit de noces sol·lucionada i l'endemà també, de relax al balneari!!!! Ja m'explicaràs i si necessites qualsevol cosa més, aquí estic!

Besets!!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 15, 2009 10:31 am

holaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

lo de portes obertes!! el meu (orangerie) si que n'ha fet i fa poquet si ens tornen a dir algo ja ho comento aki al foro!!!!

X cert m'han trucat de cultura de la Generalitat dient-me que sí que tinc el castell reservatttttttttt que al gener 2010 m'enviaran "lacarta" per a que paguiiiiiiiiiii
que guaiiiiiiiiiii!!!!

uff a mi también m'agrada que me regalin la nit de noces... bueno pero a l'hotel de més aprop al Mas Passamaner!!! kina iluuuuuuuuuuuuu

com esteu???????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dg. març 15, 2009 10:36 am

Bon dia!!

Felicitats papallona per lo del Castell!!

Nenes, veig que la majoria teniu sol·lucionada la nit de noces... quina sort! El nostre restaurant no té hotel, i estem una mica penjats en aquest tema... i no sabem qué fer!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dg. març 15, 2009 4:22 pm

Hola!!!

Com va el finde??? Ja queda poquet, demà toca tornar al cole :star::

Papallona, felicitats pel castell!!!!!!!!

Espluguina, teniu pensat que voleu fer la nit de noces? Nosaltres no ens ho havíem plantejat fins que ho vam veure a la informació de les Termes (encara no teníem decidit el lloc) i això va ser un punt a favor (però no el decissiu ni molt menys). Suposo que és qüestió de mirar hotels que estiguin a propet i preus que, al final, tot suma i això és una ruinaaaa!!!! Potser dient que és per una nit de noces fan algun preu especial (no tinc ni idea, ara parlo per parlar).
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: Arian1682 » dg. març 15, 2009 9:51 pm

Hola wapissimes!!!! :-))

nenis....jo com l´ espluguina....no se tampok on passarem la nit de noces!!!!! idees d´lloks????

ties avui he vist per la tele que amb el rollu de la crisi...moltes núvies alquilen el vestit ( nou o seminou) en lloc de comprar-lo...que opineu????? deien que per 500 € te´ l alquilaven i te´ l arreglen i tot...

petons a totes!!!!!!!!!!!!SMUAKKKKKKKKKKK : besito :
Imatge
Arian1682
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » dl. març 16, 2009 10:43 am

Bon dia a totes!!

Jo la nit de noces dormire a casa nostre xq sera la primera nit oficial de dormi com a marit i muller no???a mi em fa ilu dormir la primera nit de casats a casa, potser xq naltrus encara no vivim junts i llavors....

Es que els vestits son carillos xo tmp per aribar a aqest extrem no??x 1000€ ja hi han vestits bonics.. :-)

Divendres li van donar el video del casament a la meva germana i ja esta decidit del tot que els fotografs seran els de mediaframe el video es una pasada i la musica super encertada l'unic que jo con a germana i cunyada no surto gens al video!!! >.-<:
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 16, 2009 10:43 pm

Hola nenes!!!!

No sé sap mai, però jo només vull casar-me un cop,jeje i em fa mooooolta il·lusió tenir el meu vestit (tot i que mare insisteix en que m'emprovi el seu, jejeje). I està clar que cadascú té una idea i un estil, però no per estar més guapa, t'has de gastar més diners. I ara que parlem d'això, algú sap on puc trobar els preus dels vestits de Pepe Botella?

Moltes gràcies!
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 17, 2009 3:55 pm

Hola nenes!!!!

Aquest cap de setmana vaig anar a visitar l'Encanteri i el Mas Folch.

No se per quin decidir-me dels 3 que he visitat, Mas Sedó, Mas Folch o l'Encanteri.

La veritat és que l'encanteri és el que té més varietat de menñus a preus competitius i només es fa una boda al dia, pero no se, em va semblar que el jardi no era massa gran i no se..... però es que al Mas Sedó no m'agrada q facin més d'una boda al día.. i com nosaltres serem pocs en fan l'aperitiu al racó... i el Mas Folch és massa car pel que nosaltres volem fer....

algun consell??????

petonetsssssssss
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 17, 2009 5:15 pm

blackmamba ha escrit:Hola nenes!!!!

No se per quin decidir-me dels 3 que he visitat, Mas Sedó, Mas Folch o l'Encanteri.

La veritat és que l'encanteri és el que té més varietat de menñus a preus competitius i només es fa una boda al dia, pero no se, em va semblar que el jardi no era massa gran i no se..... però es que al Mas Sedó no m'agrada q facin més d'una boda al día.. i com nosaltres serem pocs en fan l'aperitiu al racó... i el Mas Folch és massa car pel que nosaltres volem fer....

algun consell??????

petonetsssssssss

Quanta gent sou més o menys??? Es que conec un restaurant que es molt bonic, es petitet, esta super ben decorat pero em penso que el maxim al menjador son unes 70 o 80 persones sino m'equivoco. Es diu la pallisa i esta a nulles es una pasada. Ahh i el menjar una pasada es menja super be
monxi_bp

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 17, 2009 5:21 pm

monxi_bp ha escrit:

algun consell??????

petonetsssssssss

Quanta gent sou més o menys??? Es que conec un restaurant que es molt bonic, es petitet, esta super ben decorat pero em penso que el maxim al menjador son unes 70 o 80 persones sino m'equivoco. Es diu la pallisa i esta a nulles es una pasada. Ahh i el menjar una pasada es menja super be

Doncs esperem ser poca gent, però encara no ho hem dit a la familia i ja veurem si ho podrem complir.... el que passa és que nosaltres volem fer la cerimonia civil al mateix restaurant, en fan aqui?? em pots passar l'adreça o la pag web?? moltes gràcies!!!! muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: monxi_bp » dc. març 18, 2009 11:27 am

blackmamba ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

algun consell??????

petonetsssssssss

Doncs esperem ser poca gent, però encara no ho hem dit a la familia i ja veurem si ho podrem complir.... el que passa és que nosaltres volem fer la cerimonia civil al mateix restaurant, en fan aqui?? em pots passar l'adreça o la pag web?? moltes gràcies!!!! muaaa

Dons la veritat no ho se!! :-/

Mira et donc l'adreça i el telf i per preguntaro...
Es diu la Pallissa i està a Alió a prop de Valls, el telf es el 671698424 i el mail lapallissa.alio@gmail.com

Aixo si es un restaurant petitet mes de 80 persones nose si hi caben
monxi_bp

EntradaAutor: blackmamba » dc. març 18, 2009 12:15 pm

Moltes gràcies!!! ja trucarem
Imatge
blackmamba

Casament al Castell????

EntradaAutor: laiac » dc. març 18, 2009 12:52 pm

Bon dia a totes!!!

Sóc nova en això, i vaig una miqueta perduda, però no sabeu com ajuda llegir tot el que us dieu per anar decidint coses....tot i que jo només en tinc una de decidida......

Mireu, ens volem casar l'any vinent, al 2010!!! tot i que encara no m'ho han demanat :-/ , però tenim claríssim que volem que sigui al Castell de Vilanova d'Escornalbou i....PAPALLONAAAAA!!!! has dit que t'havien trucat de Cultura, no serà en relació al Castell de Vilanova d'Escornalbou??? és que m'han informat que em primer pas és anar a Cultura...però vaig perdudíssima de tot el que haig de fer, o de si allí tries el dia ja, o de com està tot per al 2010!!!!!!!!!!!

Ostres, em podrien explicar-m'ho??????? t'ho agraïria moltíiiiiiiiissim!!!!!!

Gràcies a totes,
Seguirem parlant
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

Re: Casament al Castell????

EntradaAutor: Papallona* » dc. març 18, 2009 8:54 pm

laiac ha escrit:Bon dia a totes!!!

Sóc nova en això, i vaig una miqueta perduda, però no sabeu com ajuda llegir tot el que us dieu per anar decidint coses....tot i que jo només en tinc una de decidida......

Mireu, ens volem casar l'any vinent, al 2010!!! tot i que encara no m'ho han demanat :-/ , però tenim claríssim que volem que sigui al Castell de Vilanova d'Escornalbou i....PAPALLONAAAAA!!!! has dit que t'havien trucat de Cultura, no serà en relació al Castell de Vilanova d'Escornalbou??? és que m'han informat que em primer pas és anar a Cultura...però vaig perdudíssima de tot el que haig de fer, o de si allí tries el dia ja, o de com està tot per al 2010!!!!!!!!!!!

Ostres, em podrien explicar-m'ho??????? t'ho agraïria moltíiiiiiiiissim!!!!!!

Gràcies a totes,
Seguirem parlant

Beningudaaaaaaaa Laiaaaaacccccccccccc
kina emoció aixo del castell.. jejej
a vere ...
jo em caso al Castell Sant Miquel d'Escornalbou, al costat de vilanova d'escornalbou i Riudecanyes... ¿Parlem del mateix???????

jo crec que si... (si cliques al meu compte enrrera s'obrira la meva pagina i hiha un video)

doncs has d'anar a Cultura a Tarragona ( al carrer de les escales de la Catedral) et donaran tots el papers de lo que costa.. es un pasta.. ho saps??? jejejej i et diran que has de fer una instància, i l'has de portar a l'oficina de cultura i ells s'encarreguen de tot!!!!
s'ha entes????

aixxxxxxxx que guai!!!! seguim parlant!!!!
Papallona*

Castell!!!!

EntradaAutor: laiac » dj. març 19, 2009 8:48 am

I taaaaaaaaaaaaaant que parlem del mateix Castell....la veritat és que tan ens feia casar-nos per l'esglesia que pel civil, i com que ens va agradar el Castell i allí casen pel civil doncs mira......el que passa que......no sé quan fan pagar!!!! m'ho podries dir?????? això serà només pagar-ho a cultura, perque a l'ajuntament també em van dir que si vull un regidor d'allí també haig de pagar!!!!!!!

Aixxxx mareeeee, que m'acabo de comprar una casa :-( !!!!!!!

I després venen tots els tràmits amb el registre civil no??? es que noies, jo vaig perduda del que s'ha de fer en una boda civil...i veig que totes vosaltres us caseu com jo al 2010, i jo no tinc ni lloc, ni restaurant !!!! tot i que si que tinc menús de quasi tot arreu on vull anar!!!!!!!!!! bé...no tenim ni data...jijijiji però seria a finals de juliol o a principis de setembre.....!!!!!!

apa....que seguim parlant!!!!!
laiac

Restaurants!!!

EntradaAutor: laiac » dj. març 19, 2009 10:55 am

Hola Eli!!!

Realment si que espero que m'ajudeu, o bé, ens ajudem entre totes...i compartim les experiències i tot el que anem trobant i veient entre totes!!!! la veritat és que em desespera una mica jo no tenir res triat encara!!!! :star::

Doncs vam anar a la fira aquesta de El teu dia a Tarragona i la veritat és que molt llocs tampoc hi havia, tot i això, a partir d'allí he anat demanant menús a altres restaurants!!!! però sense anar a veure el lloc!!
El que tenim clar, és que ara amb la casa i la hipoteca no volem res molt car, a més, som molt amics i una de les coses que mirarem és el tema de la "barra lliure" perque això és ho primer que ens diuen els amics, i on s'hi podem gastar més!!!!

Un dels més bonics és l'orangerie on moltes de vosaltres us caseu, però pel preu, m'agraden més altres restaurants que donen altres opcions de preus!!!! a mi l'encanteri m'agrada molt, i anem a sopar de tan en tan i és molt maco, però igual que ja s'ha comentat, a nosaltres ens agradaria passar la nit de noces en un hotel, perquè vivim junts de fa temps, i ara ja em estrenat casa!!!

També m'han parlat força bé del Casablanca, i hi ha menús de tot tipus però encara no he vist el lloc......i on estan molt bé els menús és a El Dorado, i a més hi ha hotel allí i m'han dit que és bonic perque està al costat del mar....què en penseu?? alguna de vosaltres en sap alguna cosa??? el que trobo insípid és l'aperitiu, però després el dinar està força bé!!!!

Aix....nu sé...estic feta un mar de dubtes, a veure si m'ajudeu!!!!

:-/
laiac

Castell!!!

EntradaAutor: laiac » dj. març 19, 2009 1:36 pm

PAPALLONAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acabo de parlar amb Cultura i......tranquil·la, ja m'han dit el mòdic preu que costa la reserva del Castell!!!!!!! buffffff...i es clar, m'ha preguntat si amb fotografies a dins....i he dit que i tan!!!!!! i apaaaaa..un pico més!!!!....doncs potser m'ho plantejaré perquè l'altre dia vaig veure l'ajuntament de El Morell que és on ara ens hem comprat la casa, i és preciós on et casen, l'únic que molt petit!!!!!! i heu anat a alguna boda?????

Ara no sé què fer!!!!!!

PEtonets!!!
laiac

Re: Castell!!!

EntradaAutor: monxi_bp » dj. març 19, 2009 4:30 pm

laiac ha escrit:PAPALLONAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acabo de parlar amb Cultura i......tranquil·la, ja m'han dit el mòdic preu que costa la reserva del Castell!!!!!!! buffffff...i es clar, m'ha preguntat si amb fotografies a dins....i he dit que i tan!!!!!! i apaaaaa..un pico més!!!!....doncs potser m'ho plantejaré perquè l'altre dia vaig veure l'ajuntament de El Morell que és on ara ens hem comprat la casa, i és preciós on et casen, l'únic que molt petit!!!!!! i heu anat a alguna boda?????

Ara no sé què fer!!!!!!

PEtonets!!!

Benvinguda!!
Dons jo me comprat un duplex al morell i el meu novi es d'alli de tota la vida...
On tan dit de fer el casament???A dins de l'ajuntament o al jardi???
To dic xq l'ajuntament per dins es precios suposo que ja l'has vist i al darrere te una mica de jardi i vaig anar a un casament i va quedar molt bonic l'unic que clar al haveri molts arbres també hi han ocells i jo vai estar una mica incomode pensan de que com se li escapes algo al ocell em posaria isterica.. :: orrr:: i aniria a per ell :-///:

To dic xq tambe o pots mirar i preguntar es clar
monxi_bp

EntradaAutor: Papallona* » dj. març 19, 2009 7:06 pm

Hola nenes!!!!!!!!

Laiac!!!!!!!!!! wapiiiiiiiii, tu agafa lo que més t'agradi.. no se .. a mi sempre m'ha agradat el castell i vamos.. ho de fer alli.. pq té significat per a nosaltres.... i ho faig a l'orangerie pq es un lloc diferent, amb una sala totalment diafana i jardi on fer un chillout, que es lo que volia,i a m és pq en casi tots els restaurants se m'ha casat algú de la family o amics.... ah!!!! i sobretot pq me surten els numeros!!!

no t'amoïnis hi ha temps i lo millor es que facis un anàlisi del que vols en la teva boda.. i anar mirant.. es cert que es temps.. però es gaudeix tant!!! naltros t'ajudarem en lo que puguemmmmmmmm

besiss
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. març 19, 2009 8:07 pm

Eiiiii guapetones!!!

Papallona, tens raó amb ho de l'orangerie, realment seria el que nosaltres busquem, i per una banda, quna ens van explicar els menús recordo que hi havia alguna cosa de la barra lliure i la música que m'agradava més que altres llocs, però.....a nosaltres no ens sortien els números!!!!! i em sap greu perque és molt bonic!!!!

Per això aniré mirant les pàgines enrera a veure què opineu d'altres llocs, i sobre els que us he dit, alguna heu visitat el Casablanca o el Dorado?? o considereu que no és un lloc gaire diferent!!!????

ei monxi!!!! serem veïnes de poble doncs.....ma germana i mun cunyat i viuen de tota la vida, i vaig veure un video de la boda i era molt bonic, però és el que dic, molt petit, que ve familia de l'aragó i només amics en som uns 80!!!!!! buffff!!!!

aconselleu-me més llocs!!!!! :-(
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant