NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 18, 2009 6:27 pm

ise ha escrit:Doncs els vestits de pronovias que vols que et digui...n'hi ha algun que està bé però ves :o-o: :o-o:

Neneta... que m'he cansat d'esperar que algú contestés i he marxat a dutxar-me i arreglar el pis que aquest cap de setmana tinc safarranxo a la Seu... i em fa una mica de mandra la veritat... ser tantes persones en un pis taaan petit, em fa una mica de cosa.. però bno... què hi farem!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 18, 2009 6:30 pm

miriameta ha escrit:Hola nenes!!

Com us va tot?

vec que començe la temporada 2010 al pronovias.. quan tingui un moment mu mirare.
A veure si van be les excursions i no us fa mal temps.

Jo tinc poques novetats, pero almenos me fan ilusió!
Dema per la tarde tindre moble de menjador, la meva àvia es cambie el menjador.. en vol un de senzillet.. i el que te mel done a mi, es super bonic i lacat en blanc, la taula enorme, amb 6 cadires, un buffet amb mirall super gran, i una vitrina. Es antic pero es molt chulo, per començar ja en tenim prou.

La segona novetat es que el dissabte 28 ve la meva sogreta a Lleida, parlaran els meus papis i ella sobre la boda, banquet, diners, etc.. jeje
I a la tarde (jo treballo aquell mati...) anirem tots junts a mirar vestits de festa per tots ells, i els vestits de les dames d´honor perque tinguin la tonalitat pareguda (magermana i la de l´Euge).
Un dia en familia!!

Després algun dia d´aquests que tingui lliure anire amb mamare a una botiga del barri, que la dona que hu porte la coneixem. Es modista, i em fara els complements del meu vestidet!!! a que es guay??? quina emoció!! Així que he de saber que vui i com hu vui per a que mu faci... aqui m´haureu d´ajudar :p a veure si me trobeu fotos per internet de guants de novia, vels wapos i toreres o boleros.

Potser tenim cançó per obrir el vall jejeje però aquesta será per ara sorpresa!!! :p

I lo ultim es que he trobat per internet la partitura de la canço "hasta mi final" i li fare tocar a la meva tieta al piano per quan jo entri a l´altar!!!
(De pas me l´estic aprenent jo al piano, me fa ilusió apendremela. Ja me se la primera part!!! jejej)

Bueno nenes avui us he fotut un sermonet però tenia ganes de contarvos-ho tot!!!
I us preguntareu que faig avui tan aviat aqui, pues es que me ne anat de l´insti, les altres setmanes anava pasant, però fa 2 dies que les coses estan...

Un besito per totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Wuapaaaaaaaaaa quant de temps!!!!!!! què et passa a l'institut???????? No ens has contat res més... com és que has marxat??? Ostres... bno pensa que queden dues setmanes per setmana santa i un meset més i cap a casa amb el títol... aguanta wuapa, paciència... t'ho demano!!!!
X lo demés què guai tot plegat... els mesets abans de la boda tot va vent en popa.. m'alegro molt i en lo que puguem t'ajudem!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 18, 2009 6:32 pm

ise ha escrit:wole guapa!!! :-)) :-))

més o menys vaig voltant per aquí però he d'acabar algunes coses pq mi avui ja és divendres!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Quina sort................. quina enveja................... jo demà staré més de 10 hores fora de casa, espero que al menys valgui la pena.... ja us contaré les meves vivències......... jajajaja
Núvia... avui ja he dit al director que vull fer l'informe també a vere si me'l concedeixen, estik apuntada a les opos, he pagat i ja està, ara a fer la pena un rato.. valtres feu vaga demà?? me'n vaig a estudiar!!! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. març 18, 2009 7:10 pm

Un regalet per totes!!

al final me vaig quedar a gust amb la ultima foto, jeje si no l´hagués fet m´hagues penedit.. me conec..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. març 18, 2009 7:28 pm

Miri amor!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: falta una foto, no????? hehehe
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. març 18, 2009 7:33 pm

miriameta ha escrit:Hola nenes!!

Com us va tot?

vec que començe la temporada 2010 al pronovias.. quan tingui un moment mu mirare.
A veure si van be les excursions i no us fa mal temps.

Jo tinc poques novetats, pero almenos me fan ilusió!
Dema per la tarde tindre moble de menjador, la meva àvia es cambie el menjador.. en vol un de senzillet.. i el que te mel done a mi, es super bonic i lacat en blanc, la taula enorme, amb 6 cadires, un buffet amb mirall super gran, i una vitrina. Es antic pero es molt chulo, per començar ja en tenim prou.

La segona novetat es que el dissabte 28 ve la meva sogreta a Lleida, parlaran els meus papis i ella sobre la boda, banquet, diners, etc.. jeje
I a la tarde (jo treballo aquell mati...) anirem tots junts a mirar vestits de festa per tots ells, i els vestits de les dames d´honor perque tinguin la tonalitat pareguda (magermana i la de l´Euge).
Un dia en familia!!

Després algun dia d´aquests que tingui lliure anire amb mamare a una botiga del barri, que la dona que hu porte la coneixem. Es modista, i em fara els complements del meu vestidet!!! a que es guay??? quina emoció!! Així que he de saber que vui i com hu vui per a que mu faci... aqui m´haureu d´ajudar :p a veure si me trobeu fotos per internet de guants de novia, vels wapos i toreres o boleros.

Potser tenim cançó per obrir el vall jejeje però aquesta será per ara sorpresa!!! :p

I lo ultim es que he trobat per internet la partitura de la canço "hasta mi final" i li fare tocar a la meva tieta al piano per quan jo entri a l´altar!!!
(De pas me l´estic aprenent jo al piano, me fa ilusió apendremela. Ja me se la primera part!!! jejej)

Bueno nenes avui us he fotut un sermonet però tenia ganes de contarvos-ho tot!!!
I us preguntareu que faig avui tan aviat aqui, pues es que me ne anat de l´insti, les altres setmanes anava pasant, però fa 2 dies que les coses estan...

Un besito per totes!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Nena que guai!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: dia de familia total, no?? molt bé guapa!!

Ara miraré si vec guants i cosetes d'aquestes que et puguin servir! :-)ok: :-)ok:

Ja pots fer sermons d'aquests cada dia!!! a mi m'encanta llegir.te! :-))

GUAPA, GUAPA I GUAPA!!!!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dc. març 18, 2009 7:47 pm

ise ha escrit:Miri amor!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: falta una foto, no????? hehehe

Hola cariñet!!!

m´has pillat... jiji :o-o:

com estas wapisima?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 18, 2009 7:53 pm

lluneta29 ha escrit:
Wuapaaaaaaaaaa quant de temps!!!!!!! què et passa a l'institut???????? No ens has contat res més... com és que has marxat??? Ostres... bno pensa que queden dues setmanes per setmana santa i un meset més i cap a casa amb el títol... aguanta wuapa, paciència... t'ho demano!!!!
X lo demés què guai tot plegat... els mesets abans de la boda tot va vent en popa.. m'alegro molt i en lo que puguem t'ajudem!!! :-)ok:

Hola wapetona!!

No us he contat res mes perque anava aguantant i la cosa estave en stand by... pero es que ja me cansat de fer bona cara... hi han paraules que fan mal... i fins aqui ha arribat.
I no aguanto mes... massa tensió... si me quedava l´hagues liat... pues he optat per marxar...

es que ara tothom me va dient que se m´aprope la feina.(vosaltres per exemple jejej).. i claro quan hi penso... pues ja començe el gusanillo... jeje

Muacsssssssssss :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. març 18, 2009 7:55 pm

ise ha escrit:
Nena que guai!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: dia de familia total, no?? molt bé guapa!!

Ara miraré si vec guants i cosetes d'aquestes que et puguin servir! :-)ok: :-)ok:

Ja pots fer sermons d'aquests cada dia!!! a mi m'encanta llegir.te! :-))

GUAPA, GUAPA I GUAPA!!!!!

Gràcies!!! ets un cel!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. març 18, 2009 11:45 pm

Ei miriameta........... què guapes les fotos!!!!!!!!! M'encanten ja me les he guardat!!!!!!!!!!! Gràcies i gràcies i mil gràcies. Ets un celet!!!!!!!!!!!!!!!! Ets la más mejor!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: A més, m'encanta aquest grupet que fem, m'ho passo genial... m'encantaria fer més coses amb vosaltres!!! A vere si ens animem!!!!!!!!!!!!! Noies, on sou??? Gemma??? X cert, gemma, ara q hi penso, feu una parella magnífica!!!!!!!!!!! M'encanteu!!!!!! Sou molt macos els dos!!!!!
Cuca... on ets????? Estic preocupadeta per tu, t'he deixat un missatget pel facebook. Estàs bé? Abans entraves molt més... :-( :-(
Miriameta... a mi com a la ise també m'agraden els teus discursos, vaig agafant idees i me vaig fent il.lusions!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: Wuapa!!!! Petonets!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: mimartin » dj. març 19, 2009 10:42 am

Bon dia!!!!!
Sortiu molt guapes en aquestes fotos que ha possat la miriameta,eh?
Encara que no se qui es qui,jejeje. Bueno, reconec a la miriameta i a la gemma (perque ho possa a la foto).
Que vagi be el dia
Imatge
mimartin
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. març 19, 2009 8:01 pm

En faltaven dos.. aqui estan!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. març 19, 2009 8:03 pm

mimartin ha escrit:Bon dia!!!!!
Encara que no se qui es qui,jejeje. Bueno, reconec a la miriameta i a la gemma (perque ho possa a la foto).
Que vagi be el dia

Hola mimartin!!

jo soc inconfundible.. jeje entre la foto del perfil.. i les que he anat penjant por ahi.... ejje

Com va tot per aqui?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: mimartin » dj. març 19, 2009 8:23 pm

miriameta ha escrit:
mimartin ha escrit:Bon dia!!!!!
Que vagi be el dia

Hola mimartin!!

jo soc inconfundible.. jeje entre la foto del perfil.. i les que he anat penjant por ahi.... ejje

Com va tot per aqui?

Hola!
Va be. Pero ara jo vaig a sopar i a treballar
Imatge
mimartin

Entrades: 351
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 4:57 pm

EntradaAutor: Pacresol » dj. març 19, 2009 8:41 pm

nuvia2010 ha escrit:
Pacresol ha escrit:HOLA CHICAS!!!! BUENO YA ESTAMOS A MARTES..... JEJEJEJEJ
QUE GUAY LA LIGA NENA!!! ES MONA, LA MIA ESTA POR AHI GUARDADA POR ALGUN ARMARIO DE MI MADRE JEJEJEJE ASI QUE NO LA TENGO EN MI PODER JEJEJEJE
NUVIA ¿QUE FOTOGRAFO ES?

defoto, muy majo el hombre, lo vive mucho!!!! un día que tenga boda de noche dice que cuando acabe nos llamara para llevarnos a hacernos unas fotos en el semaforo que nos conocimos, no se, muy majo, jejejejje

defoto es de lleida?? es que donde vivo yo hay una tienda de fotografia que se llama dfoto, tambien, nose si seran los mismos...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 19, 2009 10:08 pm

Nenes wuapes!!! Ja he arribat... m'ho he passat de conya... hem caminat molt. Hem anat a Santa Maria del Mar, preciosa per cert!!!!!!!!!!! M'ha encantat... ojalà em pogués casar allí us ho dic en serio!!!! I res a la tarda al saló del ensenyament i m'han agafat unes ganes de tornar a estudiar.......... que no vegis!!!! X cert miriameta tinc la nota de tall per entrar a infermeria des de cicles però m'ho he deixat al cotxe... si vols te deixo el que he recollit de les carreres i cicles :-)ok: després de dos hores voltant, sóc una experta!!! Els nens s'han portat de conya i han sigut molt puntuals... si quan volen, son una monada!!!! Hem passat per una botiga del desigual (la meva passió oculta) i em venen dient "va senyor, entra que a tu t'agrada molt" i jo pensant per dins... ja hi entraria ja... de ganes me'n moro!!!! jajajj res l'anècdota del dia... què hi farem!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 19, 2009 10:09 pm

miriameta ha escrit:En faltaven dos.. aqui estan!!

Gràcies per les fotos wuapa!!! Ets suuuuuuuuuper amable!!!!!!!!!!!! :-)ok: ets un solet!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. març 19, 2009 10:32 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:En faltaven dos.. aqui estan!!

Gràcies per les fotos wuapa!!! Ets suuuuuuuuuper amable!!!!!!!!!!!! :-)ok: ets un solet!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. març 19, 2009 10:47 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes wuapes!!! Ja he arribat... m'ho he passat de conya... hem caminat molt. Hem anat a Santa Maria del Mar, preciosa per cert!!!!!!!!!!! M'ha encantat... ojalà em pogués casar allí us ho dic en serio!!!! I res a la tarda al saló del ensenyament i m'han agafat unes ganes de tornar a estudiar.......... que no vegis!!!! X cert miriameta tinc la nota de tall per entrar a infermeria des de cicles però m'ho he deixat al cotxe... si vols te deixo el que he recollit de les carreres i cicles :-)ok: després de dos hores voltant, sóc una experta!!! Els nens s'han portat de conya i han sigut molt puntuals... si quan volen, son una monada!!!! Hem passat per una botiga del desigual (la meva passió oculta) i em venen dient "va senyor, entra que a tu t'agrada molt" i jo pensant per dins... ja hi entraria ja... de ganes me'n moro!!!! jajajj res l'anècdota del dia... què hi farem!!! :-)

Ei m´enalegro que tu hagis pasat molt be, una amiga meva es casa a santa maria del mar :) he vist fotos i son super chules!!!

jo la vui saber!!! saps la de medicina? que be, jo vui saberhu.

Els nens mentre no sigui estudiar, ja estan contents.

A lleida tambe hi ha un desigual no?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. març 19, 2009 10:55 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Nenes wuapes!!! Ja he arribat... m'ho he passat de conya... hem caminat molt. Hem anat a Santa Maria del Mar, preciosa per cert!!!!!!!!!!! M'ha encantat... ojalà em pogués casar allí us ho dic en serio!!!! I res a la tarda al saló del ensenyament i m'han agafat unes ganes de tornar a estudiar.......... que no vegis!!!! X cert miriameta tinc la nota de tall per entrar a infermeria des de cicles però m'ho he deixat al cotxe... si vols te deixo el que he recollit de les carreres i cicles :-)ok: després de dos hores voltant, sóc una experta!!! Els nens s'han portat de conya i han sigut molt puntuals... si quan volen, son una monada!!!! Hem passat per una botiga del desigual (la meva passió oculta) i em venen dient "va senyor, entra que a tu t'agrada molt" i jo pensant per dins... ja hi entraria ja... de ganes me'n moro!!!! jajajj res l'anècdota del dia... què hi farem!!! :-)

Ei m´enalegro que tu hagis pasat molt be, una amiga meva es casa a santa maria del mar :) he vist fotos i son super chules!!!

jo la vui saber!!! saps la de medicina? que be, jo vui saberhu.

Els nens mentre no sigui estudiar, ja estan contents.

A lleida tambe hi ha un desigual no?

Si m'enrecordo demà t'ho dic!!! Però no t'asseguro res pq stik molt despistada últimament... A lleida que jo sapigui no hi ha cap desigual, on es?? Que l'atracoooooooo!!!! Si m'ho he passsat molt i molt bé!!! Repetiria... pro he tornat aki i hi ha la realitat, els problemes :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants