El ram!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: aliaga79 » dj. març 19, 2009 1:16 pm

PRECIÓS... I EL ROTLLO DE QUE PENGI M'AGRADA MOLT!
JO LA VERITAT ÉS QUE ENCARA VAIG BASTANT PERDUDA.,.. NO SÉ QUÈ VULL...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

hla

EntradaAutor: carlina » dj. març 19, 2009 1:19 pm

a mi em va dir la floristera que això era com si diguessim l'última moda però bé jo crec que cadascú ha de portar el que a ella li agradi i a mi m'agraden així els rams. A tu quines flors t'agraden?
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

Re: hla

EntradaAutor: jomi » dj. març 19, 2009 3:00 pm

carlina ha escrit:foto.

Jo també tinc idea d'alguna cosa així, fineta i llarga, però que s'agafi, no el vull portar lligat al canell
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: Soribla » dj. març 19, 2009 3:10 pm

Son muy bonitos los ramos que habéis puesto! A mí también me gustaba que callera un poco pero como luego lo voy a llevar al cementerio no creo que quede muy bien, así que un bouquet!
Imatge
Soribla

Entrades: 1208
Membre des de: dt. març 25, 2008 9:32 pm
Ubicació: SABADELL

hla

EntradaAutor: carlina » dj. març 19, 2009 3:18 pm

Noies jo tampoc el porto lligat al canell eh, li vaig deixar molt clar a la floristera que el volia agafar amb la mà i que em m'ho emboliques pq no volia veure els llucs que ho volia tot forrat per on l'agafés amb la mateixa o similar tela del meu vestit, em va dir que cap problema.
La meva àvia també el portarà a la tomba del seu home, el meu padrí i més igual com quedi a mi m'agrada aquest tipus de ram i segur que li farà caber d'alguna manera la meva àvia i sinó doncs el tallem de la part de baix.
carlina

Re: hla

EntradaAutor: jomi » dj. març 19, 2009 3:26 pm

carlina ha escrit:Noies jo tampoc el porto lligat al canell eh, li vaig deixar molt clar a la floristera que el volia agafar amb la mà i que em m'ho emboliques pq no volia veure els llucs que ho volia tot forrat per on l'agafés amb la mateixa o similar tela del meu vestit, em va dir que cap problema.
La meva àvia també el portarà a la tomba del seu home, el meu padrí i més igual com quedi a mi m'agrada aquest tipus de ram i segur que li farà caber d'alguna manera la meva àvia i sinó doncs el tallem de la part de baix.

Doncs molt bé, perquè ha de ser més cómode de portar, jo també vull un estil així i també el vull portar al cementiri , però el que vull portar que m'agradi!
Imatge
jomi

hla

EntradaAutor: carlina » dj. març 19, 2009 3:56 pm

És clar dona a mi també vull que m'agradi el meu ram,em penso que no m'has entès el que volia dir es que no hi ha d'haver cap problema per portar-lo al cementiri pq sinó hi cap doncs el tallem de la part de baix.L'escurcem.
carlina

EntradaAutor: jomi » dj. març 19, 2009 3:58 pm

Si que t'he entes!!! jajaj! No em dec haver explicat bé!

Volia dir que el volia així , com tu i que pel cementiri tampoc hi veig cap problema
Imatge
jomi

ah

EntradaAutor: carlina » dj. març 19, 2009 4:24 pm

ah d'acord llavors la que no t'he entès sóc jo perdona.
Que bé que t'agradi el mateix ram que jo. També t'agraden les cales?
carlina

EntradaAutor: jomi » dj. març 19, 2009 5:15 pm

Si , que m'agraden però no sé si n'hi vull posar, el de la floristeria em va ensenyar una revista que sortien aquests tipus de ram i vam quedar que pel Maig esculliria perqu[e tenia un lio amb tanta flor :star:: De moment tinc clar l-estil i el que segurament fare, 'es que decideixi el padri, per[o vull tons molt vius.

I tu, has decidit flor_ no em surt interrogant
Imatge
jomi

EntradaAutor: veonica » dj. març 19, 2009 8:33 pm

hola yo me case el año pasado y os dejo el mio para que tengais una idea
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
veonica
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 742
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 2:11 pm
Ubicació: barcelona

hla

EntradaAutor: carlina » dj. març 19, 2009 9:24 pm

Jomi si es com he dit als anteriors missatges cales blanques petites amb la flor lila que hi ha entre mig de les fulles verdes, no hi haurà cap fulla, serà tot d'aquestes dos flors combinades només hi haurà un filet que no es veu que es pq s'aguantin les flors quan pengen cap a baix.
carlina

EntradaAutor: Alezeia » dg. març 22, 2009 11:44 pm

Qué bonito veonica!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: soraya-LO » dl. març 23, 2009 5:11 pm

Bones,

doncs a mi m'agradaria un ram senzill tipus bouquet... de clavells vermells!! ja sé que no és molt típic de casament però no ho puc evitar, m'imagino el ram i veig clavells!!! jejeje
el que tenia clar era que volia una flor vermella, que no fos la rosa, i que també hi fos de color blanc (perquè les de la solapa he demanat la mateixa flor però en blanc).

vull que sigui ben bé el ramet de clavells amb una cinta per agafar-los, sense res més, ni altres floretes i fulles ni històries. en plan senzillet.

Hi ha algú que tingui fotos amb clavells??
soraya-LO

Entrades: 27
Membre des de: dv. nov. 14, 2008 11:50 pm

EntradaAutor: Alezeia » dl. març 23, 2009 6:17 pm

soraya-LO ha escrit:Bones,

doncs a mi m'agradaria un ram senzill tipus bouquet... de clavells vermells!! ja sé que no és molt típic de casament però no ho puc evitar, m'imagino el ram i veig clavells!!! jejeje
el que tenia clar era que volia una flor vermella, que no fos la rosa, i que també hi fos de color blanc (perquè les de la solapa he demanat la mateixa flor però en blanc).

vull que sigui ben bé el ramet de clavells amb una cinta per agafar-los, sense res més, ni altres floretes i fulles ni històries. en plan senzillet.

Hi ha algú que tingui fotos amb clavells??

Yo com que volia una flor vermella i no volia roses, em van oferir clavells, però al final em vaig quedar amb aquesta:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Alezeia

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Bianny » dl. març 23, 2009 7:33 pm

nenas habeis visto el de may??

era preciosooooo!!

aixxxx asi sera mas o menos el mio..... ::love::
Imatge

http://nuvis.org/bianny_carlos2009
Ya somos la familia Rodriguez!!!
Bianny
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8837
Membre des de: dj. oct. 16, 2008 7:56 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: IRENE21 » dc. març 25, 2009 9:40 am

jo sempre havia tingut la idea de blancs però m'agraden de color taronja, els hi dona un toc.
Imatge
Imatge
IRENE21
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 276
Membre des de: dv. set. 05, 2008 10:26 am

EntradaAutor: vanesaHG » dc. març 25, 2009 11:15 am

A mi me falta mucho, y sin tener el vestido es dificil de elegir. Pero voy viendo y me guardo los que me gustan.

Primero me gustaban los de calas.

Pero luego empezaron a gustarme mas romanticos, Blancos con toques en verde. No muy blancos, que sino en las fotos queda muy unitono.

Y ultimamente me encantan los tulipanes (creo que son) en rosa, raro en mi puesto que el rosa y yo....
vanesaHG

Entrades: 1123
Membre des de: dt. juny 05, 2007 9:34 am

EntradaAutor: jomi » dc. març 25, 2009 11:48 am

vanesaHG ha escrit:A mi me falta mucho, y sin tener el vestido es dificil de elegir. Pero voy viendo y me guardo los que me gustan.

Primero me gustaban los de calas.

Pero luego empezaron a gustarme mas romanticos, Blancos con toques en verde. No muy blancos, que sino en las fotos queda muy unitono.

Y ultimamente me encantan los tulipanes (creo que son) en rosa, raro en mi puesto que el rosa y yo....

Cuando te casas?
Imatge
jomi

EntradaAutor: helen09 » dc. març 25, 2009 12:19 pm

algu que es casi al juny?? quin tipus de flor hi ha.. jo havia pensat tulipans blancs o calas...
Imatge
helen09
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 151
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 11:47 am
Ubicació: BADALONA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants