Autor: blackmamba » dj. març 19, 2009 10:21 pm

Autor: nur_jor » dj. març 19, 2009 10:52 pm
blackmamba ha escrit:Nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ho hem dit a la familia!!!!!!!!!!! ja és oficial!!! ens casem el 18 de setembre de 2010!!!! s'ho han pres molt bé, millor del q pensava... que be!!!! ara toca reservar restaurant!!! crec que serà l'Encanteri!!!! és el que més ens agrada i ens surten bé els números!!!!!! que opineu??? si ens agrada fem la reserva ja??? no ens voldriem quedar sense lloc..... opineu!!! esq soc una mica indecisaaaaaaaa i aixo de reservar amb tanta antelacio me fa cosa.. però clar si ho fem ens quedem sense lloc!!! aixxxxxxxxxxxx quin rollo us he fotut!!!
muaka guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i la quedada per a quan?????

Autor: María&Xavi » dj. març 19, 2009 10:55 pm
blackmamba ha escrit:Nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja ho hem dit a la familia!!!!!!!!!!! ja és oficial!!! ens casem el 18 de setembre de 2010!!!! s'ho han pres molt bé, millor del q pensava... que be!!!! ara toca reservar restaurant!!! crec que serà l'Encanteri!!!! és el que més ens agrada i ens surten bé els números!!!!!! que opineu??? si ens agrada fem la reserva ja??? no ens voldriem quedar sense lloc..... opineu!!! esq soc una mica indecisaaaaaaaa i aixo de reservar amb tanta antelacio me fa cosa.. però clar si ho fem ens quedem sense lloc!!! aixxxxxxxxxxxx quin rollo us he fotut!!!

Autor: blackmamba » dv. març 20, 2009 12:31 am

Autor: blackmamba » dv. març 20, 2009 12:38 am

Autor: torsaeann » dv. març 20, 2009 8:24 am

Autor: laiac » dv. març 20, 2009 12:39 pm

Autor: monxi_bp » dv. març 20, 2009 4:53 pm
blackmamba ha escrit:per cert, les q ho celebreu a l'oranerie, em podrieu passar menus i preus per privat???? em farieu un gran favor!!!! muaaaaaaaaaaaaaa

Autor: blackmamba » dv. març 20, 2009 8:04 pm
monxi_bp ha escrit:blackmamba ha escrit:per cert, les q ho celebreu a l'oranerie, em podrieu passar menus i preus per privat???? em farieu un gran favor!!!! muaaaaaaaaaaaaaa
No els tinc escanejats pero si vols dema al mati amb un moment o faig i tels paso val??? Nosaltres ens ho paguem tot els pares no pagen res, aixo si nomes convidem avis, tiets, cosins, i els amics tots els altres que els pares vulguin convidar han de pagar ells el menu xq no era plan que naltres agesim de pagar els seus compromisos i fen contes tampoc surt tan car xq els convidats es pagen almenys el seu cobert i am el q sobra fas el viatge i si el viatge q vols es molt car dons en fas un de mes asequible nosaltres ens ho hem plantejat aixi i esperem q ens surti be
Aixo es xq tajudi a decidir: jo vaig agafar un full d'excel i hem faig fer una plantilla on posava preu menu (+ o - xo sempre a l'alça), el preu del dj, el preu de la barra lliure, l'hora q tancaven el restaurant, el lloguer de la sala per allargar l'horari, el preu del dj si estaves mes estona, quants menus entraven al fer la prova (xq ni han q segons la quantitat nomes entren els novis, els altres has de pagar la meitat del menu final i per exemple a l'orangerie entren 6 menus de proba), si hi havia parquing, si es podien fer alli les fotos, si hi havia una habitacio privada per els nuvis x dixar les coses i els punts que li donava jo al lloc per la presentacio de la sala, l'entorn... i aixo ho vaig fer am els tres restaurants que ens agradaven i vam triar l'orangerie.
O sento per el rotllo q te fotut i espero q sentengui jo fent aixo vaig sortir de dubtes

Autor: Nata|ia » dv. març 20, 2009 8:36 pm

Autor: nur_jor » ds. març 21, 2009 11:53 am

Autor: MiNi » ds. març 21, 2009 1:05 pm

Autor: blackmamba » ds. març 21, 2009 4:35 pm

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:05 am
laiac ha escrit:Eiiiii guapetones!!!
Papallona, tens raó amb ho de l'orangerie, realment seria el que nosaltres busquem, i per una banda, quna ens van explicar els menús recordo que hi havia alguna cosa de la barra lliure i la música que m'agradava més que altres llocs, però.....a nosaltres no ens sortien els números!!!!! i em sap greu perque és molt bonic!!!!
Per això aniré mirant les pàgines enrera a veure què opineu d'altres llocs, i sobre els que us he dit, alguna heu visitat el Casablanca o el Dorado?? o considereu que no és un lloc gaire diferent!!!????
ei monxi!!!! serem veïnes de poble doncs.....ma germana i mun cunyat i viuen de tota la vida, i vaig veure un video de la boda i era molt bonic, però és el que dic, molt petit, que ve familia de l'aragó i només amics en som uns 80!!!!!! buffff!!!!
aconselleu-me més llocs!!!!!

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:08 am

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:11 am
laiac ha escrit:Noiesssss!!!!!
M'acaben de trucar de El Dorado que demà tenen una boda i que si volem podem anar cap allà les 11 que ens ensenyaran com està tot muntat....ja us explicaré el què, tot i que totes ja ho teniu bastant clar!!!!!
no heu opinat sobre El Dorado, com ho trobeu???? potser és un lloc massa simple??? o massa vist???? a mi m'han dit que l'aperitiu a la gespa cara el mar és molt bonic....però nu sé!!!!!
La veritat és que a mi m'agrada molt l'Encanteri....el problema....l'hotel...jo també vull passar la nit de noces fora!!!!!
apa....que anem parlant!!!

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:14 am
monxi_bp ha escrit:
No els tinc escanejats pero si vols dema al mati amb un moment o faig i tels paso val??? Nosaltres ens ho paguem tot els pares no pagen res, aixo si nomes convidem avis, tiets, cosins, i els amics tots els altres que els pares vulguin convidar han de pagar ells el menu xq no era plan que naltres agesim de pagar els seus compromisos i fen contes tampoc surt tan car xq els convidats es pagen almenys el seu cobert i am el q sobra fas el viatge i si el viatge q vols es molt car dons en fas un de mes asequible nosaltres ens ho hem plantejat aixi i esperem q ens surti be
Aixo es xq tajudi a decidir: jo vaig agafar un full d'excel i hem faig fer una plantilla on posava preu menu (+ o - xo sempre a l'alça), el preu del dj, el preu de la barra lliure, l'hora q tancaven el restaurant, el lloguer de la sala per allargar l'horari, el preu del dj si estaves mes estona, quants menus entraven al fer la prova (xq ni han q segons la quantitat nomes entren els novis, els altres has de pagar la meitat del menu final i per exemple a l'orangerie entren 6 menus de proba), si hi havia parquing, si es podien fer alli les fotos, si hi havia una habitacio privada per els nuvis x dixar les coses i els punts que li donava jo al lloc per la presentacio de la sala, l'entorn... i aixo ho vaig fer am els tres restaurants que ens agradaven i vam triar l'orangerie.
O sento per el rotllo q te fotut i espero q sentengui jo fent aixo vaig sortir de dubtes

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:19 am
Nata|ia ha escrit:ei wapes q fa moltissim q no escric, no tinc temps per res!! salutacions a les q no conec!! si passeu pel meu compte enrere sabreu algu mes de mi jeje, jo em caso al Dolce Sitges, l'hotel per preu i qualitat esta molt b, i per mi es precios (clar q he de dir jeje) i la nit de noces la passarem a l'hotel i el dia saguent esmorzar massatge de 50min i spa q wai!! i al cap d'un any ens regalen el sopar per celebrar el primer any de casats...esta molt i molt b, tmb es veritat q el preu puja una mika amb comparacio amb altres...pero serem uns 80 aixi q tmp ens arruinarem del tot!
un petonet i enhorabona!
per cert el dorado em va agradar molt tmb, el q passa q el Dolce ens va enamorar del tot![]()

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:21 am
_eLi_ ha escrit:Hola wapis!!
Ya veo que algunas estais medio decidiendo ya el restaurante, ánimo chicas!!
Nosotros nos casamos en el Encanteri, como tan solo es restaurante, no tiene habitaciones, lo que haremos será reservar una habitación en un hotel que nos guste y ya está. Como mi boda es de dia, yo calculo que para las 9, 10 hemos acabado la fiesta en el restaurante, luego nos iremos con los amigos y familiares por ahi de caxondeo, picaremos algo y a continuar con la fiesta hasta que el cuerpo aguante!!!....jejeje....entonces una vez acabemos la fiesta nos iremos al hotel. Como vivimos juntos nos hace gracia pasar esa noche fuera.

Autor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:24 am
_eLi_ ha escrit:Si alguna necesita saber precios de menús, os puedo hechar una mano ya que en su dia visité bastantes restaurantes!!...jejeje....ya sabeis, tan solo teneis que decirmelo.
Sobre la 2ª quedada quería hablar yo!!!
Va yo me atrevo a decir un dia, la ultima vez que hablamos de kedada, se habló para semana santa que tal os va el:
6 ABRIL
VOTACIONES!!