blackmamba ha escrit:Nenes!!!! avui he anat a visitar les termes de Montbrió... molt xules también!!!! per fer fotos sobretot, impressionant!!!! tot i que amb el tema de la barra lliure i la cerimònia civil es flipen una mica amb els preus.... aix, dificl decisio. Tot i que he fet número i comparant l'orangerie amb les termes surt més o menys igual de preu, tot i q potser una mica més car a les termes... esq amb el tema de la boda civil es flipen que t'hi cagues amb els preus!! i a la barra lliure también....
L'Encanteri también m'agrada, tot i que com q jo vull fer-ho tot al mateix restaurant trobo que se'm queda una mica petit... axixò si, és el que em surt més és a compte... tot i que ara ja no penso tant en els diners com abans, sinó en que només és un dia a la vida i que cal que quedi un bon record... aix nenes!!!!! opinions sobre l'orangerie i les termes??? a l'orangerie el racó de la núvia..genial!! i l'entorn està también molt bé i només fan una boda al dia... tot i que a les termes l'entorn a l'hora de fer fotos és espectacular!!!! tot i que fan fins s tres bodes al dia i després hi ha la gent q està a l'hotel, que bé pot xafardejar per allà o passar pel costat d'on es fa la boda civil... necessito opnions!!! papallonaaaa tu q et cases a l'orangerieeeeeeeeeeee, María&Xavi que et cases a les termes!!! opinions!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaa
wapiiiiiiiiiiiii....
aix... entenc per lo que passes!!! i trobo molt bona filosofia pensar que es un dia i serà genial!!!!!!!
A vere jo et puc parlar de convidada al termes.. i de pq he triat l'orangerie....
bueno.. es n+ la meva opinió eh...
Termes:
el lloc es prèciós...
el saló de baix.. te masses columnes...una mica petit per a tots els que erem... i no veia al novios
el menjar banstant bé.. ( bueno el sorbete de flor de rosa.. no molt) jaja
surten unes fotos xules...
l'olor dels jardins es una passada
la sala té unes portes.. per a tenir alli mateix la discoteca.. opcional.. pero a mi em va agradar molt...
al jardi es fa el mateix aperitiu
La recepció de l'hotel es una passada i et donen una habitació per la nit de noces... que guai...
parking per a tots
he anat a dos bodes... i aquest juny ne tinc una altra aixo que podre dir més...
Orangerie
m'agrada molt l'estil clàsic-romantic que té.., la decoració es una passada i pots triar...
Sala diàfana per a poder veure'ns tots ( no columnes)
suficientement gran per fer también el ball
jardins per montar un chill-out
parking
lloc pels aperitius diferent
habitació de la nuvia
instalacions, wc.. tot nou
Els menús te'ls adapten totalment a lo que vulguis
ningú ho ha celebrat alli (del meu voltant)
Treballen amb le meu fotograf i no haig de pagar el seu cobert...
té guardarroba
ens regalen la font de xocolata
Projector d'imatges instal.lat a la sala i en podem fer us...
M'agradaría que tingues més jardí... i que fos més gran pero bueno jajaj
bueno nu se.. si serà molt objectiu.. jejejej