NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:27 am

MiNi ha escrit:hola chicas soy del 2009 y me caso en el castell del rourell, de los mismos dueños k el encanteri!! veo k muchas de vosotras lo estais mirando, sinceramente a mi por gustarme me gusta mas el castillo!! ::love:: ::love:: ::love::

Y a las k teneis dudas si reservar ya, yo os aconsejo k si os gusta el sitio reserveis antes de k os kiten el dia!! yo hice la reserva 1 año y 5 meses antes!! aix y pensar k hace unos cuantos meses estaba igual k vosotras!! :-))

Un beso a todas!! neukiss-) neukiss-)

mini!!! gracias por pasarte por el post y darnos un consejillo!!!!
me encantó la sala de tu restaurante........
nena que te queda ná y menos!!! 6 meses!!! buah!!!
ya tienes vestido???
un besin! ::love::
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 22, 2009 11:47 am

blackmamba ha escrit:Nenes!!!! avui he anat a visitar les termes de Montbrió... molt xules también!!!! per fer fotos sobretot, impressionant!!!! tot i que amb el tema de la barra lliure i la cerimònia civil es flipen una mica amb els preus.... aix, dificl decisio. Tot i que he fet número i comparant l'orangerie amb les termes surt més o menys igual de preu, tot i q potser una mica més car a les termes... esq amb el tema de la boda civil es flipen que t'hi cagues amb els preus!! i a la barra lliure también....

L'Encanteri también m'agrada, tot i que com q jo vull fer-ho tot al mateix restaurant trobo que se'm queda una mica petit... axixò si, és el que em surt més és a compte... tot i que ara ja no penso tant en els diners com abans, sinó en que només és un dia a la vida i que cal que quedi un bon record... aix nenes!!!!! opinions sobre l'orangerie i les termes??? a l'orangerie el racó de la núvia..genial!! i l'entorn està también molt bé i només fan una boda al dia... tot i que a les termes l'entorn a l'hora de fer fotos és espectacular!!!! tot i que fan fins s tres bodes al dia i després hi ha la gent q està a l'hotel, que bé pot xafardejar per allà o passar pel costat d'on es fa la boda civil... necessito opnions!!! papallonaaaa tu q et cases a l'orangerieeeeeeeeeeee, María&Xavi que et cases a les termes!!! opinions!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa

wapiiiiiiiiiiiii....
aix... entenc per lo que passes!!! i trobo molt bona filosofia pensar que es un dia i serà genial!!!!!!!

A vere jo et puc parlar de convidada al termes.. i de pq he triat l'orangerie....

bueno.. es n+ la meva opinió eh...

Termes:

el lloc es prèciós...
el saló de baix.. te masses columnes...una mica petit per a tots els que erem... i no veia al novios
el menjar banstant bé.. ( bueno el sorbete de flor de rosa.. no molt) jaja
surten unes fotos xules...
l'olor dels jardins es una passada
la sala té unes portes.. per a tenir alli mateix la discoteca.. opcional.. pero a mi em va agradar molt...
al jardi es fa el mateix aperitiu
La recepció de l'hotel es una passada i et donen una habitació per la nit de noces... que guai...
parking per a tots

he anat a dos bodes... i aquest juny ne tinc una altra aixo que podre dir més...

Orangerie

m'agrada molt l'estil clàsic-romantic que té.., la decoració es una passada i pots triar...
Sala diàfana per a poder veure'ns tots ( no columnes)
suficientement gran per fer también el ball
jardins per montar un chill-out
parking
lloc pels aperitius diferent
habitació de la nuvia
instalacions, wc.. tot nou
Els menús te'ls adapten totalment a lo que vulguis
ningú ho ha celebrat alli (del meu voltant)
Treballen amb le meu fotograf i no haig de pagar el seu cobert...
té guardarroba
ens regalen la font de xocolata
Projector d'imatges instal.lat a la sala i en podem fer us...
M'agradaría que tingues més jardí... i que fos més gran pero bueno jajaj

bueno nu se.. si serà molt objectiu.. jejejej
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 22, 2009 3:12 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Nenes!!!! avui he anat a visitar les termes de Montbrió... molt xules también!!!! per fer fotos sobretot, impressionant!!!! tot i que amb el tema de la barra lliure i la cerimònia civil es flipen una mica amb els preus.... aix, dificl decisio. Tot i que he fet número i comparant l'orangerie amb les termes surt més o menys igual de preu, tot i q potser una mica més car a les termes... esq amb el tema de la boda civil es flipen que t'hi cagues amb els preus!! i a la barra lliure también....

L'Encanteri también m'agrada, tot i que com q jo vull fer-ho tot al mateix restaurant trobo que se'm queda una mica petit... axixò si, és el que em surt més és a compte... tot i que ara ja no penso tant en els diners com abans, sinó en que només és un dia a la vida i que cal que quedi un bon record... aix nenes!!!!! opinions sobre l'orangerie i les termes??? a l'orangerie el racó de la núvia..genial!! i l'entorn està también molt bé i només fan una boda al dia... tot i que a les termes l'entorn a l'hora de fer fotos és espectacular!!!! tot i que fan fins s tres bodes al dia i després hi ha la gent q està a l'hotel, que bé pot xafardejar per allà o passar pel costat d'on es fa la boda civil... necessito opnions!!! papallonaaaa tu q et cases a l'orangerieeeeeeeeeeee, María&Xavi que et cases a les termes!!! opinions!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa

wapiiiiiiiiiiiii....
aix... entenc per lo que passes!!! i trobo molt bona filosofia pensar que es un dia i serà genial!!!!!!!

A vere jo et puc parlar de convidada al termes.. i de pq he triat l'orangerie....

bueno.. es n+ la meva opinió eh...

Termes:

el lloc es prèciós...
el saló de baix.. te masses columnes...una mica petit per a tots els que erem... i no veia al novios
el menjar banstant bé.. ( bueno el sorbete de flor de rosa.. no molt) jaja
surten unes fotos xules...
l'olor dels jardins es una passada
la sala té unes portes.. per a tenir alli mateix la discoteca.. opcional.. pero a mi em va agradar molt...
al jardi es fa el mateix aperitiu
La recepció de l'hotel es una passada i et donen una habitació per la nit de noces... que guai...
parking per a tots

he anat a dos bodes... i aquest juny ne tinc una altra aixo que podre dir més...

Orangerie

m'agrada molt l'estil clàsic-romantic que té.., la decoració es una passada i pots triar...
Sala diàfana per a poder veure'ns tots ( no columnes)
suficientement gran per fer también el ball
jardins per montar un chill-out
parking
lloc pels aperitius diferent
habitació de la nuvia
instalacions, wc.. tot nou
Els menús te'ls adapten totalment a lo que vulguis
ningú ho ha celebrat alli (del meu voltant)
Treballen amb le meu fotograf i no haig de pagar el seu cobert...
té guardarroba
ens regalen la font de xocolata
Projector d'imatges instal.lat a la sala i en podem fer us...
M'agradaría que tingues més jardí... i que fos més gran pero bueno jajaj

bueno nu se.. si serà molt objectiu.. jejejej

Moltes gràcies per la teva opinió!! el cas és que l'orangerie también m'agrada molt, però sens feien una mica cars els menus, però com dius que t'edapten menus als preus que tu dius... això a nosaltres no ens ho van dir!! tu per exemple sobre quins preus estas pensant per cobert?? per exemple si dius q vols cobert per 115 euros, et fan una selecció de menús per a triar sobre aquest pressupost?? lo que dius de q et regalen la font de xocolata.. t'ho fan a tu o a tothom?? esq jo creia q venia inclosa al preu.

A mi les termes m'agrada xq penso q per fer les fotos serà genial, xq els menus también semblen molt bons i pels "regals" (que ja s'ho cobren be ja) que te fan.. pero no em fa gràcia tenir public, xq la gent q esta per les termes pot xafardejar facilment... aixxxxxx

mes opinons!!!! muaka
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 22, 2009 3:29 pm

Voldria demanar-vos la opinio sobre algo q ens estem plantejant.. estem pensant en la possibilitat d'avançar el casament, potser a aquest setembre.. però no se si és massa just... el motiu és que el meu pare no està gaire bé de salut, i evidentment vull q estigiu al meu casament... pel tema lloc, a les termes per exemple tenen lloc aquest setembre, no se com estarà la cosa a l'orangerie... però em fa por pel vestit i pels tràmits, a veure si és massa just... opinions noies, que en penseu?? una altra opció és casarnos d'aqui un any, al març... però és una època que no m'acaba d'agradar, prefereixo setembre.... que en penseu???? un petonas a totes, guapisimes!!!

i la quedada el 6 d'abril, en principi em va be, no se si anirem ennloc al final!! muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dg. març 22, 2009 3:44 pm

Noiessss!!!!! no m'he pogut conectar fins ara!!!!!! com va el cap de setmana???

Ja he anat a EL DORADO!!!! realment, m'ha defraudat una mica, potser ahir el dia no acompanyava gaire....ja me posat al paper de les novies i ahir, quina ràbia va fer el dia ennuvolat que hi havia, i avui....quin sol que fa.....això ens pot passar a totes...però quina ràbia està pendent del temps!!

Doncs bé, pel que fa als plats El DOrado està molt bé pel preu i els plats que et donen, i sobretot la barra lliure que està molt bé, i el límit horari, que no n'hi ha....però...hi va haver alguna cosa que NO.....l'aperitiu molt bonic, però per darrera tothom per fora et pot veure i xafardejar, i després que, tot i no ser molt abundament l'aperitiu, va i te'l van passant en safates, no hi ha res damunt la taula, i es clar, a mi això de que els cambrers passin amb les safates i si pilles bés i sinó doncs no........I després la sala, ja ho heu dit, és una mica justa, molt acollidora però ens van dir que més de 180 ja no pot ser..i en principi nosaltres ho serem!!!!

Així que vaig marxar una mica decepcionada.....i mira, per a animar-me li vaig dir a la meva parella de presentar-nos al Casablanca...i tenien preparada una boda i....tot i que ens va dir per quedar un altre dia per parlar i ensenyar-nos-ho tot, vam fer una mica el "xafarot" i per dins ens va agradar, i a més, ens va donar una opció molt bona......ja sabeu que miràvem de casar-nos al Castell d'Escornalbou, però ell ens va dir que el que també podíem fer, (si no volíem la ceremònia a la platja) que podríem fer la boda civil al Castell de Vilafortuny què és preciós, i després anar cap al Casablanca,......i em va agradar la idea....però ens va aconsellar que havíem de tenir clara més o menys la data!!!!!!
i.........una gran fita aconseguid aquest cap de setmana, ens hem decidit, en principi, i si el restaurant on anem ens deix......serà el dia 12 de JUNY"!!!!!!!!!!!! ja està decidit..!!!!!

Ara trucarem a l'Encanteri per a fer-hi una visita.......... i a decidir-nos!!!!!!!!!!!!!!! em fa por anar a l'orangerie, que m'agrada molt molt i no pode-ho pagar!!!! nu sé què farem!!!!!!!!!

uixxxxxxxxxxxxxx jo si que us he fotut un rotllo, però us volia explicar la meva experiència!!!!!!!!!....

ara el que fa falta............que el meu novi m'ho demani (sóc així de clàssica)!!!!

Petonets
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. març 22, 2009 3:47 pm

blackmamba ha escrit:Voldria demanar-vos la opinio sobre algo q ens estem plantejant.. estem pensant en la possibilitat d'avançar el casament, potser a aquest setembre.. però no se si és massa just... el motiu és que el meu pare no està gaire bé de salut, i evidentment vull q estigiu al meu casament... pel tema lloc, a les termes per exemple tenen lloc aquest setembre, no se com estarà la cosa a l'orangerie... però em fa por pel vestit i pels tràmits, a veure si és massa just... opinions noies, que en penseu?? una altra opció és casarnos d'aqui un any, al març... però és una època que no m'acaba d'agradar, prefereixo setembre.... que en penseu???? un petonas a totes, guapisimes!!!

i la quedada el 6 d'abril, en principi em va be, no se si anirem ennloc al final!! muaaaaaaaaaaaaa

Escolta!!!!!! la meva companya de feina es va casar al Forti de la Reina (un lloc que estava bastant demanat) i ho van decidir en 5 mesos!!!!!!!!!! i va fer una boda com tothom.....el vestit preciós, en una ermita, i amb lloc al Fortí sent una gentada!!!!! a més, si esteu decidit i veieu que ho podeu fer....a mi al setembre també m'agradaria, és una bona època i sobretot, per les raons que tu tens.........

Per mi, tira endavant i casa't ara al setembre........'únic és mirar que tinguin lloc lliure pel dia que vols....la resta....no és tan complicat!!!!!!!

Petonets!!!!
laiac

EntradaAutor: Nata|ia » dg. març 22, 2009 3:57 pm

nenaaaa fes-ho al setembre!!! no t'ho pensis!! si el restaurant t la data lliur7e, tu el vestit i tot lu altre ho pots fer, encara t queda mig anyet!! tens temps!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 22, 2009 5:15 pm

blackmamba ha escrit:Voldria demanar-vos la opinio sobre algo q ens estem plantejant.. estem pensant en la possibilitat d'avançar el casament, potser a aquest setembre.. però no se si és massa just... el motiu és que el meu pare no està gaire bé de salut, i evidentment vull q estigiu al meu casament... pel tema lloc, a les termes per exemple tenen lloc aquest setembre, no se com estarà la cosa a l'orangerie... però em fa por pel vestit i pels tràmits, a veure si és massa just... opinions noies, que en penseu?? una altra opció és casarnos d'aqui un any, al març... però és una època que no m'acaba d'agradar, prefereixo setembre.... que en penseu???? un petonas a totes, guapisimes!!!

nenaaaaaaaaaaa
i tant que et queda temps!!!! i et quedarà tot perfecte ja voràs!! tens una raó de pes... jo no m'ho pensaria pregunta on hi ha puesto!!!!

x un altre lloc Parc-samà... es molt xulo...

ja ens explikes wapiiiiiii
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. març 22, 2009 5:17 pm

laiac ha escrit:Noiessss!!!!! no m'he pogut conectar fins ara!!!!!! com va el cap de setmana???

Ja he anat a EL DORADO!!!! realment, m'ha defraudat una mica, potser ahir el dia no acompanyava gaire....ja me posat al paper de les novies i ahir, quina ràbia va fer el dia ennuvolat que hi havia, i avui....quin sol que fa.....això ens pot passar a totes...però quina ràbia està pendent del temps!!

Doncs bé, pel que fa als plats El DOrado està molt bé pel preu i els plats que et donen, i sobretot la barra lliure que està molt bé, i el límit horari, que no n'hi ha....però...hi va haver alguna cosa que NO.....l'aperitiu molt bonic, però per darrera tothom per fora et pot veure i xafardejar, i després que, tot i no ser molt abundament l'aperitiu, va i te'l van passant en safates, no hi ha res damunt la taula, i es clar, a mi això de que els cambrers passin amb les safates i si pilles bés i sinó doncs no........I després la sala, ja ho heu dit, és una mica justa, molt acollidora però ens van dir que més de 180 ja no pot ser..i en principi nosaltres ho serem!!!!

Així que vaig marxar una mica decepcionada.....i mira, per a animar-me li vaig dir a la meva parella de presentar-nos al Casablanca...i tenien preparada una boda i....tot i que ens va dir per quedar un altre dia per parlar i ensenyar-nos-ho tot, vam fer una mica el "xafarot" i per dins ens va agradar, i a més, ens va donar una opció molt bona......ja sabeu que miràvem de casar-nos al Castell d'Escornalbou, però ell ens va dir que el que també podíem fer, (si no volíem la ceremònia a la platja) que podríem fer la boda civil al Castell de Vilafortuny què és preciós, i després anar cap al Casablanca,......i em va agradar la idea....però ens va aconsellar que havíem de tenir clara més o menys la data!!!!!!
i.........una gran fita aconseguid aquest cap de setmana, ens hem decidit, en principi, i si el restaurant on anem ens deix......serà el dia 12 de JUNY"!!!!!!!!!!!! ja està decidit..!!!!!

Ara trucarem a l'Encanteri per a fer-hi una visita.......... i a decidir-nos!!!!!!!!!!!!!!! em fa por anar a l'orangerie, que m'agrada molt molt i no pode-ho pagar!!!! nu sé què farem!!!!!!!!!

uixxxxxxxxxxxxxx jo si que us he fotut un rotllo, però us volia explicar la meva experiència!!!!!!!!!....

ara el que fa falta............que el meu novi m'ho demani (sóc així de clàssica)!!!!

Petonets

nenaaaaaaaa.. que nosaltres ens encanten les historietes que nem fent!!!! jejej..
diga-li a l'Arian si te fotos del castell de vilafortuny!!!!
t'han donat bona idea al casablancaaaaaaaaaaa

aixxxxxxx què faràs??????
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dg. març 22, 2009 10:15 pm

Si volem fer-ho aquest setembre a les termes tenen lloc... hauria d'anar a preguntar a l'orangerie, però no crec que n'hi hagi de lloc... i a l'encanteri ja em van dir que no n'hi havia...aixxxxx, no se, quin lioooo
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 23, 2009 7:48 am

blackmamba ha escrit:Si volem fer-ho aquest setembre a les termes tenen lloc... hauria d'anar a preguntar a l'orangerie, però no crec que n'hi hagi de lloc... i a l'encanteri ja em van dir que no n'hi havia...aixxxxx, no se, quin lioooo

tu tranki noiaaaaaaaaa.. que sortira superbé!!!!!

nenesssssssss que avui es dilluns NOOOOOOOOOOOOOOO!!!

que tal es presenta la setmaneta!!

x cert he penjat fotos del piset d'ara al meu compte enrrere!!!

un petonetttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. març 23, 2009 9:00 am

Bon diaaaaa!!!!!

quin horror...dilluns....!!!!!
Aquesta setmana no podem, però la que ve anirem un dia entre setmana al Casablanca; la veritat és que ens va agradar, i si la opció de fer la ceremònia civil primer al Castell de Vilafortuny, i després anar al Casablanca a fer el convit ens convenç (en tots els sentits), crec que farem això!!!!!!

No obstant, també vull trucar a l'Encanteri per anar-hi la setmana que ve, perque aquest cap de setmana mirant els menús i els preus i el lloc, ja he comentat que també m'agrada molt i allí barra lliure si que surt més barat, i a més és bonic, no obstant, la boda allí mateix si que no la faria, sinó que tornaríem a la opció del Castell de Vilanova d'Escornalbou!!!!!

aquesta setmana hem d'acabar de fer trasllat que la setmana vinent ens porten els mobles i ja hi anirem a viure....quina emoció!!!!

PEtons, i bon dilluns!!!
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 23, 2009 10:40 am

Bon dia a totes noies!!!!

M'han dit a l'orangerie que els hi queda un divendres de setembre, i 3 diumenges i también un dissbte d'octubre (el 17), a les termes hi ha dissabtes, divendres i diumenges disponibles al setembre.. tot el 2009, per l'any que ve com pensavem fer-ho inicialment hi ha més opicions. que n'opineu de casar-se un divendres??? millor un divendres que un diumenge??? es que tinc molta gent que em ve de fora i no se.... i estic dels nervis pensant en els vestits.... xq voldria mirar a pronovias pero no se si aniria tard si al final decidim fer.ho aquest setembre....

mua guapes!!!! i anim que demà ja és dimarts!!! ;)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: monxi_bp » dl. març 23, 2009 11:35 am

Jo penso que si estigues en la teva situacio si cal em caso amb texans i el restaurant si cal men vai al mas i faig carn a la brasa el mes important es poder tenir als pares!!
Pero naltrus quan vam ana lany pasat a pronovias x la meva germana ens van dir que el vestit am una setmana si volem el tenen lunic q costa una mica mes i pels tramits aixo no es res
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. març 23, 2009 11:42 am

blackmamba ha escrit:Bon dia a totes noies!!!!

M'han dit a l'orangerie que els hi queda un divendres de setembre, i 3 diumenges i también un dissbte d'octubre (el 17), a les termes hi ha dissabtes, divendres i diumenges disponibles al setembre.. tot el 2009, per l'any que ve com pensavem fer-ho inicialment hi ha més opicions. que n'opineu de casar-se un divendres??? millor un divendres que un diumenge??? es que tinc molta gent que em ve de fora i no se.... i estic dels nervis pensant en els vestits.... xq voldria mirar a pronovias pero no se si aniria tard si al final decidim fer.ho aquest setembre....

Un divendres esta bé i hi ha algun restaurant q els divendres tens descomptes a mi el diumenge no m'agrada gaire xq el dilluns as de treballar!!!i lo del estit com ja te dit si vols am una setmana tel tenen fet
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: blackmamba » dl. març 23, 2009 2:50 pm

gràcies a totes pels vostres consells!!! la veritat és que crec que al final ho avançarem... xq a veure, jo espero que mon pare es recuperi, però pot ser que no ho faci i potser aquest setembre también es tard, però clar, molt més tard és l'any q be... de totes maneres ja us dic, jo crec que es recupararà, pero prefereixo no arriscar-me... aquesta tarda torno a anar a l'orangerie per acabar de concretar coses i que ho vegin els pares i a veure com ho podem fer per les dates i tot... ja us aniré explicant!!! un petonas a totes!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: MiNi » dl. març 23, 2009 2:52 pm

guapa mira el castillo del rourell k es de los mismos dueños k el encanteri y alomejor tienen sitio para estesetiembre o octubre!! yo me lo celebro alli el 3 se octubre!

laia tmb te lo recomiendo!

http://www.grupencanteri.info/ca/castell_rourell/
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 23, 2009 4:18 pm

laiac ha escrit:Bon diaaaaa!!!!!

quin horror...dilluns....!!!!!
Aquesta setmana no podem, però la que ve anirem un dia entre setmana al Casablanca; la veritat és que ens va agradar, i si la opció de fer la ceremònia civil primer al Castell de Vilafortuny, i després anar al Casablanca a fer el convit ens convenç (en tots els sentits), crec que farem això!!!!!!

No obstant, també vull trucar a l'Encanteri per anar-hi la setmana que ve, perque aquest cap de setmana mirant els menús i els preus i el lloc, ja he comentat que també m'agrada molt i allí barra lliure si que surt més barat, i a més és bonic, no obstant, la boda allí mateix si que no la faria, sinó que tornaríem a la opció del Castell de Vilanova d'Escornalbou!!!!!

aquesta setmana hem d'acabar de fer trasllat que la setmana vinent ens porten els mobles i ja hi anirem a viure....quina emoció!!!!

PEtons, i bon dilluns!!!

que guaiiiiiiii nenii...segur que queda superxulooooo.. i sisi jo tmb aniria a veure l'encanteri.. total encara no has decidit res.. jejejej
ja ens xplikes!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. març 23, 2009 4:21 pm

nenaaaaa si et bé gent de fora .. divendres millor que diumengeeeee!!!! i lo del vestit no crec que sigui un problema.. segur que si passes pel foro 2009 et poden donar info... jejej que no vas tarddddddd!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dl. març 23, 2009 5:14 pm

Socorrooooooooooo!!!!!!!! noies....que jo no sé com va això de les quedades???? es que no tinc experiència en això....fa dos dies que m'he decidit en què ens casem l'any que ve.......aix mare!!!! ja m'expliqueu val?????

Per cert, acabo de trucar a l'Encanteri, jo sóc així, d'impulsos, i en sec he dit....ara hi truco per anar-lo a veure JA, i aquest JA és el divendres, però vaja, ja està bé, a mi m'hagués agradat aquesta tarda mateix....sóc una impacient!!!! doncs sabeu que????????????? el primer que m'han dit és si ja teníem data....i quan he dit al juny......no tenen cap dia......i del maig només el 25, i del juliol, només el 17!!!!!!! noieeeeees però cuantes us caseu a l'Encanteri.....que m'heu pres el dia de la boda!!!!! jijijijiji (és broma) i no creieu que pel setembre només dos dissabtes queden!!!! així que si ens agrada haurem de modificar les dates!!! quin remei!!!!

Apa....que segueixo treballant que avui encara no ha acabat la meva jornada laboral!!!!

PEtons
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants