CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: mferrer » dg. març 22, 2009 9:56 pm

Hola noies!!! bon vespre!!!

Doncs si, tant el Jordi com jo estem més convençuts del que hem triat; a més, ens fa l'efecte que el preu entrarà dins del nostre pressupost. gràcies per les vostres felicitacions i alegria; la veritat és que s'agreixen les bones paraules.

LABANDA!!! encara que em repeteixi: quins taconazos!!! senyal que deus saber caminar-hi!!! jo em poso unes sabates com aquestes (ja vas veure que jo también sóc baixeta, més que tu i l'arare, pq faig 1,54 però amb orgull) i acabo amb croses de la llet que em foto!!!

De totes maneres l'estil de les sabates m'agrada, i em penso que fa força per tu!!!

Arare, volem veure les teves manualitats; si ja ho dèiem l'altre dia: som unes artistes!!!

Bea, felicitats per la part que et toca.

A la resta, que tingueu un bon inici de setmana.
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: ARARE » dg. març 22, 2009 10:26 pm

Les meves invis estan en el horno.. Demà porto el disseny a la imprempta i en quant ho tinguin monto una i us la poso!!! Tinc proves fetes amb impresions de casa però no les vull posar encara!!! Vull que les veieu perfectes!!!

Les manualitats son dificils de fer... estic fent "l'envoltori de les invis".. Com el sobre però una altra cosa.. Potser només ho faig pels amics i als altres sense envoltori pq m'estan costant suors...!!!

Com diu la Mferrer: bon inici de setmana!!! Bon dilluns!! Ja queda menys per setmana santa!!! ueeeee

Anerola, Bea, que tal els findes especials???
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: NUMA » dl. març 23, 2009 10:36 am

LABANDA... X MI LES PRIMERES......... SENSE CAP MENA DE DUBTE!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

BUAAAA SON SUPER GUAPAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MODERNES, DIDERENTS, ULTIMA MODA, ELS COLORS :-)ok: :-)ok: :-)ok: .....
::love::

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: JB » dl. març 23, 2009 10:59 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!

MFERRER que buena pinta!!! no sabria decirte cual, ahora no seria justa. Estoy de dieta y todo me parece super bueno porque no me lo puedo permitir.jajaja

LABANDA pedazo de tacon, ya lo has medido??? a mi me gustan las segundas!!

NUMA buenos dias!!!

Al resto lo mismo digo!!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: dido » dl. març 23, 2009 11:07 am

Bon dia a totes!!!!!!

No sé per on començar... que heu treballat molt aquest cap de setmana.

mferrer, m'alegro que el tast hagi anat bé, i que ja tingueu les coses clares. Quan decideixes el menú et treus un bon pes de sobre...

Labanda, m'agraden les 2 sabates, però clar, les segones estan més vistes, les primeres són molt més originals!!

Bea, espero que haya ido muy bien el finde de lujo...

Nosaltres hem tingut cap de setmana gastronòmic a casa els sogres, déu meu, passaré dues setmanes sense menjar i sense beure res d'alcohol per poderme refer!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 23, 2009 11:10 am

bon dia!! quantes coses!!!

no sé ni que dir!

m'en vaig al pati!!

ahir em van fer una festa sorpresa pel meu aniversari!!!!! ben enganyada em tenien... tota la colla.... i vam repartir les primeres invis!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. març 23, 2009 1:33 pm

Bon dia!!!

Ostres LAbanda, quina il·lusió la festa sorpresa!!!

Avui la companya que em fa les invitacions m'ha portat més mostres,kja amb el dibuix que volem però en diferents formats: una que està doblegada en tres parts, l'altre que només està doblegada una part i queda més allargada,... bé, no sé si m'explico. El dibuix, no recordo si ja us ho vaig explicar, són dos testos (roser) amb unes branques amb alguna flor i una d'elles s'entrellaça mútuament, i està relacionat amb una lectura i amb el detall que donarem (testets de roses pitiminí i bossetes llavors). està pintat amb aquarel·la i queda molt xulo. Dins de les invitacions hi posarem:

“La flor es resigna a transformar-se per convertir-se en fruit;
El fruit en llavor;
La llavor en arbre viu,...”

... i el nostre amor en un compromís ferm i sincer que volem compartir amb tots vosaltres;

Us esperem el dia 27 de Setembre del 2009 a les 12:30 a l’església de Rubió

Més o menys serà quelcom semblant

Quan estiguin del tot, si puc ja us les ensenyaré.
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 23, 2009 1:38 pm

nenaaaa, m'ha arribat a l'ànima!!! quin sentiment en el text!!! si senyor!!!!

esperem les invis de les que esteu pendent!!!
i el teu nou pressupost mferrer!!
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dl. març 23, 2009 1:54 pm

Gràcies.

Home, potser tot plegat no és tant modern com què heu fet totes vosaltres!!!, però clar, un dibuix fet i pintat a mà requeria alguna cosa de l'estil que hem posat!!! a més, l'objectiu era donar-li a tot un mateix fil conductor!!!
mferrer

EntradaAutor: mferrer » dl. març 23, 2009 3:25 pm

Ostres!!! no us vaig explicar que divendres vaig posar LA POTA amb en Jordi (el maitre). Resulta que ens va preguntar si havíem estat a portes obertes i q què ens va semblar. Jo li vaig dir que tot molt bé, però que la decoració del sostre no m'acabava de fer el pes, i,....... em va dir que ho havia fet el seu pare, que és l'amo de FLOR d'Alba!!!! argggg em volia fondre, i aleshores per intentar arreglar-ho vaig dir que no m'agradava la part de dalt (on hi havia tots el pètals) i la POTA VA ENDINSAR-SE MÉS, pq em va dir que era una creació nova que havien fet per 1r cop al casament de la seva germana!!! aiiiiiiiiiiii quin horror!!!!! PERQUÈ VEIEU, QUE TOT QUEDA A CASA!!! (no sé si ho sabíeu això del parentiu???)
mferrer

EntradaAutor: ANEROLA » dl. març 23, 2009 4:44 pm

Bon dilluns noies,
jajaja mferrer encara m'estic rajant amb això que has explicat del Jordi i Flor d'Alba, jaja que bona. Estan tots liats i enxufats aquí a ca n'alzina. Jo sí que ho sabia, i em sona que algú va comentar lo de les flors...o em penso que ens ho va dir el mateix de la floristeria això. Per cert noia tu i jo fem la mateixa alçada, jeje, sóm petitones les dos. El text de les teves invis és molt maco, ja ens les ensenyaràs.
Labanda explica explica on va ser la festa sorpresa? et tenien enganyadeta?
Algú preguntava pel finde sorpresa als meus pares, va ser molt maco, ma mare plorant quan va obrir la porta de l'habitació i hi èrem tots a dins, jeje. Recomano 100% l'hotel. Per si algú vol anar-hi, es diu Cal Joan del Batlle, tenen un esmorzar insuperable!!
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. març 23, 2009 6:41 pm

BONÍSSIM MFERRER!!! JO también RIC ENCARA!!!!!

Lorena, miraré la web i la posaré a favoritos!!! sempre va bé..

m'en vaig a anglès!!!! quin pal!

ja us posaré fotos de la sorpeseta... pero me les han de passar pq evidentment jo no portava camera!!
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dl. març 23, 2009 8:51 pm

Bufa, noies, com escriviu en dos dies!!!!

JB enhorabona pel teu nou estat de padineta.

Labanda, explica, explica, com va anar la festa sorpresa.

Anerola, que bé que sona el que expliques... posa alguna foto del finde.

JB posa'n tu también alguna del cap de setmana a Tossa!!!

Mferrer, jo también sabia que algú de ca n'alzina hi tenia parentiu, però no recordava que era en Jordi...ups!!! i va ser el casament de sa germana!!! jejeje, bé, doncs res, noia, que no tot pot agradar a tothom... jejeje, pobreta, et deuries quedar ben vermella...

Ei, mferrer i Arare, volem veure les invitacions malgrat estiguin en procés... que així mola més el canvi i fa més efecte, dones!!!!
MOT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 23, 2009 8:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dl. març 23, 2009 8:54 pm

Ah, em deixava: Labanda, les segones sens dubte, les que ensenyes una mica la punta, pensa q serà estiu i t'anirà bé anar una mica "suelta" de peus... jeje, tot i que amb l'alçada, això de "suelta" ja ho veurem... però tu ja hi estàs acostumada, no?! doncs ja està!!!!

Mferrer, m'està fent un rau-rau la panxa!!!! quina gana m'ha entrat amb la descripció que has fet dels plats i les fotos que has posat. Decidit! me'n vaig a fer el sopar!!!!

Petons a totes!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: mferrer » dt. març 24, 2009 1:58 pm

BOn dia!!! si que està pobre el fórum!!! on sou???

Avui en Jordi li enviarà el nou menú a l'Ariana. Quan sàpiga preus li passo a la Labanda per la graella de menús.

Anerola: en el pot petit la bona confitura!!! això ho dic quan em diuen que sóc baixeta.
mferrer

EntradaAutor: ARARE » dt. març 24, 2009 2:07 pm

mferrer ha escrit:BOn dia!!! si que està pobre el fórum!!! on sou???

Avui en Jordi li enviarà el nou menú a l'Ariana. Quan sàpiga preus li passo a la Labanda per la graella de menús.

Anerola: en el pot petit la bona confitura!!! això ho dic quan em diuen que sóc baixeta.

I el verí més concentrat!!! Jo sempre ho afegeixo quan em diuen lo de la confitura!!! Pq soc petita però amb mala llet!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: dido » dt. març 24, 2009 3:14 pm

Jeje, m'uneixo al club de les baixetes!! 1,57 i súper digna!!!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: Majestic » dt. març 24, 2009 6:12 pm

Buenoooo..., las bajitas al poder, ehhh!!!!

Yo seré la nota discordante..., 1,78m !!! A la búsqueda de zapatos bajitos!!! ;-P

Labanda., las invis son chulísisisiisisismas!!!
Y el menú, nosotros nos quedamos igual, el que habíamos decidido.
Majestic
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MOT » dt. març 24, 2009 6:56 pm

Ei noies!!!! com va??? ja estem a dimarts, i sembla que la setmana acabarà essent relaxadeta en quant a feina... que bé!!!! com us va a vosaltres????
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: S&X » dt. març 24, 2009 9:28 pm

Bona nit noies!!

mferrer jejeje et deuries quedar :star:: amb el jordi, jo li hagués dit el mateix i l.hagués cagat también! ::-)

ARARE com van les manualitats???

Jo faig 1.70 i también busco sabates baixetes, més que res que aguanto els tacons! i el Xavi medeix més o menys el mateix, a veure si trobo alguna cosa bunica :)

Avui HOUSE!! :-)ok:
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants