ROSA CLARA

Vestits de nuvi i núvia.

EntradaAutor: Bandi » dv. juny 23, 2006 7:30 am

Mir, m'encanta com et queda el vestit! Quin "tipassu"!!! Imatge

A més lo del ram de girasols m'ha flipat! M'ho apunto... que no faltin idees! jejeje!Imatge

Volem més fotitos i una explicació detallada de com va anr tot!!!
ImatgeImatge
Imatge
Bandi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 8:01 am

uuf uuf ho intentaré, però jo, això de prendre'm-ho amb calma....jejejeje....no sé ni qué significa, jajaja, és que sóc mooolt nerviosa i moooolt patidora!! no puc fer-hi res...
us explico segur, que tinc uns dies mogudets: aquesta tarda em vé un tècnic a mirar la nevera (que ja tinc problemes i això que és nova de trinca), després marxo pitant el cap de setmana a Reus (ei! que jo sóc d'allà, encara que visc a Barcelona), tornem diumenge i dilluns curro a saco (s'em presenta una setmana d'aquelles "divertides"), les dues proves i a més a més estic fent els regalets de la boda!!!!! uf uf, acabaré feta caldo...
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. juny 23, 2006 8:14 am

Bueno pilar es normal q estiguis tan estresada pq a un mes abans hi han mooooltisimes coses a fer encara i veus q el temps esta al cim, pero noia prente tiles i relaxat q tot surtira rodo i una mica de ginseng per aguantar el ritme dels ulrims preparatius!!!! pero ja veuras quina satisfaccio el dia del casament es compensara amb creus tot aquest "patiment" jejejeje :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Stella
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2373
Membre des de: dl. des. 27, 2004 7:20 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 8:21 am

UI, gingseng?? jejeje, qué va! quan estava acabant la carrera, vaig haver de demanar-l'hi a la meva doctora que m'en donés (rollo tauritón o algo així, no recordo) i vaig haver de deixar-ho al segon dia perquè semblava que m'hagués fotut quatre ratlles de coca! jejejej, anava spidosda per tot arreu, qué va, jo com a molt tiletes i poliols, de fet, inclús he reduït el número de cafés al dia, perquè començo a pujar-me per les parets, jejejeje
però vaja, que jo crec que ho superarem, jiji, tot sigui per arribar ràpid al superviatge a Thailandia!!!!!!
gràcies stella, guapa
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. juny 23, 2006 8:26 am

Ostres Tahilandiaaaa!!!!! aixo no m'extranya q estiguis nerviosa esperant el dia per poder fer aquest super viatje!!!!! jaajajja escolta i q et vas pendre per la carrera pq jo ara mateix necesito algo q m'animi i em doni energia!!!! jajaja
Stella

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 8:31 am

pues es que no m'enrecordo, perquè ja fa uns anyets (5 o 6), però ja et dic que era un d'aquests preparats de la farmàcia rotllo tauritón o pharmaton complex o joquesé, algo així, però sé que portava ginseng
la doctora m'ho va recptar amb la condició que només ho podria prendre durant 3 mesos, perquè crea addicció, i a més a més, havia de tenir clar que quan el deixés de prendre em donaria un bajón impressionant, perquè durant aquest temps estas enganyant el teu cos i fent un sobreesforç "artificial", llavors quan ho deixes, tens tot el cansament i els nervis acumulats i és pitjor
ja et dic que no em va sentar bé, de fet, estava fent el projecte de fi de carrera i la meva companya, al segon dia, em va haver de preguntar seriosament qué estava prenent...jejejejeje, i ho vaig deixar
jo sóc més partidària de fer una dieta sana i reforçar-la amb productes naturals (aliments que et donin més energia), pots consultar-ho a un dietista, i llavors, les ajudes de tota la vida: té, café, etc
ànims!!!
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. juny 23, 2006 9:55 am

Ups doncs aixo continuare amb la jalea real de tota la vida!!! jejeje
Ei Pilar quina emocio el teu compte enrere ha co,mençat!!!!! :-);-):-) aviat seras una dona casadaaa!!!!
Stella

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 4:34 pm

huoles

apa !!! ja som varies ... les meves flors preferides són els girasols però com tu Stella, no em quedavan gens bé al vestit i així que vaig optar per les orquídees !!! =0-0-)

A casa n'he plantat aquest any ... i estan més alt que un sant Pau !!! Però la varietat que he plantat no té pipes .... uohhhhhh !! :-(

Pilar, bitxu ... quina setmana que et ve per davant ! Per cert, que és això que estàs fent de regalets? explica explica ...
Visitant

EntradaAutor: Stella » dv. juny 23, 2006 6:32 pm

.:*:*:. guau Bede!!!!!!! mas donat una idea genial! :-)ok: avui he anat al viver a comprar flors i pensaba q no sabia quines posar en el raco de la terrasa on mes odna el sol...patapam ja ho tinc! no t'importa q et copii la idea oi?? q xulo!
Som les forofes adictes als girasols!!!! jajajaja MIR era un ram precios i molt original, alegre com el dia q es vivia!!!
Stella

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 6:57 pm

I tant que no wapa !!! Espero que almenys les teves tinguin pipes .... jo em vaig quedar amb les ganes !!!
Però tot i això m'encanten !!! .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:.

Per cert, a la terrassa et quedan xulísimes !!!! Si segueixes les indicacions no tindràs cap problema ... =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. juny 23, 2006 9:19 pm

Jo tinc margarides a la terrassa =0-0-) =0-0-) =0-0-)

:-()-)
Visitant

EntradaAutor: alse » ds. juny 24, 2006 10:54 am

JO TINC UNA ORQUIDIA PRECIOSA, PERO A LA TERRASSA JA NO HI TINC RES PQ SE'M MOREN TOTES, SÓC UN CAS!
MIR ESTAVES PRECIOSA!
alse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

EntradaAutor: Stella » ds. juny 24, 2006 11:01 am

Jo ahir vaig estar al viver, i vaig comprar unes flors q es diuen" alegria de la casa" son xules en dos colros, ja us posare les fotos, pero el q no vaig trobar son els girosols :-( :-( :-( dema provare a un altre viver... on te les vas comprar tu Bede??
Stella

EntradaAutor: Visitant » ds. juny 24, 2006 4:49 pm

Jo vui plantar girasols i cales >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. juny 24, 2006 7:49 pm

jo vaig comprar les semilles en el shlecker (o com s'escrigui)... ja sabeu aquesta cadena de drogueries alemana. Mirant per casualitat vam veure que venien les semilles i les vam comprar i plantar :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Stella, posa les fotos ... estic encuriosida com són l'alegria de la casa ...
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. juny 24, 2006 11:21 pm

Ostres, no sabia que a l'Schleiker en venien :-( :-( :-( Jo volia anar al Leroy Merlin, ja em passaré per l'Schleiker k en tinc un parell a prop de casa >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 12:40 am

venen les semilles, les vaig trobar per casualitat ... però crec que és la varietat que venen no tenen pipes !!! Ja em contareu que tal ... [img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/biggrin.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/biggrin.gif[/img][img]http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/biggrin.gif[/img]
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 7:53 am

Cap problema per les pipes :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Gràcies Bede :-()-)
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. juny 25, 2006 10:55 am

de res wapa .... però ja que les plantes esperes obtenir el fruit ... jejejejeje

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Visitant

EntradaAutor: alse » dg. juny 25, 2006 11:44 am

jo ahir a la tarda vaig anar a flores navarro del c/valència i vaig comprar dos rams de gerberes preciosos. La veritat és q aquesta floristeria esta super bé de preu, els dos rams em van costar 12€!!! el meu novio flipava!!!
alse

Entrades: 1046
Membre des de: dv. nov. 11, 2005 7:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant