zakira ha escrit:Acabo de llamar al turo... He hablado con todos, Pere, Daniel y porfin con Carles que es quien se supone que va a ser mi metre...
Me han dicho que no se habían olvidado de mi... pero por el nerviosismo con el que me hablaban he podido detectar que si! SE HABIAN OLVIDADO!!!!!!!
Y claro les he llamado porque sólo puedo quedar los sábados y me han dicho que este sábado era un poco justo...
Pues que me hubiesen llamado antes!!!!!! Total que he quedado con Carles a las 11 en el turó!!
Y no todavía no he hablado con el dj!!! Y no tengo ninguna canción!!!!
Estoy en una empresa con una compañera y estabamos tomando un café y un poco más y me echo a llorar!! jajajajaja.
Por cierto WAYSA acabo de hablar con el Mossen y me ha dado el telf del organista y porfin tengo música!!!!! (Lo que no me ha dicho es lo que iba a tocar...) jajajaja.
Guapa tu tranquil·la que sortirà tot molt bé... i les altres vigileu pq la veritat és que em sembla que són una mica desastre, sí... el dia que es casava el germà d'aquella noia vam anar al Turó, es casava a les 14 i vam arribar a les 13.45, jo pensant que no ens deixarien entrar ni res pq estaven a punt d'arribar, i que va, sense cap problema ens van deixar entrar, no hi havia les taules de les begudes dels aperitius muntat ni les hostesses que donen les roses per nlloc, jo estava nerviosa i tot per la parella que havia d'arribar, i el pere al despaqtx, tan traqnuil... vigileu que em sembla que són uns panxacontents!!!
Escolta zakira, que pel dj no t'has de preocupar gens ni mica, el meu germà es va casar l'any passat i tp havien pensat cap cançó, però el dj els va muntar tota la festa en dues hores. Pensa que ells tenen una seleccicó establerta de música, per totes les edats, divertida, recorrent, de tota la vida... i fins i tot per a les entrades dels plats, les entregues... pensa que ells estan farts de fer sempre això!!! i encara que aneu en blanc, us aconsellarà potser millor que les que portem una idea fixa, pq no sabem de ritmes ni de reacciuons de la gent amb les cançons, i ell en canvi sí... tu deixa't aconsellar i preocupa't només de gaudir auesta última setmana preboda!!!
un petonàs!