laiac ha escrit:Socorrooooooooooo!!!!!!!! noies....que jo no sé com va això de les quedades???? es que no tinc experiència en això....fa dos dies que m'he decidit en què ens casem l'any que ve.......aix mare!!!! ja m'expliqueu val?????
Per cert, acabo de trucar a l'Encanteri, jo sóc així, d'impulsos, i en sec he dit....ara hi truco per anar-lo a veure JA, i aquest JA és el divendres, però vaja, ja està bé, a mi m'hagués agradat aquesta tarda mateix....sóc una impacient!!!! doncs sabeu que????????????? el primer que m'han dit és si ja teníem data....i quan he dit al juny......no tenen cap dia......i del maig només el 25, i del juliol, només el 17!!!!!!! noieeeeees però cuantes us caseu a l'Encanteri.....que m'heu pres el dia de la boda!!!!! jijijijiji (és broma) i no creieu que pel setembre només dos dissabtes queden!!!! així que si ens agrada haurem de modificar les dates!!! quin remei!!!!
Apa....que segueixo treballant que avui encara no ha acabat la meva jornada laboral!!!!
PEtons
guapa mira el castillo del rourell k es de los mismos dueños k el encanteri y seguro k tienen mas fechas, pk yo cuando fui el encanteri estaba a tope y el castillo habian muchas fechs disponibles. yo lo celebro alli el 3 de octubre!
te lo recomiendo! esta es su web:
http://www.grupencanteri.info/ca/castell_rourell/