NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: MiNi » dl. març 23, 2009 5:45 pm

laiac ha escrit:Socorrooooooooooo!!!!!!!! noies....que jo no sé com va això de les quedades???? es que no tinc experiència en això....fa dos dies que m'he decidit en què ens casem l'any que ve.......aix mare!!!! ja m'expliqueu val?????

Per cert, acabo de trucar a l'Encanteri, jo sóc així, d'impulsos, i en sec he dit....ara hi truco per anar-lo a veure JA, i aquest JA és el divendres, però vaja, ja està bé, a mi m'hagués agradat aquesta tarda mateix....sóc una impacient!!!! doncs sabeu que????????????? el primer que m'han dit és si ja teníem data....i quan he dit al juny......no tenen cap dia......i del maig només el 25, i del juliol, només el 17!!!!!!! noieeeeees però cuantes us caseu a l'Encanteri.....que m'heu pres el dia de la boda!!!!! jijijijiji (és broma) i no creieu que pel setembre només dos dissabtes queden!!!! així que si ens agrada haurem de modificar les dates!!! quin remei!!!!

Apa....que segueixo treballant que avui encara no ha acabat la meva jornada laboral!!!!

PEtons

guapa mira el castillo del rourell k es de los mismos dueños k el encanteri y seguro k tienen mas fechas, pk yo cuando fui el encanteri estaba a tope y el castillo habian muchas fechs disponibles. yo lo celebro alli el 3 de octubre!

te lo recomiendo! esta es su web:

http://www.grupencanteri.info/ca/castell_rourell/
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi
:: meganúvia

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

EntradaAutor: laiac » dl. març 23, 2009 5:55 pm

MiNi ha escrit:
laiac ha escrit:Socorrooooooooooo!!!!!!!! noies....que jo no sé com va això de les quedades???? es que no tinc experiència en això....fa dos dies que m'he decidit en què ens casem l'any que ve.......aix mare!!!! ja m'expliqueu val?????

Per cert, acabo de trucar a l'Encanteri, jo sóc així, d'impulsos, i en sec he dit....ara hi truco per anar-lo a veure JA, i aquest JA és el divendres, però vaja, ja està bé, a mi m'hagués agradat aquesta tarda mateix....sóc una impacient!!!! doncs sabeu que????????????? el primer que m'han dit és si ja teníem data....i quan he dit al juny......no tenen cap dia......i del maig només el 25, i del juliol, només el 17!!!!!!! noieeeeees però cuantes us caseu a l'Encanteri.....que m'heu pres el dia de la boda!!!!! jijijijiji (és broma) i no creieu que pel setembre només dos dissabtes queden!!!! així que si ens agrada haurem de modificar les dates!!! quin remei!!!!

Apa....que segueixo treballant que avui encara no ha acabat la meva jornada laboral!!!!

PEtons

guapa mira el castillo del rourell k es de los mismos dueños k el encanteri y seguro k tienen mas fechas, pk yo cuando fui el encanteri estaba a tope y el castillo habian muchas fechs disponibles. yo lo celebro alli el 3 de octubre!

HOla!!!!! abans et volia contestar, però m'animo amb altres coses i se me'n va del cap!!!!

Ja ho sé ja que és molt bonic, i quan vam anar a la fira de EL teu dia ja ho vam preguntar també, el problema són els invitats.....em van comentar que l'ocupació és limitada, i nosaltres serem uns 200!!!!! i no hi cabem al Castell, sinó t'asseguro que hi hagués anat a consultar perquè es veu molt bonic!!!!!
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dl. març 23, 2009 11:48 pm

blackmamba ha escrit:gràcies a totes pels vostres consells!!! la veritat és que crec que al final ho avançarem... xq a veure, jo espero que mon pare es recuperi, però pot ser que no ho faci i potser aquest setembre también es tard, però clar, molt més tard és l'any q be... de totes maneres ja us dic, jo crec que es recupararà, pero prefereixo no arriscar-me... aquesta tarda torno a anar a l'orangerie per acabar de concretar coses i que ho vegin els pares i a veure com ho podem fer per les dates i tot... ja us aniré explicant!!! un petonas a totes!!!

Hola a totes!!!

Blackmamba, perdona que no t'hagi respost a lo de les Termes, però he estat fora el cap de setmana. Jo no m'ho pensaria i em casaria al setembre. Pensa que el més important és que estigueu tots junts. Pel lloc, si tenen divendres lliure, casi millor que diumenge (sobretot per la gent que ve de fora) i pel vestit crec que tampoc hi haurà problema. Jo he anat a mirar i hi ha botigues que m'han dit que amb tres mesos és més que suficient. I menys i tot. O sigui que, ànims!!!

I de les Termes, a mi el lloc m'agrada molt, però tens molta raó en que la cerimònia civil, sobretot, és caríssima. Nosaltres anem el dissabte a veure si podem acabar d'aclarir algunes coses, sobretot en relació als preus, ja t'explicaré.

Jo marxo tota la setmana de vacances, no em va bé el dia 6. :-/ Però més endavant podem fer una altra no?

Petons per a totes!!!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 1:26 am

María&Xavi ha escrit:
blackmamba ha escrit:gràcies a totes pels vostres consells!!! la veritat és que crec que al final ho avançarem... xq a veure, jo espero que mon pare es recuperi, però pot ser que no ho faci i potser aquest setembre también es tard, però clar, molt més tard és l'any q be... de totes maneres ja us dic, jo crec que es recupararà, pero prefereixo no arriscar-me... aquesta tarda torno a anar a l'orangerie per acabar de concretar coses i que ho vegin els pares i a veure com ho podem fer per les dates i tot... ja us aniré explicant!!! un petonas a totes!!!

Hola a totes!!!

Blackmamba, perdona que no t'hagi respost a lo de les Termes, però he estat fora el cap de setmana. Jo no m'ho pensaria i em casaria al setembre. Pensa que el més important és que estigueu tots junts. Pel lloc, si tenen divendres lliure, casi millor que diumenge (sobretot per la gent que ve de fora) i pel vestit crec que tampoc hi haurà problema. Jo he anat a mirar i hi ha botigues que m'han dit que amb tres mesos és més que suficient. I menys i tot. O sigui que, ànims!!!

I de les Termes, a mi el lloc m'agrada molt, però tens molta raó en que la cerimònia civil, sobretot, és caríssima. Nosaltres anem el dissabte a veure si podem acabar d'aclarir algunes coses, sobretot en relació als preus, ja t'explicaré.

Jo marxo tota la setmana de vacances, no em va bé el dia 6. :-/ Però més endavant podem fer una altra no?

Petons per a totes!!!

A mi les termes m'agrada, el lloc és maco i ens agrada la sala dalí per fer el banquet, però no m'agrada que ens vulguin cobrar per tot.. al final hem decidit fer la cerimonia per l'esglesia, però la barra lliure és un paston... nosaltres volem intentar que ens cobrin per consumició, a veure si cola... després son una mica racanos amb el tast, que si nomes 4 persones, que si nomes 2 plats de cada... no se, una mica raro, no? pel que cobren.... després que et limiten a 7 hores la boda, a partir de 7 hores a 174€ la hora extra... no se, son moltes coses. a mi el que més m'agrada és l'orangerie però per aquest any ja nomes tenen diumenges i el 25 de setembre i una amiga se'm casa el 26... i fa mesos, més aviat anys que ho té planejat... i no es plan de prendre protagonisme... aixi q m'estic plantejant l'encanteri, que te el 18 de setembre 2009 lliure encara, que es divendres... xq per preu és el que surt millor, tot i q les instal·lacions no son les q més m'agraden.. i quan els hi vaig preguntar que que passava si plovia em van dir "ui, millor que no plogui...." no seeeeeeeeee aix, quin dilemaaaa. ja aniré explicant!!! muaaaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 24, 2009 8:53 am

Hola noies jo també soc de Tarragona i em caso el 12 - 06-2010, mes o menys o tinc ja tot decidit si necessiteu alguna cosa ja sabeu on soc.

Felicitats a totes
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: laiac » dt. març 24, 2009 11:13 am

Huole!!!!

Bon dia....ningú m'ha explicat encara com va això de quedar eeee!!!!

Nataliaaa et cases el mateix dia que jo vull...tot i que no sé si podré perque està tot a tope!!!

El tema del Termes també em va passar a mi, vull dir que vaig veure que, pel que pagues, masses condicions i massa tiquismiquis tot!!!1 és un lloc preciós i seria molt bonic, però et fan pagar per moltes coses extra, o com això del tast, i de les hores addicionals....jo ho vaig tenir que descartar perque no arribava!!!!

Per cert, m'han donat hora per anar a veure l'Encanteri el divendres, crec que us ho vaig dir, però les que us hi caseu, em podeu fer cinc cèntims de com va el tema de la música i del límit horari?? la meva boda seria de dia!!!!!

Moltes Gràcies!!!
ahhh i jo tinc familia de fora, i segur que ho faria en divendres abans que en diumenge...sempre és millor!!!!

Petons
laiac

EntradaAutor: MiNi » dt. març 24, 2009 11:41 am

laiac ha escrit:
MiNi ha escrit:

PEtons

HOla!!!!! abans et volia contestar, però m'animo amb altres coses i se me'n va del cap!!!!

Ja ho sé ja que és molt bonic, i quan vam anar a la fira de EL teu dia ja ho vam preguntar també, el problema són els invitats.....em van comentar que l'ocupació és limitada, i nosaltres serem uns 200!!!!! i no hi cabem al Castell, sinó t'asseguro que hi hagués anat a consultar perquè es veu molt bonic!!!!!

quina pena k no hi capigueu laia, amb lo maco k es!! jo la veritat es k vaig justeta!!!

bueno a veure com va divendres a l'encanteri, la veritat es k tmb es molt maco!
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MiNi

Entrades: 8796
Membre des de: dj. juny 12, 2008 10:08 am
Ubicació: Roda de Barà

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 24, 2009 12:39 pm

_eLi_ ha escrit:Holas!!

Que tal chicas?? como va ese lunes tarde??

Kedada para el 6 ABRIL:

Confirmadas:

- espluguina
- Papallona
- eLi

Ánimo chicas!! espero vuestra confirmación, Torsaeann, Natalia, Arian, Elena_i_Oscar, María&Xavi, Esther&Edu, blackmamba, laiac, caricari, NIKITA, JUDITH REUS, Monxi_bp, TODAS!!!!!!! (nose si me dejo alguien!!)

Jo no us puc confirmar de que vingui xq jo sempre treballo de tarda (de 14h a 21h) i clar auria de demanar festa....i no es per fervos de menys xq tinc ganes de q ens coneguem xo clar tinc pocs dies lliures de festa a l'any i si el gasto a lo tonto.....encara que segons a l'hora que quedeu i el lloc...potser em puc escapar.
Xq daqella setmana el dimecres us va be???bueno jo fins l'ultim moment no sabre si podre venir
Haure de demanar ora a la pelu, i m'haure de comprar roba xq tingueu una bona impresio ja q sembla una cita a cegues xq algunes ja us heu vist xo les altres no...quina vergonya!!! >.-<: >.-<:
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 24, 2009 12:41 pm

nataliaferre ha escrit:Hola noies jo també soc de Tarragona i em caso el 12 - 06-2010, mes o menys o tinc ja tot decidit si necessiteu alguna cosa ja sabeu on soc.

Felicitats a totes

Enhorabona!!
I a on et cases???
monxi_bp

EntradaAutor: laiac » dt. març 24, 2009 12:47 pm

Bones a totes!!!!

Acabo de trucar al Casablanca....tinc intriga per veure el Castell de Vilafortuny i a veure com va això de la boda civil allí....em vau dir que alguna s'havia casat allí??? sabeu quan val fer la boda civil allí??? voldria saber-ho abans de que ens el presentin, per saber com van les coses!!!!! crec que al casablanca a la platja no era gaire, però a veure si fent la boda al castell....aix nusé....m'ho podria dir alguna?????

D'això de quedar.....jo aquella setmana si tinc vacances marxo fora al poble del meu novi, i no sé si hi seré!!!!!ja veurem!!!

Petonets!!!!
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. març 24, 2009 1:12 pm

Eiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

He estat repassant el foro...i he vist que si que l'Arian i l'elena diuen que es casen al Castell de Vilafortuny i en juny/juliol com vull jo!!!!

No he trobat el preu que costa la ceremònia civil....i no he vist que aquests dies es conectessin, com podria posar-me en contacte amb elles??

Petons
laiac

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 3:29 pm

laiac ha escrit:Huole!!!!

Nataliaaa et cases el mateix dia que jo vull...tot i que no sé si podré perque està tot a tope!!!

El tema del Termes també em va passar a mi, vull dir que vaig veure que, pel que pagues, masses condicions i massa tiquismiquis tot!!!1 és un lloc preciós i seria molt bonic, però et fan pagar per moltes coses extra, o com això del tast, i de les hores addicionals....jo ho vaig tenir que descartar perque no arribava!!!!

Per cert, m'han donat hora per anar a veure l'Encanteri el divendres, crec que us ho vaig dir, però les que us hi caseu, em podeu fer cinc cèntims de com va el tema de la música i del límit horari?? la meva boda seria de dia!!!!!

Moltes Gràcies!!!
ahhh i jo tinc familia de fora, i segur que ho faria en divendres abans que en diumenge...sempre és millor!!!!

Petons

A l'Encanteri son 410 euros la dj que ells tenen allà, tot i q en pots portar un altre. La dj està des de l'aperitiu i després dues hores de ball, si vols més estona, hores extres a pagar a la dj. No recordo que em diguessin res de limit horari.

Nosaltres al final estem pensant de fer-ho un diumenge, en principi al setembre d'aquest any al final, xq mon pare que és el malalt és lo que vol, li agrada més el diumenge per fer celebracions... aixi que al final también tindrà que ser de dia, tot i que jo preferia de nit i un dissabte o divendres... al final crec que ens decantarem per l'orangerie, les termes son massa cares pel que despres t'ofereixen i l'encanteri no se, se'm fa la sala una mica freda. aixi que possibles dates el 6 o el 20 de setembre de 2009 al final... aix, no se, xq mon pare diu que xq no ho faig a l'agost o al juliol... però llavors si que ho veig molt molt just pel tema vestit i tot... que en penseu?? jo crec que el 6 de setembre estaria be, no es agost pero casi, jejeje.

muaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 24, 2009 3:33 pm

Hola monxi_bp, que tal? jo em caso a la Selva del camp, a l'ermita de Paret delgada no se si la coneixes. I tu on et cases???
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: blackmamba » dt. març 24, 2009 3:50 pm

nataliaferre ha escrit:Hola noies jo també soc de Tarragona i em caso el 12 - 06-2010, mes o menys o tinc ja tot decidit si necessiteu alguna cosa ja sabeu on soc.

Felicitats a totes

Moltes felicitats!!!

Així ja ho tens decidit?? explica explicaaaa

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: María&Xavi » dt. març 24, 2009 4:23 pm

blackmamba ha escrit:
María&Xavi ha escrit:

Hola a totes!!!

Petons per a totes!!!

A mi les termes m'agrada, el lloc és maco i ens agrada la sala dalí per fer el banquet, però no m'agrada que ens vulguin cobrar per tot.. al final hem decidit fer la cerimonia per l'esglesia, però la barra lliure és un paston... nosaltres volem intentar que ens cobrin per consumició, a veure si cola... després son una mica racanos amb el tast, que si nomes 4 persones, que si nomes 2 plats de cada... no se, una mica raro, no? pel que cobren.... després que et limiten a 7 hores la boda, a partir de 7 hores a 174€ la hora extra... no se, son moltes coses. a mi el que més m'agrada és l'orangerie però per aquest any ja nomes tenen diumenges i el 25 de setembre i una amiga se'm casa el 26... i fa mesos, més aviat anys que ho té planejat... i no es plan de prendre protagonisme... aixi q m'estic plantejant l'encanteri, que te el 18 de setembre 2009 lliure encara, que es divendres... xq per preu és el que surt millor, tot i q les instal·lacions no son les q més m'agraden.. i quan els hi vaig preguntar que que passava si plovia em van dir "ui, millor que no plogui...." no seeeeeeeeee aix, quin dilemaaaa. ja aniré explicant!!! muaaaaaa

Nosaltres també vam mirar l'Encanteri i també ens va agradar, però com que buscàvem un lloc amb hotel, doncs al final ho vam descartar. Pensa que, qualsevol dels tres llocs estan molt bé, i que serà un dia especail ho facis on ho facis. Nosaltres ens hem llençat a la piscina perquè tenim ajuda econòmica per part dels pares i a ells els hi va agradar també molt el lloc tot i que tots trobem que et cobren per respirar i que és un abús, ja que et cobren per coses que a ells no els hi suposa una despesa. Però bueno, després de posar tot això a una balança i de pensar que ens va encantar als dos i que té hotel, doncs ens vam decidir. No sé si això t'ajuda, però sobretot, pensa que aquell dia, ho facis on ho facis, tot serà molt bonic!jejeje

Muuuaaaaa
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: María&Xavi » dt. març 24, 2009 4:24 pm

Felicitats a totes

Enhorabona per la teva boda!!!
Imatge
María&Xavi

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 24, 2009 4:47 pm

Hola blackmamba si si gairebe ho tinc tot decidit, el vestit ja el tinc es un san patrick model picolo o algo aixi jeje. el restaurant també el tinc el fem al dorado playa cambrils el fotograf es el ricard gené de Reus i l'ermita es Paret delgada a la Selva del camp.
Imatge
nataliaferre

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 24, 2009 4:53 pm

nataliaferre ha escrit:Hola blackmamba si si gairebe ho tinc tot decidit, el vestit ja el tinc es un san patrick model picolo o algo aixi jeje. el restaurant també el tinc el fem al dorado playa cambrils el fotograf es el ricard gené de Reus i l'ermita es Paret delgada a la Selva del camp.

ostres noia si o tens tot clarisim!!Quina enveja!!

I tant que conec l'ermita i e anat a dinar molts anys alli al restaurant i am l'esplai em anat moltes vegades clar q quan era petita i ara algun diumenge am poca feina i em anat am els amics.... :-)

I el vestit fa molt que el tens???et va costar molt tria'l o anaves bastant encaminada en l'estil que volies
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dt. març 24, 2009 4:58 pm

blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:Huole!!!!

Moltes Gràcies!!!

Petons

A l'Encanteri son 410 euros la dj que ells tenen allà, tot i q en pots portar un altre. La dj està des de l'aperitiu i després dues hores de ball, si vols més estona, hores extres a pagar a la dj. No recordo que em diguessin res de limit horari.

Nosaltres al final estem pensant de fer-ho un diumenge, en principi al setembre d'aquest any al final, xq mon pare que és el malalt és lo que vol, li agrada més el diumenge per fer celebracions... aixi que al final también tindrà que ser de dia, tot i que jo preferia de nit i un dissabte o divendres... al final crec que ens decantarem per l'orangerie, les termes son massa cares pel que despres t'ofereixen i l'encanteri no se, se'm fa la sala una mica freda. aixi que possibles dates el 6 o el 20 de setembre de 2009 al final... aix, no se, xq mon pare diu que xq no ho faig a l'agost o al juliol... però llavors si que ho veig molt molt just pel tema vestit i tot... que en penseu?? jo crec que el 6 de setembre estaria be, no es agost pero casi, jejeje.

muaaaaa

Ei jo quan vaig preguntar a l'encanteri hem van dir que el limit horari eren les 4 de la matinada xo el q nose si us van dir es q pasades les dues ores de ball com la dj eu de pagar un lloguer per la sala i pagarli tmb les ores a la dj us o dic xq a mi al principi em va semblar un restaurant economic xo quan vam començaa sumar les ores de mes de la sala i la dj vam preferir un altre restaurant q encara q el menu fos mes car les avantatges tipo, dj i lloguer sala fossin millor i per aixo ens em qedat am lorangerie xq pagues els diners del dj i el tens tota la nit 3, 4 o 5 ores les q estiguis alli i a la sala ens van dir q tranquilamen fins les 5 del mati sense pagar res
monxi_bp

EntradaAutor: nataliaferre » dt. març 24, 2009 5:03 pm

doncs no em va costar gens ni mica, ja anava amb idees fixes i quan vaig anar a la tenda va ser el primer que vaig veure, el primer que em vai emprovar i ja esta sols em vaig emprovar dos i al final em vaig quedar el primer, jejje
Imatge
nataliaferre

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants